Παρουσίαση Φυσιγγίων

Τα φυσίγγια Dorkas ποτέ δεν δούλεψαν τις πυριτιδες τις nobel απ όσο θυμάμαι. Άρα μιλάμε ότι το express 28 έχει κατά πάσα πιθανότητα dragox32
Δεν γνωριζουμε τη εισαγετε απο πυριτιδες για τους κατασκευαστες....μη ξεχνας πως ο Δορκάς, μεχρι πρώτινος, γεμιζε με ισπανικες...κ ξαφνικα γεμισε με Aquila το Express 32....οποτε τη θα τον εμποδιζε η χρηση των πυριτιδων Nobel??? ;)
Δεν αποκλειω ομως κ το γραφώμενο σου....
Όχι μόνο γέμιζε με ισπανικές, αλλά ήταν και αποκλειστικός αντιπρόσωπος των ισπανικών πυρίτιδων στην Ελλάδα, για πολλά χρόνια (2-3 δεκαετίες) οπότε λογικό ήταν να μη χρησιμοποιεί άλλες :cool: ... Τα τελευταία χρόνια με τις αλλαγές στη Maxam, την εξαγορά του κομματιού με τις πυρίτιδες από το group Nobelsport, και την κατάργηση των μισών από αυτές (CSB) ... φυσικό είναι και η ΔΟΡΚΑΣ να στραφεί σε άλλες πυρίτιδες ...
Όσο για τη Drago (αλλά και τις άλλες δυο πυρίτιδες της Cheddite) ... έχω σοβαρές επιφυλάξεις και υποψίες ... για το ποιος και πού τις κατασκευάζει ........ ;) .yel.
 
Καλημέρα! Ότι ΔΕΝ είναι αμερικάνικο ήμουν σίγουρος από την πρώτη στιγμή που είδα το κουτί. Ήθελα να στο πω, γιατί είχες γράψει ότι ¨φαίνονται αμερικάνικα", αλλά εκείνη την ώρα και δεν πρόλαβα, κι εν τω μεταξύ σου απάντησαν άλλοι. Γιατί όλα τα στοιχεία (70mm - 405 m/s - 36 gr κλπ) τα γράφει στο ευρωπαϊκό σύστημα μονάδων μόνο, και όχι στο αγγλοσαξωνικό ... Το θέμα είναι ότι ούτε για ιταλικό μου φαινόταν, με προβλημάτιζε η ονομασία Faisan (στα γαλλικά) και τα υπόλοιπα που έγραφε σε δυο γλώσσες (αγγλικά και γαλλικά). Γι' αυτό σκεφτόμουν μήπως φτιάχνεται στη Γαλλία (... ή Βέλγιο) ??? Μήπως γράφει κάπου στο κουτί πού κατασκευάζεται ??????
Όσο για τα συστατικά του, δεν βλέπω απολύτως τίποτα αμερικάνικο. Δεν ξέρω ο κάλυκας τι είναι, ευρωπαικός είναι πάντως, το καψούλι πιο πολύ μοιάζει με το ισπανικό G-1000, σίγουρα δεν είναι το Win. 209 ...
Για την πυρίτιδα δεν ξέρω, αλλά εγώ πιστεύω ότι είναι ευρωπαϊκή, μονοβασική. Μπορεί να μην είναι κάποια από αυτές που κυκλοφορούν στο εμπόριο, αλλά κάποιο "χαρμάνι" ειδική παραγγελία. Πιθανόν κατασκευής Vectan/Nobelsport ... Στην πρώτη φωτο μοιάζει λίγο με ΜΒ36 αλλά στις άλλες κοκκινίζει πολύ, επίσης οι κόκκοι της μάλλον είναι μεγάλοι για ΜΒ36 !!!
Και τα σκάγια επίσης, δεν νομίζω να είναι αμερικάνικα. Εξάλλου στην Αμερική δεν υπάρχει το μολύβδινο Νο. 7 (0,10" - 2,54mm) έχει καταργηθεί πριν πολλά χρόνια - δεν ξέρω το λόγο ...

Σε θυμήθηκα Στέλιο.
Ιταλία, ιταλικά # και μονάδες στο SI.

20230721_002338.jpg
20230721_002454.jpg
20230721_002511.jpg
 
Αφού η Δορκάς έχει συνεργασία για τους κάλυκες πολλά χρόνια με τη Cheddite, δε θα μου φαινόταν περίεργο πλέον να προμηθεύεται και πυρίτιδες από εκείνη. Όπως σωστά είπε ο Κώστας, είναι περίπου μία τριετία τώρα που χρησιμοποιεί την Aquila (της Cheddite) στα Express, οπότε αν στοιχηματιζα για την πυρίτιδα του Express 28 θα έλεγα πιο πιθανή την Drago, που είναι κι αυτή της Cheddite.
 
Αφού η Δορκάς έχει συνεργασία για τους κάλυκες πολλά χρόνια με τη Cheddite, δε θα μου φαινόταν περίεργο πλέον να προμηθεύεται και πυρίτιδες από εκείνη. Όπως σωστά είπε ο Κώστας, είναι περίπου μία τριετία τώρα που χρησιμοποιεί την Aquila (της Cheddite) στα Express, οπότε αν στοιχηματιζα για την πυρίτιδα του Express 28 θα έλεγα πιο πιθανή την Drago, που είναι κι αυτή της Cheddite.
Αν ειναι η Drago ×32 (πολυ πιθανό τελικά) τοτε στο 1.55×28 θα πω, πως το φυσιγγι με αυτο το στησιμο ειναι τουλάχιστο 400m/s....παραπανω ναι, λιγότερο όχι.
 
H chedditte δεν παρήγαγε ποτέ πυριτιδες, τις παραγγέλνει στην Nobel.
Δεν έχει δηλαδή εργοστάσιο η chedite?Δεν φτιάχνει κάλυκες? Δεν φτιάχνει συγκεντρωτηρες? Δεν φτιάχνει μπαρούτες?(Όχι όλες!) Από που το διάβασες αυτό?
 
Σε θυμήθηκα Στέλιο.
Ιταλία, ιταλικά # και μονάδες στο SI.

View attachment 75209
View attachment 75206
View attachment 75205
To ενδιαφέρον στην πρώτη φωτό (θέμα ασφάλειας) είναι αυτό που γράφει για την αφλογιστία !!!

Το μεταφράζω.
1. Κρατήστε το όπλο προς ασφαλή διεύθυνση.
2. Περιμένετε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30 δευτερόλεπτα ... για εμένα 2-3 λεπτά.
3. Αφαιρέστε το φυσίγγι με μεγάλη προσοχή προσέχοντας να μην είστε εκτεθειμένοι κατά την διαδικασία της απογέμισης.
Εννοεί το κλείστρο να είναι αντίθετα προς το κεφάλι μας ή στο δίκανο - μονόκανο η απογέμιση να γίνεται με το όπλο ανάποδα.
Φανταστείτε τι θα γίνει αν το φυσίγγι εκπυρσοκροτήσει όταν το δίκανο είναι μισάνοιχτο ή όταν έχουμε τραβήξει τόσο το κλείστρο ώστε να ξεκλειδώσει από την κάνη.
 
Last edited:
To ενδιαφέρον στην πρώτη φωτό (θέμα ασφάλειας) είναι αυτό που γράφει για την αφλογιστία !!!

Το μεταφράζω.
1. Κρατήστε το όπλο προς ασφαλή διεύθυνση.
2. Περιμένετε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30 δευτερόλεπτα ... για εμένα 2-3 λεπτά.
3. Αφαιρέστε το φυσίγγι με μεγάλη προσοχή προσέχοντας να μην είστε εκτεθειμένοι κατά την διαδικασία της απογέμισης.
Εννοεί το κλείστρο να είναι αντίθετα προς το κεφάλι μας ή στο δίκανο - μονόκανο η απογέμιση να γίνεται με το όπλο ανάποδα.
Φανταστείτε τι θα γίνει αν το φυσίγγι εκπυρσοκροτήσει όταν το δίκανο είναι μισάνοιχτο ή όταν έχουμε τραβήξει τόσο το κλείστρο ώστε να ξεκλειδώσει από την κάνη.
Και άμα σε σκεπάζει το μπουλούκι με τις φασσες, τι κανς?
 
Δεν γνωριζουμε τη εισαγετε απο πυριτιδες για τους κατασκευαστες....μη ξεχνας πως ο Δορκάς, μεχρι πρώτινος, γεμιζε με ισπανικες...κ ξαφνικα γεμισε με Aquila το Express 32....οποτε τη θα τον εμποδιζε η χρηση των πυριτιδων Nobel??? ;)
Δεν αποκλειω ομως κ το γραφώμενο σου....
Ναι δεν διαφωνώ φίλε στα λεγόμενα σου.
 
Drago V είναι για τα 28γρ.
Η Dragο V γεμίζεται 1.35×28 βίαν 1.40...οχι 1.56×28 κ πάτημα στα 57.00 κιόλας.
Drago είναι για 32 μέχρι 34γρ
Δουλευει κ στα 28gr κ βγαζει 400 m/s παρακαλώ...άνετα!! ;)

Υ.Γ. Η αληθεια ομως ειναι, πως υποθέσεις κανουμε 1 σορό....μονο ο Δορκάς ξερει ποια ειναι...κουβεντα να γίνεται.
 
Back
Top