Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Έχω δουλέψει τέταρτο με ελατήριο στην κορτινη που είχα. Είναι καλύτερο από το σταθερω κλείνει ποιο γλυκά ποιο ομαλά αλλά εξαρτάται και από το στάδιο που εχεις
Καλημερα, τι εννοεις λεγοντας εξαρταται απο το σταδιο????Το ειχες αγορασει απο καπου,η εκανες πατεντα με το ελλατηριο????Εαν το εφτιαξες εσυ, πες μου αν θυμασαι,σε δυσκολεψε το να βρεις τη σκληροτητα που χρειαζετε το ελλατηριο ωστε να δουλευει σωστα????
 
Νά σου πω την αλήθεια. Είχα ακριβώς αυτή που βλέπεις η μοναδική πενταδταδικη μαμά στην Ελλάδα. Θυσίασα τα οποία πλεονεκτήματα για δυο λόγους. Ο βασικός το ανάποδο μοχλικο για να ρελιασης έσπρωχνες πίσω. Και το άλλο ότι σώμα ήταν αλουμίνιο.
 
Νά σου πω την αλήθεια. Είχα ακριβώς αυτή που βλέπεις η μοναδική πενταδταδικη μαμά στην Ελλάδα. Θυσίασα τα οποία πλεονεκτήματα για δυο λόγους. Ο βασικός το ανάποδο μοχλικο για να ρελιασης έσπρωχνες πίσω. Και το άλλο ότι σώμα ήταν αλουμίνιο.
Να σου κανω ακομη μια ερωτηση..........ειχες προβλημα θερμοκρασιας με το μοτερ????εννοω αν μετεδιδε θερμοκρασια το μοτερ μεσω του αξονα στο στροφειο,με αποτελεσμα μετα απο πενηντα ρελιασματα ας πουμε,να καιγετε το πλαστικο του καλυκα????Το μοχλικο ηθελε πολυ δυναμη η σου ερχοταν αναποδα????/
 
Έχω ρέλιασει τρακοσαδες αρκετές φορές όχι μόνο με αυτή αλλά και με την A5s .Ναι μέσω του άξονα μετά από τα τρειαντα πρέπει να ξεκουράζεται και φυσικά καλη λίπανση. Με την βάση που μπενει πάνω σε δράπανο ID4s το φαινόμενο αυτό δεν είναι εντονο ειδικά αν ρελιαζεις σε χαμηλές στροφές δεν έχεις θέμα.
Οποτε εσυ ψάχνεσαι για ρουλεματι που είναι σαφος καλύτερη σε αυτό το θέμα. Αλλά έχει θόρυβο ο υμαντας χρονισμού ενώ η άλλες με το μοτέρ bonnani είναι αθοριβες. Και στην τελική ποσά θα ρελιασης μονοκοπανιά. Ρελιασετα λίγα λίγα να γουσταρης.
 
Παληκάρια μια βοήθεια!!! Οποιος φτιάχνει αλεύρι απο νιφάδες βρώμης για τα φυσέκια του, το φτιάχνει όπως είναι το αλεύρι που είναι πολύ ψιλό? Γιατί έφτιαξα εγώ για πρώτη φορά αλλά είναι ποιο χοντρό από το αλεύρι όπως το βλέπω και στην αφή, είναι εντάξει η πρέπει να γίνει πολύ ψιλό??
 
Παληκάρια μια βοήθεια!!! Οποιος φτιάχνει αλεύρι απο νιφάδες βρώμης για τα φυσέκια του, το φτιάχνει όπως είναι το αλεύρι που είναι πολύ ψιλό? Γιατί έφτιαξα εγώ για πρώτη φορά αλλά είναι ποιο χοντρό από το αλεύρι όπως το βλέπω και στην αφή, είναι εντάξει η πρέπει να γίνει πολύ ψιλό??


Μην το κανεις ''πουδρα'' οπως του εμποριου... το κοβω δυο φορες κοσκινισμα σε ψιλο σουρωτηρι .....ετοιμος
και με 2-3% μεγαλυτερη συγκεντρωση απο του εμποριου.....αυτο εχω δει εγω στις δοκιμες μου.
 
Μην το κανεις ''πουδρα'' οπως του εμποριου... το κοβω δυο φορες κοσκινισμα σε ψιλο σουρωτηρι .....ετοιμος
και με 2-3% μεγαλυτερη συγκεντρωση απο του εμποριου.....αυτο εχω δει εγω στις δοκιμες μου.
Ευχαριστώ! αύριο θα βγάλω φωτό που θα είναι και μέρα το σουρωτηρι εάν είναι ψιλό όσο πρέπει βέβαια, γιατί αυτό που έφτιαξα και το πέρασα από το σουρωτηρι είναι ποιο χοντρό από το αλεύρι που ξέρουμε!!
 
Σπυρο εχω την ιδια , το μοχλικο δεν θελει πολυ δυναμη , αλλα ναι σου ερχετε αναποδα , και ειναι λιγο κουραστηκο αυτο , οσο για την θερμοκρασια δεν ξερω , γιατι ποτε δεν εχω γεμησει πανω απο 30 φυσιγγια
Φιλε Νικο, εγω γεμιζω σχεδον τριαντα για δοκιμες!!Οταν θα παρει η φαμπρικα μπροστα τουλαχιστον 200 το ελαχιστο θα γεμισω!!!!Εχω δυο DUEFFE που οταν δουλευε το σκοπευτηριο στο νησι,μαζευομαστε δυο τρεις φιλοι και γεμιζαμε ασταματητα τουλαχιστο 1000 φουσεκια χωρις τα μοτερ να χαμπαριαζουν!!!!!θεωρω αδιανοητο να παρω μια μηχανη που θα πρεπει καθε τριαντα καλυκες να κανω διαλειμα για να κρυωσει το στροφειο!!!!Ετσι εχω μαθει και ετσι θεωρω οτι ειναι το σωστο!!!!!!Εχω πατενταρει ενα πρεσσακι αλουμινιου,και του φοραω ενα Γερμανικο μοτερ που δουλευει ωρες χωρις προβλημα!!!!Μου γουσταρει και η πολυσταδιακη του Καβαδδια,θελω να παρω μια αφου πρωτα λυσουμε το θεμα της θερμοκρασιας!!!!!στο στροφειο.Φυσικα οτι γραφω ειναι προσωπικη μου αποψη χωρις να κατακρινω οτιδηποτε αλλο.Ο Νικος λεει περι ορεξεως κολοκ.........ιτα!!!!!!
 
Ευχαριστώ! αύριο θα βγάλω φωτό που θα είναι και μέρα το σουρωτηρι εάν είναι ψιλό όσο πρέπει βέβαια, γιατί αυτό που έφτιαξα και το πέρασα από το σουρωτηρι είναι ποιο χοντρό από το αλεύρι που ξέρουμε!!
Μην φοβασαι να το αλεσεις στο multι, πρεπει να γινει πολυ ψιλο,γιαυτο αλλωστε μετα θελει κοσκινισμα!!!!!να φυγουν τα χοντραδια του με το συμπαθιο ναουμε!!!!!!αυτο που πρεπει να κανεις ειναι το εξης,αφου το βαλεις στον καλυκα, θελει πατημα με το στυμπαδορο,για να αποχτησει την κρυσταλλικη του δομη που ειναι το ζητουμενο,σε αντιθεση με το πλαστικο buffer που δεν εχει αυτη την ιδιοτητα!!!!
 
Έχω ρέλιασει τρακοσαδες αρκετές φορές όχι μόνο με αυτή αλλά και με την A5s .Ναι μέσω του άξονα μετά από τα τρειαντα πρέπει να ξεκουράζεται και φυσικά καλη λίπανση. Με την βάση που μπενει πάνω σε δράπανο ID4s το φαινόμενο αυτό δεν είναι εντονο ειδικά αν ρελιαζεις σε χαμηλές στροφές δεν έχεις θέμα.
Οποτε εσυ ψάχνεσαι για ρουλεματι που είναι σαφος καλύτερη σε αυτό το θέμα. Αλλά έχει θόρυβο ο υμαντας χρονισμού ενώ η άλλες με το μοτέρ bonnani είναι αθοριβες. Και στην τελική ποσά θα ρελιασης μονοκοπανιά. Ρελιασετα λίγα λίγα να γουσταρης.
Το θεμα του θορυβου ειναι το τελευταιο που με απασχολει!!!!φοραω τα ακουστικα μου και ακουω οτι μουσικη γουσταρω γεμιζοντας τα φουσεκια μου!!!!Τη παραμορφωση του καλυκα απο τη υπερθερμανση δεν μπορω να αντιμετωπισω ουτε με λιπανση ουτε με οτιδηποτε αλλο!!!!Γιατι κατεμε δεν ειναι λυση καθε λιγο και λιγακι σταματημα,και αντε να ξεβιδωσω το στροφειο απο το μοτερ, να το ξαναβαφτισω στη κολυμπηθρα να παγωσει,γιατι ετσι μονο του θελει κανα τεταρτο, και δεν καπνιζω ρε γαμωτο μου να περνα η ωρα!!!!!!Και καλα το στροφειο,το παγωνω, με το μοτερ τι κανω???ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!Το καλο βεβαια τωρα το χειμωνα ειναι οτι δεν θελεις σομπα κοντα σου,γιατι απο ζεστη αλλο τιποτα!!!!Αν γεμιζεις καλοκαιρι για το σκοπευτηριο,θελεις οποσδηποτε κλιματισμο!!!γιατι θα κολυμπας στον ιδρωτα!!Εξαλλου αλλο το γουσταρω και αλλο το αυτομαστιγωμα!!
 
Σε καμια μηχανη του Καββαδια δεν ειχα ουτε εχω προβλημα θερμοκρασιας ( εχω δυο μηχανες του )
ουτε τα μοτερ ουτε στα στοφεια I2S - IOD - σηκωνουν τετοιες θερμοκρασιες ωστε να υπαρχει παραμορφωση
του καλυκα. Απαραιτητη προυποθεση λιπανση στους καλυκες....ενα τασακι με λιπασμενο στυποχαρχο
( οχι με ελαιολαδο :) ) ακουμπας τον καλυκα και διπλορελιαζεις .....300 καλυκες χωρις σταματημα = 600
ρελιασματα..... χωρις κανενα προβλημα. Το δε βρωμαλευρο την κρυσταλλικη δομη την αποκτα απο το
κλεισιμο και ρελιασμα του καλυκα.!!! Καλημερα Σπυρο!!!:)
 
Τώρα τι να πω, ας πει και κάποιος άλλος, αλλά να πει την ρεαλιστική αλήθεια. Η μηχανές που έχω (δυο Α5 μια cal12 ελληνοκυπρυακη και μια Α5 ελληνική πρωτότυπο μοναδικό σε cal 20) είναι άψογες κανω την δουλειά μου άριστα για της κυνηγετικές μου ανάγκες, αλλά ναι το στροφειο αν το πας σερί ζεστάνετε και πολύ μάλιστα γιατί πέρνει θερμοκρασία και από τον άξονα του μοτέρ.
Εγω όμως γεμίζοντας μόνο για κυνηγετική δεν
μου έχει δημιουργηθεί ποτέ κανένα πρόβλημα. Όσες φορές χρειάστηκε να γεμίσω ποσότητα παράτηρωντα το φαινόμενο την πρώτη φορά φρόντιζα της επόμενες να μην το φτάνω σε όρια που να ανεβαζει θερμοκρασίες που θα μου προκαλούσε παραμόρφωση.
Θεωρό λοιπών ότι η ρουλεμάτι δουλεύοντας σε ποιο χαμηλές στροφές και μην έχωντας επαφή το στροφειο με τον άξονα δεν θα έχει τέτοια θέματα. Δεν μπαίνω στην διαδικασία να πω για της συγκεκριμένες μήχανες για θέματα ποιότητας αντοχής εργονομίας ευκολίας ρυθμίσεων γιατί είναι περιτο.
 
Τώρα τι να πω, ας πει και κάποιος άλλος, αλλά να πει την ρεαλιστική αλήθεια. Η μηχανές που έχω (δυο Α5 μια cal12 ελληνοκυπρυακη και μια Α5 ελληνική πρωτότυπο μοναδικό σε cal 20) είναι άψογες κανω την δουλειά μου άριστα για της κυνηγετικές μου ανάγκες, αλλά ναι το στροφειο αν το πας σερί ζεστάνετε και πολύ μάλιστα γιατί πέρνει θερμοκρασία και από τον άξονα του μοτέρ.
Εγω όμως γεμίζοντας μόνο για κυνηγετική δεν
μου έχει δημιουργηθεί ποτέ κανένα πρόβλημα. Όσες φορές χρειάστηκε να γεμίσω ποσότητα παράτηρωντα το φαινόμενο την πρώτη φορά φρόντιζα της επόμενες να μην το φτάνω σε όρια που να ανεβαζει θερμοκρασίες που θα μου προκαλούσε παραμόρφωση.
Θεωρό λοιπών ότι η ρουλεμάτι δουλεύοντας σε ποιο χαμηλές στροφές και μην έχωντας επαφή το στροφειο με τον άξονα δεν θα έχει τέτοια θέματα. Δεν μπαίνω στην διαδικασία να πω για της συγκεκριμένες μήχανες για θέματα ποιότητας αντοχής εργονομίας ευκολίας ρυθμίσεων γιατί είναι περιτο.
Καλημερα φιλε,συγνωμη αλλα δεν γνωριζω το ονομα σου γιαυτο γραφω το φιλε!!!!!!!!Θεωρω οτι εχεις δυο πολυ καλες μηχανες !!!!!Οπως θεωρω οτι ειναι οντως ακριβης και ρεαλιστικη η αναφορα σου,στα θεματα της θερμοκρασιας!!!!!Σε σερι χρηση,οπως λες,οντως υπαρχει μεγαλο θεμα με τη θερμοτητα που περνα απο τον αξονα στο στροφειο!!!!!Με ελεγχομενη χρηση, εξαλειφεις το προβλημα!!!!!που με τα BONANI ειναι μικροτερο!!Τωρα μια ρουλεμανατη με ενα μοτερ γυρω στις 600-700 στροφες οπως εχουν οι DUEFFE θα εξαφανισει αυτο το θεμα!!!!Τωρα οσον αφορα την ποιοτητα κατασκευης και την ευκολια στις ρυθμισεις,οντως ειναι πολυ καλη!!!!Εαν ημουν εγω ο κατασκευαστης δεν θα εβαζα ποτε σε μια FERRARI μηχανη ZASTAVA!!!!KΚαι ας ηταν υψηλο το κοστος!!!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top