Τάσο καλημέρα!
Χθες είχα τρεχάματα και δεν μπόρεσα να σου απαντήσω...
Μιλώντας για την συγκεκριμένη πυριτιδα JK6...όπως τη θυμάμαι παλιά...σε κλεισιμο αστέρι με πλαστικό βυσμα...το βάρος σκαγιών που μπορούσε να δώσει την ιδανικότερη σχέση ταχύτητα/πιέσεων, σε ενα ορθολογικο στήσιμο φυσιγγιου, ήταν τα 33-34 γραμ. εκεί έδινε τον καλύτερο της εαυτό, έδινε δηλαδή ιδανικούς χρόνους καύσης...μπορούσες να παίξεις με ασφάλεια από 1,75 εως 1,85 και με διαφορά υλικα, ανάλογα το φυσιγγιο που ήθελες βγάλεις...
Τα 36 γραμ. είναι στα ανώτερα όρια σκαγιών της JK6 (μιλάμε για ορθολογικο στήσιμο) και λόγω φορτίου σκαγιων ανεβάζει πιέσεις...
Κρατώντας η εταιρεία το ίδιο, δυνατό καψούλι (cx2000), προκειμένου να κρατήσει χαμηλά τις πίεσης, χαμήλωσε το βάρος της πυρίτιδας θυσιάζοντας κάτι από τις ταχύτητες του φυσιγγου...
Προσωπικά...στα ανώτερα βάρη γομωσης σκαγιων μιας πυρίτιδας προτιμάω να κατεβαίνω σε ισχύ καψουλιου, διατηρώντας ή και ανεβάζοντας λίγο πυρίτιδα (ανάλογα το στήσιμο)...
Στη συγκεκριμένη περίπτωση δηλαδή θα άφηνα 1,85 την πυριτιδα και θα δοκίμαζα με ένα 686 καψουλι...έτσι θα άφηνα την ποσότητα πυρίτιδας, άρα και παραγόμενων αερίων σταθερά (ίδιο έργο) αλλά θα επιμήκυνα το χρόνο καύσης σε διάρκεια άρα και σε χώρο μέσα στην κάνη ώστε να κρατήσω τις πιέσεις χαμηλά (μεγαλύτερο χώρος εκτόνωσης αερίων=χαμηλότερη πιεση στα τοιχώματα της κάννης)...
Πιστεύω θα είχα πιο "γεμάτη" ντουφεκια, πιο προοδευτική ανάκρουση και λιγότερο "στρεσάρισμα" των σκαγιών κατά την πυροδοτήση...
Στα 36 γρ. με διχιλιαρο καψούλι η Jk6, έδινε εξαιρετικές ντουφεκιες, σε ρελιαστο κλείσιμο με τζαμακι, σε 68,5-69 ύψος καλυκα...