Τουρκικά όπλα

Αυτη ειναι η διαφορα ραβδωτων και λειοκανων κανων
Στα ραβδωτα αν θες να ονομαζεσαι σοβαρος κατασκευαστης πρεπει να τις δοκιμαζεις ολες για την ακριβεια τους μια προς μια
Και εκει υπαρχουν προδιαγραφες γκρουπ πανω απο τοσο πανε για σκραπ η επισκευη μικροτερο απο τοσο περνανε τον ελεγχο
Στα λειοκανα δεν μπορει ουτε ειναι απαραιτητο να γινεται αυτο
Εχεις ενα προφιλ κανης και βγαζεις παντα το ιδιο μεσα σε καποιες ανοχες
Δεν εχει νοημα να δοκιμαζεις μια προς μια τις κανες
Η ταλαντωση της κανης δεν εχει καμια σημασια στα λειοκανα με σκαγια
Εχετε δει στιριγμενο οπλο να ριχνει μια εδω και μια εκει ;
Μονο στα δικανα αν υπερθερμανθει η μια κανη ισως να εχεις μια μικρη αποκλιση
 
Σήμερα έκανα μια βολτίτσα από Καλκατζάκο και είδα στον πάγκο ένα aselkon X5 συνθετικό που μόλις το είχε πάρει ένας και του κάνανε επίδειξη. Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ καλό. Πρόλαβα και ξεχώρισα βαφή, εφαρμογές πλαστικό με μέταλλο και πέλμα και ήταν πολύ καλά σας πληροφορώ, τουλάχιστον απ' ότι κατάλαβα και το μάτι μου ψιλοκόβει καλά σε κάτι τέτοια.
 
Σήμερα έκανα μια βολτίτσα από Καλκατζάκο και είδα στον πάγκο ένα aselkon X5 συνθετικό που μόλις το είχε πάρει ένας και του κάνανε επίδειξη. Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ καλό. Πρόλαβα και ξεχώρισα βαφή, εφαρμογές πλαστικό με μέταλλο και πέλμα και ήταν πολύ καλά σας πληροφορώ, τουλάχιστον απ' ότι κατάλαβα και το μάτι μου ψιλοκόβει καλά σε κάτι τέτοια.
Τιιιί!!! αλλο ειδες????
Δεν μπορει να ειδες μονο αυτο?
 
Σήμερα έκανα μια βολτίτσα από Καλκατζάκο και είδα στον πάγκο ένα aselkon X5 συνθετικό που μόλις το είχε πάρει ένας και του κάνανε επίδειξη. Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ καλό. Πρόλαβα και ξεχώρισα βαφή, εφαρμογές πλαστικό με μέταλλο και πέλμα και ήταν πολύ καλά σας πληροφορώ, τουλάχιστον απ' ότι κατάλαβα και το μάτι μου ψιλοκόβει καλά σε κάτι τέτοια.
Κωστα προσεξε το λιγο.εγω που ειχα κλεισει ηδη την INTER BLACK, μολις επωμισα την Χ5 ξυλινη 66π, δεν μου φανηκε ζυγισμενη καλα εν αντιθεσει με την συνθετικη.
 
Κωστα προσεξε το λιγο.εγω που ειχα κλεισει ηδη την INTER BLACK, μολις επωμισα την Χ5 ξυλινη 66π, δεν μου φανηκε ζυγισμενη καλα εν αντιθεσει με την συνθετικη.
Δεν έχω σκοπό να πάρω Γιάννη. Με έχει καλύψει απόλυτα η παλιόγρια η 390. Δεν το περίμενα με τίποτα η αρχαιολογία. Είναι 30 χρονών όπλο!!
 
Δεν έχω σκοπό να πάρω Γιάννη. Με έχει καλύψει απόλυτα η παλιόγρια η 390. Δεν το περίμενα με τίποτα η αρχαιολογία. Είναι 30 χρονών όπλο!!
τι μου θυμισες Κωστα. 1995 κ αγοραζω απο τον Ελμαλιωτη 390 Gold Mallard.βαρυ αλλα ομορφο . φευγω για τριημερο στη ΚΥΜΗ κ το πρωτο πρωινο 8 η ωρα τσαφ κ γινεται μονοκανο.απογοητευση ολκης.βεβαια η αντιπροσωπεια το εφτιαξε αμεσως.παρολο που κυνηγουσα 1985 -90 μετην 302 καλα πολυ καλα, η 390 δεν μου καθοτανε κ εφυγε γρηγορα.
 
Αυτο με τα αυτοκινητα δεν ισχυει, αν παραγγειλεις ενα ακριβο αμαξι με τα βασικα λογικο ειναι να μην εχει καποια πραγματα που πανε πακετο με καποια αξεσουαρ που τα πληρωνεις εξτρα.Και παιζει ρολο ο εισαγωγεας τι συμφωνια θα κανει με το εργοστασιο.
Στη κάθε χώρα δεν πάνε των ίδιων προδιαγραφών αυτοκίνητα υπάρχουν αλλαγές αλλά κυρίως σε αξεσουάρ όχι κινητήρες και σε επεξεργασία λαμαρίνας π.χ στην Φιλανδία Νορβηγία στέλνονται κάποια με αντισκωτιακη εγγύηση πολλών χρόνων και κάποια άλλα ,το γνωρίζω γιατί είχα τέτοιο Χόντα φινλανδικων προδιαγραφών χρόνια πίσω που είχε έξτρα αντισκουριακο αμάξωμα πιτσιλιστηρθα στ φανάρια για τον πάγο που είχαν υπερβολική δύναμη μιλάμε και θερμαινόμενα καθίσματα μοντέλο 1992 vtec .Το πως ήρθε Ελλάδα άλλη ιστορία.
 
Και όμως λέγονταν ότι δεν μας έρχονταν γερμανικών προδιαγραφών για τα γερμανικά αυτοκίνητα αλλά ελληνικών .think. .think.
Εννοείται ότι δεν ερχόταν οι Γερμανοί είχαν υποχρεωτικά 6 αερόσακους εδώ και χρόνια και εδώ ερχόταν με 2 και 4 τα ίδια αυτοκίνητα.
 
Εννοείται ότι δεν ερχόταν οι Γερμανοί είχαν υποχρεωτικά 6 αερόσακους εδώ και χρόνια και εδώ ερχόταν με 2 και 4 τα ίδια αυτοκίνητα.
Λόγο υψηλής φορολογίας μάλλον τα αυτοκίνητα έρχονταν σχεδόν γυμνά από εξοπλισμό το '88 το vw golf ερχόταν με μόνο αριστερό καθρέπτη και τον δεξιό δεν τον έβρισκες ούτε σαν αξεσουάρ.
 
Στη κάθε χώρα δεν πάνε των ίδιων προδιαγραφών αυτοκίνητα υπάρχουν αλλαγές αλλά κυρίως σε αξεσουάρ όχι κινητήρες και σε επεξεργασία λαμαρίνας π.χ στην Φιλανδία Νορβηγία στέλνονται κάποια με αντισκωτιακη εγγύηση πολλών χρόνων και κάποια άλλα ,το γνωρίζω γιατί είχα τέτοιο Χόντα φινλανδικων προδιαγραφών χρόνια πίσω που είχε έξτρα αντισκουριακο αμάξωμα πιτσιλιστηρθα στ φανάρια για τον πάγο που είχαν υπερβολική δύναμη μιλάμε και θερμαινόμενα καθίσματα μοντέλο 1992 vtec .Το πως ήρθε Ελλάδα άλλη ιστορία.
Το εγραψα πιο πριν, δεν μπορει και δεν εχει λογικη, αυτοκινητα που πανε σε χωρες με βαρυ χειμωνα και ολο το χρονο σχετικα χαμηλες θερμοκρασιες να εχει π.χ. το ιδιο ψυγειο με μια χωρα που ολο το χρονο κανει ζεστη και εχει καυσωνες, ο εξοπλισμος ο βασικος επιρρεαζεται απο το φορολογικο καθεστος της καθε χωρας και τον αντιστοιχο εισαγωγεα, τα εξτρα αξεσουαρ εφοσον τα πληρωσεις και περιμενεις ειναι τα ιδια δεν αλλαζει κατι. Για τη saab που ξερω σιγουρα (αν και εκλεισε η συγκεκριμενη εταιρεια), η Ελλαδα ηταν μια απο τους πεντε καλυτερους πελατες, γιατι ο εδω τοτε αντιπροσωπος, οταν αρχισε να τα φερνει, μπορει να μην ειχε πολλες πωλησεις αλλα τα εφερνε με full εξοπλισμο(αργοτερα εφερε και πιο φθηνα σε εξοπλισμο), και εχουν ερθει αυτοκινητα που προοριζονταν για τη Σαουδικη Αραβια(ειχαν διαφορά στα πισω φωτα).Πιο παλια, οταν ειχε βγει το audi 80 το βασικο μοτερ ηταν 1800κ.εκ., ερχοταν κατοπιν παραγγελιας μονο για την Ελλαδα και την Ισπανια νομιζω, με μια αρχαια μηχανη 1600κ.εκ. κι'αυτο καθαρα για φορολογικους λογους, οπως επισης λογω φορολογιας ιππων στη Γερμανια καποιες εταιρειες δηλωνανε στα στοιχεια του κινητηρα μικροτερη ιπποδυναμη.Το σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχουν Β διαλογης αυτοκινητα.
 
Last edited:
Το εγραψα πιο πριν, δεν μπορει και δεν εχει λογικη, αυτοκινητα που πανε σε χωρες με βαρυ χειμωνα και ολο το χρονο σχετικα χαμηλες θερμοκρασιες να εχει π.χ. το ιδιο ψυγειο με μια χωρα που ολο το χρονο κανει ζεστη και εχει καυσωνες, ο εξοπλισμος ο βασικος επιρρεαζεται απο το φορολογικο καθεστος της καθε χωρας και τον αντιστοιχο εισαγωγεα, τα εξτρα αξεσουαρ εφοσον τα πληρωσεις και περιμενεις ειναι τα ιδια δεν αλλαζει κατι. Για τη saab που ξερω σιγουρα (αν και εκλεισε η συγκεκριμενη εταιρεια), η Ελλαδα ηταν μια απο τους πεντε καλυτερους πελατες, γιατι ο εδω τοτε αντιπροσωπος, οταν αρχισε να τα φερνει, μπορει να μην ειχε πολλες πωλησεις αλλα τα εφερνε με full εξοπλισμο(αργοτερα εφερε και πιο φθηνα σε εξοπλισμο), και εχουν ερθει αυτοκινητα που προοριζονταν για τη Σαουδικη Αραβια(ειχαν διαφορά στα πισω φωτα).Πιο παλια, οταν ειχε βγει το audi 80 το βασικο μοτερ ηταν 1800κ.εκ., ερχοταν κατοπιν παραγγελιας μονο για την Ελλαδα και την Ισπανια νομιζω, με μια αρχαια μηχανη 1600κ.εκ. κι'αυτο καθαρα για φορολογικους λογους, οπως επισης λογω φορολογιας ιππων στη Γερμανια καποιες εταιρειες δηλωνανε στα στοιχεια του κινητηρα μικροτερη ιπποδυναμη.Το σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχουν Β διαλογης αυτοκινητα.
Υπάρχουν όμως τα αυτοκίνητα της Δευτέρας 😊😊😊
 
έχω διαβάσει όλο το θρεντ και χερομαι που ξεφευγετε από εθνικισμούς και μιζέριες
αισθάνομαι πολύ φιλικά προς τον τουρκικο λαό
πλεον όλοι ξερουν ότι τα τουρκικα οπλα είναι η καλύτερη οικονομική αγορά
κάννες με αυξημένη βλητική απόδωση, με καθαρα σκοτώματα κοντά και μακριά
σε παγωνιά (που κινηγαω εγώ μέχρι - 30) και ζέστη +40
δεν διαλέγουν φυσίγγια, δεν χρειάζονται κώνους όπως οι μπενέλλι
δεν έχουν να ζηλέψουν σε απόδοση τις ρεμινγτον που είναι οι καλύτερες κάννες
ούτε τις περέτα σε αξιοπιστία, που είναι τα πιο αξιόπιστα όπλα, ειδικά η Α400

ολα αυτα εχουν αποδηχθη στην πραξη για οσους έχουν εμπιρια από κινηγια
 
έχω διαβάσει όλο το θρεντ και χερομαι που ξεφευγετε από εθνικισμούς και μιζέριες
αισθάνομαι πολύ φιλικά προς τον τουρκικο λαό
πλεον όλοι ξερουν ότι τα τουρκικα οπλα είναι η καλύτερη οικονομική αγορά
κάννες με αυξημένη βλητική απόδωση, με καθαρα σκοτώματα κοντά και μακριά
σε παγωνιά (που κινηγαω εγώ μέχρι - 30) και ζέστη +40
δεν διαλέγουν φυσίγγια, δεν χρειάζονται κώνους όπως οι μπενέλλι
δεν έχουν να ζηλέψουν σε απόδοση τις ρεμινγτον που είναι οι καλύτερες κάννες
ούτε τις περέτα σε αξιοπιστία, που είναι τα πιο αξιόπιστα όπλα, ειδικά η Α400

ολα αυτα εχουν αποδηχθη στην πραξη για οσους έχουν εμπιρια από κινηγια
Μας τρολλάρεις τώρα έτσι?
 
έχω διαβάσει όλο το θρεντ και χερομαι που ξεφευγετε από εθνικισμούς και μιζέριες
αισθάνομαι πολύ φιλικά προς τον τουρκικο λαό
πλεον όλοι ξερουν ότι τα τουρκικα οπλα είναι η καλύτερη οικονομική αγορά
κάννες με αυξημένη βλητική απόδωση, με καθαρα σκοτώματα κοντά και μακριά
σε παγωνιά (που κινηγαω εγώ μέχρι - 30) και ζέστη +40
δεν διαλέγουν φυσίγγια, δεν χρειάζονται κώνους όπως οι μπενέλλι
δεν έχουν να ζηλέψουν σε απόδοση τις ρεμινγτον που είναι οι καλύτερες κάννες
ούτε τις περέτα σε αξιοπιστία, που είναι τα πιο αξιόπιστα όπλα, ειδικά η Α400

ολα αυτα εχουν αποδηχθη στην πραξη για οσους έχουν εμπιρια από κινηγια
Η αλήθεια είναι ότι δεν πολυκατάλαβα αν εννοείς αυτά που γράφεις, ή τρολάρεις.
Δεν το κρίνω, δεν με αφορά, αναφαίρετο και σεβαστό δικαίωμα.
Εγώ θα σταθώ μόνο σε ένα σημείο.
Η ενότητα είναι "Τουρκικά όπλα". Θεωρώ ότι σ΄ αυτήν την ενότητα αναφερόμαστε στις γνώμες, γνώσεις και εμπειρίες μας σχετικά με αυτές τις βιομηχανικές κατασκευές, για κάθε μάρκα αυτής της χώρας, όπως ακριβώς κάνουμε και για κάθε άλλη ευρωπαϊκή, ή αμερικάνικη που έχουμε ανοίξει σχετικές ενότητες.
Θεωρώ ότι δεν είναι αυτός ο κατάλληλος χώρος για εθνικιστικές τοποθετήσεις.
Σαφέστατα και είναι σεβαστές και ενδιαφέρουσες, αλλά όχι σε αυτή την ενότητα.
Μπορούμε να ανοίξουμε μια άλλη και να καταθέτουμε τις απόψεις μας για τους γείτονες και κάθε άλλο λαό.
 
Back
Top