D
Deleted member 2
Ο όρος καύση χωρίς άλλη διευκρίνιση εννοείται ότι πρόκειται με οξυγόνο ή με αέρα.Δεν τίθεται θέμα μειώσεις της απόδοσης των φυσιγγίων δεδομένου πως αν σκεφτείς το ότι η καύση της πυρίτιδας γίνεται εντός του κάλυκα σε κενό αέρος άρα δεν έχουμε τέτοιες συνθήκες ώστε να επιρρεασει την καύση της πυρίτιδας.. διαφορες όμως μπορούν να παρατηρηθούν από λαθοσ συνθήκες φύλαξης φυσιγγίων η φυσιγγια με παλιές πυριτιδες που απορροφούν υγρασία.. μπορεί να παρατηρηθεί μειώση της ταχύτητας πχ..τώρα για τα σκάγια.. Η κάννη εσωτερικά υγραίνεται και ιδιαίτερα μετα από τουφεκιά ακόμη περισσότερο. Οι υδρατμοί αλλοιώνουν και επιμηκύνουν την άτρακτο των σκαγιών. Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο όταν ο ήλιος διαλύει την υγρασία και δημιουργούνται μικροστροβιλισμοί θερμού αέρα που ωθεί τους υδρατμούς (ελαφρύτεροι) σε ανώτερα επίπεδα (σύννεφα). Στην υγρασία έχουμε ένα περιβάλλον με συμπυκνώματα - αερώματα. Στα αεροσκάφη, όταν μπαίνουμε σε σύννεφα, συνήθως έχουμε αναταράξεις. Οι ίδιες (αναλογικά) αναταράξεις συμβαίνουν και στην άτρακτο των σκαγιών που βγαίνει από την κάννη... άλλο η εσωτερική βλητικη και άλλο η εξωτερική βλητικη όπου εκεί αρχίζουν να επιδρούν τα φυσικά φαινόμενα...![]()
Οι καύσεις διακρίνονται σε πλήρεις ή τέλειες και σε ατελείς ανάλογα με την ποσότητα του Ο2 που είναι διαθέσιμη και τις συνθήκες που επικρατούν κατά τη διάρκειά τους.