Γιατι Χρηστο μου, ο σκοπος ειναι το κερδος και μονο. Θεμιτο εφοσον μιλαμε για επιχειρηματιες, αθεμιτο εφοσον η εμπιστοσυνη μεταξυ εσενα ως χρηστη, και του προιοντος του, ειναι κατι που παιρνει καιρο και κανενας λογικος κατασκευαστης δεν θα θελει να θυσιασει. Ειναι θεμα οπτικης, αυτος βλεπει κερδος μεσω της μειωσης του κοστους, εσυ σκεφτεσαι οτι το κερδος του ερχεται μεσω των σταθερων και πιστων καταναλωτων του προιοντος του. Και οι δυο εχετε δικιο, εσυ ομως σαν χρηστης εχεις περισσοτερο, και φυσικα τη δυναμη να αλλαξεις προιον.
Δεν ειναι τυχαιο που τα προιοντα που εχουν σταθερη γευση-αφη-εμφανιση ή γενικα ιδια και σταθερα χαρακτηριστικα μεσα στο χρονο, ειναι και προιοντα επιτυχημενα γενικως.