Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Νομιζω αναπτυξαμε αρκετα θεσεις , στασεις και αποψεις, και σε καλο επιπεδο διαλογου. Αν συνεχισουμε θα γινει καφενειο.
Ρε Κωστή θέλω να σου κάνω μια προσωπική ερώτηση. Κρατάς και απέναντι στον εαυτό σου αυτή την αποστασιοποιημένη και ορθολογική-κυνική την είχα χαρακτηρίσει μια φορά- στάση; Και αν ναι, δε νομίζεις ότι είναι δύσκολο έως αδύνατο να παραμείνεις έτσι ως....το τέλος;
 
Ρε Κωστή θέλω να σου κάνω μια προσωπική ερώτηση. Κρατάς και απέναντι στον εαυτό σου αυτή την αποστασιοποιημένη και ορθολογική-κυνική την είχα χαρακτηρίσει μια φορά- στάση; Και αν ναι, δε νομίζεις ότι είναι δύσκολο έως αδύνατο να παραμείνεις έτσι ως....το τέλος;
Κ τι να κάνει να αυτόπλακωθεί στα μπουνιδια❓‼️ο κάθε ένας δικαιωματικά μπορεί να έχει οοοοοοποια στάση θέλει κ αντιλαμβάνεται ως σωστή‼️
 
Αλέξανδρε μου, και οι λοιποί φίλοι ακούστε λοιπόν και μια θλιβερή ιστορία...:(

Βόρεια της Λέρου, υπάρχει μια νησίδα που το κοντινότερο σημείο της απείχε 350 μέτρα μόλις από την ακτογραμμή. Τουριστικός προορισμός, για σκάφη αναψυχής , όμορφες παραλίες κτλ. και ένα εστιατόριο που προσφέρει ψάρια και κατσίκι ως σπεσιαλιτέ!...ο εστιάτορας μετά της οικογένειας και 1-2 τσοπάνηδες οι μοναδικοί κάτοικοι!

Περί το μέσον του νησιού υπερμεγέθης ιστός(θα ναι και 40 - 50 μέτρα!) επί του οποίου ίσταται η Γαλανόλευκη!

Πριν λίγα χρόνια Τουρκική Θαλαμηγός επισκέφθηκε το νησί! Ο Τούρκος ιδιοκτήτης για να γευματίσει απαίτησε από τον εστιάτορα να κατεβάσει την σημαία.....και ο αχρείος το έπραξε!

Υ.Γ1...πήγα μια φορά πάνω!...όταν έμαθα το συμβάν αποκλείστηκε ως προρισμός... όταν καμιά φορά μου λέει η γυναίκα ..."ωραία είναι εκεί κτλ" της απαντάω "μήπως θέλεις να χωρίσουμε?"..."μόνο όταν ξεκουμπιστεί ο ακατανόμαστος"!...

Υ.Γ2...Αυτο που με λυπεί περισσότερο είναι όταν σκέφτομαι πόσοι άλλοι τέτοιοι υπάρχουν....πιστέψτε με...πολλοί!:(
Αυτο εαν δεν τιμωρειτε ως προδοσια δεν τιμωρειτε τουλαχιστον ποινικα ως καταχρηση;
Ιδιοκτητης του νησιου ειναι ο εστιατορας;
Και να ειναι, το νησι εθνικα δεν ανηκει στο ιδιο το εθνος;
Δεν αποτελει αυτο το πραμα εισβολη;
Αν ο τουρκος κατεβαζε ο ιδιος την σημαια θα ηταν εισβολη σωστα;
Και παλι εν μεσος ο ιδιος την κατεβασε δια του ´προδοτη εστιατορα
 
Αλέξανδρε μου, και οι λοιποί φίλοι ακούστε λοιπόν και μια θλιβερή ιστορία...:(

Βόρεια της Λέρου, υπάρχει μια νησίδα που το κοντινότερο σημείο της απείχε 350 μέτρα μόλις από την ακτογραμμή. Τουριστικός προορισμός, για σκάφη αναψυχής , όμορφες παραλίες κτλ. και ένα εστιατόριο που προσφέρει ψάρια και κατσίκι ως σπεσιαλιτέ!...ο εστιάτορας μετά της οικογένειας και 1-2 τσοπάνηδες οι μοναδικοί κάτοικοι!

Περί το μέσον του νησιού υπερμεγέθης ιστός(θα ναι και 40 - 50 μέτρα!) επί του οποίου ίσταται η Γαλανόλευκη!

Πριν λίγα χρόνια Τουρκική Θαλαμηγός επισκέφθηκε το νησί! Ο Τούρκος ιδιοκτήτης για να γευματίσει απαίτησε από τον εστιάτορα να κατεβάσει την σημαία.....και ο αχρείος το έπραξε!

Υ.Γ1...πήγα μια φορά πάνω!...όταν έμαθα το συμβάν αποκλείστηκε ως προρισμός... όταν καμιά φορά μου λέει η γυναίκα ..."ωραία είναι εκεί κτλ" της απαντάω "μήπως θέλεις να χωρίσουμε?"..."μόνο όταν ξεκουμπιστεί ο ακατανόμαστος"!...

Υ.Γ2...Αυτο που με λυπεί περισσότερο είναι όταν σκέφτομαι πόσοι άλλοι τέτοιοι υπάρχουν....πιστέψτε με...πολλοί!:(
Ο Σολομών Σολωμού πήγε να την σηκώσει και πήρε μια σφαίρα στον λαιμό.Αυτος την κατέβασε για μια χωριάτικη.
 
Δεν θα έπρεπε, να τον κάνετε ρεντικολο, σε όλα τα μέσα βρε Γιάννη; Για κάτι τέτοια, ψοφάνε κάποιοι βρυκόλακες δημοσιογράφοι. Τουλάχιστον τώρα θα ειχαν και κάποιο δίκιο. Να φάει τέτοιο μποϊκοτάζ και φτύσιμο που να μην χορταίνει.
 
... εναν πολλαπλο εμφυλιο με ελαχιστες απωλειες (καποτε χρειαστηκαν Ναγκασακι και Χειροσιμα για να σταματησει ενας πολεμος). ...
Τον οποίο εμφύλιο δημιούργησε πρώτη η Γερμανία με την παροτρυνση απόσχησης της Κροατίας και ακολουθησε το ΝΑΤΟ/Βρετανια με την παροτρυνση δημιουργίας κρατιδιων με βάση την θρησκεία. Τα περί εθνικής κάθαρσης και παρόμοια ανήκουν στο οπλοστάσιο της γκαιμπελίστικης προπαγάνδας για να δικαιολογηθούν οι πολεμικές παρεμβάσεις του δημοκρατικού ΝΑΤΟ.

Θα πρότεινα το βιβλίο του Ελβετού Dr. Daniele Ganser με τον τίτλο "Παράνομοι Πολεμοι - Πως το ΝΑΤΟ σαμποτάρει τον ΟΗΕ" . Δεν ξερω αν υπάρχει στα Ελληνικά, και δεν συμμερίζομαι τις θέσεις του που περιγράφει σε κάποιο άλλο βιβλίο, αλλά αυτό το βιβλίο πρεπει να το διαβάσετε.
 
Αυτο εαν δεν τιμωρειτε ως προδοσια δεν τιμωρειτε τουλαχιστον ποινικα ως καταχρηση;
Ιδιοκτητης του νησιου ειναι ο εστιατορας;
Και να ειναι, το νησι εθνικα δεν ανηκει στο ιδιο το εθνος;
Δεν αποτελει αυτο το πραμα εισβολη;
Αν ο τουρκος κατεβαζε ο ιδιος την σημαια θα ηταν εισβολη σωστα;
Και παλι εν μεσος ο ιδιος την κατεβασε δια του ´προδοτη εστιατορα
... Ατυχώς δεν υπάρχουν απτές αποδείξεις του γεγονότος!...οπότε άνθρακες οι οποίες νομικές επεκτάσεις επί του θέματος...

Ανήκει στον Δήμο Λέρου το νησί...

...Υπάρχουν όμως και άλλου είδους πράξεις του αποτελούν προδοσία(η έστω εξαγορά συνειδήσεως!)...

...Πώληση γης σε Τούρκους μέσω offshore εταιριών...Μιλούμε για κομμάτια φιλέτο οχι από άποψη κάλους...οχι...τούτο είναι ελάσσονος σημασίας...σε στρατηγικά - από καθαρά στρατιωτική άποψη - σημεία κεντρικά , με ολική κατόπτευση όρμων , υψωμάτων , διαβάσεων, οδών.

Αδαείς να είσαι λες εδώ (αν έχεις πάει φαντάρος αρκεί!)...

...Οι εστιάτορες / ιδιοκτήτες καταστημάτων / κάβες / άστα ( πως λέει ο Αλέξανδρος ) ολικό ξεπούλημα για μια χωριάτικη (σσ. αλλα δεν είναι χωριάτικη - είναι τραπέζια των κάποιων χιλιάδων ευρώ! - κάποιες δεκάδες κασόνια ποτά!)... ευτυχώς με την κρίση τους συμμαζευτήκαν τώρα τελευταία...

Τούτα και πολλά άλλα, ισχύουν για τα περισσότερα νησιά του ΒΑ & ΝΑ Αιγαίου φίλοι μου...να το ξέρετε!
 
Αν ισχύει το περιστατικό με τον εστιατορα είμαστε για φούντο γενικά. Χρειαζόμαστε ένα γερό ταρακουνημα. Ίσως τότε, ΊΣΩΣ ανανηψουμε.
Βρε τα έχουμε τιναγμένα τα πέταλα από καιρό τώρα.
Τι ανάνηψη ;;; Έχει τελειώσει και η σήψη ... Για οστεοφυλάκιο είμαστε.

Και το τραγικό είναι ότι δεν υπάρχει φως στο τούνελ.
Μόνο μερικοί επαναστάτες με κάτι μύρια στο Μονακό μας ξέμειναν :)

Εθνικές στρατηγικές τετραετίας, που βαίνουν φθίνουσες μέχρι την επόμενη κάλπη !!! αχαχαχα
Για αυτό μας έχουν πάρει όλοι στο ψιλό ...
 
Δεν θα έπρεπε, να τον κάνετε ρεντικολο, σε όλα τα μέσα βρε Γιάννη; Για κάτι τέτοια, ψοφάνε κάποιοι βρυκόλακες δημοσιογράφοι. Τουλάχιστον τώρα θα ειχαν και κάποιο δίκιο. Να φάει τέτοιο μποϊκοτάζ και φτύσιμο που να μην χορταίνει.
...έγραψα παρακάτω και αλλα Βασίλη μου...νοσούμε!...γράφω για τα νησιά ως παράδειγμα...δεν υπάρχει εθνική συνείδηση - υπάρχει ευρώ και εθνομηδενισμός - θα αποδεχθούμε και σαρίκι να βάλομε και χανουμάκια να γινούμε...

Υ.Γ...αυτή είναι η αρρώστια!:(
 
Γιαννη , ο ηπιος τροπος σου ειναι παντα σεβαστος και θαυμαστος. Εγω δεν πιστευω οτι ολα αυτα τα κακα ειναι τοσο κακα τελικα. Απλα ο κοσμος αλλαζει πιο γρηγορα απο οτι μπορει να αντεξει η ψυχη των ανθρωπων. Για χιλιαδες χρονια και μεχρι μια δυο γεννιες πριν η ζωη ηταν γενικα η ιδια για την πλειοψηφια. Χωραφι, σπιτι , οικογενεια , καφενειο, πανηγυρι, νεκροταφειο. Τωρα αλλαζουν τα παντα, καθε τρια χρονια πλεον οπως λενε οι ειδικοι. Ειναι να μην τρελαινονται οι ανθρωποι. Που να σταθουν , τι να σκεφτουν και που να πατησουν ;
Θελει να καθεσαι λιγο πισω και χωρις προκαταληψεις , οσο γινεται, να παρατηρεις , να αποδεχεσαι και ισως τελικα προλαβεις και να θαυμασεις , τους καινουργιους κοσμους στους οποιους θα ζησουν αλλοι ανθρωποι
Να τους δω έχει μεγάλη πιθανότητα να τους αποδεχθώ και να τους θαυμάσω μπορεί γιατί καθως μεγαλώνω μπορεί να ξεμωραθω και να αρχίσουν να μου αρέσουν τα καραγκιοζιλικια που να ξέρεις πως θα καταντήσεις.
 
Του 2014 το άρθρο...

1648725569215.png

Αγοράζουν ελληνικές μαρίνες οι Τούρκοι

1648725226715.png

Για επιχειρηματική συνεκμετάλλευση του Αιγαίου με την Ελλάδα έχουν βάλει πλώρη οι Τούρκοι μέσω του θαλάσσιου τουρισμού και των σκαφών αναψυχής.

Η οικονομική ευχέρεια που διαθέτουν αλλά και η στόχευσή τους να ελέγξουν όλη την Ανατολική Μεσόγειο στον τομέα του yachting τούς αναδεικνύει χρόνο με τον χρόνο σε βασικούς πρωταγωνιστές.

Είναι οι μόνοι που επενδύουν σε αυτόν τον τομέα, αγοράζοντας ελληνικές μαρίνες, μια και οι Έλληνες δεν δείχνουν ενδιαφέρον, ούτε και οι επενδυτές από ισχυρές οικονομικά χώρες όπως οι αραβικές, οι ΗΠΑ και η Κίνα.

«Έχουν γεμίσει οι δικές τους μαρίνες και επεκτείνονται και στην Ελλάδα», επισημαίνουν στελέχη της ελληνικής αγοράς τονίζοντας ότι «στο θέμα του yachting, που είναι το μέλλον της Ελλάδας, κρατάμε παθητική στάση. Το θέμα δεν είναι ότι εταιρείες τουρκικών συμφερόντων αγοράζουν ελληνικές μαρίνες, αλλά ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από Έλληνες επιχειρηματίες. Το ελληνικό κράτος αφού βγάζει προς πώληση τις μαρίνες, θα τις δώσει σε αυτόν που δίνει τα περισσότερα. Και αυτοί είναι οι Τούρκοι. Το τίμημα, πάντως, λόγω έλλειψης ανταγωνισμού είναι μικρότερο από εκείνο που θα έπρεπε να εισπράξει το κράτος».

Δύο όμιλοι τουρκικών συμφερόντων αναπτύσσονται ραγδαία στην Ελλάδα στον θαλάσσιο τουρισμό. Ο Dogus Holding A.S., που κατέχει τις μαρίνες του ομίλου Κυριακούλη σε Ζέα, Λευκάδα και Γουδιά Κέρκυρας καθώς και στον Φλοίσβο, αλλά και ο όμιλος Setur που αγόρασε τη μαρίνα της Μυτιλήνης και θέλει και εκείνη της Σάμου(σσ. την πήρε τελικά!), για την οποία προκλήθηκαν ισχυρές αντιδράσεις από ελληνικής πλευράς, καθώς και της Κω, της Λέρου, της Χίου κ.ά.

Στόχος τους είναι να επεκταθούν τόσο στο Αιγαίο όσο και στο Ιόνιο, γεγονός που θα οδηγήσει στον έλεγχο των τιμών στην Ανατολική Μεσόγειο.

Όσον αφορά στα σκάφη αναψυχής, «οι Τούρκοι επιχειρηματίες αγόραζαν και συνεχίζουν να αγοράζουν γιοτ που πουλάνε κοψοχρονιά οι Έλληνες λόγω του ασταθούς φορολογικού περιβάλλοντος, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τον στόλο τους. Επίσης, πολλοί ξένοι αγοράζουν σκάφη στην Τουρκία αφού το κόστος κτήσης είναι στη μισή τιμή απ’ ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η Τουρκία έχει γίνει πολύ καλός προορισμός για όσους θέλουν να ελλιμενίσουν εκεί τα σκάφη τους», τονίζει στέλεχος εταιρείας που ασχολείται με ναυλώσεις γιοτ και συνεχίζει: «Ο Ελβετός και ο Γερμανός, για παράδειγμα, υψώνουν στο σκάφος τους την τουρκική σημαία γιατί έχουν χαμηλότερο κόστος κτήσης και ελλιμενισμού. Οι μαρίνες τους είναι πιο φθηνές απ’ ότι οι ελληνικές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν εξευτελιστικές τιμές».

«Οι Τούρκοι εκμεταλλεύονται τα ελληνικά νησιά: επιβιβάζουν τους τουρίστες από τα τουρκικά παράλια και γυρίζουν όλο το Αιγαίο. Οι ξένοι έχουν μάθει ότι αν θέλουν να νοικιάσουν-ναυλώσουν ένα φθηνό σκάφος, αυτό μπορούν να το βρουν στην Τουρκία. Στο Αιγαίο πλέουν και πολλά σκάφη υπό τουρκική σημαία, τύπου Gullet, που είναι ξύλινα, σαν πολύ μεγάλα καΐκια. Τα ναυπηγούν στην Τουρκία και το κόστος τους είναι φθηνό. Έχουν πολλές καμπίνες και νοικιάζονται σε πολύ χαμηλές τιμές», επισημαίνουν κύκλοι της αγοράς του ελληνικού yachting.

Μια άλλη διάσταση στο θέμα δίνει ο Αντώνης Στελλιάτος, πρόεδρος της Eνωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού: «Ψηφίστηκε ο νέος νόμος που αφορά τα επαγγελματικά τουριστικά σκάφη, ο οποίος προβλέπει ηλεκτρονικό μητρώο για την εγγραφή του κάθε σκάφους που έρχεται στην Ελλάδα, με όσα ορίζει η σημαία που φέρει και αν είναι επαγγελματικό ή όχι. Με αυτόν τον τρόπο θα πλήρωνε και τα τέλη πλεύσης και παραμονής του το κάθε σκάφος. Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν υπάρχει ηλεκτρονικό μητρώο και γι’ αυτό ευθύνεται το υπουργείο Οικονομικών. Έτσι δεν ελέγχουμε κάθε σκάφος που έρχεται στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως σημαίας. Μέχρι να εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό μητρώο, ας υπάρξει πιο αυστηρός έλεγχος για το τι κάνει κάθε σκάφος στην Ελλάδα», λέει και προσθέτει: «Υπάρχουν ανεξέλεγκτες ναυλώσεις σκαφών αναψυχής. Βλέπουμε στα Δωδεκάνησα να κυματίζει η τουρκική σημαία αλλά και η αμερικανική σε σκάφη που και αυτά ανήκουν σε εταιρείες τουρκικών συμφερόντων. Έχουμε καταντήσει να βλέπουμε ελληνική σημαία μόνο στα λιμεναρχεία των νησιών”.

Υ.Γ1…μέχρι πριν λίγα χρόνια (τους έκοψε η κρίση τώρα) ερχόμενος από το Λακι στον όρμο του Παντελιού τα καλοκαίρια έβλεπα αρόδο τα Gullet (σαν βριγαντίνια μοιάζουν, όποιος κατέχει).40-50 κομμάτια… «στόλος»! Οι σημαίες τους δε στην πρύμη προκλητικές 2 μέτρα Χ 2 μέτρα ...Φθάνοντας σπίτι …έπαιρνα μια και την πίεση μου!:(

Υ.Γ2...τα βράδια βέβαια οι αστακοί - τα συναγρίδια - και οι σαμπάνιες δεν φθάνανε , στις ψαροταβέρνες κάτω στο Παντέλι... πρόοδος, τουρισμός, ευρώ!

Υ.Γ3...και βέβαια δεν πρέπει να λησμονήσω οτι για ολα αυτά και σε ολα αυτά , πρωτοστατούντος και μετ' ας ευχάς του "Θαυμάσιου" Ελληνικού Κράτους!!!
 
Last edited:
Του 2014 το άρθρο...

View attachment 45640

Αγοράζουν ελληνικές μαρίνες οι Τούρκοι

View attachment 45639

Για επιχειρηματική συνεκμετάλλευση του Αιγαίου με την Ελλάδα έχουν βάλει πλώρη οι Τούρκοι μέσω του θαλάσσιου τουρισμού και των σκαφών αναψυχής.

Η οικονομική ευχέρεια που διαθέτουν αλλά και η στόχευσή τους να ελέγξουν όλη την Ανατολική Μεσόγειο στον τομέα του yachting τούς αναδεικνύει χρόνο με τον χρόνο σε βασικούς πρωταγωνιστές.

Είναι οι μόνοι που επενδύουν σε αυτόν τον τομέα, αγοράζοντας ελληνικές μαρίνες, μια και οι Έλληνες δεν δείχνουν ενδιαφέρον, ούτε και οι επενδυτές από ισχυρές οικονομικά χώρες όπως οι αραβικές, οι ΗΠΑ και η Κίνα.

«Έχουν γεμίσει οι δικές τους μαρίνες και επεκτείνονται και στην Ελλάδα», επισημαίνουν στελέχη της ελληνικής αγοράς τονίζοντας ότι «στο θέμα του yachting, που είναι το μέλλον της Ελλάδας, κρατάμε παθητική στάση. Το θέμα δεν είναι ότι εταιρείες τουρκικών συμφερόντων αγοράζουν ελληνικές μαρίνες, αλλά ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από Έλληνες επιχειρηματίες. Το ελληνικό κράτος αφού βγάζει προς πώληση τις μαρίνες, θα τις δώσει σε αυτόν που δίνει τα περισσότερα. Και αυτοί είναι οι Τούρκοι. Το τίμημα, πάντως, λόγω έλλειψης ανταγωνισμού είναι μικρότερο από εκείνο που θα έπρεπε να εισπράξει το κράτος».

Δύο όμιλοι τουρκικών συμφερόντων αναπτύσσονται ραγδαία στην Ελλάδα στον θαλάσσιο τουρισμό. Ο Dogus Holding A.S., που κατέχει τις μαρίνες του ομίλου Κυριακούλη σε Ζέα, Λευκάδα και Γουδιά Κέρκυρας καθώς και στον Φλοίσβο, αλλά και ο όμιλος Setur που αγόρασε τη μαρίνα της Μυτιλήνης και θέλει και εκείνη της Σάμου(σσ. την πήρε τελικά!), για την οποία προκλήθηκαν ισχυρές αντιδράσεις από ελληνικής πλευράς, καθώς και της Κω, της Λέρου, της Χίου κ.ά.

Στόχος τους είναι να επεκταθούν τόσο στο Αιγαίο όσο και στο Ιόνιο, γεγονός που θα οδηγήσει στον έλεγχο των τιμών στην Ανατολική Μεσόγειο.

Όσον αφορά στα σκάφη αναψυχής, «οι Τούρκοι επιχειρηματίες αγόραζαν και συνεχίζουν να αγοράζουν γιοτ που πουλάνε κοψοχρονιά οι Έλληνες λόγω του ασταθούς φορολογικού περιβάλλοντος, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τον στόλο τους. Επίσης, πολλοί ξένοι αγοράζουν σκάφη στην Τουρκία αφού το κόστος κτήσης είναι στη μισή τιμή απ’ ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η Τουρκία έχει γίνει πολύ καλός προορισμός για όσους θέλουν να ελλιμενίσουν εκεί τα σκάφη τους», τονίζει στέλεχος εταιρείας που ασχολείται με ναυλώσεις γιοτ και συνεχίζει: «Ο Ελβετός και ο Γερμανός, για παράδειγμα, υψώνουν στο σκάφος τους την τουρκική σημαία γιατί έχουν χαμηλότερο κόστος κτήσης και ελλιμενισμού. Οι μαρίνες τους είναι πιο φθηνές απ’ ότι οι ελληνικές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν εξευτελιστικές τιμές».

«Οι Τούρκοι εκμεταλλεύονται τα ελληνικά νησιά: επιβιβάζουν τους τουρίστες από τα τουρκικά παράλια και γυρίζουν όλο το Αιγαίο. Οι ξένοι έχουν μάθει ότι αν θέλουν να νοικιάσουν-ναυλώσουν ένα φθηνό σκάφος, αυτό μπορούν να το βρουν στην Τουρκία. Στο Αιγαίο πλέουν και πολλά σκάφη υπό τουρκική σημαία, τύπου Gullet, που είναι ξύλινα, σαν πολύ μεγάλα καΐκια. Τα ναυπηγούν στην Τουρκία και το κόστος τους είναι φθηνό. Έχουν πολλές καμπίνες και νοικιάζονται σε πολύ χαμηλές τιμές», επισημαίνουν κύκλοι της αγοράς του ελληνικού yachting.

Μια άλλη διάσταση στο θέμα δίνει ο Αντώνης Στελλιάτος, πρόεδρος της Eνωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού: «Ψηφίστηκε ο νέος νόμος που αφορά τα επαγγελματικά τουριστικά σκάφη, ο οποίος προβλέπει ηλεκτρονικό μητρώο για την εγγραφή του κάθε σκάφους που έρχεται στην Ελλάδα, με όσα ορίζει η σημαία που φέρει και αν είναι επαγγελματικό ή όχι. Με αυτόν τον τρόπο θα πλήρωνε και τα τέλη πλεύσης και παραμονής του το κάθε σκάφος. Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν υπάρχει ηλεκτρονικό μητρώο και γι’ αυτό ευθύνεται το υπουργείο Οικονομικών. Έτσι δεν ελέγχουμε κάθε σκάφος που έρχεται στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως σημαίας. Μέχρι να εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό μητρώο, ας υπάρξει πιο αυστηρός έλεγχος για το τι κάνει κάθε σκάφος στην Ελλάδα», λέει και προσθέτει: «Υπάρχουν ανεξέλεγκτες ναυλώσεις σκαφών αναψυχής. Βλέπουμε στα Δωδεκάνησα να κυματίζει η τουρκική σημαία αλλά και η αμερικανική σε σκάφη που και αυτά ανήκουν σε εταιρείες τουρκικών συμφερόντων. Έχουμε καταντήσει να βλέπουμε ελληνική σημαία μόνο στα λιμεναρχεία των νησιών”.

Υ.Γ1…μέχρι πριν λίγα χρόνια (τους έκοψε η κρίση τώρα) ερχόμενος από το Λακι στον όρμο του Παντελιού τα καλοκαίρια έβλεπα αρόδο τα Gullet (σαν βριγαντίνια μοιάζουν, όποιος κατέχει).40-50 κομμάτια… «στόλος»! Οι σημαίες τους δε στην πρύμη προκλητικές 2 μέτρα Χ 2 μέτρα ...Φθάνοντας σπίτι …έπαιρνα μια και την πίεση μου!:(

Υ.Γ2...τα βράδια βέβαια οι αστακοί - τα συναγρίδια - και οι σαμπάνιες δεν φθάνανε , στις ψαροταβέρνες κάτω στο Παντέλι... πρόοδος, τουρισμός, ευρώ!

Υ.Γ3...και βέβαια δεν πρέπει να λησμονήσω οτι για ολα αυτά και σε ολα αυτά , πρωτοστατούντος και μετ' ας ευχάς του "Θαυμάσιου" Ελληνικού Κράτους!!!
Χωρίς να ανοίξει ρουθούνι θα αποκτήσουν νόμιμα την Ελλάδα δλδ‼️
 
Πριν λίγα χρόνια Τουρκική Θαλαμηγός επισκέφθηκε το νησί! Ο Τούρκος ιδιοκτήτης για να γευματίσει απαίτησε από τον εστιάτορα να κατεβάσει την σημαία.....
Αυτο, με δυο λογια, για να μη το κουραζουμε, λεγεται : σε πληρωνω και σε πηδ@ω....
Αυτο δεχτηκε να υποστει ο μαγαζατορας ,για το χρημα.
Ο μαγαζατορας ομως. Οχι το νησι!
 
Του 2014 το άρθρο...

View attachment 45640

Αγοράζουν ελληνικές μαρίνες οι Τούρκοι

View attachment 45639

Για επιχειρηματική συνεκμετάλλευση του Αιγαίου με την Ελλάδα έχουν βάλει πλώρη οι Τούρκοι μέσω του θαλάσσιου τουρισμού και των σκαφών αναψυχής.

Η οικονομική ευχέρεια που διαθέτουν αλλά και η στόχευσή τους να ελέγξουν όλη την Ανατολική Μεσόγειο στον τομέα του yachting τούς αναδεικνύει χρόνο με τον χρόνο σε βασικούς πρωταγωνιστές.

Είναι οι μόνοι που επενδύουν σε αυτόν τον τομέα, αγοράζοντας ελληνικές μαρίνες, μια και οι Έλληνες δεν δείχνουν ενδιαφέρον, ούτε και οι επενδυτές από ισχυρές οικονομικά χώρες όπως οι αραβικές, οι ΗΠΑ και η Κίνα.

«Έχουν γεμίσει οι δικές τους μαρίνες και επεκτείνονται και στην Ελλάδα», επισημαίνουν στελέχη της ελληνικής αγοράς τονίζοντας ότι «στο θέμα του yachting, που είναι το μέλλον της Ελλάδας, κρατάμε παθητική στάση. Το θέμα δεν είναι ότι εταιρείες τουρκικών συμφερόντων αγοράζουν ελληνικές μαρίνες, αλλά ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από Έλληνες επιχειρηματίες. Το ελληνικό κράτος αφού βγάζει προς πώληση τις μαρίνες, θα τις δώσει σε αυτόν που δίνει τα περισσότερα. Και αυτοί είναι οι Τούρκοι. Το τίμημα, πάντως, λόγω έλλειψης ανταγωνισμού είναι μικρότερο από εκείνο που θα έπρεπε να εισπράξει το κράτος».

Δύο όμιλοι τουρκικών συμφερόντων αναπτύσσονται ραγδαία στην Ελλάδα στον θαλάσσιο τουρισμό. Ο Dogus Holding A.S., που κατέχει τις μαρίνες του ομίλου Κυριακούλη σε Ζέα, Λευκάδα και Γουδιά Κέρκυρας καθώς και στον Φλοίσβο, αλλά και ο όμιλος Setur που αγόρασε τη μαρίνα της Μυτιλήνης και θέλει και εκείνη της Σάμου(σσ. την πήρε τελικά!), για την οποία προκλήθηκαν ισχυρές αντιδράσεις από ελληνικής πλευράς, καθώς και της Κω, της Λέρου, της Χίου κ.ά.

Στόχος τους είναι να επεκταθούν τόσο στο Αιγαίο όσο και στο Ιόνιο, γεγονός που θα οδηγήσει στον έλεγχο των τιμών στην Ανατολική Μεσόγειο.

Όσον αφορά στα σκάφη αναψυχής, «οι Τούρκοι επιχειρηματίες αγόραζαν και συνεχίζουν να αγοράζουν γιοτ που πουλάνε κοψοχρονιά οι Έλληνες λόγω του ασταθούς φορολογικού περιβάλλοντος, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τον στόλο τους. Επίσης, πολλοί ξένοι αγοράζουν σκάφη στην Τουρκία αφού το κόστος κτήσης είναι στη μισή τιμή απ’ ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η Τουρκία έχει γίνει πολύ καλός προορισμός για όσους θέλουν να ελλιμενίσουν εκεί τα σκάφη τους», τονίζει στέλεχος εταιρείας που ασχολείται με ναυλώσεις γιοτ και συνεχίζει: «Ο Ελβετός και ο Γερμανός, για παράδειγμα, υψώνουν στο σκάφος τους την τουρκική σημαία γιατί έχουν χαμηλότερο κόστος κτήσης και ελλιμενισμού. Οι μαρίνες τους είναι πιο φθηνές απ’ ότι οι ελληνικές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν εξευτελιστικές τιμές».

«Οι Τούρκοι εκμεταλλεύονται τα ελληνικά νησιά: επιβιβάζουν τους τουρίστες από τα τουρκικά παράλια και γυρίζουν όλο το Αιγαίο. Οι ξένοι έχουν μάθει ότι αν θέλουν να νοικιάσουν-ναυλώσουν ένα φθηνό σκάφος, αυτό μπορούν να το βρουν στην Τουρκία. Στο Αιγαίο πλέουν και πολλά σκάφη υπό τουρκική σημαία, τύπου Gullet, που είναι ξύλινα, σαν πολύ μεγάλα καΐκια. Τα ναυπηγούν στην Τουρκία και το κόστος τους είναι φθηνό. Έχουν πολλές καμπίνες και νοικιάζονται σε πολύ χαμηλές τιμές», επισημαίνουν κύκλοι της αγοράς του ελληνικού yachting.

Μια άλλη διάσταση στο θέμα δίνει ο Αντώνης Στελλιάτος, πρόεδρος της Eνωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού: «Ψηφίστηκε ο νέος νόμος που αφορά τα επαγγελματικά τουριστικά σκάφη, ο οποίος προβλέπει ηλεκτρονικό μητρώο για την εγγραφή του κάθε σκάφους που έρχεται στην Ελλάδα, με όσα ορίζει η σημαία που φέρει και αν είναι επαγγελματικό ή όχι. Με αυτόν τον τρόπο θα πλήρωνε και τα τέλη πλεύσης και παραμονής του το κάθε σκάφος. Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν υπάρχει ηλεκτρονικό μητρώο και γι’ αυτό ευθύνεται το υπουργείο Οικονομικών. Έτσι δεν ελέγχουμε κάθε σκάφος που έρχεται στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως σημαίας. Μέχρι να εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό μητρώο, ας υπάρξει πιο αυστηρός έλεγχος για το τι κάνει κάθε σκάφος στην Ελλάδα», λέει και προσθέτει: «Υπάρχουν ανεξέλεγκτες ναυλώσεις σκαφών αναψυχής. Βλέπουμε στα Δωδεκάνησα να κυματίζει η τουρκική σημαία αλλά και η αμερικανική σε σκάφη που και αυτά ανήκουν σε εταιρείες τουρκικών συμφερόντων. Έχουμε καταντήσει να βλέπουμε ελληνική σημαία μόνο στα λιμεναρχεία των νησιών”.

Υ.Γ1…μέχρι πριν λίγα χρόνια (τους έκοψε η κρίση τώρα) ερχόμενος από το Λακι στον όρμο του Παντελιού τα καλοκαίρια έβλεπα αρόδο τα Gullet (σαν βριγαντίνια μοιάζουν, όποιος κατέχει).40-50 κομμάτια… «στόλος»! Οι σημαίες τους δε στην πρύμη προκλητικές 2 μέτρα Χ 2 μέτρα ...Φθάνοντας σπίτι …έπαιρνα μια και την πίεση μου!:(

Υ.Γ2...τα βράδια βέβαια οι αστακοί - τα συναγρίδια - και οι σαμπάνιες δεν φθάνανε , στις ψαροταβέρνες κάτω στο Παντέλι... πρόοδος, τουρισμός, ευρώ!

Υ.Γ3...και βέβαια δεν πρέπει να λησμονήσω οτι για ολα αυτά και σε ολα αυτά , πρωτοστατούντος και μετ' ας ευχάς του "Θαυμάσιου" Ελληνικού Κράτους!!!
Καλα παμε
 
Αυτο, με δυο λογια, για να μη το κουραζουμε, λεγεται : σε πληρωνω και σε πηδ@ω....
Αυτο δεχτηκε να υποστει ο μαγαζατορας ,για το χρημα.
Ο μαγαζατορας ομως. Οχι το νησι!
Πολύ σωστά!.shake hands.

Παναγιώτη τα ξέρεις πως έχουν τα πράγματα με τον Τούρκο...όταν βλέπει κ@λο στημένο, γ@μει!

Το θεμα ειναι πόσοι και ποιοί προτίθενται να στηθούνε....γιατί άμα πάρει φόρα...θα καούν και τα χλωρά μαζί με τα ξερά...

Υ.Γ...για μας μιλάω γενικά, πόσοι=εμείς / ποιοί=οι άρχοντες, διότι το καράβι έχει καπετάνιο, κουμαντάρει ψυχές, οφείλει να τις σώσει, ηγήται δια του παραδείγματος!
 
Μπορείς να αγοράσεις νησί, νομιμότατα...

https://www.privateislandsonline.com/region/greece
Υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες Δημήτρη...(από το ίδιο σάιτ...)

Greece Foreign Ownership Info

Purchasing an island in Greece is relatively straightforward. Regardless of nationality, anybody can be a property owner. The only exceptions occur when purchasing an island near a national border or military land. Non European citizens will not be granted permission to buy near national borders.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top