Ε τότε είναι c7 και το βύσμα που ρωτάω αν πιο πάνω τα παιδιά GT.......Sipe και C7 γέμιζε η παλιά λαμπρό αναλόγως το νούμερο το κράτησε και μετά την μεταπολιτευση ο Ναυπλιώτης , θα μας πει ο Τάσος σε πια νουμερα γέμιζε ποια γιατί εγώ ξεκουτιανα
Ε τότε είναι c7 και το βύσμα που ρωτάω αν πιο πάνω τα παιδιά GT.......Sipe και C7 γέμιζε η παλιά λαμπρό αναλόγως το νούμερο το κράτησε και μετά την μεταπολιτευση ο Ναυπλιώτης , θα μας πει ο Τάσος σε πια νουμερα γέμιζε ποια γιατί εγώ ξεκουτιανα
Άμα είναι ν7 c7 είναι.Sipe και C7 γέμιζε η παλιά λαμπρό αναλόγως το νούμερο το κράτησε και μετά την μεταπολιτευση ο Ναυπλιώτης , θα μας πει ο Τάσος σε πια νουμερα γέμιζε ποια γιατί εγώ ξεκουτιανα
Η είπε θα ήταν κολλημένη σε ένα σώμα......Σιπε είναι.
Ναι, δεν είδα ότι είναι ν7,ούτε κατά ν8 κάνει.Η είπε θα ήταν κολλημένη σε ένα σώμα......
Το βύσμα αυτό πώς λέγεται? Το είδα στα περσινά express 32. Σε κάτι άλλα παλιότερα, είχε gualandi αν θυμάμαι καλά. Το φυσίγγι αυτό (rottweil) ποιας χρονιάς είναι? Γιατί δεν το θυμάμαι με χρυσαφί - καφέ εκτύπωση.Δορκας 34γρ
Τα σκάγια ομοιόμορφα καλής ποιότητας ( σκούρα στο χρωμα μου έχει ξανατύχει σε ισπανικό Rio) σωστά σε μέγεθος στον κάλυκα ήταν τυπωμένο το νο 6. Μέτρησα κάμποσα με παχύμετρο και με μικρόμετρο μετά οι διάφορες αμελητέες .
taiga aisaka cute
green gradient wallpaper
Ο συγκεντρωτηρας όπως είπε και ο Τάσος αρκετά πατημένος .
Είναι το plus ,έτσι έβγαινε αυτό. Στα 35γρΤο βύσμα αυτό πώς λέγεται? Το είδα στα περσινά express 32. Σε κάτι άλλα παλιότερα, είχε gualandi αν θυμάμαι καλά. Το φυσίγγι αυτό (rottweil) ποιας χρονιάς είναι? Γιατί δεν το θυμάμαι με χρυσαφί - καφέ εκτύπωση.
Αα οκ! Επειδή έλεγε 34γρ και ο παφυλλας φαίνεται 16mm, είπα μήπως ήταν τα κλασικά rottweil του Δορκά.Είναι το plus ,έτσι έβγαινε αυτό. Στα 35γρ
Τα έφτιαχναν μόνη τούς η τα αγόραζαν? Ξέρουμε?Σημείωση....
Τα σκάγια στα παλιά lambro,των αφων Λάμπρου,ήταν πάντα μισό νούμερο πιο ψιλά από αυτά των υπολοίπων κατασκευαστών.
Τα έφτιαχναν.Τα έφτιαχναν μόνη τούς η τα αγόραζαν? Ξέρουμε?
Απ'όσο ξέρω μόνοι τους στο Λαύριο.Τα έφτιαχναν μόνη τούς η τα αγόραζαν? Ξέρουμε?
Δεν νομίζω Κωστή κοιτά την φούστα του συγκεντρωτηρα έχει κιτρινίσει άρα διβασικη, η c7 είχε ποιο χοντρά φυλιδια , δεν ήταν σβολιασμένη ομωςΆμα είναι ν7 c7 είναι.
Αυτα είναι από ΝαυπλιωτηΣημείωση....
Τα σκάγια στα παλιά lambro,των αφων Λάμπρου,ήταν πάντα μισό νούμερο πιο ψιλά από αυτά των υπολοίπων κατασκευαστών.
Αφου ειναι παλιο του Ναυπλιωτη με ψιλά σκάγια τότε δυο ηταν οι εκδοχές....Sipe και C7 γέμιζε η παλιά λαμπρό αναλόγως το νούμερο το κράτησε και μετά την μεταπολιτευση ο Ναυπλιώτης , θα μας πει ο Τάσος σε πια νουμερα γέμιζε ποια γιατί εγώ ξεκουτιανα
Αυτο που λες είναι ρε Χρήστο...Αα οκ! Επειδή έλεγε 34γρ και ο παφυλλας φαίνεται 16mm, είπα μήπως ήταν τα κλασικά rottweil του Δορκά.
Έτσι λένε όλα τα ιστορικά συγγράμματα με φωτο κ ντοκουμέντα...Απ'όσο ξέρω μόνοι τους στο Λαύριο.
Νο το κλασικό 34αρι ειναιΑα οκ! Επειδή έλεγε 34γρ και ο παφυλλας φαίνεται 16mm, είπα μήπως ήταν τα κλασικά rottweil του Δορκά.
SuperG αν είναι Gualandi υπάρχει και το αντίστοιχο Ελληνικό του ΚαρδαραΤο βύσμα αυτό πώς λέγεται? Το είδα στα περσινά express 32. Σε κάτι άλλα παλιότερα, είχε gualandi αν θυμάμαι καλά. Το φυσίγγι αυτό (rottweil) ποιας χρονιάς είναι? Γιατί δεν το θυμάμαι με χρυσαφί - καφέ εκτύπωση.
Ο sg γράφει μέσα στο ποτήρι.. αν δεν γράφει είναι καρδαραΚαρδαρα πρέπει να ναι , είχε δοντάκια στην πατουρα αλλά δεν έγραφε τιποτα
Ακριβώς ...καψουλι 6,45 νομίζω....
Για εμενα Ηλία....Αυτό το καψουλι έσκαψε πολες κανες μαζη με της δυβασικες