Πλαστικά κυάθια, συγκεντρωτήρες και παραδοσιακές βυσματώσεις.

Όταν γράφω ότι μια πυρίτιδα είναι γρήγορη ή αργή, εννοώ ότι η ταχύτητα καύσης της είναι γρηγορότερη ή πιο αργή συγκριτικά με κάποια άλλη πυρίτιδα. Καμμία σχέση με την ταχύτητα των σκαγιών.
Στα παρακάτω παραδείγματα έχουμε δύο συνταγές με τα ίδια γραμμάρια και νούμερο σκαγιών, ίδιες ταχύτητες και πολύ διαφορετικές πιέσεις και χρόνους.
Είναι προφανές ποιάς από τις δύο τα σκάγια θα καταπονηθούν - παραμορφωθούν περισσότερο.

Pres. 1.PNG
Pres. 2.PNG
 
Διάβασα το πρώτο‼️οοοοοοτι λες εσύ υποστηρίζει κ αυτός‼️.big smile.κ‼️έχει κ μια κ δύο λογικές‼️
...εγώ δεν υποστηρίζω τίποτα!:)... προσωπικά 2-3 καλά φυσιγγάκια για το 16αρακι μου να φτιάξω θέλω...

Εδώ είναι για να κάνουμε κουβέντα!:)
 
Όταν γράφω ότι μια πυρίτιδα είναι γρήγορη ή αργή, εννοώ ότι η ταχύτητα καύσης της είναι γρηγορότερη ή πιο αργή συγκριτικά με κάποια άλλη πυρίτιδα. Καμμία σχέση με την ταχύτητα των σκαγιών.
Στα παρακάτω παραδείγματα έχουμε δύο συνταγές με τα ίδια γραμμάρια και νούμερο σκαγιών, ίδιες ταχύτητες και πολύ διαφορετικές πιέσεις και χρόνους.
Είναι προφανές ποιάς από τις δύο τα σκάγια θα καταπονηθούν - παραμορφωθούν περισσότερο.

View attachment 46122
View attachment 46123
Επωμενως η επιλογή της πυρίτιδας άκρως σημαντική‼️πως ομως διαπιστώνονται αυτές οι ιδιότητες, από τον απλό κ ταπεινό ιδιογομωτη❓
 
Όταν γράφω ότι μια πυρίτιδα είναι γρήγορη ή αργή, εννοώ ότι η ταχύτητα καύσης της είναι γρηγορότερη ή πιο αργή συγκριτικά με κάποια άλλη πυρίτιδα. Καμμία σχέση με την ταχύτητα των σκαγιών.
Στα παρακάτω παραδείγματα έχουμε δύο συνταγές με τα ίδια γραμμάρια και νούμερο σκαγιών, ίδιες ταχύτητες και πολύ διαφορετικές πιέσεις και χρόνους.
Είναι προφανές ποιάς από τις δύο τα σκάγια θα καταπονηθούν - παραμορφωθούν περισσότερο.

View attachment 46122
View attachment 46123

Βεβαίως και είναι, φίλε μου!:)

Πρόκειται προφανώς για δόκιμη...

…αν λοιπόν τα στοιχειά ήταν από δόκιμες κάποιου που γεμίζει , θα απέρριπτε την πυρίτιδα αυτήν η όποια βγάζει περισσότερες πιέσεις...και θα κρατούσε αυτήν με τις λιγότερες ως πιο επιθυμητή …απλό
 
Βεβαίως και είναι, φίλε μου!:)

Πρόκειται προφανώς για δόκιμη...

…αν λοιπόν τα στοιχειά ήταν από δόκιμες κάποιου που γεμίζει , θα απέρριπτε την πυρίτιδα αυτήν η όποια βγάζει περισσότερες πιέσεις...και θα κρατούσε αυτήν με τις λιγότερες ως πιο επιθυμητή …απλό
Θα σι πλακώσου ριε‼️αφου δεν εχν κάνουνακ πως να ειδουν τσ πιέσεις‼️μι τοκανεις κι απλό‼️
 
Επωμενως η επιλογή της πυρίτιδας άκρως σημαντική‼️πως ομως διαπιστώνονται αυτές οι ιδιότητες, από τον απλό κ ταπεινό ιδιογομωτη❓
...μόνο με κανονάκι στην πραγματικότητα!:)

...αλλά με επιλογή προοδευτικότερων πυρίτιδων γενικά , στα χαμηλά όρια τους, επιτυγχάνονται κατά κανόνα χαμηλότερες πιέσεις αρκεί να πετύχουμε σωστή καύση...αυτό το κάνει ο "μάστορας"!
 
...μόνο με κανονάκι στην πραγματικότητα!:)

...αλλά με επιλογή προοδευτικότερων πυρίτιδων γενικά , στα χαμηλά όρια τους, επιτυγχάνονται κατά κανόνα χαμηλότερες πιέσεις αρκεί να πετύχουμε σωστή καύση...αυτό το κάνει ο "μάστορας"!
Τελικά η βλητική‼️ αν είσαι τελειομανής είναι μεεεεεεγαλο μανίκι‼️
 
Θα σι πλακώσου ριε‼️αφου δεν εχν κάνουνακ πως να ειδουν τσ πιέσεις‼️μι τοκανεις κι απλό‼️
...είναι απλό!

Έχουν πίνακες βλητικών δοκιμών και μπορούν να επιλέξουν πυρίτιδες...

Και βέβαια η προσωπική μου άποψη όπως με τις μηχανές όσο θέλεις να γκαζώνεις , τόσο κινδυνεύεις να φας τα μούτρα σου...

Ενώ μπορείς να κάνεις και την βόλτα σου χαλαρά και να το ευχαριστηθείς εξίσου καλά....
 
Καλημέρα, κάτι άλλαξε και σήμερα συμφωνώ με όλα τα παραπάνω, να προσθέσω μόνο για την παραμόρφωση, πως εκτός τις πιέσεις που είναι ο καθοριστικότερος παράγοντας, επηρεάζει και η γωνία των κωνων της κάνης.
...μόνο με κανονάκι στην πραγματικότητα!:)

...αλλά με επιλογή προοδευτικότερων πυρίτιδων γενικά , στα χαμηλά όρια τους, επιτυγχάνονται κατά κανόνα χαμηλότερες πιέσεις αρκεί να πετύχουμε σωστή καύση...αυτό το κάνει ο "μάστορας"!
Στοχευσες κέντρο Γιάννη . Δημήτρη, πόση ταχύτητα χρειάζεται ένα σκαγι από υλικό με ειδικό βάρος 1,5πχ όπως πολυαιθυλενιο για να έχει διάτρηση όση ένα ίδιο μολυβδινο με αρχική 350 μ/δ. ;
 
Δημήτρη, πόση ταχύτητα χρειάζεται ένα σκαγι από υλικό με ειδικό βάρος 1,5πχ όπως πολυαιθυλενιο για να έχει διάτρηση όση ένα ίδιο μολυβδινο με αρχική 350 μ/δ. ;
Αν ενοεις εμενα Λευτερη ! Θα σου απαντησω θεωριτηκα γιατι πρακτηκα ειναι σχεδον αδηνατο ! Θα ελεγα 2500-3000 μ/δ ; Αλλα εγω δεν ενωουσα αυτο ,εμεις κυνηγαμε με 5,4,3 νο τις παπιες ,που στα ατσαλια ειναι αντιστηχα θεωρητικα παντα 3,2,1 αυτα τα σκαγια θελουν οι αμερικανοι με ταχυτητες κοντα στα 500 και τα ΒΒ !!! Και κυνηγανε με ομειωματα και σφυριχτρες ετσι !!! Οι βολες τους δεν ξεπερνουν τα 30-35 μετρα
 
Καλα ολα αυτα παραμορφωσεις και τα σχετικα αν τα εξαληψουμε ολα αυτα και παμε στα αταλινα ! Γιατι δεν σκοτωνουν στις ταχυτητες που λετε και τα αμερικανακια τα θελουν με ταχυτητες κοντα στα 500 μ/δ ;;
Είναι θέμα πυκνότητας του μολύβδου και του ατσαλιού Δημήτρη καθαρά !!!

Τα σκάγια βολφραμίου πχ που είναι περίπου 1,6 φορές βαρύτερα από του μολύβδου ρίχνεις 3 μεγέθη σκάγια μικρότερα.
Τα ατσάλινα θέλουν 2-3 μεγέθη μεγαλύτερα από του μολύβδου.

Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με την διάτρηση.

ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΣΚΑΓΙ - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ σημαίνουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΤΡΗΣΗ

Το ατσάλι επειδή είναι ελαφρύτερο από τον μόλυβδο, αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερο μέγεθος σκαγιού.
Το μεγαλύτερο μέγεθος σκαγιού σημαίνει λιγότερα σκάγια στην γόμωση λόγω περιορισμού γραμμαρίων ή και λόγω της ογκομετρίας (βλέπε 3" 3,5" κάλυκες).
Λιγότερα σκάγια σημαίνουν κενά στην κατανομή.
Πως θα κλείσεις τα κενά ? ... προφανώς με πιο μικρά σκάγια για να χωράνε περισσότερα ...
Και πως θα κάνουμε αυτά τα μικρότερα σκάγια να έχουν διάτρηση αφού τους ελαττώσαμε την μάζα (τα μικρύναμε) ... δίνοντάς τους και άλλη ταχύτητα.

Τόσο απλά.
 
Last edited:
τωρα σε θεμα 32 γρ με 36 ας πουμε ειδιο νο σκαγιων,σε θεμα μενουσες το 32 ρη εχει μεγαλητερες,γιατη??? υπαρχει εξηγιση περα την μεγαλητερη παραμορφοση ειναι και κατη αλο
Μικρότερη μέγιστη πίεση.

ps
Δεν είναι σίγουρο ότι πάντα το 32άρι θα έχει μεγαλύτερες μένουσες από το 36άρι αν πχ αλλάξεις την πυρίτιδα.
 
Δεν το τελείωσα χθες ... Συνεχίζω.

1. Το μεγάλο σε μέγεθος σκάγι το φρενάρει περισσότερο ο αέρας. Το μικρότερο, λιγότερο.
2. Το ελαφρύ σκάγι το φρενάρει περισσότερο ο αέρας. Το βαρύ, λιγότερο.
3. Το γρήγορο σκάγι το φρενάρει περισσότερο ο αέρας. Το αργό, λιγότερο.

Άρα.
Στα μολύβδινα το χοντρότερο τρυπάει καλύτερα όχι γιατί έχει μεγαλύτερη διάμετρο (αυτό είναι μειονέκτημα) αλλά γιατί είναι βαρύτερο !!!

Στα ατσάλινα ξέρουμε ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε 2-3 νούμερα χοντρότερα από τα μολύβδινα για να κάνουμε δουλειά.

Αν το πχ #4 μολύβδινο έχει το ίδιο βάρος με το #1 ατσάλινο και τα ρίξεις με την ίδια αρχική το #1 ατσάλινο πάλι θα μειονεκτεί γιατί είναι μεγαλύτερο σε διάμετρο και θα χάνει πιο γρήγορα ταχύτητα.

Να λοιπόν γιατί τα ατσάλια θέλουν ταχύτητες.
 
Τα μολύβδινα παραμορφώνονται, τα ατσάλινα όχι.
Αυτό είναι πλεονέκτημα για τα ατσάλινα αλλά δεν τα βοηθά το βάρος τους !!!

Τα βολφραμίου (tungsten) τώρα έχουν 1.6 φορές την πυκνότητα των μολύβδινων και δεν παραμορφώνονται.
Άρα είναι πιο βαριά από τα μολύβδινα και παραμένουν σφαιρικά σαν τα ατσάλινα.
Έχουν τις καλύτερες ιδιότητες και από τα 2 προηγούμενα.

Γι αυτό τουφεκάμε τα παπιά με #9 με βολφραμίου.

Πιο μικρά, άρα περισσότερα σκάγια σε αριθμό στην γόμωση, πιο πυκνές κατανομές λόγω αριθμού και έλλειψη παραμόρφωσης, πιο βαριά άρα μεγαλύτερες μένουσες και διάτρηση.

Απλά .sex hard. γ@μάνε ... αχαχα
Δεν υπάρχουν μειονεκτήματα (ή είναι ελάχιστα), μόνο πλεονεκτήματα ...

Για να τα ρίξεις η κάνη και τα τσοκ θέλουν πιστοποίηση για ατσάλινα κατά 99.999%.
Δεν το έχω κοιτάξει επισταμένως.

Αφήστε λοιπόν τα "συλλεκτικά" όπλα του car και αγοράστε κάτι πιο σύγχρονο.
Γι αυτό τα παίρνω στην κράνα όταν μερικοί προτείνουν όπλα 20ετίας από το car ή μερικοί πουλάνε όπλα 20ετίας με τιμές φωτιά.
Αν δε, απαγορευτούν τα μολύβδινα, τα όπλα αυτά θα είναι σχεδόν άχρηστα.
 
Τα μολύβδινα παραμορφώνονται, τα ατσάλινα όχι.
Αυτό είναι πλεονέκτημα για τα ατσάλινα αλλά δεν τα βοηθά το βάρος τους !!!

Τα βολφραμίου (tungsten) τώρα έχουν 1.6 φορές την πυκνότητα των μολύβδινων και δεν παραμορφώνονται.
Άρα είναι πιο βαριά από τα μολύβδινα και παραμένουν σφαιρικά σαν τα ατσάλινα.
Έχουν τις καλύτερες ιδιότητες και από τα 2 προηγούμενα.

Γι αυτό τουφεκάμε τα παπιά με #9 με βολφραμίου.

Πιο μικρά, άρα περισσότερα σκάγια σε αριθμό στην γόμωση, πιο πυκνές κατανομές λόγω αριθμού και έλλειψη παραμόρφωσης, πιο βαριά άρα μεγαλύτερες μένουσες και διάτρηση.

Απλά .sex hard. γ@μάνε ... αχαχα
Δεν υπάρχουν μειονεκτήματα (ή είναι ελάχιστα), μόνο πλεονεκτήματα ...

Για να τα ρίξεις η κάνη και τα τσοκ θέλουν πιστοποίηση για ατσάλινα κατά 99.999%.
Δεν το έχω κοιτάξει επισταμένως.

Αφήστε λοιπόν τα "συλλεκτικά" όπλα του car και αγοράστε κάτι πιο σύγχρονο.
Γι αυτό τα παίρνω στην κράνα όταν μερικοί προτείνουν όπλα 20ετίας από το car ή μερικοί πουλάνε όπλα 20ετίας με τιμές φωτιά.
Αν δε, απαγορευτούν τα μολύβδινα, τα όπλα αυτά θα είναι σχεδόν άχρηστα.
Σχεδον ότι ξέραμε μέχρι σήμερα θα είναι άχρηστο Βασίλη
Μπαρουτες, βυσματα, κ πολλά πολλά όπλα
 
Back
Top