Περί Ταχυτήτων

Παίδες μπορεί να κάνω λάθος αλλά τα βύσματα της Rem και του percorso είναι πάρα πολύ λεπτά στο κυάθιο.
Πολύ μικρό πάχος ... τα έχω στην δουλειά ... θα τα μετρήσω αύριο πρωί αλλά σε σχέση με κάτι άλλα που βλέπω είναι μέρα με την νύχτα.
Δεν ξέρω που επηρρεάζει.
 
Δοκίμασα μερικά 34αρια σε νο6 κ 7 σε εύρος 20/35 βαθμούς κ ήταν αρκετά φονικά.
Τα μέτρησα στους 23 βαθμούς κ μου έδωσαν από V1 395-410 m/sec με κάννη 76εκ φουλ.
Μερικά από αυτά ήταν εμπορικά κ τα εργοστάσια τα δίνουν στα 650-680 bar.
Άρα είμαστε σωστοί που λέμε ότι χαμηλά bar με ταχύτητες γύρω στα 400 είναι ότι πρέπει. Εγώ πιστεύω κ 380-390 είναι αρκετές για πολλά από τα θηραματα που κυνηγάμε σε νορμαλ αποστασεις.
 
Ίσως να χρειάζεται η Χρυσή τομή σε σκληρότητα στο πάτο της ταπας κάτι μεταξύ μαλινης και κλασικής πλαστικής για να πετύχεις όσο το δυνατόν μικρότερη παραμόρφωση στην κάτω στοιβαδα κατά την πυροδότηση εκεί και όχι εξωφρενικές αρχικές για να την γλυτώσεις κατά την εξοδο την μπροστά στοιβάδα και μετά να βρεις την εσωτερική γεωμετρία κάνης που θα σου προσφέρει τις λιγότερες παραμορφώσεις στα περιμετρικά σκάγια .Της παραμόρφωσης το κάγκελο
 
Παίδες μπορεί να κάνω λάθος αλλά τα βύσματα της Rem και του percorso είναι πάρα πολύ λεπτά στο κυάθιο.
Πολύ μικρό πάχος ... τα έχω στην δουλειά ... θα τα μετρήσω αύριο πρωί αλλά σε σχέση με κάτι άλλα που βλέπω είναι μέρα με την νύχτα.
Δεν ξέρω που επηρρεάζει.
Κ σε imperial που έσφαξα ήταν πολύ λεπτό αλλά στα ξένα φυσιγγια έχουμε κ άλλα σκάγια.
Επίσης τα Giovanni σχετικά λεπτά κ με καλή απόδοση
 
Αν είναι όπως είπε ο Λευτέρης για τα σκάγια με 5% αντιμόνιο που έχουν στην πραγματικότητα 2-3% (αν κάνω λάθος διορθώστε με) νομίζω ότι πρέπει να κατεβάσετε μέγιστες πιέσεις, ταχύτητες ή να αυξήσετε αλεύρια.
Όλα δεν γίνονται.
Οι αμερικάνοι δεν είναι τρελοί που με άριστα υλικά δεν ανεβαίνουν ψηλά σε ταχύτητες.
 
Ίσως να χρειάζεται η Χρυσή τομή σε σκληρότητα στο πάτο της ταπας κάτι μεταξύ μαλινης και κλασικής πλαστικής για να πετύχεις όσο το δυνατόν μικρότερη παραμόρφωση στην κάτω στοιβαδα κατά την πυροδότηση εκεί και όχι εξωφρενικές αρχικές για να την γλυτώσεις κατά την εξοδο την μπροστά στοιβάδα και μετά να βρεις την εσωτερική γεωμετρία κάνης που θα σου προσφέρει τις λιγότερες παραμορφώσεις στα περιμετρικά σκάγια .Της παραμόρφωσης το κάγκελο
Ο φελλός 2χιλ μέσα στο κυάθιο πόσα σκάγια να προστατεύσει? Την πρώτη στρώση ίσως. Αρκεί?
 
Αν είναι όπως είπε ο Λευτέρης για τα σκάγια με 5% αντιμόνιο που έχουν στην πραγματικότητα 2-3% (αν κάνω λάθος διορθώστε με) νομίζω ότι πρέπει να κατεβάσετε μέγιστες πιέσεις, ταχύτητες ή να αυξήσετε αλεύρια.
Όλα δεν γίνονται.
Οι αμερικάνοι δεν είναι τρελοί που με άριστα υλικά δεν ανεβαίνουν ψηλά σε ταχύτητες.
Γιατί δεν χρειάζεται τι να τις κάνουν αφού οι μενουσες των δικών τους φυσιγγίων είναι μεγαλύτερες με μικρότερες αρχικές από τα δικά μας .
 
Αν είναι όπως είπε ο Λευτέρης για τα σκάγια με 5% αντιμόνιο που έχουν στην πραγματικότητα 2-3% (αν κάνω λάθος διορθώστε με) νομίζω ότι πρέπει να κατεβάσετε μέγιστες πιέσεις, ταχύτητες ή να αυξήσετε αλεύρια.
Όλα δεν γίνονται.
Οι αμερικάνοι δεν είναι τρελοί που με άριστα υλικά δεν ανεβαίνουν ψηλά σε ταχύτητες.
Ας δοκιμάσουμε να μείνουμε χαμηλά σε ταχύτητες με σκληρά η νίκελ σκάγια να δούμε τι παίζει
 
Γιατί δεν χρειάζεται τι να τις κάνουν αφού οι μενουσες των δικών τους φυσιγγίων είναι μεγαλύτερες με μικρότερες αρχικές από τα δικά μας .
Αυτο δε το πιασα ενα 4αρι σκαγι αμερικανικο θα εχει παραπανω μενουσες απο ενα ευροπαικο στην ιδια ταχυτιτα στομειου παντα ???
 
Γιατί δεν χρειάζεται τι να τις κάνουν αφού οι μενουσες των δικών τους φυσιγγίων είναι μεγαλύτερες με μικρότερες αρχικές από τα δικά μας .
Μήπως εμείς όταν αυξάνουμε τις αρχικές για να πετύχουμε μεγαλύτερες μένουσες αντί να τις αυξήσουμε τις μειώνουμε περισσότερο ?
 
Με νίκελ είναι αλιωτικο το έργο δεν έχουν σχέση με τα κοινά σκακια χοντρό φυσίγγι μόνο με νίκελ γέμιζα 4/5/6 μέχρι εκεί πιο χοντρό δεν είχα φτιάξει μάλιστα σε 4 είχα χρησιμοποιήσει και επιχαλκωμενο .Αλλά το επινικελωμενο ειναι πολύ καλό αλλά αν ρίχνεις πολλά φυσίγγια ασύμφορο . Βέβαια εκτός από υγρόμετρο δεν έχω ταχογραφους κτλ και ποτέ δεν έχω μετρήσει ταχ αλλά στη διατρηση έχει ένα 25% εύκολα παραπάνω .
 
όλη η ιστορία
τα σκάγια να είναι απολύτως σφαιρικά όταν τα αγοράζεις και να τα κρατήσεις έτσι (χωρίς καμιά παραμόρφωση αν είναι δυνατόν ή με τις μικρότερες δυνατές) όταν βγούν από την κάνη.
να καταφέρεις να τα κρατήσεις μαζεμένα "να πάνε σούδα" για όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορείς όταν βγουν από την κάνη
αυτό είναι όλο το σκηνικό Τόλη
 
Η εταιρια στοχεβει στα ιδια χαρακτηριστικα παντα ταχυτητα πιεσης ασζετα ποσο εχουν μεσα
Εξαρτάται τι ποδοσφαιρικό αγώνα είχε την ημέρα που τα γέμιζαν.
Ιταλοί είναι Τολαρα μην παίρνεις κ όρκο.
Έχω 9μιση πακέτα super caccia no6 που δεν σκοτωνουν ούτε ποντικό στα 20μετρα. Κάποια στιγμή θα σφαχτούν μήπως κ μπορέσω να βγάλω τπτ καλό
 
Back
Top