.... όλο το μυστικό της τουφεκιας είναι πως θα διατηρήσουμε σφαιρικά τα σκάγια
...το πιο καθοριστικό στην παραμόρφωση είναι οι πιέσεις,
και εγώ!...συμφωνώ απόλυτα
.... όλο το μυστικό της τουφεκιας είναι πως θα διατηρήσουμε σφαιρικά τα σκάγια
...το πιο καθοριστικό στην παραμόρφωση είναι οι πιέσεις,
και εγώ!...συμφωνώ απόλυτα
Κ σε imperial που έσφαξα ήταν πολύ λεπτό αλλά στα ξένα φυσιγγια έχουμε κ άλλα σκάγια.Παίδες μπορεί να κάνω λάθος αλλά τα βύσματα της Rem και του percorso είναι πάρα πολύ λεπτά στο κυάθιο.
Πολύ μικρό πάχος ... τα έχω στην δουλειά ... θα τα μετρήσω αύριο πρωί αλλά σε σχέση με κάτι άλλα που βλέπω είναι μέρα με την νύχτα.
Δεν ξέρω που επηρρεάζει.
Ο φελλός 2χιλ μέσα στο κυάθιο πόσα σκάγια να προστατεύσει? Την πρώτη στρώση ίσως. Αρκεί?Ίσως να χρειάζεται η Χρυσή τομή σε σκληρότητα στο πάτο της ταπας κάτι μεταξύ μαλινης και κλασικής πλαστικής για να πετύχεις όσο το δυνατόν μικρότερη παραμόρφωση στην κάτω στοιβαδα κατά την πυροδότηση εκεί και όχι εξωφρενικές αρχικές για να την γλυτώσεις κατά την εξοδο την μπροστά στοιβάδα και μετά να βρεις την εσωτερική γεωμετρία κάνης που θα σου προσφέρει τις λιγότερες παραμορφώσεις στα περιμετρικά σκάγια .Της παραμόρφωσης το κάγκελο
Γιατί δεν χρειάζεται τι να τις κάνουν αφού οι μενουσες των δικών τους φυσιγγίων είναι μεγαλύτερες με μικρότερες αρχικές από τα δικά μας .Αν είναι όπως είπε ο Λευτέρης για τα σκάγια με 5% αντιμόνιο που έχουν στην πραγματικότητα 2-3% (αν κάνω λάθος διορθώστε με) νομίζω ότι πρέπει να κατεβάσετε μέγιστες πιέσεις, ταχύτητες ή να αυξήσετε αλεύρια.
Όλα δεν γίνονται.
Οι αμερικάνοι δεν είναι τρελοί που με άριστα υλικά δεν ανεβαίνουν ψηλά σε ταχύτητες.
Ας δοκιμάσουμε να μείνουμε χαμηλά σε ταχύτητες με σκληρά η νίκελ σκάγια να δούμε τι παίζειΑν είναι όπως είπε ο Λευτέρης για τα σκάγια με 5% αντιμόνιο που έχουν στην πραγματικότητα 2-3% (αν κάνω λάθος διορθώστε με) νομίζω ότι πρέπει να κατεβάσετε μέγιστες πιέσεις, ταχύτητες ή να αυξήσετε αλεύρια.
Όλα δεν γίνονται.
Οι αμερικάνοι δεν είναι τρελοί που με άριστα υλικά δεν ανεβαίνουν ψηλά σε ταχύτητες.
Αυτο δε το πιασα ενα 4αρι σκαγι αμερικανικο θα εχει παραπανω μενουσες απο ενα ευροπαικο στην ιδια ταχυτιτα στομειου παντα ???Γιατί δεν χρειάζεται τι να τις κάνουν αφού οι μενουσες των δικών τους φυσιγγίων είναι μεγαλύτερες με μικρότερες αρχικές από τα δικά μας .
Να σου μετρήσω αύριο αλλά έχω αυτά με 1.90x36.5 με κανονικό μέταλλο.Θυμίστε μου το percorso τι ταχύτητες βγάζει (μετρημένες) ... δεν μπορώ να το βρω.
Μήπως εμείς όταν αυξάνουμε τις αρχικές για να πετύχουμε μεγαλύτερες μένουσες αντί να τις αυξήσουμε τις μειώνουμε περισσότερο ?Γιατί δεν χρειάζεται τι να τις κάνουν αφού οι μενουσες των δικών τους φυσιγγίων είναι μεγαλύτερες με μικρότερες αρχικές από τα δικά μας .
Η εταιρια στοχεβει στα ιδια χαρακτηριστικα παντα ταχυτητα πιεσης ασζετα ποσο εχουν μεσαΝα σου μετρήσω αύριο αλλά έχω αυτά με 1.90x36.5 με κανονικό μέταλλο.
Στα 420 το έδινε η εταιρεία νομίζω
ναι Τόλη, λιγότερες παραμορφώσειςΑυτο δε το πιασα ενα 4αρι σκαγι αμερικανικο θα εχει παραπανω μενουσες απο ενα ευροπαικο στην ιδια ταχυτιτα στομειου παντα ???
Εξαρτάται τι ποδοσφαιρικό αγώνα είχε την ημέρα που τα γέμιζαν.Η εταιρια στοχεβει στα ιδια χαρακτηριστικα παντα ταχυτητα πιεσης ασζετα ποσο εχουν μεσα