Περί Ταχυτήτων

όλη η ιστορία
τα σκάγια να είναι απολύτως σφαιρικά όταν τα αγοράζεις και να τα κρατήσεις έτσι (χωρίς καμιά παραμόρφωση αν είναι δυνατόν ή με τις μικρότερες δυνατές) όταν βγούν από την κάνη.
να καταφέρεις να τα κρατήσεις μαζεμένα "να πάνε σούδα" για όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορείς όταν βγουν από την κάνη
αυτό είναι όλο το σκηνικό Τόλη
Ποιος κανευει μετά .sarcastic.
 
Μήπως εμείς όταν αυξάνουμε τις αρχικές για να πετύχουμε μεγαλύτερες μένουσες αντί να τις αυξήσουμε τις μειώνουμε περισσότερο ?
Πιστεύω πως τα κοινά σκακια έχουν ένα όριο τα φυσίγγια ταχ όταν παραφορτωσεις τον παράγοντα Χ η ψ για να αναιβαζει ταχ εννοείται αναιβαζει πίεση αν περνάς το όριο ανοχής του σκαγιου και το κάνεις φακή θα βγει γρήγορα από τη κανη αλλά που θα πάει βάση φυσικής όσο πιο γρήγορα βγει τόσο πιο γρήγορα θα λοξοδρομησει και θα χάσει και την ενέργεια του λόγο αλοιωσης στη σφαιρικότητα .Τώρα ωραία είναι τα βαριά και σκληρά σκακια γιατί κανείς ότι θες με αυτά που υπάρχουν αν θες να πάρεις μέγιστα πρέπει να τα προστατεύεις και στο πάτο και στη φάτσα και στα πλάγια γαμησετα.
 
Και για να το έχουμε σαν εικόνα, τα σκάγια είναι στην θαλάμη όπως στα δεξιά και στην έξοδο από την κάνη όπως αυτά που μάζεψε ο Νίκος. Φανταστείτε να βγαίνανε σφαιρικά.
 

Attachments

  • εικόνα_Viber_2021-03-06_22-31-09.jpg
    εικόνα_Viber_2021-03-06_22-31-09.jpg
    162,4 KB · Προβολές: 13
  • IMG_20220223_104436.jpg
    IMG_20220223_104436.jpg
    88 KB · Προβολές: 13
Μήπως να πιάνουμε ένα θέμα τη φορά και ύστερα δεύτερο ; Ταχύτητες, πριν 50 χρόνια χωρίς βύσματα ήταν αρκετά τα 370 ,τώρα οι πάπιες φτάσανε τα 3 κιλά ; Όλα στην εξωτερική βλητική έχουν διαλευκανθεί, δεν θα ανακαλύψουμε κάτι διαφορετικό. Κυνηγετικες Ταχύτητες είναι από 320 το καλοκαίρι μέχρι 410,420 στο πολύ κρύο, και αυτό μόνο στα χοντρά σκάγια. Σταθερότητα ; Χθες το βράδυ τυχαία διάβασα μία συζήτηση του 2013 με το G. Paci και ομολογώ ανέτρεψε κάτι που υποστηρίζουν ΟΛΟΙ ( το πίστευα και εγώ), για τις διαφυγες αερίων από την βυσμάτωση. Ο τι και να υποθέτουμε, όταν οι εξελίξεις στην τεχνολογία ρίχνουν φως στα σκοτάδια μας, πρέπει να αφήνουμε πίσω τα κολλήματα μας.
για λεγε
 
Αν είναι όπως είπε ο Λευτέρης για τα σκάγια με 5% αντιμόνιο που έχουν στην πραγματικότητα 2-3% (αν κάνω λάθος διορθώστε με) νομίζω ότι πρέπει να κατεβάσετε μέγιστες πιέσεις, ταχύτητες ή να αυξήσετε αλεύρια.
Όλα δεν γίνονται.
Οι αμερικάνοι δεν είναι τρελοί που με άριστα υλικά δεν ανεβαίνουν ψηλά σε ταχύτητες.
και οι Γερμανοι . . . και οι Γερμανοι :)
 
Εξαρτάται τι ποδοσφαιρικό αγώνα είχε την ημέρα που τα γέμιζαν.
Ιταλοί είναι Τολαρα μην παίρνεις κ όρκο.
Έχω 9μιση πακέτα super caccia no6 που δεν σκοτωνουν ούτε ποντικό στα 20μετρα. Κάποια στιγμή θα σφαχτούν μήπως κ μπορέσω να βγάλω τπτ καλό
Τα καινούργια❓❓❓❓
 
Κωστή, όταν όλοι υποστηρίζουν πως οι καλές μαλλινες και όλα τα πλαστικά βύσματα, σε νορμάλ θερμοκρασίες κάνουν τέλεια εμφραξη, το πιστεύεις. Έρχεται ο Paci το 2013 και λέει έχω ένα ηλεκτρονικό κατασκεύασμα στο κανονάκι μου, το μοναδικό σε όλο τον κόσμο, που όχι μόνο αντιλαμβάνεται τις διαφυγες αερίων, αλλά και υπολογίζει το ποσοστό. Όλες οι μαλλινες γράφει έχουν κατά μέσο όρο 20% των αεριων να περνάνε μπροστά από την τάπα, αλλά και οι πλαστικές έχουν σχεδόν πάντα μικρές ή μεγαλύτερες διαφυγες. Έχει κάνει αμέτρητες δοκιμές στον σταθμό του και έχει αρχείο από το ξεκίνημα, στις διαφυγες αερίων από την βυσμάτωση που ποτέ δεν είναι ίδιες, αποδίδει σε μεγάλο βαθμό την αστάθεια των φυσιγγίων, και σε πολλές περιπτώσεις την επιπλέον παραμόρφωση των σκαγιων.
 
Ο φελλός 2χιλ μέσα στο κυάθιο πόσα σκάγια να προστατεύσει? Την πρώτη στρώση ίσως. Αρκεί?

Προστατευει τα σκαγια.....ΠΡΕΠΕΙ να τον υπολογισεις σαν αμορτισερ στο συνολο .....αλλιως θα εχεις
καλα σκαγια με χαλια τουφεκια....
Εαν δεν υπολογισεις τον φελλο θα εχεις μεγαλυτερο χωρο καυσης..οποτε η τουφεκια παει ''περιπατο''
Στελαρα !!!
 
Κωστή, όταν όλοι υποστηρίζουν πως οι καλές μαλλινες και όλα τα πλαστικά βύσματα, σε νορμάλ θερμοκρασίες κάνουν τέλεια εμφραξη, το πιστεύεις. Έρχεται ο Paci το 2013 και λέει έχω ένα ηλεκτρονικό κατασκεύασμα στο κανονάκι μου, το μοναδικό σε όλο τον κόσμο, που όχι μόνο αντιλαμβάνεται τις διαφυγες αερίων, αλλά και υπολογίζει το ποσοστό. Όλες οι μαλλινες γράφει έχουν κατά μέσο όρο 20% των αεριων να περνάνε μπροστά από την τάπα, αλλά και οι πλαστικές έχουν σχεδόν πάντα μικρές ή μεγαλύτερες διαφυγες. Έχει κάνει αμέτρητες δοκιμές στον σταθμό του και έχει αρχείο από το ξεκίνημα, στις διαφυγες αερίων από την βυσμάτωση που ποτέ δεν είναι ίδιες, αποδίδει σε μεγάλο βαθμό την αστάθεια των φυσιγγίων, και σε πολλές περιπτώσεις την επιπλέον παραμόρφωση των σκαγιων.
Αν δεν μετρήσεις (σωστά) ποτέ δεν είσαι σίγουρος, μόνο υποθέσεις μπορείς να κάνεις.
Κανόνας.
Το τελειότερα μελετημένο κατασκεύασμα μπορεί να μην δουλεύει σωστά γιατί κάτι έχει ξεφύγει.

από 19.50 και μετά

 
Δοκίμασα μερικά 34αρια σε νο6 κ 7 σε εύρος 20/35 βαθμούς κ ήταν αρκετά φονικά.
Τα μέτρησα στους 23 βαθμούς κ μου έδωσαν από V1 395-410 m/sec με κάννη 76εκ φουλ.
Μερικά από αυτά ήταν εμπορικά κ τα εργοστάσια τα δίνουν στα 650-680 bar.
Άρα είμαστε σωστοί που λέμε ότι χαμηλά bar με ταχύτητες γύρω στα 400 είναι ότι πρέπει. Εγώ πιστεύω κ 380-390 είναι αρκετές για πολλά από τα θηραματα που κυνηγάμε σε νορμαλ αποστασεις.
Στέλιο εγώ προσωπικά είμαι υπέρ των "χαμηλών" ταχυτήτων, αλλα δεν είναι πανάκεια! οφείλω να το παραδεχτώ!

Ναι και οι υψηλές ταχύτητες είναι χρήσιμες...αλλά πως?

Αν δεις τους πίνακες των βαλλιστικών δοκιμών που ανέβασε ο Λευτέρης οι συνταγές Η.V είναι επί το πλείστον σε χαμηλές ως πολύ χαμηλές γομώσεις , και με εξαιρετικά χαμηλές πιέσεις...και συγκεντρώσεις εξαιρετικές...

Τι πιο λογικό και ορθόδοξο? πως αλλιώς δεν θα παραμορφωθούν τα σκάγια?

Οι πλειοψηφία όμως των γομώσεων αυτών απορρίπτονται από τον μέσο Έλληνα κυνηγό η / και ιδιογομωτή γιατί η "ελαφριά" αυτή γόμωση ενώ είναι "γρήγορη" δεν έχει "πολλά" σκάγια!

Εμείς θέλουμε και πολλά σκάγια και γρήγορο φυσίγγιο και καλές κατανομές και γενικά ποιοτική τουφεκιά!!!

Μα πως?

Νομίζω οτι είναι καθαρά και θέμα ψυχολογίας πολλές φορές και φιλοσοφίας κυνηγετικής...όσο και αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε!

Τρομερά
μεγάλο το θέμα...αλλα που κουράγια να γράφεις...;)
 
Νίκο πως γίνεται να γεμίσει καλύτερα τα κενά το αλεύρι, ειδικά στα σκάγια από τη μέση και κάτω ; Αρκεί λίγο ανακάτεμα και χτύπημα του κάλυκα στο τραπέζι , η έχεις κανένα κόλπο για το αλεύρι ;

Λευτερη το προβλημα ειναι πολυ αισθητο....οσο ανεβαινει η στηλη την σκαγιων....
Δλδ στα πολλα γραμμαρια σκαγια...
Εγω απο τα 34 γραμμαρια σε Ν7 και κατω βαζω αλευρι μεχρι και τα 38 γραμμαρια
Απο 38 εως 50 γραμ. σκαγια βαζω αλευρι με μιξη γραφιτη σε αναλογια 10% ο γραφιτης...
Εχω βρει αρκετη βελτιωση στην παραμορφωση σκαγιων....
Επισεις τον φελλο τον αποφευγω...προτιμω λιγο αλευρι στον πυθμενα του ποτηριου και μετα βαζω τα
σκαγια φιλε !!!
 
Back
Top