Εχω την εντυπωση οτι ανοιγουν αποτομα μετα τα 15-20 μετρα
Χωρίς διάθεση να προσβάλω κανένα αλλα και επειδή πολλές φορές διαβάζω αντίστοιχα σχόλια για
απότομο άνοιγμα τουφεκιές.
Όλα τα σκάγια φεύγοντας απο την κάνη έχουν (αρχική) ταχύτητα και διεύθυνση.
Οι μοναδικές δυνάμεις που επενεργούν πάνω τους Πλέον, ειναι η Βαρύτητα (πάντα σταθερή προς τα κάτω) και η Αντίσταση του αέρα (ανάλογη με το "τετράγωνο της ταχύτητας" δηλαδή για σκάγια με 10% παραπάνω ταχύτητα αντίσταση 21% μεγαλύτερη, καθόσον 1,1 χ 1,1=1,21) + τον Πνέοντα άνεμο.
Η Αντίσταση του αέρα τα "κοντράρει" και ετσι χάνουν ταχύτητα και σιγά σιγά αρχίζουν οι τροχιές ΟΛΩΝ των σκαγιών να κάμπτονται προς τα κάτω με την Βαρύτητα να αυξάνει την επίδραση της στην διαδρομή των σκαγιών (παραβολικές τροχιές όποιοι θυμούνται τα προβλήματα βολών απο τις ...Πανελλήνιες ή τις ....Πανελλαδικές - άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε την βράκα αλλοιώς!!!!)
Ετσι ενώ στα 20 μέτρα υπαρχει "πτώση" των σκαγιών κατα π.χ. 5 εκατοστά απο την ευθεία στην οποία έφυγαν τα σκάγια, στα 40 μέτρα η "πτώση" θα ειναι (π.χ) 15 εκ. και στα 60 μέτρα μπορεί να ειναι 35 εκατοστά.
Επίσης αν υπαρχει πλευρικος άνεμος όλα τα σκάγια θα εκτραπούν ομοιόμορφα (σχεδόν, με τα πιο "πιεσμένα" να εκτρέπονται περισσότερο) προς την κατεύθυνση που τα "σπρώχνει" ο άνεμος.
Πως γίνεται τα σκάγια που στα 15-20 μέτρα πήγαιναν σε συγκεκριμένη κατεύθυνση να αλλάξουν πορεία και να έχουν
απότομο άνοιγμα;
Μεγαλύτερη πτώση :Ναι
Μεγαλύτερη εκτροπή λογω ανέμου :Ναι.
Ομως όλα τα σκάγια της τουφεκιάς (εκτός απο τα άκρα/ εξαιρέσεις μιας κατανομής) και σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις (κατακόρυφο λογω βαρύτητας + όπου "φυσάει ο άνεμος") λόγω Φυσικής. Οχι λόγω φυσιγγίου.