Επειδή ταιριάζει με την παραπάνω συζήτηση, σκέφτηκα να ανεβάσω δυο παλιές δοκιμές, που έχουν νομίζω κάποιο ενδιαφέρον, γιατί είχαν γίνει την ίδια μέρα (και ώρα), με το ίδιο όπλο και τσοκ ... μεταξύ δυο φυσιγγίων που η μόνη τους διαφορά ήταν η ποιότητα των σκαγίων (η περιεκτικότητα σε αντομόνιο) !!!
Το Lambro sporting ήταν το γνωστό πράσινο, και γράφω NEO γιατί ήταν τότε που άλλαξαν πυρίτιδα από Prima-V σε 206-V και συγκεντρωτήρα από GT σε Giovanni. (Για ένα μικρό διάστημα το γέμιζε με 206-V, και μετά άλλαξε πάλι σε AS μέχρι και σήμερα). Κι επίσης το Series 5 τότε πρωτοκυκλοφόρησε και ήταν με 206-V (σχεδόν ίδια δόση) και Giovanni. Και τα δυο με καψούλι 686.
Υ.Γ. 1 - Θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον αν οι δοκιμές ήταν με πιο στενό τσοκ και σε μεγαλύτερη απόσταση, αλλά ... αυτές έχω ...
Υ.Γ. 2 - Το τσοκ (SK) όπως γράφω έχει διάμετρο 0,720" οπότε στον αυλό της κάτω κάννης του δίκαννου μου 0,728" (μετρημένο σε οπλουργό) βγαίνει ακριβώς 2/10 ... (0,008 x 25,4 = 0,2 mm)
(Γι'αυτό κι επέλεξα να ρίξω στα 25 μέτρα).
Υ.Γ.3 - Η πρώτη (με το lambro sporting) είναι η καλύτερη από τρεις τουφεκιές (οι άλλες ήταν 76 και 77%). Με Series 5 είχα ρίξει μόνο μια, δεν είχα άλλο φυσίγγι μαζί μου, κι αυτή από σπόντα (σαν έξτρα). Αφού ο σκοπός των δοκιμών εκείνη τη μέρα ήταν για να δω αν υπήρξε αλλαγή στην απόδοση του lambro sporting με την αλλαγή πυρίτιδας και βύσματος ...