Αγαπητέ Γιώργο η λέξη "επαγγελματίας" βγαίνει από το ρήμα "επαγγέλλομαι", δηλαδή ἐπί + ἀγγέλλω, δηλαδή "υπόσχομαι".Από ποιόν είναι υποχρεωμένος? Θα τον πάρει ένα τηλ και θα του πει "φίλε έγινε λάθος. Πάρε τα χρήματα σου πίσω κτλ"
Τον αν ένας επαγγελματίας είναι σοβαρός και πρέπει να συνεχίσει να δραστηριοποιείται και να προοδεύει, ή αν είναι ξεφτιλισμένος και πρέπει να κλείσει εξαρτάται από το αν "τηρεί τις υποσχέσεις του".
Από τη στιγμή που στο κατάστημά του το ηλεκτρονικό οι τιμές είναι κάποιες, και σε προσελκύσει στο να κάνεις την αγορά, είναι τελείως υποχρεωμένος, είναι δηλαδή εκ των ουκ άνευ, να σου στείλει τα προϊόντα που αγόρασες. Είναι δική του ευθύνη η συντήρηση του καταστήματός του, της ιστοσελίδας δηλαδή, και η διαθεσιμότητα αυτών που εμπεριέχει και οι τιμές του.
Αν κάνει αυτό που εσύ προτείνεις, "φίλε έγινε λάθος, πάρε πίσω τα χρήματά σου", τότε μπαίνει στην κατηγορία των ξεφτιλισμένων.
Στο συγκεκριμένο κατάστημα αυτό που λέω το έκανα πριν 4 χρόνια. Είχα δει τις τιμές και μου αρέσαν, δεν έκανα παραγγελία αλλά περίμενα το ΣΚ που θα κατέβαινα στο χωριό, έκανα παράκαμψη και πέρασα από το κατάστημά του. Στο κατάστημα το φυσικό οι τιμές ήταν πιο ακριβές από ότι στο ηλεκτρονικό. Δεν αγόρασα τα 20 κουτιά που είχα αποφασίσει να αγοράσω αλλά μόνο 2 γιατί τα χρειαζόμουν το ΣΚ. Κατέβηκα στο χωριό, έκανα την αγορά από τον ίντερνετ στις καλές τιμές και πλήρωσα, και τη Δευτέρα στην επιστροφή ξαναέκανα παράκαμψη και παρέλαβα την παραγγελία μου.
Όπως αποδείχθηκε σε εμένα τουλάχιστον, το συγκεκριμένο κατάστημα ανήκει σε σοβαρό επαγγελματία.