Καθαρισμός Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Σιγά, ο Βασίλης ακόμα με Άλτις καθαρίζει τα όπλα .yel.
Το κοκοράτο και η Α303 έχουν φάει πολύ Άλτις όταν δεν είχα λάδι κινητήρα αυτοκινήτου ή singer της μάνας μου. .sarcastic.
Μόλις πήρα την 1187 άρχισα το Remoil για να μην πάθει τίποτα τρομάρα της. 🤣
 
Το κοκοράτο και η Α303 έχουν φάει πολύ Άλτις όταν δεν είχα λάδι κινητήρα αυτοκινήτου ή singer της μάνας μου. .sarcastic.
Μόλις πήρα την 1187 άρχισα το Remoil για να μην πάθει τίποτα τρομάρα της. 🤣
Μήπως είσαι από την Καλαμάτα που ξέρουν από καλό λάδι;;
 
Η καθόλου λίπανση τί κακό κάνει;
Τριβές μεταξύ των μετάλλων❓,δεν τη θέλουμε,αλλά ούτε κ να γίνει *κλαπα‼️θέλουμε....έπαθα εμπλοκή με την Μπράου στο πολλλλλυ λάδι καθως κ εμπλοκή στο παντελώς στεγνό όπλο‼️
 
Τριβές μεταξύ των μετάλλων❓,δεν τη θέλουμε,αλλά ούτε κ να γίνει *κλαπα‼️θέλουμε....έπαθα εμπλοκή με την Μπράου στο πολλλλλυ λάδι καθως κ εμπλοκή στο παντελώς στεγνό όπλο‼️
Johnny το συζητήσαμε πιο πάνω το θέμα. Μη με σέρνεις πάλι στην ίδια συζήτηση γιατί θα με περιλάβει ο Κόλλιας και δεν θα ξέρω που να κρυφτώ.
 
Όπου υπάρχει τριβή πρέπει απαραίτητα να μειωθεί στο ελάχιστο για να αποφύγεις την φθορά. Φθορά υπάρχει ακόμη και όταν παρεμβαίνει το λάδι.Ο κάθε κάτοχος πρέπει να εντοπίσει στο όπλο του τα σημεία τριβής και να γίνεται στοχευμενα,όχι με την σέσουλα.
 
Αν η τριβή μέταλλο με μέταλλο, κλείστρο με βάση δηλαδή, ήταν τόσο έντονη που θα δημιουργούσε ρινίσματα μετάλλου σε ένα όπλο αδρανείας ας πούμε, τότε όταν θα έμενε το μπενέλλι με αλάδωτο κλείστρο θα έκανε συνέχεια εμπλοκές διότι θα ήταν μεγάλη η τριβή και θα παρεμπόδιζε τη λειτουργεία του κλείστρου.
Κάτι τέτοιο όμως ξέρουμε ότι δε συμβαίνει.
Αντιθέτως, η κίνηση του κλείστρου στη βάση είναι ανεμπόδιστη και δεν έχει ανάγκη κανένα λάδι για να λειτουργήσει σωστά.
Και όμως έχει! Φίλου η Μ2 που έιχε να την καθαρίσει, και εγώ δεν ξέρω από πότε, του έκανε εμπλοκές στο κυνήγι, μόλις της έσταξα από δυό σταγόνες λάδι που πάντα έχω μαζί μου, δούλεψε ρολόι!. Ο καλύτερος οπλουργός που πέρασε από την Πάτρα μου είχε πεί ότι ήταν σημαντική λεπτομέρεια για όλα τα όπλα να ρίχνουμε λίγο λαδάκι κατά μήκος του σιδηρόδρομου που κινείται το κλείστρο!.
 
Και όμως έχει! Φίλου η Μ2 που έιχε να την καθαρίσει, και εγώ δεν ξέρω από πότε, του έκανε εμπλοκές στο κυνήγι, μόλις της έσταξα από δυό σταγόνες λάδι που πάντα έχω μαζί μου, δούλεψε ρολόι!.
Μα το λες και μόνος σου αγαπητέ manfles, ο φίλος σου είχε να καθαρίσει το όπλο αιώνες. Για αυτό έκανε εμπλοκή το όπλο, όχι γιατί δεν είχε βάλει λάδι. Και εννοείτε με το που έριξε λάδι και καθάρισε λίγο άμεσα αμέσως άρχισε να ξαναδουλεύει.
Αν το όπλο του φίλου σου ήταν καθαρό και αλάδωτο καμία εμπλοκή δεν θα του έκανε. Το πρόβλημα ήταν η βρώμα, όχι ότι δεν είχε βάλει λάδι.
 
Και όμως έχει! Φίλου η Μ2 που έιχε να την καθαρίσει, και εγώ δεν ξέρω από πότε, του έκανε εμπλοκές στο κυνήγι, μόλις της έσταξα από δυό σταγόνες λάδι που πάντα έχω μαζί μου, δούλεψε ρολόι!. Ο καλύτερος οπλουργός που πέρασε από την Πάτρα μου είχε πεί ότι ήταν σημαντική λεπτομέρεια για όλα τα όπλα να ρίχνουμε λίγο λαδάκι κατά μήκος του σιδηρόδρομου που κινείται το κλείστρο!.
Οι δυο σταγόνες λάδι είναι λύση ανάγκης και ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ενδελεχής καθαρισμός μετά...
Σε ότι αφορά τις ράγες,βοηθάει σαν λιπαντικό επειδή στρεβλωνονται στιγμιαία κατά την οπισθοδρόμηση και τρίβονται στο εσωτερικό της βάσης.
Αν είναι μία,το κάνει περισσότερο.
Και πάντα ανάλογα με τις διάστασεις της.
 
Όπου υπάρχει κίνηση (τριβή) θα πρέπει να υπάρχει και ο ανάλογος τρόπος για την αντιμετώπιση της ώστε να μην δημιουργούνται φθορές.
Αυτό ισχύει για όλα τα μηχανικά κατασκεύασμα, από τις ανθρώπινες αρθρώσεις μέχρι...τα πάντα όλα.
Το "μυστικό" είναι η ΣΩΣΤΗ λίπανση με τα ΣΩΣΤΑ υλικά.
 
Θα πάω να ρίξω λάδι στο δρόμο κάτω από το σπίτι μου τότε για να μην έχουνε φθορές τα ελαστικά των αυτοκινήτων κατά το φρενάρισμα.








Την εξυπνάδα την είπα για να δείξω ότι κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και εξετάζεται ξεχωριστά. Στα όπλα άσκοπη λίπανση σημαίνει προσέλκυση βρωμιάς και περαιτέρω τριβές και περαιτέρω κόπωση των υλικών. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι θεμιτή η λίπανση. Στις περισσότερες που την χρησιμοποιούν οι κυνηγοί, όχι.
 
Θα πάω να ρίξω λάδι στο δρόμο κάτω από το σπίτι μου τότε για να μην έχουνε φθορές τα ελαστικά των αυτοκινήτων κατά το φρενάρισμα.








Την εξυπνάδα την είπα για να δείξω ότι κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και εξετάζεται ξεχωριστά. Στα όπλα άσκοπη λίπανση σημαίνει προσέλκυση βρωμιάς και περαιτέρω τριβές και περαιτέρω κόπωση των υλικών. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι θεμιτή η λίπανση. Στις περισσότερες που την χρησιμοποιούν οι κυνηγοί, όχι.
Καθαρίζεις σχολαστικά τη βάση, με λαδακι ‼️σκουπίζεις εεεεεπιμελως ,αλλά όσο κ να σκουπίσεις ένα λεπτό φιλμ...(ΑΑΑΑΑΑΥΤΟ όχι απλά το θέλουμε αλλά επιβάλλεται για τη σωστή λειτουργία ,καθως κ για το λοντζεβιτυ του οπλου)θα μείνει‼️ ,εσύ με το ντιγκριζερ το κάνεις εντελώς απολύπανση κατ εμέ εγκληματικό λάθος‼️αλλά, δικαιώμα στο λάθος έχουν όλοι‼️
 
Το πολύ λάδι βλάπτει όπως βλάπτει και το καθόλου λάδι.
Αν έχω να διαλέξω ανάμεσα από τις δύο ακραίες περιπτώσεις, προτιμώ την καθόλου λάδι.
Αυτό όμως είναι ρητορικό.
Τα αδρανείας κατά την άποψη μου πρέπει να είναι ''υγρά'' για να λειτουργούν σωστά και γλυκά. Όταν λέω υγρά εννοώ ελάχιστο λίγο λάδι σε κάποια σημεία και καλό άπλωμα, αλλά όχι τελείως σκούπισμα. Τα σημεία αυτά είναι:
1. Τα αυλάκια της βάσης που κινείται το κλείστρο.
2. Το κάτω μέρος του κορμού του κλείστρου εκεί που γλυστράει πάνω στη σφύρα της σκανδαλοθήκης και στο άλλο το κερατάκι που είναι αριστερά από τη σφύρα όπως βλέπω τη σκανδαλοθήκη από πίσω.
3. Στο ελατήριο του κλείστρου.
4. Κεφαλή κλείστρου.
5. Επικρουστήρας.
6. Σκανδαλοθήκη:
α. Όπου υπάρχει κίνηση/τριβή σε πείρο
β. Στο ελατήριο που έχει από πάνω ένα καπέλο και πατάει η σφύρα όταν οπλίζει
γ. Στο ελατήριο που είναι αριστερά απ' έξω στο πλάι.

Όλα το άλλο όπλο πέρασμα με λάδι (σπρευ ή λαδόπανο) και μετά καλό σκούπισμα να μη μείνει τίποτα. Εδώ θέλουμε μόνο ένα φίλμ που θα μείνει μετά το σκούπισμα για προστασία απο την διάβρωση.
Για τα μπολταρισμένα απαιτούνται μερικές σταγόνες λάδι. Όχι παραπάνω.
Για τα ελατήρια επανάταξης εάν περιβάλλουν την αποθήκη φυσιγγίων βάζω δύο σταγόνες λάδι στην αποθήκη απ' έξω και το απλώνω με το χέρι να μη φαίνεται τίποτα (σαν το φιλμ που είπα παραπάνω). Αν είναι στο κοντάκι μιά φορά το χρόνο λύσιμο καθάρισμα και 4 σταγόνες λάδι μέσα στο σωλήνα.
Το ελατήριο της αποθήκης φυσιγγίων μια φορά το χρόνο λύσιμο (αν λύνεται) καθάρισμα και άπλωμα με το δάχτυλο λίγο λάδι.


ΥΓ.: Ο Μάρκου στην Κάσο πρέπει να έχει ξεπουλήσει το hoppe's. Ήδη έχουμε πάρει 7 μπουκαλάκια από δω μέσα. Εγώ, ο @manfles και ο @gvp9000
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top