gvp9000
Banned
Και τα φυσίγγια αφημένα τουλάχιστον 2-3 ώρες έξω για να πιάσει η πυρίτιδα την θερμοκρασία.Η τελευταία παράγραφος ολα τα λεφτά οι δοκιμες κοντα στις συνθήκες που κυνηγας ...
Και τα φυσίγγια αφημένα τουλάχιστον 2-3 ώρες έξω για να πιάσει η πυρίτιδα την θερμοκρασία.Η τελευταία παράγραφος ολα τα λεφτά οι δοκιμες κοντα στις συνθήκες που κυνηγας ...
Ακριβώς, τα χοντρά εμβολίζουν τα ψιλά.Αν τοποθετήσεις τα ψιλά μπροστά η κατανομή ανοίγει αλλά κ "χαλάει"... Τι εννοώ χαλάει... Τα χοντρά κάποια στιγμή προσπερνούν φαντάζομαι τα ψιλά κ τα εκτοπίζουν στην περιφέρεια... Η αποτύπωση στο χαρτί είναι όλα τα χοντρά στο κέντρο κ όλα τα ψιλά στην περιφέρεια... Προσωπικά δεν μου άρεσε αυτή η εικόνα όσες φορές τα δοκίμασα κ δεν τα έχω ρίξει σε κυνήγι...
30GR 6κατω/8πανω 12/18γρ βύσμα πατενταρισμένος giovani αν θυμάμαι καλά τσοκ skeet 15m , και αυτό το δοκιμάσαμε κάποτεΑκριβώς, τα χοντρά εμβολίζουν τα ψιλά.
Νομιζω εβγαινε σε 4/6 και 2/4Τα 2χ6 της Remington ηταν πολυ καλα φυσιγγια δοκιμασμενα σε θυραματα πολλες φορες .Να σφαξουμε ενα να δουμε πως τα εχουν ,Μαζι με μπαφερ οπως συνηθηζουν οι αμερικανοι
Ακριβώς αυτό που γράφεις συμβαίνει Γιάννη. Τα χοντρά μπροστά, "ανοίγουν δρόμο".Το σκεπτικό του στησίματος με δύο νούμερα σκαγιων είναι να προηγηθούν τα χοντρά,να "κόψουν" αέρα και να διευκολύνουν τα ψιλά που έπονται,με μικρότερη αντίσταση ατμοσφαιρικού αέρα.
Κάτι σαν τον ποδηλάτη που κινείται πίσω από ένα φορτηγό.
Να κρατήσουν(τα ψιλά)μεγαλύτερες ταχύτητες και να εμπλουτίσουν την ροζέτα,συμπληρώνοντας τα κενα των χοντρών σκαγιων,τα οποία (κενά)υπάρχουν λόγω μικρότερου πλήθους ανά φορτίο σε σύγκριση με ψιλοτερα σκαγια.
Στο δυσδιαστατο δουλεύει καλά.
Κατά την πτήση,δημιουργεί μεγαλύτερη άτρακτο.
Με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το αντίστροφο στήσιμο,με τα ψιλά να προηγούνται,έχει σαν αποτέλεσμα αυτό που περιγράφει ο Αρις.
Νικόλα Καλημέρα και Χρόνια πολλά...Το κενό το μέτρησες απ τα σκάγια; ;;
Το κενό δεν το αφερουμε στο πάτημα; ;
Π.χ έχουμε 5 κενό σε 65αρι κάλυκα αρα δεν πρέπει να το πάμε και μισώ χιλ ποιο κάτω στα 59.50;;; εσυ από 68.50 με 7κενο δεν έπρεπε να πας 61;;; η έχω καταλάβει λάθος; ;; η το κλείσιμο είναι παντα 5χιλ ανεξάρτητα το κενο;;
Σε ευχαριστώ πολύ ΚΑΠΤΕΝ και χρόνια πολλά!!!Νικόλα Καλημέρα και Χρόνια πολλά......
Λίγα πράγματα απο τις σημειώσεις μου όταν ξεκινούσα .... Ελπίζω να βοηθήσουν λίγο......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[...]
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΡΕΛΙ
Πρέπει να εξασφαλίσεις ουσιαστικά δύο (2) βασικά στοιχεία:
1. Την σωστή πίεση επί της πυρίτιδας μέσω του βύσματος (περί τα 2-3 κιλά με μέσης σκληρότητας βύσμα).
2. Την επίτευξη ενός βάθους ρελιάσματος περί τα ~3,0 χιλ (στο στρογγυλό κλείσιμο).
Αν λοιπόν αφήσεις "αέρα" η κοινώς ελεύθερο χώρο ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΛΥΠΤΡΙΔΑ ΤΑΠΑ πολλών χιλιοστών τότε ναι μεν θα επιτύχεις το βάθος ρελιάσματος που προαναφέρω δεν θα έχεις όμως επιτύχει την σωστή συμπίεση επί του βύσματος που θα πρέπει να κυμαίνεται σε ένα επίπεδο της τάξεως των ~2,0 χιλ.
Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι τίθεται ζήτημα ανάλογα με το στροφείο που χρησιμοποιείς πώς και που θα τοποθετήσεις το τελικό ταπάκι ώστε ρελιάζοντας να πετύχεις τα προηγούμενα στοιχεία (1) και (2) ταυτόχρονα.
Ειδικά στο στρογγυλό κλείσιμο άπαξ και το πλαστικό συναντήσει "κόντρα" κατά το ρέλιασμα-κατέβασμα του στροφείου τότε δεν θα πιάσεις με τίποτε τα ~3,00 χιλ, διότι συμπιέζεται καθώς θερμαίνεται και αλλάζει η δομή του πλαστικού. Είναι λοιπόν βασικό να εντοπίσεις και να προσαρμόσεις τον ελεύθερο χώρο, ανάλογα:
(α) Με τον τύπο του πλαστικού του κάλυκα (χονδρό, λεπτό, μαλακό, σκληρό κ.λπ.).
(β) Με την ελαστικότητα του βύσματος.
(γ) Τον τύπο του στροφείου (συνιστώ βάθος ~ 3,00 χιλ).
(δ) Με την συμπιεσιμότητα της πυρίτιδας.
Στην περίπτωση πλαστικού συγκεντρωτήρα κατά το τέλος της διαδρομής του ρελιάσματος θα πρέπει να εξασφαλίζεται η ΜΗ ΕΠΑΦΗ της άκρης του ρελιού με την καλύπτρα τάπα (τζαμακι, χαρτόνι κ.λ.π), οπότε ανασηκώνοντας το στροφείο το πλαστικό βύσμα να επανέρχεται λόγω ελαστικότητας αλλά και να παραμένει συμπιεσμένο όσο πρέπει. Το τελικό ρέλι έχοντας πάρει εκείνο το βάθος που πρέπει ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ να ανέβει το βύσμα.
«ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΡΕΛΙΑΖΟΥΜΕ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΠΤΡΙΔΑ ΤΑΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΡΕΛΙΟΥ».
Το ρέλι πρέπει να διαμορφώνεται στον αέρα!!!!
Τα ίδια ισχύουν και με τις τάπες fiber (π.χ. χαρτοπολτου Diana). Eδω πρέπει να υπολογίσουμε προφανώς μεγαλύτερους ελευθερους χώρους ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΛΥΠΤΡΙΔΑ τάπα και οι συμπιέσεις θα έχουν πολύ-πολύ μικρότερη διαδρομή
Το απάτητο είναι σχετικό. Πρέπει να έχεις 1~1,5 χιλ ελαφρά συμπιεσμένο το βύσμα (αναλόγως σκληρότητας) ώστε η πυρίτιδα να έχει αποβάλλει τον αέρα από τα φυλλίδια της.
Aφήνοντας ~4,0/5,0 χιλ ελεύθερο χώρο από το διαφανές πριν το ρέλιασμα και θα είσαι OK.
Σε περίπτωση χρήσης φελλού σαν τελική τάπα μην αλλάξεις τίποτε. Βγάλε το διαφανές και βάλε το φελλό.
Τα ~4,0/5,0 χιλ αναφέρονται σε πυρίτιδες τύπου Α1 (μονοβασικές ασυμπίεστες σχετικά δηλαδή)…
Αν κάνεις χρήση πυρίτιδων τύπου B&P ( π.χ. MB32,MB36, τροποποιημένες μονοβασικές, συμπιέσιμες δηλαδή) τότε θα πρέπει να αφήσεις 4 χιλ. ίσως και 3,0 χιλ. ελεύθερο χώρο από το διαφανές...
Το ρέλι σου θα πρέπει να μην έχει ίχνη στριψίματος και βίαιης χρήσης από το στροφείο.
[...]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το ανάποδο Γιάννη για να δουλεψει θελει χαρτί ανάμεσα στον πινακα χωρις το χαρτί και τα δυο φενονται ιδια.Το σκεπτικό του στησίματος με δύο νούμερα σκαγιων είναι να προηγηθούν τα χοντρά,να "κόψουν" αέρα και να διευκολύνουν τα ψιλά που έπονται,με μικρότερη αντίσταση ατμοσφαιρικού αέρα.
Κάτι σαν τον ποδηλάτη που κινείται πίσω από ένα φορτηγό.
Να κρατήσουν(τα ψιλά)μεγαλύτερες ταχύτητες και να εμπλουτίσουν την ροζέτα,συμπληρώνοντας τα κενα των χοντρών σκαγιων,τα οποία (κενά)υπάρχουν λόγω μικρότερου πλήθους ανά φορτίο σε σύγκριση με ψιλοτερα σκαγια.
Στο δυσδιαστατο δουλεύει καλά.
Κατά την πτήση,δημιουργεί μεγαλύτερη άτρακτο.
Με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το αντίστροφο στήσιμο,με τα ψιλά να προηγούνται,έχει σαν αποτέλεσμα αυτό που περιγράφει ο Αρις.
Να είσαι καλά...Επίσις!Σε ευχαριστώ πολύ ΚΑΠΤΕΝ και χρόνια πολλά!!!
Και η διαμόρφωση του αστεριού μαθηματικά είναι.Αν μετρήσεις τη διάμετρο του αστεριού,προσθέσεις το εσω-εξω προφίλ του ρελιου,όπως επίσης και το πάχος αυτού,προκύπτει ο απαιτούμενος ελευθερος χώρος που απαιτείται με την απαραίτητη συμπιεσιμοτητα στη γόμωσή μας...Πάρε μερικούς κάλυκες,βάλε βύσματα και πρόσθεσε σκάγια με διαφορετικό ελεύθερο χώρο να δεις πως συμπεριφέρεται το αστέρι και το αμορτισέρ.Ειναι ένας τρόπος,να βρεις τα πάτηματά σου και να μετράς πάντα με τον ίδιο τρόπο.Οι αριθμοί κι εδώ είναι σχετικοί.Αλλος εφαρμόζει 1.2,3 κιλά στατική αλλάζοντας στην ουσία τον ελεύθερο χώρο.Για να ισχύουν οι αριθμοί απόλυτα,θα πρέπει να έχεις τα ίδια υλικά,τα ίδια μηχανήματα και τις ίδιες "τεχνικες" με αυτον που σου μεταφέρει μια πληροφορία....
???χαρτί ανάμεσα στον πινακα
Και εγώ ανακατεμένα 6/4; Στα παπια στο χαρτί δεν την έχω ρίξει να δω τι παίζει αφού μου αρεση αυτό που βλέπω πανό στο θυραμαΠροσωπικά εγώ χρησιμοποιώ τα διπλά νούμερα σκάγιων σε στρώσεις...
Σε στρώσεις ψιλά κάτω, χοντρά επάνω: πετυχαίνεις την δύναμη του χοντδροτερου σκαγιου κ κερδίζεις λίγο την πυκνότητα του ψιλοτερου... Έχω δοκιμάσει ακόμα να βάλω λίγο μπαφερ στα ψιλά μόνο κάτω σαν ένα επιπλέον αμορτισέρ... Παρόλο που με τον καιρό φεύγει λίγο το μπαφερ από τις κάτω στιβάδες, τα ψιλά είναι πιο δυνατά στην αποτύπωση...
Ανακατεμένα: ανακατεμένα τα χρησιμοποιω μόνο με ένα νούμερο διαφορά μεταξύ τους, 7/8, 8/9 κτλ... Αυτό που κερδίζεις είναι η δύναμη πάνω στο θήραμα του χονδροτερου σκαγιου... Προσωπικά μόυ αρέσει...
Αναμεσα στα σκάγια ,
To 2X6 ακουγόταν κάπως "ακραίο" κ ποσο μάλλον όταν παρουσιαστηκε στα μέσα δεκαετίας του '80..Τα 2χ6 της Remington ηταν πολυ καλα φυσιγγια δοκιμασμενα σε θυραματα πολλες φορες .Να σφαξουμε ενα να δουμε πως τα εχουν ,Μαζι με μπαφερ οπως συνηθηζουν οι αμερικανοι
Εδω κανεις λαθος Λευτερη οι πυριτηδες ΔΕΝ αναμιγνυωνται υπαρχουν καποιες τεχνηκες και καποιες λεπτομεριες που κανουν τη διαφορα ! Οταν ριχνεις 10 φυσιγγια και εχεις μ.ο 6-7 μ/δ διαφορα στις ταχυτητες που ειναι το διαφορετικο αποτελεσμα ;Ειναι περιπου όπως η στρωματοποιηση στις πυριτιδες, όπου στην πράξη αναμιγνυωνται , πάντα με διαφορετικό τρόπο, και επομένως με διαφορετικό αποτέλεσμα.