Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Σε καμια μηχανη του Καββαδια δεν ειχα ουτε εχω προβλημα θερμοκρασιας ( εχω δυο μηχανες του )
ουτε τα μοτερ ουτε στα στοφεια I2S - IOD - σηκωνουν τετοιες θερμοκρασιες ωστε να υπαρχει παραμορφωση
του καλυκα. Απαραιτητη προυποθεση λιπανση στους καλυκες....ενα τασακι με λιπασμενο στυποχαρχο
( οχι με ελαιολαδο :) ) ακουμπας τον καλυκα και διπλορελιαζεις .....300 καλυκες χωρις σταματημα = 600
ρελιασματα..... χωρις κανενα προβλημα. Το δε βρωμαλευρο την κρυσταλλικη δομη την αποκτα απο το
κλεισιμο και ρελιασμα του καλυκα.!!! Καλημερα Σπυρο!!!:)
Νικο καλημερα, δεν θελω να αντιδικησω μαζι σου,απλα κατι που το δουλεψα ειμαι σε θεση να γνωριζω πολυ καλα πως συμπεριφερετε!!!!!!!Εξαλου σε συζητησεις με πολλους συναδελφους,συμπιπτουν οι αποψεις μας!!!Εσυ δεν εχεις θεμα λες με 600 συνεχη ρελιασματα!!!!Μαγκεια σου!!καποιοι αλλοι ομως εχουμε, και δεν εθελοτυφλουμε!!!!Πιστευω οτι για να βελτιωνεσε στη ζωη πρεπει να αναγνωριζεις ενα προβλημα, οταν μια κριτικη ειναι καλοπροαιρετη,και οχι να αρκεισε στο χαδι του αυτιου!!!!!Αποψεις μου ειναι αυτες και οχι το ΑΓΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ!!!!
 
Σε καμια μηχανη του Καββαδια δεν ειχα ουτε εχω προβλημα θερμοκρασιας ( εχω δυο μηχανες του )
ουτε τα μοτερ ουτε στα στοφεια I2S - IOD - σηκωνουν τετοιες θερμοκρασιες ωστε να υπαρχει παραμορφωση
του καλυκα. Απαραιτητη προυποθεση λιπανση στους καλυκες....ενα τασακι με λιπασμενο στυποχαρχο
( οχι με ελαιολαδο :) ) ακουμπας τον καλυκα και διπλορελιαζεις .....300 καλυκες χωρις σταματημα = 600
ρελιασματα..... χωρις κανενα προβλημα. Το δε βρωμαλευρο την κρυσταλλικη δομη την αποκτα απο το
κλεισιμο και ρελιασμα του καλυκα.!!! Καλημερα Σπυρο!!!:)
Εσυ Νικο που κλεινεις πεντασταδιακα στα 56,5 χωρις καθολου πατημα στο συγκεντρωτηρα!!!!πως θα κρυσταλλοποιηθει το αλευρι χωρις πατημα?????
 
Ρε παιδιά έχω μια απορία: το στροφείο θερμαίνεται από το μοτέρ (μέσω του άξονα) όπως λέτε ;;; ... ή λόγω της τριβής με τον κάλυκα ;;; Από ότι έχω παρατηρήσει εγώ, μάλλον συμβαίνει το δεύτερο. Εγώ δεν έχω βέβαια σούπερ μηχανές ούτε ιταλικές ούτε ελληνικές, ρελιάζω με απλό δράπανο σε βάση, αφού έχω κλείσει το αστέρι στη LEE ... Μετά από 15-20 συνεχόμενα ρελιάσματα το στροφείο έχει ζεσταθεί τόσο που δεν μπορώ να το αγγίξω !!! Συνήθως κάνω διάλειμμα για κανένα τέταρτο και μετά συνεχίζω, ή αν βιάζομαι το βουτάω για λίγο σε παγωμένο νερό ... Μια φορά δεν έδωσα σημασία και άρχισε να παραμορφώνει τα χείλη των φυσιγγίων, από τότε προσέχω ...
Και δεν δουλεύει το μοτέρ συνέχεια, με το ένα χέρι πατάω τη σκανδάλη και με το άλλο κατεβάζω το μοχλό μέχρι να τερματίσει στο στοπ. Και δεν διαρκεί αυτό πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Οπότε δεν υπερθερμαίνεται το μοτέρ, εξάλλου αγγίζω το τσοκ του δράπανου και είναι κρύο, ενώ το στροφείο καίει !! Και φυσικά πάντα λαδώνω τους κάλυκες, ένα -ένα πριν τον ρελιάσω ...
Και αυτό συμβαίνει με όλα τα στροφεία, και ατσάλινα και μπρούτζινα (ιταλικά C&P και GAEP, είχα πάρει πριν χρόνια, και για αστέρι και για ρελιαστό) ... Αλλά και στη χειροκίνητη παραδοσιακή ρελιάστρα επίσης ζεσταίνεται το στροφείο, και το μαμά κι ένα μπρούτζινο ιταλικό που είχα πάρει μετά.
Δεν ξέρω, αν εγώ δεν κάνω κάτι σωστά ... Και έχω την απορία, στα εργοστάσια και τις βιοτεχνίες οι επαγγελματικές μηχανές που κλείνουν χιλιάδες φυσίγγια την ώρα, πως γίνεται να μην έχουν θέμα υπερθέρμανσης τα στροφεία ...
 
Ρε παιδιά έχω μια απορία: το στροφείο θερμαίνεται από το μοτέρ (μέσω του άξονα) όπως λέτε ;;; ... ή λόγω της τριβής με τον κάλυκα ;;; Από ότι έχω παρατηρήσει εγώ, μάλλον συμβαίνει το δεύτερο. Εγώ δεν έχω βέβαια σούπερ μηχανές ούτε ιταλικές ούτε ελληνικές, ρελιάζω με απλό δράπανο σε βάση, αφού έχω κλείσει το αστέρι στη LEE ... Μετά από 15-20 συνεχόμενα ρελιάσματα το στροφείο έχει ζεσταθεί τόσο που δεν μπορώ να το αγγίξω !!! Συνήθως κάνω διάλειμμα για κανένα τέταρτο και μετά συνεχίζω, ή αν βιάζομαι το βουτάω για λίγο σε παγωμένο νερό ... Μια φορά δεν έδωσα σημασία και άρχισε να παραμορφώνει τα χείλη των φυσιγγίων, από τότε προσέχω ...
Και δεν δουλεύει το μοτέρ συνέχεια, με το ένα χέρι πατάω τη σκανδάλη και με το άλλο κατεβάζω το μοχλό μέχρι να τερματίσει στο στοπ. Και δεν διαρκεί αυτό πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Οπότε δεν υπερθερμαίνεται το μοτέρ, εξάλλου αγγίζω το τσοκ του δράπανου και είναι κρύο, ενώ το στροφείο καίει !! Και φυσικά πάντα λαδώνω τους κάλυκες, ένα -ένα πριν τον ρελιάσω ...
Και αυτό συμβαίνει με όλα τα στροφεία, και ατσάλινα και μπρούτζινα (ιταλικά C&P και GAEP, είχα πάρει πριν χρόνια, και για αστέρι και για ρελιαστό) ... Αλλά και στη χειροκίνητη παραδοσιακή ρελιάστρα επίσης ζεσταίνεται το στροφείο, και το μαμά κι ένα μπρούτζινο ιταλικό που είχα πάρει μετά.
Δεν ξέρω, αν εγώ δεν κάνω κάτι σωστά ... Και έχω την απορία, στα εργοστάσια και τις βιοτεχνίες οι επαγγελματικές μηχανές που κλείνουν χιλιάδες φυσίγγια την ώρα, πως γίνεται να μην έχουν θέμα υπερθέρμανσης τα στροφεία ...
Καλα τα λες Στελιο!Η τριβη του στροφειου με τον καλυκα δημιουργει θερμοτητα και την μεταβιβαζει στον αξονα.
Οταν ρελιαζουμε και ασκουμε πιεση στον ροτορα του μοτερ πεφτουν οι στροφες με αποτελεσμα το μοτερ να
θερμαινεται ανεξαρτητα απο το στροφειο.Καλα ολα τα στροφεια της ιδιογομωσης που ειναι διαθεσιμα σε εμας
αλλα δεν εχουν καμια σχεση με τα στροφεια τα επαγγελματικα.Κανενας κατασκευαστης Ελληνας οπως και αν
τον λενε δεν εχει δωσει βαση ωστε να εκμεταλλευεται την περιστροφη για ψυξη.Με δυο απλες οπες διαμπερη
υπο γωνια αντιθετες με την φορα του στροφειου θα ειχαν λυθει τα προβληματα!Αντι για αυτο το απλο ειδα
μοντελο με καδενα μεταδοσης κινησης ωστε να αποκοψουν το μοτερ απο το "φλεγομενο" στροφειο.Ευχομαι
καποια στιγμη να δω ενα στροφειο αεροψυκτο αντι να προσπαθουμε μονο με την λιπανση να μειωσουμε τις
τριβες.
 
Εσυ Νικο που κλεινεις πεντασταδιακα στα 56,5 χωρις καθολου πατημα στο συγκεντρωτηρα!!!!πως θα κρυσταλλοποιηθει το αλευρι χωρις πατημα?????


Και εδω λαθος κανεις και στο θεμα του ρελιασματος.....ποιος σου ειπε οτι στα 56,5 ειναι απατητο το βυσμα ?? Απλα
το υπεθεσες....εαν ηταν απατητο πως θα συμπιεζονταν η πυριτιδα ?? Με την πιεση που δεχεται η πυριτιδα
με την ιδια πιεση και το βρωμαλευρο.....παμε παρα κατω....δεν ξερω σε τι στροφες ρελιαζες ή ρελιαζεις τα δικα μου
μοτερ και στις δυο μηχανες μου εχουν λιγοτερες στροφες απο αυτες που ειχε το δραπανο που ρελιαζα παλια.
Παμε και παρα κατω.... Το I2S και το IOD εαν τα εχεις....κοιταξε τα.....θα δεις τρεις ''τρυπες'' οχι διαμπερη....
εχουν 4χιλιοστα διαμετρο και 6 χιλιοστα βαθος.....μηπως γνωριζεις τον λογο που υπαρχουν επανω στα
στροφεια?? Μηπως τις εχουν για αποβαλουν την οποια θερμοκρασια που αναπτυσσουν ?? Για σκεψου το
λιγο....Στα στροφεια μου κανω προθερμανση.....οταν εχουν την σωστη θερμοκρασια τοτε εχω και το σωστο
ρελιασμα....τοτε παει ακριβως στην ρυθμιση που εχω κανει.!!!! Μαλλον εσυ θελεις να χαιδεψεις τα αυτια καποιων...
εγω ποτέ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ
 
Και πολυ βασικο ακομα. Στα 5 σταδια με 13 και 14 χιλιοστα κενο χωρο το στροφειο ζοριζεται πολυ μα πολυ
λιγοτερο απο τα 2 σταδια... που πρεπει να συμπιεσει το βυσμα πολυ περισσοτερο!!!
Αλεξανδρε με τον ιδιο τροπο που ψυχονται οι δισκοπλακες των αυτοκινητων.....εκει βεβαια εχουμε τριβες
που αγγιζουν τους 1000 κελσιου.!!!
 
Μπορει να μου εξηγησει καποιος πως 3 τρυπες τυφλες πανω σε ενα στροφειο
αποβαλλουν την θερμοτητα που αναπτυσσεται?
ΑΛΕΞΗ γεια σου φιλε, οι τρυπες στα στροφεια ειναι για να συγκρατουν τους οδηγους οταν δεν πανε πρεσαριστοι αλλα εχουν αλενοβιδα στο πλαι οι οδηγοι, που τερματιζει στη τρυπα του στροφειου για να το συγκρατει!!!!Ειναι αστειο αν πιστευουμε οτι ψυχονται απο εκει!!!!
 
Δικιο έχεις αλλά η λογική του κατασκευαστή είναι να είναι προσιτό σε πολύ κόσμο. Πάρε παράδειγμα της ιταλικές τι παραπάνω προσφέρουν από την ελληνική και σε ποιατιμη
Φιλε ευχαριστω για τις αποψεις σου!!!ειναι οτι πιο τιμιο και αντρικιο εχω διαβασει για την κουβεντα που κανουμε!!!!!
 
Και εδω λαθος κανεις και στο θεμα του ρελιασματος.....ποιος σου ειπε οτι στα 56,5 ειναι απατητο το βυσμα ?? Απλα
το υπεθεσες....εαν ηταν απατητο πως θα συμπιεζονταν η πυριτιδα ?? Με την πιεση που δεχεται η πυριτιδα
με την ιδια πιεση και το βρωμαλευρο.....παμε παρα κατω....δεν ξερω σε τι στροφες ρελιαζες ή ρελιαζεις τα δικα μου
μοτερ και στις δυο μηχανες μου εχουν λιγοτερες στροφες απο αυτες που ειχε το δραπανο που ρελιαζα παλια.
Παμε και παρα κατω.... Το I2S και το IOD εαν τα εχεις....κοιταξε τα.....θα δεις τρεις ''τρυπες'' οχι διαμπερη....
εχουν 4χιλιοστα διαμετρο και 6 χιλιοστα βαθος.....μηπως γνωριζεις τον λογο που υπαρχουν επανω στα
στροφεια?? Μηπως τις εχουν για αποβαλουν την οποια θερμοκρασια που αναπτυσσουν ?? Για σκεψου το
λιγο....Στα στροφεια μου κανω προθερμανση.....οταν εχουν την σωστη θερμοκρασια τοτε εχω και το σωστο
ρελιασμα....τοτε παει ακριβως στην ρυθμιση που εχω κανει.!!!! Μαλλον εσυ θελεις να χαιδεψεις τα αυτια καποιων...
εγω ποτέ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ
Τοτε πιος ο λογος να κληνης σε 13+χηλ και να κατεβενης 56.5 για να πατας το βησμα???τη κερδηζης???
 
Αλεξανδρε με τον ιδιο τροπο που ψυχονται οι δισκοπλακες των αυτοκινητων.....εκει βεβαια εχουμε τριβες
που αγγιζουν τους 1000 κελσιου.!!
Τυφλες τρυπες στις δισκοπλακες υπαρχουν μονο και μονο για να συγκρατουν τα υπολειμματα
της τριβης τους με τα τακακια.Οι διαμπερεις τρυπες η κονδυλιες σε δισκοπλακα φερνουν την ψυξη!
Εαν ο οποιοσδηποτε κατασκευαστης ανοιγει οπες τυφλες στο σωμα που θερμαινεται για να εκθεσει
τον κορμο του στον ατμοσφαιρικο αερα ειναι επιεικως ονειροπολος και πουλαει τρελα.
 
Και εδω λαθος κανεις και στο θεμα του ρελιασματος.....ποιος σου ειπε οτι στα 56,5 ειναι απατητο το βυσμα ?? Απλα
το υπεθεσες....εαν ηταν απατητο πως θα συμπιεζονταν η πυριτιδα ?? Με την πιεση που δεχεται η πυριτιδα
με την ιδια πιεση και το βρωμαλευρο.....παμε παρα κατω....δεν ξερω σε τι στροφες ρελιαζες ή ρελιαζεις τα δικα μου
μοτερ και στις δυο μηχανες μου εχουν λιγοτερες στροφες απο αυτες που ειχε το δραπανο που ρελιαζα παλια.
Παμε και παρα κατω.... Το I2S και το IOD εαν τα εχεις....κοιταξε τα.....θα δεις τρεις ''τρυπες'' οχι διαμπερη....
εχουν 4χιλιοστα διαμετρο και 6 χιλιοστα βαθος.....μηπως γνωριζεις τον λογο που υπαρχουν επανω στα
στροφεια?? Μηπως τις εχουν για αποβαλουν την οποια θερμοκρασια που αναπτυσσουν ?? Για σκεψου το
λιγο....Στα στροφεια μου κανω προθερμανση.....οταν εχουν την σωστη θερμοκρασια τοτε εχω και το σωστο
ρελιασμα....τοτε παει ακριβως στην ρυθμιση που εχω κανει.!!!! Μαλλον εσυ θελεις να χαιδεψεις τα αυτια καποιων...
εγω ποτέ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ
56,5 mm και πατημενο βυσμα με I2S δηλαδη βαθος πελιου 2mm minimum τοτε τη κατσαμε τη βαρκα!!!!πιεσεις ουτε ξερω και γω που???????Οποιος καταλαβε.......καταλαβε......Το σωστο η το λαθος τεκμηριωνετε η με κανονες η με δοξασιες!!!!! Εγω ακολουθω κανονες!!!!Πως κανεις προθερμαση στα στροφεια???και πως διατηρεις τη θερμοκρασια που θελεις????Τωρα οσο για τα χαδια εννοω οτι δεν μεταφερεις την πραγματικοτητα στο ποσταρισμα σου, οπως κανει ο φιλος απο την Ανδρο!!!!!!αυτο ειναι χαδι ενω το ψεμα ειναι κακοηθεια!!!!!
 
Ρε παιδιά έχω μια απορία: το στροφείο θερμαίνεται από το μοτέρ (μέσω του άξονα) όπως λέτε ;;; ... ή λόγω της τριβής με τον κάλυκα ;;; Από ότι έχω παρατηρήσει εγώ, μάλλον συμβαίνει το δεύτερο. Εγώ δεν έχω βέβαια σούπερ μηχανές ούτε ιταλικές ούτε ελληνικές, ρελιάζω με απλό δράπανο σε βάση, αφού έχω κλείσει το αστέρι στη LEE ... Μετά από 15-20 συνεχόμενα ρελιάσματα το στροφείο έχει ζεσταθεί τόσο που δεν μπορώ να το αγγίξω !!! Συνήθως κάνω διάλειμμα για κανένα τέταρτο και μετά συνεχίζω, ή αν βιάζομαι το βουτάω για λίγο σε παγωμένο νερό ... Μια φορά δεν έδωσα σημασία και άρχισε να παραμορφώνει τα χείλη των φυσιγγίων, από τότε προσέχω ...
Και δεν δουλεύει το μοτέρ συνέχεια, με το ένα χέρι πατάω τη σκανδάλη και με το άλλο κατεβάζω το μοχλό μέχρι να τερματίσει στο στοπ. Και δεν διαρκεί αυτό πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Οπότε δεν υπερθερμαίνεται το μοτέρ, εξάλλου αγγίζω το τσοκ του δράπανου και είναι κρύο, ενώ το στροφείο καίει !! Και φυσικά πάντα λαδώνω τους κάλυκες, ένα -ένα πριν τον ρελιάσω ...
Και αυτό συμβαίνει με όλα τα στροφεία, και ατσάλινα και μπρούτζινα (ιταλικά C&P και GAEP, είχα πάρει πριν χρόνια, και για αστέρι και για ρελιαστό) ... Αλλά και στη χειροκίνητη παραδοσιακή ρελιάστρα επίσης ζεσταίνεται το στροφείο, και το μαμά κι ένα μπρούτζινο ιταλικό που είχα πάρει μετά.
Δεν ξέρω, αν εγώ δεν κάνω κάτι σωστά ... Και έχω την απορία, στα εργοστάσια και τις βιοτεχνίες οι επαγγελματικές μηχανές που κλείνουν χιλιάδες φυσίγγια την ώρα, πως γίνεται να μην έχουν θέμα υπερθέρμανσης τα στροφεία ...
Στελλιο απο οσο σε γνωριζω απο τα λεγομενα σου στο φορουμ, θεωρω οτι εισαι σωστος και σοβαρος ανθρωπος!!!σου στελνω με πμ το τηλεφωνο μου, να μιλησουμε αν θελεις και εσυ!!!!1
 
Ρε παιδιά έχω μια απορία: το στροφείο θερμαίνεται από το μοτέρ (μέσω του άξονα) όπως λέτε ;;; ... ή λόγω της τριβής με τον κάλυκα ;;; Από ότι έχω παρατηρήσει εγώ, μάλλον συμβαίνει το δεύτερο. Εγώ δεν έχω βέβαια σούπερ μηχανές ούτε ιταλικές ούτε ελληνικές, ρελιάζω με απλό δράπανο σε βάση, αφού έχω κλείσει το αστέρι στη LEE ... Μετά από 15-20 συνεχόμενα ρελιάσματα το στροφείο έχει ζεσταθεί τόσο που δεν μπορώ να το αγγίξω !!! Συνήθως κάνω διάλειμμα για κανένα τέταρτο και μετά συνεχίζω, ή αν βιάζομαι το βουτάω για λίγο σε παγωμένο νερό ... Μια φορά δεν έδωσα σημασία και άρχισε να παραμορφώνει τα χείλη των φυσιγγίων, από τότε προσέχω ...
Και δεν δουλεύει το μοτέρ συνέχεια, με το ένα χέρι πατάω τη σκανδάλη και με το άλλο κατεβάζω το μοχλό μέχρι να τερματίσει στο στοπ. Και δεν διαρκεί αυτό πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Οπότε δεν υπερθερμαίνεται το μοτέρ, εξάλλου αγγίζω το τσοκ του δράπανου και είναι κρύο, ενώ το στροφείο καίει !! Και φυσικά πάντα λαδώνω τους κάλυκες, ένα -ένα πριν τον ρελιάσω ...
Και αυτό συμβαίνει με όλα τα στροφεία, και ατσάλινα και μπρούτζινα (ιταλικά C&P και GAEP, είχα πάρει πριν χρόνια, και για αστέρι και για ρελιαστό) ... Αλλά και στη χειροκίνητη παραδοσιακή ρελιάστρα επίσης ζεσταίνεται το στροφείο, και το μαμά κι ένα μπρούτζινο ιταλικό που είχα πάρει μετά.
Δεν ξέρω, αν εγώ δεν κάνω κάτι σωστά ... Και έχω την απορία, στα εργοστάσια και τις βιοτεχνίες οι επαγγελματικές μηχανές που κλείνουν χιλιάδες φυσίγγια την ώρα, πως γίνεται να μην έχουν θέμα υπερθέρμανσης τα στροφεία ...
Έχεις δικιο εγώ το μετέφερα λάθος το θέμα με τον άξονα. Αμα το πλακώσεις και το μοτέρ ζεσταίνεται και π άξονας και το στροφειο . Το στροφειο λόγο τρίβεις που όσο και να λιπάνεις δεν παβη να υπάρχει, αλλά και το μοτέρ από το ζόρι που τρώει. Όποτε υπάρχει μια αμφίδρομη σχέσει θερμοκρασία από το μοτέρ στον άξονα και από το στροφειο στον άξονα. Και μην ξεχνάμε ότι τα μοτέρ που έχω εγώ τουλάχιστον είναι στης 1400 στροφές περίπου.
 
Έχεις δικιο εγώ το μετέφερα λάθος το θέμα με τον άξονα. Αμα το πλακώσεις και το μοτέρ ζεσταίνεται και π άξονας και το στροφειο . Το στροφειο λόγο τρίβεις που όσο και να λιπάνεις δεν παβη να υπάρχει, αλλά και το μοτέρ από το ζόρι που τρώει. Όποτε υπάρχει μια αμφίδρομη σχέσει θερμοκρασία από το μοτέρ στον άξονα και από το στροφειο στον άξονα. Και μην ξεχνάμε ότι τα μοτέρ που έχω εγώ τουλάχιστον είναι στης 1400 στροφές περίπου.
Πολη γκαζιαρικα 1400 στροφες???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top