Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Παίδες, ο μηχανισμός λειτουργίας αν δεν έχει απώλειες, που μάλλον δεν έχει, γιατί να έχει σχέση με την καλή- κακή τουφεκιά ; Μόνο η κάνη ευθύνεται. Αν όπως διατεινονται οι Τούρκοι οι κανες τους είναι από καλά ( ακριβουτσικα) ατσαλια ,ενώ στα φτηνά οπλα οι ιταλοι το έχουν ρίξει στο τσάμικο, ίσως.
Πώς γίνεται να αγοράζουν ακριβά ατσάλια σε τιμές Ευρώπης κ να πουλάνε σε τιμές Τουρκίας❓❓❓❓
 
η αλήθεια για τα όπλα και της κάνες τους έχει παντα δυο δρόμους αυτό που θελουμε να πηστεψουμε εμείς και αυτόν που πραγματικά είναι
Και ποιος μυστικός δρόμος Ηλία είναι αυτός ;;;;
Που όλοι οι άλλοι των αγνοούν και οι πεφωτισμένοι τον έχουν περπατήσει ;;;

Υπερθερμάνσεις ακούω, πολυβόλα ακούω, διαστολές ακούω (άρα αύξηση διαμέτρου αυλού άρα θεαματική βελτίωση βλητικής), ωραία όλα αυτά μόνο που δεν τα βλέπω στη πράξη.

Ίσως να φταίει η πρεσβυωπία ...

.yelling.
 
οταν η μαγεια του μεταλλου, συναντα την ψυχολογια της γομωσης
Ναι Κωστή, βάλε λίγο μαγεία, λίγο μάρκετινγκ, λίγο έρβιο και λίγο δηλητήριο και να μια κάνη σκοτώστρα.

Απορώ πως καμιά εταιρία δεν διαφημίζει το ατσάλι των κανών της ... μάλλον είναι επτασφράγιστο μυστικό ...
Τόσο μυστικό που με μια ανάλυση των 50€ το μαθαίνεις ...
 
Ναι Κωστή, βάλε λίγο μαγεία, λίγο μάρκετινγκ, λίγο έρβιο και λίγο δηλητήριο και να μια κάνη σκοτώστρα.

Απορώ πως καμιά εταιρία δεν διαφημίζει το ατσάλι των κανών της ... μάλλον είναι επτασφράγιστο μυστικό ...
Τόσο μυστικό που με μια ανάλυση των 50€ το μαθαίνεις ...
Πριν χρόνια μου είχε πει ο Παπατσαρουχας ότι τα σκληρότερα ατσάλια τα έχουν οι κάννες των auto 5.
Πολυ σκληρότερα σε σχέση με άλλα.
Αν αυτό είναι καλό ή κακό για τη γόμωση δεν το ξέρω.
 
Σε όλες τις τουφεκιές που ανέβασες, 9,5 φορές στις δέκα, στα 36 μέτρα, με αυτό το τσοκ, το θήραμα, θα το είχες κατεβάσει. Μιλάω για φάσσες, πέρδικες, μικρά παπιά αλλά και μεγάλα. Κάποιες τουφεκιές, "πάντα θεωρητικά", μπορεί να μην βγάζουν καλά αποτελέσματα. Αν όμως, κατάφερνες και έστελνες, αυτές τις κατανομές, πάνω στο θήραμα, ο στόχος, θα είχε καταρριφθεί. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο; Τώρα τι θα έκαναν τα ίδια φυσίγγια σε μεγαλύτερες αποστάσεις; Μάλλον θα έπρεπε να σφίξουμε τσοκ, ή και να χοντρύνουμε νούμερο σκαγιών, δεν ξέρω. Μιλάω πάντα, για αυτά που βλέπω στις δοκιμές σου.
.shake hands.Βασίλη τα μάζεψες ολα σε τέσσερις γραμμές!
 
Θα σας το πω το έργο λοιπόν πως έχει και θα το ξεκινήσω ανάποδα.Υπαρχει τώρα που μιλάμε η marochi που γνωρίζεται όλοι είναι μια πολύ παλιά εταιρία και έχει βγάλει και πολύ καλά όπλα καθώς έχει αγοράσει εδώ και μερικά χρόνια και τη breda που διαφημίζει ότι εμείς φτιάχνουμε τα τσοκ από το ίδιο μέταλο με την κανη για να έχουμε τις ίδιες θερμικές μεταβολές και αυτό είναι καλύτερο λέει.Και δεν μπορώ να το αμφισβητήσω το έχει κάνει και άλλη εταιρία δεν μου ρχεται τώρα.Και πάμε αν ισχύει αυτόματα σημαίνει πως ένα ενιαίο σύνολο μεταλου η ίδια μετάλα θα έχουν πιο ομοιόμορφη ανταπόκριση στις θερμοκρασίες .Πως οι κανες με βιδωτη ουρά δεύτερο κομμάτι δηλαδή + τσοκ τρία κομμάτια κανη μάλλον τελείως διαφορετικά μεταξύ τους θα βγάζουν το ίδιο συνολικά αποτέλεσμα με τις υπόλοιπες .Ένα πράγμα που είχε διαφημίσει και η μπενελι για τι vinci .Λέω εγώ μπορεί κανείς να μου το αμφισβητήσει εδώ και στα δίκανα όταν η κατασκευή είναι από ενιαίο κομμάτι μετάλλου θεωρούνται ποιοτικότερα σε όλα.Αρα τι γίνεται?
 
Κωστή, το μόνο άλλο που μπορώ τωρα να σκεφτώ, αν το κλείστρο δεν ανοίγει πρόωρα, είναι οι κραδασμοι από τον τερματισμό του κλείστρου να μεταδίδονται στην κάνη, οπότε ίσως να επηρεάζει σε ένα βαθμό την τουφεκιά, ειδικά αν η κάνη είναι πολύ ελαφριά.
αυτο ισχυει , σε ολα τα συστηματα. Ποιος ξερει ποσο και σε ποιο οπλο ;
Εγω λεω για τον περιορισμο στο ειδος (γεωμετρια κλπ) κανης που θα χρησιμοποιηθει , εξαιτιας του συστηματος λειτουργιας
πχ κατι σαν τον περιορισμο της χρησης ΠΟΛΥΥΥΥ αργοκαυστων πυριτιδων σε κανη αεριων (χμμμ ...αστοχο παραδειγμα χαχαχα)
 
Θα σας το πω το έργο λοιπόν πως έχει και θα το ξεκινήσω ανάποδα.Υπαρχει τώρα που μιλάμε η marochi που γνωρίζεται όλοι είναι μια πολύ παλιά εταιρία και έχει βγάλει και πολύ καλά όπλα καθώς έχει αγοράσει εδώ και μερικά χρόνια και τη breda που διαφημίζει ότι εμείς φτιάχνουμε τα τσοκ από το ίδιο μέταλο με την κανη για να έχουμε τις ίδιες θερμικές μεταβολές και αυτό είναι καλύτερο λέει.Και δεν μπορώ να το αμφισβητήσω το έχει κάνει και άλλη εταιρία δεν μου ρχεται τώρα.Και πάμε αν ισχύει αυτόματα σημαίνει πως ένα ενιαίο σύνολο μεταλου η ίδια μετάλα θα έχουν πιο ομοιόμορφη ανταπόκριση στις θερμοκρασίες .Πως οι κανες με βιδωτη ουρά δεύτερο κομμάτι δηλαδή + τσοκ τρία κομμάτια κανη μάλλον τελείως διαφορετικά μεταξύ τους θα βγάζουν το ίδιο συνολικά αποτέλεσμα με τις υπόλοιπες .Ένα πράγμα που είχε διαφημίσει και η μπενελι για τι vinci .Λέω εγώ μπορεί κανείς να μου το αμφισβητήσει εδώ και στα δίκανα όταν η κατασκευή είναι από ενιαίο κομμάτι μετάλλου θεωρούνται ποιοτικότερα σε όλα.Αρα τι γίνεται?
Γιαννη ας είναι κεντραρισμενα σωστά κ ας είναι κ από πλαστικό φιλε
 
Πριν χρόνια μου είχε πει ο Παπατσαρουχας ότι τα σκληρότερα ατσάλια τα έχουν οι κάννες των auto 5.
Πολυ σκληρότερα σε σχέση με άλλα.
Αν αυτό είναι καλό ή κακό για τη γόμωση δεν το ξέρω.
Στέλιο προς όλους όχι για εσένα ...

Εγώ ζήτησα κάτι πολύ συγκεκριμένο ... έναν σοβαρό αρθογράφο ή βλητικό που να εξηγεί γιατί ένα κράμα υπερτερεί έναντι κάποιου άλλου ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.
Τα σκοτώματα τα βλέπω και εγώ ... τα διαφορετικά σκοτώματα δεν βλέπω.

Δυστυχώς η κάνη μου δεν φτάνει στους 200 βαθμούς για να δω μάλλον την διαφορά :)
οκ πείτε το ρε μάγκες ... από 100 βαθμούς και πάνω θα έχουμε μειωμένη βλητική απόδοση ...
Πάμε από την αρχή ... και πως γίνεται αυτό ?
Από τις διαστολές ... και γιατί οι διαστολές επηρρεάζουν ?
Άντε μπας και βρούμε άκρη.

Θα σας το πω το έργο λοιπόν πως έχει και θα το ξεκινήσω ανάποδα.Υπαρχει τώρα που μιλάμε η marochi που γνωρίζεται όλοι είναι μια πολύ παλιά εταιρία και έχει βγάλει και πολύ καλά όπλα καθώς έχει αγοράσει εδώ και μερικά χρόνια και τη breda που διαφημίζει ότι εμείς φτιάχνουμε τα τσοκ από το ίδιο μέταλο με την κανη για να έχουμε τις ίδιες θερμικές μεταβολές και αυτό είναι καλύτερο λέει.Και δεν μπορώ να το αμφισβητήσω το έχει κάνει και άλλη εταιρία δεν μου ρχεται τώρα.Και πάμε αν ισχύει αυτόματα σημαίνει πως ένα ενιαίο σύνολο μεταλου η ίδια μετάλα θα έχουν πιο ομοιόμορφη ανταπόκριση στις θερμοκρασίες .Πως οι κανες με βιδωτη ουρά δεύτερο κομμάτι δηλαδή + τσοκ τρία κομμάτια κανη μάλλον τελείως διαφορετικά μεταξύ τους θα βγάζουν το ίδιο συνολικά αποτέλεσμα με τις υπόλοιπες .Ένα πράγμα που είχε διαφημίσει και η μπενελι για τι vinci .Λέω εγώ μπορεί κανείς να μου το αμφισβητήσει εδώ και στα δίκανα όταν η κατασκευή είναι από ενιαίο κομμάτι μετάλλου θεωρούνται ποιοτικότερα σε όλα.Αρα τι γίνεται?
H benelli στην vinci το free floating διαφήμιζε.
Πόσο να ανεβεί η θερμοκρασία μιας κάνης βρε Γιάννη μου για να ΔΟΥΜΕ διαφορές ???
Πολυβόλα έχουμε ????
 
Σε πιστεύω έχω κάνει και εγώ κώνο και σε μπενελι και σε Ρεμί και σε Μπερέτα και σε μπερναντελι .Για το θέμα κάνης μιλάω ότι γιατί αφού δεν υπάρχει πρόβλημα με την αδράνεια δεν φτιάχνει τότε η μπενελι την κανη της .Οι δική σου ρίχνει όλη τη γκάμα φυσιγγίων ή θέλει αλλαγή στα ελατήρια ή κάνει εμπλοκές στα χαμηλά γρ? ερώτηση
Τα 24 δεν τα ρίχνει τα 28 ,2 στα 10 τα κάνει εμπλοκή από 30 και πάνω όλα οκ χωρίς να αλλάξω τιποτα
 
Δεν είναι θέμα να ανέβει η θερμοκρασία η κανη κατά τη βολή δουλεύει σαν ένα έντερο όταν περνάει κάτι από μέσα
απειροελάχιστα διαστελοσυστελεται είναι ζωντανή εδώ βλέπουμε ότι ένα χαιδεμα στον αυλό γυάλισμα ή ένα χτυπήματακι ανεπαίσθητο στην έξοδο της κάνης αλοιωνει την τουφεκιά ακόμη και μια ελαττωματική πλαστική τάπα και δεν θα παίζει ρόλο να περνάει η ντουφέκια από δύο τρία διαφορετικά κομμάτια μεταλου ,δεν αναρωτιόμαστε γιατί το σταθερο τσοκαρισμα είναι καλύτερο και είναι στην πραγματικότητα από τα εναλασομενα γιατί είναι καλύτερο το σταθερό τότε? Απλές απορίες με μεγάλες δόσεις αλήθειας νομίζω.
 
Πριν χρόνια μου είχε πει ο Παπατσαρουχας ότι τα σκληρότερα ατσάλια τα έχουν οι κάννες των auto 5.
Πολυ σκληρότερα σε σχέση με άλλα.
Αν αυτό είναι καλό ή κακό για τη γόμωση δεν το ξέρω.
Αν σταματήσω να γράφω να ξέρετε έχω μείνει από μηνύματα ... :)

Παίζει ρόλο η σκληρότητα, φυσικά και παίζει ...
Το σκληρό μέταλλο δεν έχει το πλάτος των ταλαντώσεων ενός μαλακού ...
Εγώ όμως δεν έχω δει λειόκανο που στην μια τουφεκιά να φεύγει 20-30 εκατοστά κάτω, στην επόμενη 10 εκατοστά αριστερά και στην επόμενη να είναι κέντρο.

Μην μπλέκουμε τα ραβδωτά και τα λειόκανα με βεληνεκές 50-60μ.
Free floating λέει η benelli ... οκ σας πιστέψαμε ...

Δεν είναι θέμα να ανέβει η θερμοκρασία η κανη κατά τη βολή δουλεύει σαν ένα έντερο όταν περνάει κάτι από μέσα
απειροελάχιστα διαστελοσυστελεται είναι ζωντανή εδώ βλέπουμε ότι ένα χαιδεμα στον αυλό γυάλισμα ή ένα χτυπήματακι ανεπαίσθητο στην έξοδο της κάνης αλοιωνει την τουφεκιά ακόμη και μια ελαττωματική πλαστική τάπα και δεν θα παίζει ρόλο να περνάει η ντουφέκια από δύο τρία διαφορετικά κομμάτια μεταλου ,δεν αναρωτιόμαστε γιατί το σταθερο τσοκαρισμα είναι καλύτερο και είναι στην πραγματικότητα από τα εναλασομενα γιατί είναι καλύτερο το σταθερό τότε? Απλές απορίες με μεγάλες δόσεις αλήθειας νομίζω.
Οικονομία μηνυμάτων ... έχω όρεξη σήμερα.
Τα 3 κομμάτια μέταλλο δεν ισχύουν ... η ουρά τι σχέση έχει με την βλητική ?
Για την ταλάντωση δες παραπάνω.

Το σταθερό είναι καλύτερο για 2 και μόνο λόγους.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη σε διάμετρο φούστα τσοκ και δεν κινδυνεύεις από στραβοκομμένα τσοκ.
Τι σχέση έχουν τα μέταλλα ?
 
Last edited:
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ακόμα πως το "καλό" μέταλλο στην κάνη επηρρεάζει την βλητική απόδοση, πέρα των ταλαντώσεων που την βολή με σκάγια πάλι δεν βλέπω πως την επηρρεάζει.
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος ;;;

Επίσης όταν λέμε γενικά αυξάνει την "βλητική απόδοση" τι εννοούμε.
Τι ακριβώς μετρούμενο αυξάνεται ;
Η ταχύτητα στομίου ;;; Ή το που θα καρφωθούν τα σκάγια μετά από 40 μέτρα.


Υπάρχει σοβαρός αρθογράφος που λέει ότι το κράμα του μετάλλου επηρρεάζει την βλητική και πως ακριβώς ;
Να μας φύγει και αυτός ο καημός.
Βασίλη την ίδια απορία είχα και έχω, το βέβαιο είναι ότι ο μικρότερος συντελεστής θερμικής διαστολής, τριβής και οι πιο περιορισμένες τάσεις για ταλαντώσεις είναι θετικά. Τα δύο τελευταία συμβαδίζουν με την σκληρότητα καθώς και η αντοχή στην αποτριβη. Αν προσθέσουμε το γεγονός πως όλα τα πολύ ακριβά όπλα έχουν ατσαλια ανοξείδωτα, πολύ σκληρά και δουλεμένα αργά ,κάτι που μειώνει τις εσωτερικές τάσεις, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως τα πολύ σκληρά ατσαλια είναι καλύτερα. Γιατί δεν τα έχουν όλα τα όπλα ; Είναι πολύ πιο ακριβά , και δουλευονται πολύ πιο δύσκολα, αργά = προβλήματα, φθορές, ζημιές, άρα πάλι όλα αυτά αυξάνουν το κόστος. Ο Granelli σε ένα άρθρο πολύ παλιό είχε γράψει πως όταν η breda ξεκίνησε να φτιάχνει και κάνες για κυνηγετικά όπλα, έφτιαξε και ορισμένες από πολύ σκληρά ατσαλια από κάνες μυδραλιοβολων ,και παρά την κυρίαρχη αντίληψη της εποχής, πως οι ελαστικές κάνες ήταν ανώτερες στην πράξη δεν φάνηκε να υστερούν, αλλά το αντίθετο.
 
Στέλιο προς όλους όχι για εσένα ...

Εγώ ζήτησα κάτι πολύ συγκεκριμένο ... έναν σοβαρό αρθογράφο ή βλητικό που να εξηγεί γιατί ένα κράμα υπερτερεί έναντι κάποιου άλλου ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.
Τα σκοτώματα τα βλέπω και εγώ ... τα διαφορετικά σκοτώματα δεν βλέπω.

Δυστυχώς η κάνη μου δεν φτάνει στους 200 βαθμούς για να δω μάλλον την διαφορά :)
οκ πείτε το ρε μάγκες ... από 100 βαθμούς και πάνω θα έχουμε μειωμένη βλητική απόδοση ...
Πάμε από την αρχή ... και πως γίνεται αυτό ?
Από τις διαστολές ... και γιατί οι διαστολές επηρρεάζουν ?
Άντε μπας και βρούμε άκρη.


H benelli στην vinci το free floating διαφήμιζε.
Πόσο να ανεβεί η θερμοκρασία μιας κάνης βρε Γιάννη μου για να ΔΟΥΜΕ διαφορές ???
Πολυβόλα έχουμε ????
Το πως γινεται δεν το ξερω αλλα γινεται, δεν θα μιλησω για το δικο μου οπλο τι δυναμη βγαζει σε σχεση με οποιο αλλο εχουμε κανει δοκιμη αλλα για τις sx3 που ειναι γνωστο οτι βγαζουν τρομερη δυναμη.

Μιλαμε για μαμα οπλα χωρις πειραγματα, ειχε γραψει καποιος φιλος εδω μεσα που σεβομαι πολυ τις γνωσεις του, οτι τα σκαγια χτυπουσαν με τοση δυναμη πανω που νομιζες θα γκρεμισει τον πινακα, το μονο αρνητικο ειναι τα πολυ ανοιχτα τσοκ που εχει και πρεπει να αγορασεις εξτρα.
 
Αν σταματήσω να γράφω να ξέρετε έχω μείνει από μηνύματα ... :)

Παίζει ρόλο η σκληρότητα, φυσικά και παίζει ...
Το σκληρό μέταλλο δεν έχει το πλάτος των ταλαντώσεων ενός μαλακού ...
Εγώ όμως δεν έχω δει λειόκανο που στην μια τουφεκιά να φεύγει 20-30 εκατοστά κάτω, στην επόμενη 10 εκατοστά αριστερά και στην επόμενη να είναι κέντρο.

Μην μπλέκουμε τα ραβδωτά και τα λειόκανα με βεληνεκές 50-60μ.
Free floating λέει η benelli ... οκ σας πιστέψαμε ...


Οικονομία μηνυμάτων ... έχω όρεξη σήμερα.
Τα 3 κομμάτια μέταλλο δεν ισχύουν ... η ουρά τι σχέση έχει με την βλητική ?
Για την ταλάντωση δες παραπάνω.

Το σταθερό είναι καλύτερο για 2 και μόνο λόγους.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη σε διάμετρο φούστα τσοκ και δεν κινδυνεύεις από στραβοκομμένα τσοκ.
Τι σχέση έχουν τα μέταλλα ?
Βασίλη κανείς μεγάλο λάθος στο θέμα σταθερό εναλασομενα ποτέ δεν θα βγάλεις την τουφεκιά μια σταθερά τσοκαρισμενης κάνης με μια με τσοκακι ίδιο τρόπο τσοκαρισματος και οι δύο εννοείται
 
Το κράμα της κάνης ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΒΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΙΟΚΑΝΟΥ.
Το κράμα της κάνης έχει κάποια αντοχή και ναι δέχομαι ότι ένα πολύ ανθεκτικό σε πιέσεις μέταλλο μπορεί να έχει μικρότερα τοιχώματα άρα πιο ελαφρύ όπλο.
Η ταλάντωση ΝΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ αλλά όπως είπα είναι ορολογία ραβδωτών ή slug όπλων ... πολύ μεγάλα δηλαδή βεληνεκή και ένα βλήμα.
Ναι εκεί μπορεί να υπάρχει μετρήσιμη διαφορά.
Η ταλάντωση δεν επηρεάζει την ακρίβεια των λειόκανων σε αποστάσεις των 50μ.
Ναι η κάνη διαστέλλεται και συστέλλεται κατά την τουφεκιά στην ελαστική περιοχή κάθε μετάλλου αλλά και πάλι αν δρούσε αρνητικά θα είχαμε διαφορές στην ταχύτητα στομίου.

Αυτή είναι και η λέξη κλειδί = ταχύτητα στομίου.

Τα σκάγια ξεκινούν σαν μια μάζα με συγκεκριμένη ταχύτητα από την κάνη και το που και πόσο "δυνατά" θα πάνε να καρφωθούνε στα 40μ δεν εξαρτάται από το μέταλλο της κάνης.

Εξαρτάται από την αρχική τους ταχύτητα, τις σχετικές κινήσεις τους και την παραμόρφωσή τους όταν βγουν από την κάνη.

Αν δεν συμφωνήσουμε σε αυτό το βασικό σημείο δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε ποτέ.


Αν λοιπόν κάποιος μπορεί να επιχειρηματολογήσει σε ένα από αυτά τα 3 σημεία ...
1. Αλλαγή ταχύτητας στομίου σε 2 πανομοιότυπες κάνες με διαφορετικά μέταλλα ή
2. Πως ένα μαλακό ή σκληρό μέταλλο προκαλεί μεγαλύτερες παραμορφώσεις σκαγιών στο εσωτερικό της κάνης ... ή
3. Πως ένα μέταλλο επηρρεάζει τις σχετικές κινήσεις των σκαγιών στο στόμιο

μπορούμε να συζητήσουμε ... αλλιώς θα κάνω 150μ την απόσταση των δοκιμών αχαχαχαχ

Με άλλα λόγια το μέταλλο μπορώ να δεχθώ ότι επηρεάζει οτιδήποτε άλλο εκτός την βλητική συμπεριφορά ενός λειόκανου στις περιοχές από 0-100μ με σκάγια.
 
Βασίλη κανείς μεγάλο λάθος στο θέμα σταθερό εναλασομενα ποτέ δεν θα βγάλεις την τουφεκιά μια σταθερά τσοκαρισμενης κάνης με μια με τσοκακι ίδιο τρόπο τσοκαρισματος και οι δύο εννοείται
Γιάννη δεν είπα ποτέ ότι τα σταθερά είναι χειρότερα ... άβολα ή ίδια με κάποια εναλλασόμενα που έχουν φτιαχτεί αποκλειστικά για ένα όπλο (κατά παραγγελία) ναι, χειρότερα όχι ...
Αλλά δεν μιλάμε για τσοκ.
Μιλάμε για μέταλλο κάνης ... πάρε 2 κάνες με σταθερά τσοκ μια με το πιο μάπα μέταλλο που κυκλοφορεί στην πιάτσα και την άλλη με κορυφή.
Κάνε τις ίδιες κατεργασίες ... Θα δεις διαφορές και γιατί ?
Αυτό ρωτάω.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top