Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Γηρασκω αει διδασκομενος.
Εχεις απολυτο δικιο. Το λ200 αν και κατ επιλογη τετρακινητο, εχει 3 διαφορικα.
Εψαξα, βρηκα σχεδια, διαβασα.
Σωστος!!!
Στο ειχα πει Γιαννη
Αλλα μηχανικος δεν ειμαι και ποτε δεν επιμενω εκτος εαν κατεχω εις βαθος κατι και μπορω να το τεκμηριωσω εξηγωντας το

Οτι σου ειπε ο συναδερφος το εχει και στο μανουαλ επ ακριβως!
Ξερει τι λεει!!!
 
Φίλε Γιάννη, απ'τα πιο εκτενή και εύκολα άρθρα πού έχω διαβάσει ποτέ. Εγώ έχω GRAND VITARA τού 2007. Μόνιμα 4χ4 με 53....47 εμπλοκή αξόνων. Επιλογές 4χ4lock και4x4 low lock.Κεντρικο διαφορικό LSD. Τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφει ο Άρης. Όχι ότι διαφωνώ μαζί σου, αλλά είναι κάποια πράγματα που αν δεν ασχοληθείς δεν μπορεί να τα γνωρίζεις . Όπως για παράδειγμα, αναφέρονται διάφορα αυτοκίνητα και κανείς δεν ανέφερε το Vitara, που ενώ είχε κατεπιλογην 4κινηση, έχει κεντρικό διαφορικό
 
Mε αφορμή το jeep Gladiator που ανέβασες θα ήθελα να πώ ότι ίσως το καλύτερο jeep που φτιάχτηκε ποτέ είναι το wrangler tj (97-06) στην μακριά εκδοσή του το οποίο λέγεται wrangler LJ rubicon ή wrangler unlimited. (2004-2006).Μόνο για 3 χρόνια βγήκε στη παραγωγή.
Δεν έχει εισαχθεί στην ελλάδα.

Ιδανικό μεταξόνιο (2,6μ) για off road,διαφορικά dana 44 μπρος-πίσω με κατεπιλογή 100% μπλοκέ.
Τέλειο καθαρόαιμο offroad εργαλείο!!!!! αρρώστια!!

στo βιντεάκι εξήγεί γιατί είναι πολύ καλό..ξεκινάει με ένα καπακάκι....

 
Mε αφορμή το jeep Gladiator που ανέβασες θα ήθελα να πώ ότι ίσως το καλύτερο jeep που φτιάχτηκε ποτέ είναι το wrangler tj (97-06) στην μακριά εκδοσή του το οποίο λέγεται wrangler LJ rubicon ή wrangler unlimited. (2004-2006).Μόνο για 3 χρόνια βγήκε στη παραγωγή.
Δεν έχει εισαχθεί στην ελλάδα.

Ιδανικό μεταξόνιο (2,6μ) για off road,διαφορικά dana 44 μπρος-πίσω με κατεπιλογή 100% μπλοκέ.
Τέλειο καθαρόαιμο offroad εργαλείο!!!!! αρρώστια!!

στo βιντεάκι εξήγεί γιατί είναι πολύ καλό..ξεκινάει με ένα καπακάκι....

Έχει εισαχθεί. Το είχα εγώ, από το 2005 μέχρι το 2011. Με Dana 44 μπρος-πίσω από την μάνα του. Δεν έγραφε πουθενά Rubicon, μόνο tj limited.
 
Πολυ καλή τετρακίνηση και το grand Cherokee v8 Quarda teack το είχε ο πατέρας μου πήγαινε παντού το χα χώσει μέχρι τις πόρτες από λάσπη μέχρι σε χαλίκι σε παραλία και έβγαλα ένα καικι μεσα από τη θάλασσα ,κάτι φουσκωτά μεγάλα που δεν μπορούσαν οι ιδιοκτήτες με Range rover κολησαν και τα τραβούσα ρελαντί .
 
Έχει εισαχθεί. Το είχα εγώ, από το 2005 μέχρι το 2011. Με Dana 44 μπρος-πίσω από την μάνα του. Δεν έγραφε πουθενά Rubicon, μόνο tj limited.
Το μοντέλο που αναφέρω λέγεται LJ όχι TJ και δεν έχει εοσαχθεί από την αντιπροσωπεία.
Μήπως είχες το TJ?
Και το golden eagle(2,5) φοράει 44αρι πίσω.
Από τι έγραφαν τα περιοδικά του χώρου ένα κρητικό είχε εμφανιστεί αλλα με μετατροπή ( μακρυμα σασσι κλπ).
Εχεις μήπως φωτό απ το δικό σου?
Με τρέλανες!
Προσπάθησα να φέρω το 2010-11 ένα!! που είχα βρεί από γερμανία και μου έβγαινε ένα σκασμό λεφτα για τον λόγο ότι δεν είχε ξαναεισαχθεί και ήταν αλλη διαδικασία.
 
Πολυ καλή τετρακίνηση και το grand Cherokee v8 Quarda teack το είχε ο πατέρας μου πήγαινε παντού το χα χώσει μέχρι τις πόρτες από λάσπη μέχρι σε χαλίκι σε παραλία και έβγαλα ένα καικι μεσα από τη θάλασσα ,κάτι φουσκωτά μεγάλα που δεν μπορούσαν οι ιδιοκτήτες με Range rover κολησαν και τα τραβούσα ρελαντί .
Πολύ καλό! το wj 4.7που αναφέρεις.
Τα καθίσματα???ΟΛΑ τα λ7!
Είχα το πεοηγούμενο grand σε 4ιτρο (zj)(93-98)
Δεν ξαναβγαίνουν τέτοια εργαλεία..
Τα φλωρέψανε τώρα..
 
Το μοντέλο που αναφέρω λέγεται LJ όχι TJ και δεν έχει εοσαχθεί από την αντιπροσωπεία.
Μήπως είχες το TJ?
Και το golden eagle(2,5) φοράει 44αρι πίσω.
Από τι έγραφαν τα περιοδικά του χώρου ένα κρητικό είχε εμφανιστεί αλλα με μετατροπή ( μακρυμα σασσι κλπ).
Εχεις μήπως φωτό απ το δικό σου?
Με τρέλανες!
Προσπάθησα να φέρω το 2010-11 ένα!! που είχα βρεί από γερμανία και μου έβγαινε ένα σκασμό λεφτα για τον λόγο ότι δεν είχε ξαναεισαχθεί και ήταν αλλη διαδικασία.
Ναι για TJ μιλάω. Όμως είχε Dana 44 και μπροστά. Από ότι είχα μάθει, λίγα υπήρχαν. Πιθανόν να μην είναι το ίδιο αυτοκίνητο.
 
Ναι για TJ μιλάω. Όμως είχε Dana 44 και μπροστά. Από ότι είχα μάθει, λίγα υπήρχαν. Πιθανόν να μην είναι το ίδιο αυτοκίνητο.
Ναι υπήχαν και υπάρχουν tj με μπρός πισω 44άρια.
Η διαφορά με αυτό που λέω γιαυτό και το τόνισα ποιό πάνω είναι ποιό μακρύ σασσί και κατεπεκταση μεταξόνιο!
Ολα τα άλλα ίδια.
 
Πολύ καλό! το wj 4.7που αναφέρεις.
Τα καθίσματα???ΟΛΑ τα λ7!
Είχα το πεοηγούμενο grand σε 4ιτρο (zj)(93-98)
Δεν ξαναβγαίνουν τέτοια εργαλεία..
Τα φλωρέψανε τώρα..
Υπάρχουν ακόμα κάτι καλά του2001 /2002/2003 Αλλά με τη τιμή του καυσίμου τα τέλη και τη κατανάλωση που έχουν σε γαμανε το σκέφτομαι πολύ συχνά το συγκεκριμένο γιατί το χω ζήσει για 5 χρόνια κυριλα γκάζι και εκτός δρόμου δύναμη τα χεις όλα σε ένα .Πήγαινε αεροπορία και στο δρόμο κοφτή είχε στα 207 Χιλ μέχρι εκεί τα πήγαινε Μάλια και ο ήχος του v8 απίστευτη Καβλα σου καρφώνεται στο μυαλό.
 
Το είχα εγώ πριν ένα χρόνο το έδωσα το ατμοσφαιρικό που είχε και αργά πήγανε πολύ καλά κολησα όμως τραβώντας ένα σκάφος που είμαστε για ψάρεμα σαν το Τσερόκι που ανέφερα πιο πάνω με τίποτα αλλά καλό και το Φόρεστερ ήταν κάτι σαν το Quatro που είχα απλά είχε και κοντά παρεπιπτωντος με το Quatro δεν είχα κολήσει ποτέ και τα ξεσκίσει και αυτό το πήγαινα και το κρατούσα διαγώνια με κρεμασμένους 2 τροχούς και έφευγε το γαμημενο με χαιδεμα του γκαζιού όπως χαϊδεύεις γκόμενα στο πρώτο ραντεβού ήθελε τη διαχείριση του.
 
Το είχα εγώ πριν ένα χρόνο το έδωσα το ατμοσφαιρικό που είχε και αργά πήγανε πολύ καλά κολησα όμως τραβώντας ένα σκάφος που είμαστε για ψάρεμα σαν το Τσερόκι που ανέφερα πιο πάνω με τίποτα αλλά καλό και το Φόρεστερ ήταν κάτι σαν το Quatro που είχα απλά είχε και κοντά παρεπιπτωντος με το Quatro δεν είχα κολήσει ποτέ και τα ξεσκίσει και αυτό το πήγαινα και το κρατούσα διαγώνια με κρεμασμένους 2 τροχούς και έφευγε το γαμημενο με χαιδεμα του γκαζιού όπως χαϊδεύεις γκόμενα στο πρώτο ραντεβού ήθελε τη διαχείριση του.
Από κατανάλωση τι έλεγε το forester;
 
Με μονιμη τετρακινηση ειναι και το subaru forester που εχω οδηγησει αρκετα αλλα δεν ετυχε να το δοκιμασω στο χωμα.
Δεν είναι για ακραίες περιπτώσεις...αλλά για οδηγική συμπεριφορά, δύναμη και χιόνια είναι αρκετά καλό....και έχει και χώρους...
 
Ατμοσφαιρικό άστο το τούρμπο το είχε γνωστός πάνω από 15λιτ/100 χωρίς να το παρακάνεις άμα το πλακώσεις αυτό και το mitsubishi outlander turbo με τα 202 άλογα όπως αναιβαινουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ έτσι πέφτει ο δείκτης τη βενζίνης.
 
Ατμοσφαιρικό άστο το τούρμπο το είχε γνωστός πάνω από 15λιτ/100 χωρίς να το παρακάνεις άμα το πλακώσεις αυτό και το mitsubishi outlander turbo με τα 202 άλογα όπως αναιβαινουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ έτσι πέφτει ο δείκτης τη βενζίνης.
Γιάννη δεν παίζεται όμως στο δρόμο...πολύ δύναμη ...όποιος κάνει το λάθος και κολλήσει δίπλα μού με άλλο παρόμοιο jeep τρώει σφαλιάρα...
 
Back
Top