Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Συμφωνώ, δεν θεωρώ ότι 472 ευρώ για καύσιμα 2500 χιλιομέτρων, διόδια με γέφυρα είναι πολλά. 120€ το άτομο μας βγήκε τα έξοδα μετακίνησης.
Πολύ φθηνά είναι για τόσο φορτίο και βάρος και με τιμές περσινές.
 
Να σου πω εγώ που πηγαίνω με το duster 4x4 diesel 2019 μοντέλο με κανονικά λάστιχα πάμε παντού και μάλιστα έχω πάθει πλάκα από που έχουμε βγει και πάει να σου πω ότι μια φορά πέσαμε με την όπισθεν σε κανάλι μέσα και βγήκε με την μια εγω από μέσα ου έλεγα πάω να φέρω τρακτέρ. Με αυτό το αυτοκίνητο κίνησε αξιοπρεπώς παντού και βουνό και άσφαλτο και προπαντός με αρκετούς χώρους και πολύ καλή κατανάλωση. Πριν από αυτό είχε το jimmy ο φίλος μου και δεν το χόρταινε βενζίνη ειδικά όταν ήταν εκτός δρόμου ναι είναι καλύτερο εκτός δρόμου γιατί λόγο κοντού μεταξονίου και μεγέθους αλλά πηγαίναμε δύο άτομα με τα όπλα και τα πραγματα οριακά από χώρους. Στην εθνική το duster πάει 160 άνετα και δεν κουνάει καθόλου το jimmy μετα τα 120 πάει αριστερά δεξιά. Και τα γράφω αυτά αντικειμενικά γιατί δεν είναι κανένα δικό μου αυτοκίνητο απλά τα έχω δει σαν συνοδηγός αρκετές φορές πως κινούνται. Σαν ποιο ολοκληρωμένο είναι το duster σε πάει παντού αξιοπρεπώς με χώρους και χαμηλή κατανάλωση δεν είναι τυχαίο ότι έχει 2.500.000 πωλήσεις στην Ευρώπη.
Να σου πώ και εγώ πως ένας γνωστός που είχε jimny και πήρε duster πρόσφατα μου είπε πως θέλει πάλι το jimny γιατί εκτός δρόμου δεν ευχαριστημένος και πως να είναι αφού το duster φοράει το σασί του Qashgai που είναι εμπροστοκίνητο suv της πλάκας

 
Να σου πώ και εγώ πως ένας γνωστός που είχε jimny και πήρε duster πρόσφατα μου είπε πως θέλει πάλι το jimny γιατί εκτός δρόμου δεν ευχαριστημένος και πως να είναι αφού το duster φοράει το σασί του Qashgai που είναι εμπροστοκίνητο suv της πλάκας

εγώ αναφέρομαι στο 4χ4 οχι στο 4χ2. και η αυτόματη λειτουργεία του είναι πολύ δυνατή και εχει και lock extra
 
Αυτό είναι το δικό μου φορτωμένο από το τελευταίο 7ημερο κυνηγι στον Έβρο τεσσάρων ατόμων με φουλ εξοπλισμο και όλα τα τρόφιμα. Πήγαινε έλα 2500χιλιομετρα καύσιμα και διόδια με πέρασμα απο γέφυρα Ρίου αντιριο ,σύνολο 472€ το 2023View attachment 93357
Μια χαρα εισαι!!!
Μην το πεις πουθενα!!!
 
Να σου πώ και εγώ πως ένας γνωστός που είχε jimny και πήρε duster πρόσφατα μου είπε πως θέλει πάλι το jimny γιατί εκτός δρόμου δεν ευχαριστημένος και πως να είναι αφού το duster φοράει το σασί του Qashgai που είναι εμπροστοκίνητο suv της πλάκας

Φοράει την τετρακίνηση της Nissan, όχι το σασί, αν τα δεις από κάτω θα καταλάβεις την διαφορά,επίσης δεν έχει καμία σχέση η ανάρτηση του duster με του qashqai και οι γωνίες προσέγγισης,ράμπας και διαφυγής.Δεν είναι jimny εκτός δρόμου,αλλά είναι πολύ ανώτερο από αλλά πολύ ακριβότερα της κατηγορίας του, εξάλλου είναι διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα.
 
Καταρχήν το forester μου είναι το turbo χωρίς τα αργά. Έχει όμως πιο κοντή σχέση την όπισθεν και την πρώτη και περισσότερη δύναμη από το απλό με τα αργά οπότε σε αποτελεσματικότητα είναι εξίσου καλό ίσως και καλύτερο. Αλλά και πάλι παιδια το forester δεν είναι για σκληρό offroad παρόλο που έχει καλή τετρακίνηση και αρκετή δύναμη. Δεν έχει μεγάλη διαδρομή η αναρτηση και έχει πολύ μικρές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής με αποτέλεσμα να βρίσκει πολύ εύκολα κάτω. Το μόνο θετικό ειναι ότι από κάτω είναι φλατ και δεν έχει μηχανικά μέρη να προεξέχουν οπότε σου δίνει κάποιο περιθώριο μαζί με την πίσω αυτόματη ρυθμιζόμενη ανάρτηση που δεν κάθεται-χαμηλωνει το αυτοκίνητο από το φορτίο. Είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά λέγοντας απλό εννοώ ότι είναι εργοστασιακό χωρίς ψηλωμα και δεν μπορεί να συναγωνιστεί όλα αυτά τα πειραγμένα ψηλωμενα suv με απόσταση από το έδαφος πάνω από 30 cm με μπλοκε διαφορικα κλπ που βλέπω στον δρόμο. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω και την αναγκαιότητα αυτών . Γιατι και απείραχτα μαμα χωρίς ψηλωμα αυτά τα suv με ένα καλό ελαστικό θα σε πάνε σχεδόν παντού όπου υπάρχει χωματοδρομος. Από εκεί και πέρα στο κυνήγι όπου δεν υπάρχει χωματοδρομος δρόμος θα πας με τα πόδια. Τώρα όσον αφορά τα καινούρια suv δυστυχώς οι απλές εκδόσεις σχεδόν όλα βγαίνουν χωρίς τετρακίνηση και με τετρακινηση η τιμή ξεφεύγει πάνω από 40000 με εξαίρεση κάποια μικρά όπως το jimny το panda κλπ. Το duster για εκτός δρόμου λίγο που το έχω ψάξει είναι πολύ ικανό αυτοκίνητο μα καλές γωνίες διαφυγής και προσέγγισης με μικρό σχετικά βάρος και ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος και καλές αναρτήσεις. Απλά είναι λίγο σπαρτιατικο. Θα έλεγα ότι είναι από τα πιο value for money suv αρκεί να το πάρεις με τετρακίνηση. Όσον αφορά τα τετραπορτα αγροτικα η pickup όπως τα λένε το μεγάλο τους μειονεκτήμα ειναι ο ψηλός κυβισμός οπότε αν το δηλώσεις σαν ΙΧ έχει πολύ μεγάλο φόρο και αν το δηλώσεις σαν αγροτικό δεν μπορείς να το κινήσεις εκτός νομού που δεν έχεις περιουσία πάρα μόνο υπό προϋποθέσεις. Επίσης το κακό που έχουν είναι ότι η πίσω ανάρτηση έχει σούστες για να μπορουν να δέχονται μεγάλα φορτια με αποτέλεσμα να είναι κούτσουρο στον δρόμο. Σε κάποια έχουν βγει Κιτ και τις αφαιρεις και γίνεται σαν suv αλλά και πάλι τότε χάνεις την δυνατότητα φόρτωσης μεγάλων φορτίων. Ο πατέρας μου έχει το dmax και είναι σαν τρακτέρ ειδικά βάζοντας τα αργά αλλά για αυτοκίνητο που θα καλύψει τις ανάγκες σου και στην καθημερινότητα σου εκτός από το κυνήγι προτιμώ χίλιες φορές το forester. Είναι πιο σταθερό πιο γρήγορο πιο καλοστημένο για εντός δρόμου και πιο ταξιδιαρικο και πιο sport.
 
Τα φορτηγάκια είναι μια χαρά για την επαρχία και όχι για τραγικούς δρόμους.Ο λόγος είναι πολύ μεγάλου όγκου και με μεγάλα μοτέρ καταναλώσεις και για εκτός δρόμου μεγάλα μεταξόνια και σε στενούς δρόμους δε χωράνε θα τα κάνεις μπουρδέλο από τις γρατσουνιές .Ένα duster, ένα terios του 2006 και μετά ακόμη και ένα hrv 1600 με τους 125 όλους με ένα ψιλόματακι και 4 καλά λαστιχάκια θα σε πάνε αξιοπρεπώς στα περισσότερα μέρη με άνεση και οικονομία,και είναι όλα 1500 και 1600 . .Τα ιδιαίτερα μέρη θέλουν και ιδιαίτερα αυτοκίνητα και αυτά κοστίζουν και έχοντας αλλάξει κάμποσα δεν ξέρω στο τέλος αν αξίζει να πληρώνεις το χρόνο τόσα έξοδα + για ένα κυνήγι που ίσως χρειαστούν .Τα υπόλοιπα πει ορεξεως.
 
Γνώση σίγουρα, φόβο δε θα το έλεγα θα έλεγα να μην υπερεκτιμάς αυτό που οδηγείς .Αν έχεις φόβο δεν θα το βάλεις σε δύσκολα μέρη (με προσοχή πάντα) και έτσι δε θα μάθεις ποτέ τις δυνατότητές του.Το αυτοκίνητο εκτός το σημαντικότερο όλων το λαστιχο υπάρχει ένα άλλο πολύ σημαντικό κεφάλαιο να ξέρεις που να το τοποθετείς να πατάει μερικές φορές είναι ποίο σημαντικό αυτό καθώς και πόσο γκάζι και με πόση ταχύτητα πρέπει να διασχίζεις κάτι.Αν φοβάσαι δεν θα τα μάθεις και αυτά μαθαίνονται πρακτικά όχι διαβάζοντας.Σιγουρα αν ρισκάρεις με προσοχή κάπου θα την πατήσεις κιόλας ,αλλά έτσι θα μάθεις.
 
Στα δύσκολα εκτός του ότι θα πρέπει κάποιος να κατέβει για να κατευθύνει τον οδηγό , θα πρέπει να υπάρχει δεύτερο αυτοκίνητο και πολλά άλλα.
 
Back
Top