Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
E, μην παιρνεις και ορκο. Ποσες και ποσες αστοχιες εχουν χρεωθει σε φυσιγγια, ειτε ιδιογομωσης ειτε εμποριου. Σε γενικες γραμμες ομως ειναι οπως τα λες
 
Δεν ξέρεισ σε ποσα σταδια εχει κλείσει το φυσηγγι η εταιρία με τι στροφια με τη μαχερακια τα οποια ειναι παρα πολυ ακριβα γενικά απλα δεν μπορισ να το αντιγραφήσ
 
γειας σας παιδια και απο εδω εμεις βικτωρα τα εχουμε πει και στο παρελθον απο αλλο σαιτ αν σου λεει κατι tsixlogianos.εχω γεμιση με την τελεια που τοσα χρονια εμπιστευομαι και εχω μαθει μβ32 1,50 29, guallandi 22 και φελο 2χιλ δηλαδη 24 συγεντρωτηρα και δεν χανω κουνουπι λακτισμα μηδεν
 
Kαλως ορισες και δω λοιπον Γιαννη. Τοσο χαμηλα την ΜΒ ομολογω οτι δεν την εχω κατεβασει, γιατι χρησιμοποιω την F2x28 για 28 εως 30 γρ, αλλα φανταζομαι οτι θα κατεβαινει. Εχεις δοκιμασει αντι για 22αρι βυσμα να πας σε 24αρι χωρις να χρειαζεται φελος;
 
καλημερα ,βικτωρα απλα δεν ειχα 24 συγκεντρωτηρα και εκανα την πατεντα με τις ταπες ,ειμαι και τις πατεντας τι να κανω και 24 να ειχα 2 θα εφτιαχνα και με ταπα για να δω διαφορα στον πινακα
 
O φελος εκτος της ψηλοτερης στηλης, σου δινει και ενα εξτρα αμορτισερακι. Τον ειχα χρησιμοποιησει σε καποιες γομωσεις με την AS που δε μου βγαιναν σωστα
 
O φελος cal 20 μεσα στον συγκεντρωτηρα εκτος ότι μπορουμε να ρυθμίσουμε την ογκομετρια για να κλίσουμε σωστα, λογο του επιπλέον αμορτισέρ δεν αφηνει να παραμορφωθούν τοσο οι πρωτες στοιβάδες των σκαγιων από το αρχικο στρες της βολης.
Από την άλλη μερια καλο είναι να συνδυάζεται με σκληρο συγκεντρωτηρα και ζωηρες πυριτιδες πχ GM3,Sipe,S4 γιατι λογο του επιπλέον αμορτισέρ μεγαλωνει ο θαλαμος καυσης και σαν αποτέλεσμα μπορει να εχουμε μειωμενο χρονο καυσης
 
γειας σας παιδια και απο εδω εμεις βικτωρα τα εχουμε πει και στο παρελθον απο αλλο σαιτ αν σου λεει κατι tsixlogianos.εχω γεμιση με την τελεια που τοσα χρονια εμπιστευομαι και εχω μαθει μβ32 1,50 29, guallandi 22 και φελο 2χιλ δηλαδη 24 συγεντρωτηρα και δεν χανω κουνουπι λακτισμα μηδεν
Λογικά θα χρησιμοποιείς καλυκα 67 χιλ. Ή όχι;
 
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι εννοούμε όταν λέμε ότι το τάδε φυσίγγι σε σχέση με το τάδε αποδήδει καλήστερα στο κρύο και λοιπα? μήν μου πήτε τι παίζει με μονοβασικές κια δυβασικές πυρίτιδες απλα γενικά πώς καταλαβένεις ότι όταν θα ρίξει με το τάδε φυσσιγι στου -10 ας πούμε αποδίδει σε σχέση με ενα αλλο περισσοτερο?
 
Το πρόβλημα εχει να κανει με την πυκνοτητα του αερα που μεταβαλετε αναλογος την θερμοκρασια,σε χαμηλες θερμοκρασίες η πυκνοτητα του αερα γινετε μεγαλητερη ετσι ώστε να χανετε σημαντικο μερος κινιτηκης ενεργειας από τα σκαγια.Σε γενικες γραμμες οι διαφορες στην πυκνοτητα του αερα από 15 βαθμούς στους 0 βαθμούς δεν είναι τοσο τραγικη δηλαδή αν ένα φυσιγγιο σου δουλευει καλα στους 20 βαθμούς θα σου δουλεψει και στους 0 βαθμούς με μια μικρη πτωση της ενεργειας η οποια μπορει να αντιμετοπιστει με ένα νουμερο ποιο χοντρα σκαγια.
Τωρα για - 10 και κατω βαθμούς εδώ εχουμε πρόβλημα.Αν προκειτε για εργοστασιακο φυσιγγιο πας στα εξειδικευμένα δηλαδή αυτά που προοριζει ο καθε κατασκευαστης για πολύ χαμηλες θερμοκρασίες.
Στην ιδιογομωση το προβλημα αντιμετοπιζετε με τις λεγομενες κοντρα δοσεις για τις ζωηρες πυριτιδες και με στρωματοποιηση κεντρικης ανάφλεξης στις προοδευτικες
 
Το πρόβλημα εχει να κανει με την πυκνοτητα του αερα που μεταβαλετε αναλογος την θερμοκρασια,σε χαμηλες θερμοκρασίες η πυκνοτητα του αερα γινετε μεγαλητερη ετσι ώστε να χανετε σημαντικο μερος κινιτηκης ενεργειας από τα σκαγια.Σε γενικες γραμμες οι διαφορες στην πυκνοτητα του αερα από 15 βαθμούς στους 0 βαθμούς δεν είναι τοσο τραγικη δηλαδή αν ένα φυσιγγιο σου δουλευει καλα στους 20 βαθμούς θα σου δουλεψει και στους 0 βαθμούς με μια μικρη πτωση της ενεργειας η οποια μπορει να αντιμετοπιστει με ένα νουμερο ποιο χοντρα σκαγια.
Τωρα για - 10 και κατω βαθμούς εδώ εχουμε πρόβλημα.Αν προκειτε για εργοστασιακο φυσιγγιο πας στα εξειδικευμένα δηλαδή αυτά που προοριζει ο καθε κατασκευαστης για πολύ χαμηλες θερμοκρασίες.
Στην ιδιογομωση το προβλημα αντιμετοπιζετε με τις λεγομενες κοντρα δοσεις για τις ζωηρες πυριτιδες και με στρωματοποιηση κεντρικης ανάφλεξης στις προοδευτικες
Εμπορικά Sipe 32gr και Euromix 31gr σε -8 και -5 αντίστοιχα μου δούλεψαν μια χαρά. Οι αποστασεις που εριχνα ήταν φυσιολογικές και τα τσοκ 2* και 1*.
Θα συμφωνήσω με το Γιώργο για το ν8 και θα προσθέσω και αύξηση της προσκοπευσης.
 
είναι δηλαδή τόσο εσθητό στους -15 που δέν θα πάρεις το πουλί ας πουμε αν βάλεις με φυσίγγι που δέν κάνει για κρύα? ή δεν μιλάμε για τόσο εσθητό αποτέλεσμα όπως απλα μια έσθηση μητρότερης ανάκρουσης ?
 
είναι δηλαδή τόσο εσθητό στους -15 που δέν θα πάρεις το πουλί ας πουμε αν βάλεις με φυσίγγι που δέν κάνει για κρύα? ή δεν μιλάμε για τόσο εσθητό αποτέλεσμα όπως απλα μια έσθηση μητρότερης ανάκρουσης ?
Σε τοσο χαμηλες θερμοκρασίες θα εχεις σιγουρα πρόβλημα ειδικα σε θηράματα με μεγαλη δερματικη αντισταση όπως υδροβια και φασσες.
 
Σύμφωνα με στοιχεία του εργοστασίου SNPE που φτιαχνει την γαλλική μπαρουτη Α, για κάθε βαθμό μείωσης της θερμοκρασίας έχουμε μείωση της πίεσης κατά 8 ατμοσφαιρες και της αρχικής ταχύτητας κατά 1,2m/sec.Αν λοιπόν έχουμε ένα φυσίγγι που στους 20 β Κελσίου αναπτύσσει πίεση 650 atm και έχει V1=400m/sec τότε στους -10 β Κελσίου θα έχει πίεση 410 atm και V1=364m/sec.
Αυτή η μείωση της ταχύτητας μας κάνει να μένουμε πίσω και να έχουμε αστοχιες ή ξεπουπουλιασματα και ματωμενα πουλιά.
Το ξεπερναμε αυξάνοντας την μαζα των σκαγιων, δηλ μικραινουμε κατά ένα νουμερο τα σκαγια, σφιγγουμε κατά ένα νουμερο το τσοκ γιατί τώρα έχουμε λιγότερα σκαγια και αυξανουμε την προσκόπευση. Άλλες μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν εφόσον χρησιμοποιουμε έτοιμα φυσιγγια.

Παραθέτω και κάτι παλιό αλλά επίκαιρο :

subefotos
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top