Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
56,5 mm και πατημενο βυσμα με I2S δηλαδη βαθος πελιου 2mm minimum τοτε τη κατσαμε τη βαρκα!!!!πιεσεις ουτε ξερω και γω που???????Οποιος καταλαβε.......καταλαβε......Το σωστο η το λαθος τεκμηριωνετε η με κανονες η με δοξασιες!!!!! Εγω ακολουθω κανονες!!!!Πως κανεις προθερμαση στα στροφεια???και πως διατηρεις τη θερμοκρασια που θελεις????Τωρα οσο για τα χαδια εννοω οτι δεν μεταφερεις την πραγματικοτητα στο ποσταρισμα σου, οπως κανει ο φιλος απο την Ανδρο!!!!!!αυτο ειναι χαδι ενω το ψεμα ειναι κακοηθεια!!!!!


Μαλλον εχεις πληρη αγνοια απο 5διακο κλεισιμο.....αυτο το συμπερασμα βγαινει απο τα γραφομενα σου!!!!
ΥΓ. Προσεξε....δεν σε εχω προσβαλει ποτε....προσεχε τα γραφομενα σου........κοκοηθεια και ψεμα....σε αλλους...
οχι σε μενα!! :cool:
 
Τοτε πιος ο λογος να κληνης σε 13+χηλ και να κατεβενης 56.5 για να πατας το βησμα???τη κερδηζης???


Στα 13 χιλιοστα ρελιασματος την αντισταση που χρειαζεται η πυριτιδα για καει σωστα την παιρνει απο το
ξερελιασμα και οχι απο το πατημα του βυσματος....με οτι αυτο συνεπαγεται Γιαννη!!!
 
Τυφλες τρυπες στις δισκοπλακες υπαρχουν μονο και μονο για να συγκρατουν τα υπολειμματα
της τριβης τους με τα τακακια.Οι διαμπερεις τρυπες η κονδυλιες σε δισκοπλακα φερνουν την ψυξη!
Εαν ο οποιοσδηποτε κατασκευαστης ανοιγει οπες τυφλες στο σωμα που θερμαινεται για να εκθεσει
τον κορμο του στον ατμοσφαιρικο αερα ειναι επιεικως ονειροπολος και πουλαει τρελα.

Αλεξανδρε τα υπολειμματα τριβεις τα συγκρατει η βαθεια εγκοπη που εχουν τα τακακια...ολα τα αλλα
οσο και αν φαινεται περιεργο.....ειναι για ψυξη φιλε.. Απο εκει ξεκινησαν....... και κατεληξαν στις διπλές
αεριζομενες δισκοπλακες που σαφως ειναι καλυτερες.
 
Ρε παιδιά έχω μια απορία: το στροφείο θερμαίνεται από το μοτέρ (μέσω του άξονα) όπως λέτε ;;; ... ή λόγω της τριβής με τον κάλυκα ;;; Από ότι έχω παρατηρήσει εγώ, μάλλον συμβαίνει το δεύτερο. Εγώ δεν έχω βέβαια σούπερ μηχανές ούτε ιταλικές ούτε ελληνικές, ρελιάζω με απλό δράπανο σε βάση, αφού έχω κλείσει το αστέρι στη LEE ... Μετά από 15-20 συνεχόμενα ρελιάσματα το στροφείο έχει ζεσταθεί τόσο που δεν μπορώ να το αγγίξω !!! Συνήθως κάνω διάλειμμα για κανένα τέταρτο και μετά συνεχίζω, ή αν βιάζομαι το βουτάω για λίγο σε παγωμένο νερό ... Μια φορά δεν έδωσα σημασία και άρχισε να παραμορφώνει τα χείλη των φυσιγγίων, από τότε προσέχω ...
Και δεν δουλεύει το μοτέρ συνέχεια, με το ένα χέρι πατάω τη σκανδάλη και με το άλλο κατεβάζω το μοχλό μέχρι να τερματίσει στο στοπ. Και δεν διαρκεί αυτό πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Οπότε δεν υπερθερμαίνεται το μοτέρ, εξάλλου αγγίζω το τσοκ του δράπανου και είναι κρύο, ενώ το στροφείο καίει !! Και φυσικά πάντα λαδώνω τους κάλυκες, ένα -ένα πριν τον ρελιάσω ...
Και αυτό συμβαίνει με όλα τα στροφεία, και ατσάλινα και μπρούτζινα (ιταλικά C&P και GAEP, είχα πάρει πριν χρόνια, και για αστέρι και για ρελιαστό) ... Αλλά και στη χειροκίνητη παραδοσιακή ρελιάστρα επίσης ζεσταίνεται το στροφείο, και το μαμά κι ένα μπρούτζινο ιταλικό που είχα πάρει μετά.
Δεν ξέρω, αν εγώ δεν κάνω κάτι σωστά ... Και έχω την απορία, στα εργοστάσια και τις βιοτεχνίες οι επαγγελματικές μηχανές που κλείνουν χιλιάδες φυσίγγια την ώρα, πως γίνεται να μην έχουν θέμα υπερθέρμανσης τα στροφεία ...
Στελιο με τον τροπο που κλεινεις οντως το στροφειο θερμαινετε γιατι αυτο κανει ολη τη δουλεια!!!!Στιςν επαγγελματικες μηχανες αλλα και στις πολυσταδιακες που κυκλοφορουν,εαν ρυθμιστουν σωστα, τη δουλεια την κανει το τριτο σταδιο και το τεταρτο πατημα!!!!Το στροφειο κανει μονο το φινιρισμα και δεν θερμαινετε γιατι η επαφη με τον καλυκα ειναι αστραπιαια οπως βλεπουμε στα βιντεο των επαγγελματικων μηχανων,και αυτο ειναι το σωστο!!!!!!Οτιδηποτε αλλο ακουω κατεμε ειναι απλες οδοντοκρεμες!!!!!!
 
Αλεξανδρε τα υπολειμματα τριβεις τα συγκρατει η βαθεια εγκοπη που εχουν τα τακακια...ολα τα αλλα
οσο και αν φαινεται περιεργο.....ειναι για ψυξη φιλε.. Απο εκει ξεκινησαν....... και κατεληξαν στις διπλές
αεριζομενες δισκοπλακες που σαφως ειναι καλυτερες.
Τα ιδια λεμε.....Στα στροφεια τωρα οι τυφλες οπες δεν εχουν καμια σχεση ψυξης.
Ειναι καθαρα θεμα συγκρατησης κατα την συναρμολογηση και αποσυναρμολογηση.
Κατασκευαστης που θα ισχυριστει για λογους μαρκετινγκ κατι αλλο θελει πισσα και πουπουλα.
 
Last edited:
Τα ιδια λεμε.....Στα στροφεια τωρα οι τυφλες οπες δεν εχουν καμια σχεση ψυξης.
Ειναι καθαρα για θεμα συγκρατησης κατα την συναρμολογηση και αποσυναρμολογηση.
Κατασκευαστης που θα ισχυριστει για λογους μαρκετινγκ κατι αλλο θελει πισσα και πουπουλα.


Αλεξανδρε με την περιστροφη οταν υπαρχουν ''εγκοπες'' δημιουργηται ψυξη....αυτο λεω...το οτι οι ''τρυπες''
υπαρχουν για τεχνικους λογους .....δεν αναιρει ,την ψυξη φιλε.
 
162 φυσιγγακια να πάμε το Σάββατο να το γλεντήσουμε για το κλείσιμο του κυνηγίου,αρε πουτατανα!!!!!!!! Και με στροφείο χάλκινο δεν παίρνει χαμπάρι από θερμοκρασία,IMG_20200226_141948.jpgμε μίας όλα, ΑΛΛΆ ΜΕ ΣΩΣΤΉ ΛΊΠΑΝΣΗ .kiss me.IMG_20200226_142040.jpg
 
Καλά πιστεύω ότι έχουμε καταλάβει όλοι ότι έχουμε πέσει σε μεγάλη λουμπα. Ξεσκιζόμαστε τρόμε της σάρκες μας για την ιδιογωμοση. Ιδιογωμοση ...φτιάχνεις αυτό που θες όπως το θες με οποίων τρόπο θες στα μέτρα τα δικά σου στα πλαίσια της ασφαλείας πάντα, χωρίς αυτό να σημενη ότι είναι αποδεκτό και κατάλληλο για κάποιον άλλο.
 
Μαλλον εχεις πληρη αγνοια απο 5διακο κλεισιμο.....αυτο το συμπερασμα βγαινει απο τα γραφομενα σου!!!!
ΥΓ. Προσεξε....δεν σε εχω προσβαλει ποτε....προσεχε τα γραφομενα σου........κοκοηθεια και ψεμα....σε αλλους...
οχι σε μενα!! :cool:
Αν εχω αγνοια εγω η καποιος αλλος δεν θα το κρινω εγω η εσυ αλλα οι συναδελφοι που μας διαβαζουν!!!!!Κατα την αποψη σου εχω αγνοια!!!οπως κατα τη δικη μου αποψη εσυ δεν εχεις αγνοια αλλα εισαι ισχυρογνωμων μεχρι εκει που δεν περνει αλλο!!!!Δεν ειναι κακο να παραδεχομαστε τα λαθη μας,ετσι γινομαστε καλυτεροι!!!!!ΤΩΡΑ οσον αφορα το κακοηθεια και το ψεμα ηταν μια γενικη αναφορα και οχι κατι που αφορα εσενα!!!!!Εχεις ακουσει κατι για τη μυγα και το μυγιασμα//
 
Last edited:
162 φυσιγγακια να πάμε το Σάββατο να το γλεντήσουμε για το κλείσιμο του κυνηγίου,αρε πουτατανα!!!!!!!! Και με στροφείο χάλκινο δεν παίρνει χαμπάρι από θερμοκρασία,View attachment 9913με μίας όλα, ΑΛΛΆ ΜΕ ΣΩΣΤΉ ΛΊΠΑΝΣΗ .kiss me.View attachment 9912
Έχει δει όνειρο καλό η θα πας σποπευτηριο
 
Μάγκες ρίξτε λίγο τις στροφές στα στροφεία σας, μην ανεβάζετε θερμότητα στο θέμα...
Μπορείτε χωρίς να προσβαλεστε και να ειρωνευεστε μεταξύ σας να καταθέσετε απλά επιχειρήματα και απόψεις.
Για να μπορέσουμε και εμείς οι αδαείς να πάρουμε μια μυρωδιά απ' το θέμα.
Μη μου απαντήσετε μου-σου-του-της...
Μια ευγενική παράκληση κάνω, συνεχίστε ήρεμα την κουβέντα!
 
Έχεις δικιο εγώ το μετέφερα λάθος το θέμα με τον άξονα. Αμα το πλακώσεις και το μοτέρ ζεσταίνεται και π άξονας και το στροφειο . Το στροφειο λόγο τρίβεις που όσο και να λιπάνεις δεν παβη να υπάρχει, αλλά και το μοτέρ από το ζόρι που τρώει. Όποτε υπάρχει μια αμφίδρομη σχέσει θερμοκρασία από το μοτέρ στον άξονα και από το στροφειο στον άξονα. Και μην ξεχνάμε ότι τα μοτέρ που έχω εγώ τουλάχιστον είναι στης 1400 στροφές περίπου.
Και μονο του εμενα που δουλευε, μετα απο ενα τεταρτο δεν το ακουμπουσες!!!Χωρις να ρελιασω τιποτα!!!!
 
Μάγκες ρίξτε λίγο τις στροφές στα στροφεία σας, μην ανεβάζετε θερμότητα στο θέμα...
Μπορείτε χωρίς να προσβαλεστε και να ειρωνευεστε μεταξύ σας να καταθέσετε απλά επιχειρήματα και απόψεις.
Για να μπορέσουμε και εμείς οι αδαείς να πάρουμε μια μυρωδιά απ' το θέμα.
Μη μου απαντήσετε μου-σου-του-της...
Μια ευγενική παράκληση κάνω, συνεχίστε ήρεμα την κουβέντα!
Και βέβαια,μα στο έχω πει φίλε Σπύρο, χάραξη και ρελιασμα στα 11 χιλιοστά κενό,σε κανένα περίεργο σεταπ πεντασταδιακο
Ωραιως φιλε ,σωστος!!!!!!!Ισως ετσι ειναι και το καλυτερο!!!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top