Θα προσπαθήσω να σου βγάλω φωτό και να γίνω ποιό αναλυτικός .Οκ, δεν επιμενω!!!
Θα προσπαθήσω να σου βγάλω φωτό και να γίνω ποιό αναλυτικός .Οκ, δεν επιμενω!!!
Στο ford ranger 2,5 diesel που εχουμε στη εταιρεια που δουλευω, αν επιλεξεις τετρακινηση κλειδωνει τα διαφορικα θες δε θες και αντε να στριψεις, και σου λεει μεχρι 100χλμ και αναβει και λαμπακι.Οταν βγαλεις την τετρακινηση πρεπει να πατησεις και το κουμπι για ξεκλειδωμα.....Σε κανενα αλλο αγροτικο δεν εχω δει την επιλογη της τετρακινηση που εχει το μιτσουμπισσι για χρηση ακομη και εντος δρομου και που δεν ´´κουρδιζεί´´ το αυτοκινητο
Ολα εχουν μονο την έπιλογη 4h και 4L μονο
Σου βαζω και το πιο κατω αρθρο που βρηκα προχειρα τωρα
Εν παση περιπτωση ο καθε ενας οπως νομιζει
Ειδικος δεν ειμαι !!!
https://www.gocar.gr/test-drives/test/14386,DOKIMH_Mitsubishi_L200_Club_Cub_4WD_.html
Τα έχω λύσει και τα έχω πάρει στο χέρι 2 φορές μετα από κάμποσους αγώνες trail που έχω κάνει.Εγω νομιζα θα ελυνες το transfer να μου δειξεις τη κορωνα, το πηνιον, τους πλανητες, τον οδηγο αξονα και τους δευτεροεοντες αξονες του τριτου διαφορικου. ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ειμαι οκ τωρα.
Νικο τις αλλες επιλογες τις βαζω σπανιαH super select της μιτσουμπισι είναι τοπ πραγματικά .
Και η πρώτη επιλογή που την δουλεύεις και στον δρόμο με όσα χιλιόμετρα θέλεις δουλεύει αυτόματα σαν 99-1και όταν χρειαστεί δίνει μπροστά.
Αυτό έχω καταλάβει από την καθημερινή χρήση και κάτι τέτοιο γράφει και το μανιουαλ
Δεν το ξερω το αυτοκινητο αλλα αν πραγματικα ενδιαφερεσαι ψαξε που φτιαχνεται αλλο Ιαπωνια και αλλο Ευρωπη....Για το Nissan x trail τί γνώμη έχετε;
Εμένα μου βγάλε την ιδια ζημιά στις 94.000 το χουν κουσουριΣτο ford που ειναι mazda, στις 160.000χλμ αλλαξαμε δισκο πλατο βολαν που επειδη ειναι διπλης μαζας και ακριβο, βαλαμε απλο βολαν και στις χαμηλες στροφες εχει τρεμουλο, και τωρα πρεπει να ξανα κατεβασουμε το σασμαν γιατι ειναι προβληματικο σαν σχεδιαση και πεταει την 5τη.
Ο σασμανας θελει 1350(και λεει οτι παλι θα ξαναχαλασει) συν το βαλε βγαλε......
Και στο δικο μας το ειχε βγαλει πολυ πιο νωρις απλα τωρα και με την αλλαγη του βολαν παραγινε...Εμένα μου βγάλε την ιδια ζημιά στις 94.000 το χουν κουσουρι
Το μεσαίο λέγεται βοηθητικό,και δίνει την κίνηση όταν το κομπλαρεις μπροστά.Εχεια μιτσουμπισσι Γιαννη;
Αυτο τα τρια που βλεπω εγω στο δικο μου μπροστα μεση και πισω δεν ειναι διαφορικα;
Μηπως τα λετε αλλιως εσεις;
Γηρασκω αει διδασκομενος.Θα προσπαθήσω να σου βγάλω φωτό και να γίνω ποιό αναλυτικός .