Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Όπλο: Benelli SuperNova Slug, 51εκατ. κάνη, κύλινδρος, βάρος: 3.4 - 3.5kg.
Φυσίγγιο: Μονόβολο, βάρους 33,37γραμ. Ταχύτητα: 2000π/δ.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, το βλήμα έχει βγει από την κάνη πριν αρχίσει να εφαρμόζεται οποιοδήποτε "κλώτσημα" ή αναπήδηση αυτής.

InkedUS-S 515P_LI.jpg
 
Όπλο: Benelli SuperNova Slug, 51εκατ. κάνη, κύλινδρος, βάρος: 3.4 - 3.5kg.
Φυσίγγιο: Μονόβολο, βάρους 33,37γραμ. Ταχύτητα: 2000π/δ.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, το βλήμα έχει βγει από την κάνη πριν αρχίσει να εφαρμόζεται οποιοδήποτε "κλώτσημα" ή αναπήδηση αυτής.

View attachment 32586
Για φλογοβολο μου κανει.... .big smile.
 
Όπλο: Benelli SuperNova Slug, 51εκατ. κάνη, κύλινδρος, βάρος: 3.4 - 3.5kg.
Φυσίγγιο: Μονόβολο, βάρους 33,37γραμ. Ταχύτητα: 2000π/δ.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, το βλήμα έχει βγει από την κάνη πριν αρχίσει να εφαρμόζεται οποιοδήποτε "κλώτσημα" ή αναπήδηση αυτής.

View attachment 32586
Ωραίο στιγμιότυπο.
Για φλογοβολο μου κανει.... .big smile.
Σε αυτή την περίπτωση,δν έχει ολοκληρωθεί ο χρόνος καύσης της πυρίτιδας να υποθέσω...εξού κ το λαμπάδιασμα.
 
Μονοβασικη φορτωμένη ίσως....
Λευτέρη αν μπορείς πες μας....
Μάλλον διβασική και υπερπροοδευτική ... από αυτές που πολύ σπάνια και από λίγους χρησιμοποιούνται σε λειόκαννα ... Με τις γνωστές πυρίτιδες για λειόκαννα αμφιβάλλω αν μπορείς να βγάλεις 600 μ/δ ταχύτητα, με ασφαλείς πιέσεις ...
 
Μάλλον διβασική και υπερπροοδευτική ... από αυτές που πολύ σπάνια και από λίγους χρησιμοποιούνται σε λειόκαννα ... Με τις γνωστές πυρίτιδες για λειόκαννα αμφιβάλλω αν μπορείς να βγάλεις 600 μ/δ ταχύτητα, με ασφαλείς πιέσεις ...
Ευχαριστώ για την απάντηση Στέλιο!!!
Δεν έχω ασχοληθεί και δεν ξέρω....απλά υπόθεση έκανα ότι ειναι μια μονοβασικη προοδευτική ( το προοδευτική ξέχασα να το γράψω)φορτωμένη για να βγάλει ταχύτητα.
600 + μέτρα είναι πραγματικά εντυπωσιακή ταχύτητα...
 
Όπλο: Benelli SuperNova Slug, 51εκατ. κάνη, κύλινδρος, βάρος: 3.4 - 3.5kg.
Φυσίγγιο: Μονόβολο, βάρους 33,37γραμ. Ταχύτητα: 2000π/δ.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, το βλήμα έχει βγει από την κάνη πριν αρχίσει να εφαρμόζεται οποιοδήποτε "κλώτσημα" ή αναπήδηση αυτής.

View attachment 32586

Λευτέρη η αναπήδηση της κάνης (αν δεν μου ξεφεύγει κάτι) εξαρτάται μόνο από το πόσο χαμηλό είναι το κοντάκι και από την ταχύτητα ανάκρουσης ;

Ενδιαφέρον βίντεο για όλους περί αναπηδήσεων ...
 
Όπλο: Benelli SuperNova Slug, 51εκατ. κάνη, κύλινδρος, βάρος: 3.4 - 3.5kg.
Φυσίγγιο: Μονόβολο, βάρους 33,37γραμ. Ταχύτητα: 2000π/δ.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, το βλήμα έχει βγει από την κάνη πριν αρχίσει να εφαρμόζεται οποιοδήποτε "κλώτσημα" ή αναπήδηση αυτής.

View attachment 32586
Ο Λευτέρης έχει αδυναμία στην tecna και στις spherical powder
 
Η πυρίτιδα είναι Vectan SP2 και οι πιέσεις δεν ξεπερνούν τα 1050bar.
Δεν χρησιμοποιώ προσανάμματα παρά μόνο το ανάλογο καψύλι σε συνδιασμό με όλα τα άλλα υλικά.
Με το σωστό κοντάκι και το σωστό κράτημα του όπλου, όλα κουμαντάρονται.
 
Η πυρίτιδα είναι Vectan SP2 και οι πιέσεις δεν ξεπερνούν τα 1050bar.
Δεν χρησιμοποιώ προσανάμματα παρά μόνο το ανάλογο καψύλι σε συνδιασμό με όλα τα άλλα υλικά.
Με το σωστό κοντάκι και το σωστό κράτημα του όπλου, όλα κουμαντάρονται.

Πολυ φλογα ομως Λευτερη....Δεν καηκε σωστα η πυριτιδα ???
Απ΄οτι μου εχουν πει...αυτη η μπαρουτι δουλευει καλυτερα στα 45ρια ( γραμμαρια ) μονοβολα...
 
Πολυ φλογα ομως Λευτερη....Δεν καηκε σωστα η πυριτιδα ???
Απ΄οτι μου εχουν πει...αυτη η μπαρουτι δουλευει καλυτερα στα 45ρια ( γραμμαρια ) μονοβολα...
Με την ποσότητα της πυρίτιδας που υπάρχει στον κάλυκα υπάρχει το ενδεχόμενο ένα μέρος της να καίγεται και έξω από την κάνη.
Την SP2 την έχω δουλέψει από 32 μέχρι 63γραμ. σε σκάγια, δράμια και μονόβολα και τότε που την χρησιμοποιούσα τουλάχιστον δεν υπήρχε άλλη τόσο αργή στην αγορά που να δίνει αξιοπρεπείς ταχύτητες στις σωστές πιέσεις και μάλιστα σε συνδιασμό με συγκεντρωτήρες για ατσάλινα σκάγια που περιέκλειαν όλη τη στήλη των σκαγιών.
Το μόνο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει είναι το ατελές ή καμμιά φορά και το καθόλου άναμμα σε κάποιους "ελαφριούς" συνδιασμούς υλικών.
1050 δεν τα λες και λιγα.....γενικα θελουν προσοχη αυτες οι πυριτιδες.
Αληθεια γιατι δεν γεμιζεις μια μικροτερης προοδευτικοτητας που θα καει σωστα?
Βεβαια θα εισαι στα 450m/s που πιστευω οτι ειναι υπεραρκετα.
Σωστά. Όλες οι πυρίτιδες θέλουν προσοχή. 1050bar είναι το ανώτατο όριο και αν έβλεπες τι πιέσεις έχω μετρήσει σε κάποιο "κοινά" εργοστασιακά φυσίγγια θα τρόμαζες.
Το ίδιο βλήμα, με μικρότερη ποσότητα πυρίτιδας, γεμισμένο σε κάλυκα 3" έδωσε 1700π/δ.
 
Με την ποσότητα της πυρίτιδας που υπάρχει στον κάλυκα υπάρχει το ενδεχόμενο ένα μέρος της να καίγεται και έξω από την κάνη.
Την SP2 την έχω δουλέψει από 32 μέχρι 63γραμ. σε σκάγια, δράμια και μονόβολα και τότε που την χρησιμοποιούσα τουλάχιστον δεν υπήρχε άλλη τόσο αργή στην αγορά που να δίνει αξιοπρεπείς ταχύτητες στις σωστές πιέσεις και μάλιστα σε συνδιασμό με συγκεντρωτήρες για ατσάλινα σκάγια που περιέκλειαν όλη τη στήλη των σκαγιών.
Το μόνο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει είναι το ατελές ή καμμιά φορά και το καθόλου άναμμα σε κάποιους "ελαφριούς" συνδιασμούς υλικών.

Σωστά. Όλες οι πυρίτιδες θέλουν προσοχή. 1050bar είναι το ανώτατο όριο και αν έβλεπες τι πιέσεις έχω μετρήσει σε κάποιο "κοινά" εργοστασιακά φυσίγγια θα τρόμαζες.
Το ίδιο βλήμα, με μικρότερη ποσότητα πυρίτιδας, γεμισμένο σε κάλυκα 3" έδωσε 1700π/δ.

Στα 32 γραμμαρια σου εβγαλε ταχυτητες??
Δεν την ξερω σαν πυριτιδα....εχω κλεισει 10βολια - 11/0 και σε σκαγια στα 43+2 - γραμμαρια Ν3 διαφορετικα
στησιματα....Θα την δοκιμασω....ξεκινοντας απο αυτα θα δω τι θα μου δωσει....και στην συνεχεια βλεποντας
και κανοντας!!!
 
Στα 32 γραμμαρια σου εβγαλε ταχυτητες??
Δεν την ξερω σαν πυριτιδα....εχω κλεισει 10βολια - 11/0 και σε σκαγια στα 43+2 - γραμμαρια Ν3 διαφορετικα
στησιματα....Θα την δοκιμασω....ξεκινοντας απο αυτα θα δω τι θα μου δωσει....και στην συνεχεια βλεποντας
και κανοντας!!!
Νίκο Το 43+2 πιστευω να το εκλεισες σε καλυκα 12/70 ?
 
Ναι έβγαλε και μάλιστα υψηλές. Σ' αυτά τα λίγα γραμμάρια όμως η αξιοπιστία της στο άναμμα είναι αμφισβητήσιμη, πέραν του γεγονότος ότι είναι οικονομικά ασύμφορη.

Το οικονομικο ειναι το τελευταιο......Οχι γιατι τρεχουν τα λεφτα απο τα πατζακια μου...αλλα γιατι
κανουμε το κεφι μας.....Υπαρχουν πολλα και πολυ ποιο δαπανηρα χομπι !!!
Γι΄αυτο την πηρα να δοκιμασω....θελω μεγαλες ταχυτητες με χαμηλα μπαρ....
Μου το ειπαν....οτι σε χαμηλα γραμμαρια δεν καιγεται σωστα....Ιδωμεν...οι δοκιμες θα με οδηγησουν
Λευτερη!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top