Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Νίκο Καλησπέρα!:)

Με τις δοκιμές σου , τσεκάρω και τον πίνακα που δουλεύω και μου φαίνεται εντάξει...

Με 686 , 1,45 Χ 32 δίνει 380 μ/δλ average στα 2,5 μέτρα...

Απ' τα λίγα που ξερω V0 με V2,5 είναι περίπου +25-30 μ/δλ...Οπότε V1,5 +12-15 μ/δλ , άρα V1,5=392/395 μ/δλ , κέρδισε και λίγο από το
CX2000 πιάσαμε τα 403 που έβγαλε
 
12/68.5 cx2000 Mg2 2.05*36 Drago17 No6 5σταδιακο I2S 6αστερο στα 57.
35m Benelli super90 71cm 2*σταθερό τσοκαρισμα. 430m/s έδωσε στον chrony.
View attachment 44155
Μπραβο Δημητρη...ωραιο αποτελεσμα...μου αρεσει!!

Υ.Γ. Απορία.....Με 5 σταδια και 11.5mm κενό όμως..;;;:rolleyes:
(68.5 - 57.00mm =11,5mm Κ.Χ)...:rolleyes:
 
Στα 56.5 πατιοταν πολύ ο 17αρης....
Αφού πήρα την ταχύτητα χωρίς ακαυστη το άφησα έτσι.
Απλα μου κινεισε την περιεργεια, διοτι εχει υποθεί πως στα 5 σταδια το βυσμα δεν πατιεται σχεδον καθολου...τελος παντων...
Το αποτελεσμα μετραει...
 
Πρωτη χρονια που την δοκιμασα την mg2....περα απο την συγκεντρωση με εντυπωσιασε η ταχυτητα της.
Για να ακουσουμε και αλλους συναδελφους που την εχουν δουλεψει.

Βγαζει ταχυτητες Δημητρη....
Πριν παρω ταχογραφο...μια φορα στις φασσες σημαδεμενα πουλια επεφταν μακρια...
Οταν ταχογραφησα το σεταπ...καταλαβα το γιατι !!

FIOC-T5 - 616 -2,10X36+1,5 -DRAGO14 -N5 -68,5 - 56,5 -8* V1,5 -438m/s

Ειχα διαμπερη τραυματα ...το ειδα και επανω στα θηραματα....αλλα τοτε δεν γνωριζα τι ταχυτητα
ειχε το σεταπ !!!
 
Βγαζει ταχυτητες Δημητρη....
Πριν παρω ταχογραφο...μια φορα στις φασσες σημαδεμενα πουλια επεφταν μακρια...
Οταν ταχογραφησα το σεταπ...καταλαβα το γιατι !!

FIOC-T5 - 616 -2,10X36+1,5 -DRAGO14 -N5 -68,5 - 56,5 -8* V1,5 -438m/s

Ειχα διαμπερη τραυματα ...το ειδα και επανω στα θηραματα....αλλα τοτε δεν γνωριζα τι ταχυτητα
ειχε το σεταπ !!!
Απο bar που να ειμαστε Νικο?
H δοσολογια ειναι μεσα στα πλασια που προτεινει η εταιρια οποτε δεν πιστευω να περναμε τα 800.
ΥΓ:Την ταχυτητα αυτη την πηρα με 4βαθμους θερμοκρασια.
 
Απο bar που να ειμαστε Νικο?
H δοσολογια ειναι μεσα στα πλασια που προτεινει η εταιρια οποτε δεν πιστευω να περναμε τα 800.
ΥΓ:Την ταχυτητα αυτη την πηρα με 4βαθμους θερμοκρασια.

Δεν εγραψα βρε Δημητρη μου τι θερμοκρασια ειχε οταν το μετρησα!!!
Μην ''φοβασαι'' τα bar με 14χιλιοστα κενο χωρο...και βυσμα απατητο.... Τι bar να σηκωσει ??
Σφαζω κατι εμπορικα καμια φορα με βυσμα GT και τον εχουν κανει ''ακορντεον'' απο το πατημα....και ο νοων
νοειτω......Τουλαχιστον εμεις ειμαστε και μεσα στα πλαισια της δοσολογιας και με απατητο βυσμα φιλε!!! :)
 
Δεν εγραψα βρε Δημητρη μου τι θερμοκρασια ειχε οταν το μετρησα!!!
Μην ''φοβασαι'' τα bar με 14χιλιοστα κενο χωρο...και βυσμα απατητο.... Τι bar να σηκωσει ??
Σφαζω κατι εμπορικα καμια φορα με βυσμα GT και τον εχουν κανει ''ακορντεον'' απο το πατημα....και ο νοων
νοειτω......Τουλαχιστον εμεις ειμαστε και μεσα στα πλαισια της δοσολογιας και με απατητο βυσμα φιλε!!! :)
Όλα είναι γραμμένα θείο για τις πιέσεις του 2022!
 
Αλήθεια....οι εταιρείες κάνουν τεστ διατρισης❓❓❓
Δεν νομίζω ... Ταχύτητες μετράνε μόνο.
Την διάτρηση 3 πράγματα την επηρρεάζουν

1. Η ταχύτητα πριν την πρόσκρουση, που εξαρτάται βασικά από την αρχική και τις παραμορφώσεις
2. Πόσο σκληρό είναι το σκάγι
3. Πόσο μεγάλο σε όγκο και πόσο βαρύ είναι το σκάγι.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top