Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Για 3 χρόνια έκανα τα κυνήγια μου με ένα Datsun 720 1.6 βενζίνη το οποίο παράλληλα χρησιμοποιούσα και σε αγροτικές εργασίες. Πραγματικός σκύλος. Δεν ζήτησε τίποτα πέρα από τα αναλώσιμα (λάδια, φίλτρα κλπ) αλλά η κατανάλωση του ήταν ασύμφορη. Πουλήθηκε και ήρθε στην κατοχή μου ένα VW Golf 2 1.6 diesel. Αγροτική άδεια (75ε τέλη), 2 καθίσματα και μετατροπή του πίσω χώρου σε φλατ.

Με λάστιχα 4 εποχών (s+m) σε λάσπες, χιόνια, κατσάβραχα με λίγο προσοχή να μη σκαλώσει κάτω με πάει παντού. Σε αυτό βοηθάει βέβαια ότι το διαφορικό του είναι μπλοκε κατά κάποιο ποσοστό (πιθανόν 40-50%). Με κατανάλωση 5-5,5λ/100χλμ ανάλογα την οδήγηση και τα μέρη που με έχει πάει είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

476425729_9351688551593260_2516696718696536879_n.jpg
 
Last edited:
Για 3 χρόνια έκανα τα κυνήγια μου με ένα Datsun 720 1.6 βενζίνη το οποίο παράλληλα χρησιμοποιούσα και σε αγροτικές εργασίες. Πραγματικός σκύλος. Δεν ζήτησε τίποτα πέρα από τα αναλώσιμα (λάδια, φίλτρα κλπ) αλλά η κατανάλωση του ήταν ασύμφορη. Πουλήθηκε και ήρθε στην κατοχή μου ένα VW Golf 2 1.6 diesel. Αγροτική άδεια (75ε τέλη), 2 καθίσματα και μετατροπή του πίσω χώρου σε φλατ.

Με λάστιχα 4 εποχών (s+m) σε λάσπες, χιόνια, κατσάβραχα με λίγο προσοχή να μη σκαλώσει κάτω με πάει παντού. Σε αυτό βοηθάει βέβαια ότι το διαφορικό του είναι μπλοκε κατά κάποιο ποσοστό (πιθανόν 40-50%). Με κατανάλωση 5-5,5λ/100χλμ ανάλογα την οδήγηση και τα μέρη που με έχει πάει είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

View attachment 95790
Ακούγεται υπέροχο!
 
Σήμερα έκανα βόλτα σε άσφαλτο και εκτός δρόμου το καινούριο αμαροκ. Το λιγότερο που θα πω είναι ότι είναι εντυπωσιακό. Ξεκινάω από τα συν. Το αμάξι στην άσφαλτο όχι απλά πάταει καλά ,όχι απλά δε νιώθεις ότι έχει καρότσα αλλά πάει λες και είσαι σε ράγες. Ταυτόχρονα εκτός σε δύσκολα περάσματα με κρεμασμένους τροχούς προχωράει πανεύκολα. Δε νιώθεις το βάρος πουθενά ουτε δυσκολεύεται κάπου. Το σημαντικότερο είναι ότι και ένας άσχετος θα το πάει μακριά εκτός γιατί είναι όλα αυτόματα. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, ωστόσο και πάλι τα 2,25 πλάτος και περίπου 6 μέτρα μήκος εξακολουθούν να φαίνονται. Μεσα οθόνες τα πάντα ψηφιακά σού δείχνει πολλές λεπτομέρειες για τη τετρακίνηση του με εντυπωσιακά γραφικά. Στα μείον αυτή η τεράστια μούρη που εκτός θα δυσκολέψει την ορατότητα αφάνταστα ,όταν ανεβαίνεις ανηφόρα δε βλέπεις καθόλου δρόμο ειδικά αν έχει κ στροφή θες άνθρωπο έξω να σου κάνει κουμάντο. Ίσως έχει κάμερα μπροστά και βλέπεις από εκεί, δε το γνωρίζω. Εντυπωσιακοί χώροι για τη κατηγορία. Η άνεση σε άλλα επίπεδα. Ωστόσο για εκτός διαδρομές σε βουνά με στενά περάσματα δε κάνει. Σε κάμπο θα το ευχαριστηθεί κάποιος. Χώρο να έχει και πλατύ δρόμο. Από αξιοπιστία δε ξέρω τι παίζει. Αλλά αυτός που έχει να δώσει τόσα λεφτά δε νομίζω να πεινάει ούτε να αγχώνεται και πολύ. Το σίγουρο είναι ότι με τέτοιο όχημα δε σκέφτεσαι να το φορτώσεις μπαγκαζια και σκυλιά και να φύγεις για Έβρο πιχι. Όχι δεν θα σε κουράσει αλλά θα το απολαύσεις μπορώ να πω. Πήγαινα με 100 χλμ και είχα την αίσθηση ότι πάω με 60...
 
Σήμερα έκανα βόλτα σε άσφαλτο και εκτός δρόμου το καινούριο αμαροκ. Το λιγότερο που θα πω είναι ότι είναι εντυπωσιακό. Ξεκινάω από τα συν. Το αμάξι στην άσφαλτο όχι απλά πάταει καλά ,όχι απλά δε νιώθεις ότι έχει καρότσα αλλά πάει λες και είσαι σε ράγες. Ταυτόχρονα εκτός σε δύσκολα περάσματα με κρεμασμένους τροχούς προχωράει πανεύκολα. Δε νιώθεις το βάρος πουθενά ουτε δυσκολεύεται κάπου. Το σημαντικότερο είναι ότι και ένας άσχετος θα το πάει μακριά εκτός γιατί είναι όλα αυτόματα. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, ωστόσο και πάλι τα 2,25 πλάτος και περίπου 6 μέτρα μήκος εξακολουθούν να φαίνονται. Μεσα οθόνες τα πάντα ψηφιακά σού δείχνει πολλές λεπτομέρειες για τη τετρακίνηση του με εντυπωσιακά γραφικά. Στα μείον αυτή η τεράστια μούρη που εκτός θα δυσκολέψει την ορατότητα αφάνταστα ,όταν ανεβαίνεις ανηφόρα δε βλέπεις καθόλου δρόμο ειδικά αν έχει κ στροφή θες άνθρωπο έξω να σου κάνει κουμάντο. Ίσως έχει κάμερα μπροστά και βλέπεις από εκεί, δε το γνωρίζω. Εντυπωσιακοί χώροι για τη κατηγορία. Η άνεση σε άλλα επίπεδα. Ωστόσο για εκτός διαδρομές σε βουνά με στενά περάσματα δε κάνει. Σε κάμπο θα το ευχαριστηθεί κάποιος. Χώρο να έχει και πλατύ δρόμο. Από αξιοπιστία δε ξέρω τι παίζει. Αλλά αυτός που έχει να δώσει τόσα λεφτά δε νομίζω να πεινάει ούτε να αγχώνεται και πολύ. Το σίγουρο είναι ότι με τέτοιο όχημα δε σκέφτεσαι να το φορτώσεις μπαγκαζια και σκυλιά και να φύγεις για Έβρο πιχι. Όχι δεν θα σε κουράσει αλλά θα το απολαύσεις μπορώ να πω. Πήγαινα με 100 χλμ και είχα την αίσθηση ότι πάω με 60...
καλα τα λες αλλα τα πρώτα μοντέλα απο το συκγεκριμένο αμάξι ήταν απλά ενας κουβας με ρόδες ..
για να γίνει αυτο που έγινε μπήκε μπούτι η ford και το έκανε επιτέλους οπως το έκανε αν και η τημή του αρκετά τσιμπημένη ,,
 
Η αληθεια ειναι οτι ειδικα στα πλαστικα τους ολα τα νεοτερα μοντελα πασχουν γιατι πλεον τα κανουν απο ανακυκλωση, γνωστος μου εχει το hillux του 2008, του εχει πιει το αιμα και μεσα δεν ακους τιποτα.
Τα εσωτερικα πλαστικα της Toyota πριν το 2008, δεν ανταποκρινονται στην αντιστοιχη "γνωστη" ποιοτητα της μαρκας αυτης.
Θεωρω απαραδεκτο, σε μοντελα των 70.000 - 80.000 ευρω, να σκιζονται τα ταμπλω, ποσο μαλλον οταν θεωρουνται ως
τα ιδανικα τετρακινητα για τις πολυ ζεστες περιοχες του πλανητη....
 
Τα εσωτερικα πλαστικα της Toyota πριν το 2008, δεν ανταποκρινονται στην αντιστοιχη "γνωστη" ποιοτητα της μαρκας αυτης.
Θεωρω απαραδεκτο, σε μοντελα των 70.000 - 80.000 ευρω, να σκιζονται τα ταμπλω, ποσο μαλλον οταν θεωρουνται ως
τα ιδανικα τετρακινητα για τις πολυ ζεστες περιοχες του πλανητη....
Και τα lexus.
Ταμπλώ χάλια.
 
Όποιος θέλει να δώσει αρκετά χρήματα για αμάξι το παίρνει δεύτερο χέρι χωρίς πολλά χιλιόμετρα έτσι κλαίει λιγότερο όταν βλέπει τα ελαττώματα που χρησοπλήρωσε ο πρώτος.1 δις ευρώ να είχα καινούριο αμάξι δεν έπαιρνα είναι η τρέλα που κουβαλάει ο κάθε ένας μας ,Εξαλου τα βαριέμαι εύκολα τα αυτοκίνητα.
 
Η αληθεια ειναι οτι ειδικα στα πλαστικα τους ολα τα νεοτερα μοντελα πασχουν γιατι πλεον τα κανουν απο ανακυκλωση, γνωστος μου εχει το hillux του 2008, του εχει πιει το αιμα και μεσα δεν ακους τιποτα.
το δικό μου είναι το ford ranger 2014
όταν πας να πιάσεις το χερούλι για να ανοίξεις τη πόρτα είναι σα το τρίξημο απο ταινία θρίλερ
 
Τα αγροτικά pickup τουλάχιστον μία 10ετιας πριν τα περισσότερα δεν έχουν κεντρικό διαφορικό και δεν πρόκειται να σε κρεμάσει η τετρακίνηση τους ποτέ εκτός δρόμου. Εντός δρόμου απενεργοποιείται και καίνε λιγότερο. Όμως ρε παιδιά οι σούστες που έχουν στους πίσω τροχούς τα κάνουν ακατάλληλα για ταξίδι και για αυτοκίνητα γενικής χρήσης. Κοπαναει παρα πολύ ο πίσω άξονας στις λακούβες και είναι πολύ κουραστικό. Αν κάποιος πάρει τέτοιο αυτοκίνητο αντί για suv θα πρεπει με κάποιο Κιτ μετατροπής να αφαιρέσει τις πίσω σούστες. Από όσο ξέρω στα isuzu dmax γίνεται αυτό. Δεν ξέρω για τις άλλες εταιρείες.
 
Back
Top