Benelli Team

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημερα, αν κάποιος θα ήθελε να σχεδιάσει έναν αυλό (αφήνουμε θαλάμη-κώνο στην άκρη) που να βγάζει την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα ,θα έπρεπε να εχει ακριβώς την αντίστροφη γεωμετρία. το τριμπορ της φαμπαρμ είναι φαρδυτερο στην αρχή εκεί που οι πιέσεις θέλουμε να κρατηθούν ψηλές και γίνεται στενό όταν οι πιέσεις είναι χαμηλές αυξάνοντας τις τριβές . Και είναι κρίμα γιατί οι κανες αυτές λέγεται πως φτιάχνονται με τρυπανισμο.Αφου έχεις γνώσεις φυσικής σκέψου αυτό για να συμπερανεις το ποσο συμμετέχει η θαλάμη, ο κώνος και ο αυλός στην διατήρηση των πιέσεων, άρα και στην αρχική ταχύτητα των σκαγιων. Στο διάγραμμα στο σημείο 0,0000 όπου φαίνεται η χοντρή διακεκομμενη γραμμή βρίσκεται ο αισθητήρας, η επόμενη κίτρινη είναι περίπου το τέλος της θαλαμης και η λεπτή διακεκομμενη στο σημείο 0,5000 το τέλος του κωνου. το στόμιο είναι στο σημείο 2,0000 εκεί που βλέπουμε την μωβ κατακόρυφο. το εμβαδόν του χώρου κάτω από την γραμμή των πιέσεων είναι το παραγόμενο έργο. Μια υπενθύμιση, είπα πως κατά πλειοψηφία και υπό όρους ο διευρυμένος αυλός βγάζει μεγαλύτερη ταχύτητα, σε πολλές περιπτώσεις συμβαίνει το αντίθετο, ειδικά όταν συνδυαστεί με μεγάλη θαλάμη και πολύ μακρύ κώνο. Μια κατάσταση που ευνοεί τον στενό αυλό είναι όταν η συνταγή του φυσιγγιου δεν προσφέρει αρκετές αντιστάσεις ώστε να καεί ζωηρά η πυρίτιδα και ειδικά όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή.
Το έβαλες και άλλη φορά αυτό αλλά επειδη τα γράμματα είναι πολύ μικρά και δεν τα βγάζω δεν κατάλαβα τι δείχνει το κάθε χρώμα στο σχεδιάγραμμα οπότε δεν έκατσα να το μελετήσω. Μπορείς να μου πεις τι ακριβώς δείχνει το κάθε χρώμα; Από το σχήμα βαση λογικής το πράσινο είναι οι πιέσεις. Τα υπόλοιπα;
Καλημερα, αν κάποιος θα ήθελε να σχεδιάσει έναν αυλό (αφήνουμε θαλάμη-κώνο στην άκρη) που να βγάζει την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα ,θα έπρεπε να εχει ακριβώς την αντίστροφη γεωμετρία. το τριμπορ της φαμπαρμ είναι φαρδυτερο στην αρχή εκεί που οι πιέσεις θέλουμε να κρατηθούν ψηλές και γίνεται στενό όταν οι πιέσεις είναι χαμηλές αυξάνοντας τις τριβές . Και είναι κρίμα γιατί οι κανες αυτές λέγεται πως φτιάχνονται με τρυπανισμο
Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά τόσο δύσκολο θα ήταν να το σκεφτούν σε κάποια πιο premium εταιρία; Γιατί κανένας δεν το έχει κάνει;
Γιατί και η Beretta υιοθετεί αντίστοιχο ακριβώς σύστημα πλέον με της Fabarm με το Steelium plus και pro Beretta Steelium που ουσιαστικά μετατρέπει ολόκληρη την κάννη της σε venturi;
Μήπως στην δική σου περίπτωση λόγο αντιστροφή του φαινομένου venturi θα είχαμε ακόμη μικρότερες ταχύτητες; Μήπως δηλαδή τελικά ισχύει αυτό που είπα ότι οι ταχύτητες επηρεάζονται περισσότερο από την χωρητικότητα της κάννης λόγο venturi παρά από τις τριβές που ούτως η άλλως δεν γίνεται να τις γλυτώσεις?
Στην tribore στο μεγαλύτερο μήκος του αυλού έχουμε διευρυμένο αυλό οπότε μεγαλύτερη χωρητικότητα οπότε μικρότερες τριβές σύμφωνα με τα λεγόμενα σου και έτσι θεωρητικά έχουμε κερδος στην ενέργεια λόγο χαμηλότερων τριβών και απλά πριν το τσοκ για ένα μικρό μήκος της κάννης έχουμε στένωση ώστε να επιτευχθεί λόγο φαινομένου venturi μεγαλύτερη ταχύτητα στην έξοδο του στομείου. Μήπως σε αυτή την στένωση λόγο venturi το κέρδος στην ταχύτητα είναι περισσότερο από το κόστος λόγο τριβών;
Μήπως ισχύουν τελικά αυτά που αναφέρει η fabarm και το σύστημα tribore plus που έχει φτιάξει όντως κάνει αυτά που υπόσχεται; Γιατί όντως και στην πράξη αρκετοί χρήστες υποστηρίζουν ότι σκοτώνουν πιο μακρια οι Fabarm.
Αν δεν ισχύουν όμως όλα τα παραπάνω τότε γιατί η fabarm (και Beretta) μπήκε στον κόπο και με αυξημένο κόστος να κάνει αυτή την στένωση πριν το τσοκ και δεν άφησε το διευρυμένο αυλό μέχρι τέλος του στομίου; Για να έχει μικρότερης διαμέτρου τσοκ;
Δεν έχει καμία λογική.
 
Last edited:
Κι η δικιά μου 18,5 αυλό έχει!
Το τι έχω τραβήξει,με το φαινόμενο κλικ,τα έχω ξαναπεί...
Τώρα,με κατασκευή επανατατικό,κάνει ένα,δύο την σεζόν....
Από το 98 μέχρι σήμερα είχα μονο 3 κλικ στην sl.
Κ την έχω χρησιμοποιήσει αρκετά σε δύσκολα μέρη.
Δεν μπορώ να πω ότι είχα πρόβλημα.
Νομίζω είναι θέμα του πιρου κ της γωνίας που βρίσκει αυτός στο κλειστρο κ του εξωλκεα έτσι όπως γλυστραει πάνω στο μέταλλο της κάννης καθώς κουμπώνει η περιστροφική κεφαλή.
Αν θυμάμαι καλά αυτά τα 2 είχα εντοπίσει τοτε
 
Αντε παλι με την αδρανεια.
Η πρωτες benelli δεν μπορουσαν να ριξουν καλα, φυσισιγγια με λιγες πιεσεις και λιγα γρ. ( το συστημα θελει ικανη επιταχυνση ικανης μαζας )
Για να μπορει να ριξει και 24 γρ αναγκαστηκε να φτασει το βαρος κλειστρου στο μισο κιλο.
Αν θελετε τωρα benelli με 18,8 αυλο, θα εχετε και κλειστρο 1 κιλο , γιατι οι πιεσεις ειναι μειωμενες .
Ειναι εξαιρετικα οπλα , δεν χρειαζεται να εχουν και διευρυμενους αυλους
Η ιμπαλα πλας με 18.8 αυλο πως ριχνει χωρις 1 κιλο κλειστρο?
 
Γιατί όντως και στην πράξη αρκετοί χρήστες υποστηρίζουν ότι σκοτώνουν πιο μακρια οι Fabarm.
Αν πάνε με Fabarm για κυνήγι νομίζεις ότι θα έχουν περισσότερες επιτυχίες με το όπλο του οπλοβαστού που δεν το ακουμπάνε ποτέ ?

Συγκέντρωση και διάτρηση ... !!!
Μόνο αυτά μπορείς να ελέγξεις και μόνο αυτά έχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ σημασία.
 
View attachment 64795Το 2.950 που είπα για τη Μπενελα ισχύει με άλλο κουστούμι(κοντάκι,πάπια)View attachment 64796View attachment 64797Η Μπενέλι με 66cm κάνη,η χανουμα με 71.
Μικρές σχετικά διαφορές ... ίσως οι διαφορές να είναι στα 2 ελατήρια, ίσως και να μην παίζουν ρόλο.
Ο μηχανισμός σχεδιάζεται ανάλογα με την ελάχιστη γόμωση και ταχύτητα που ο κατασκευαστής ορίσει.
 
View attachment 64795Το 2.950 που είπα για τη Μπενελα ισχύει με άλλο κουστούμι(κοντάκι,πάπια)View attachment 64796View attachment 64797Η Μπενέλι με 66cm κάνη,η χανουμα με 71.
Με πρόλαβες.
Έχω την ίδια Centro από το 2000, την αγόρασα γιατί ήταν 3κιλη και η πρώτη που έριχνε από 24γρ. Με πολλές χιλιάδες φυσίγγια τότε που ρίχναμε στην τσίχλα μέχρι 8 κουτιά την ημέρα. Κλικ δεν ξέρω τι είναι. Ζύγισα τώρα το κλείστρο και είναι ίδιο βάρος 446γρ, πάντως όχι ένα κιλό! IMG_20230112_123804.jpg
 
λογικά έχει και πιο ελαφρύ ελατήριο αδρανείας μέσα στο κλείστρο. Το θέμα είναι όμως από άποψη αξιοπιστίας πόσο θα αντέξει το κάθενα.
Το huglou renova μου φενετε πιο ανθεκτικό δεν εχει τη ραγα στη βαση που ευθιγραμιζει το κλειστρο και που κπια στηγμη θα πεσει στην ιμπαλα
 
Το huglou renova μου φενετε πιο ανθεκτικό δεν εχει τη ραγα στη βαση που ευθιγραμιζει το κλειστρο και που κπια στηγμη θα πεσει στην ιμπαλα
Δεν το διευκρήνισα σωστά. Δεν αναφερόμουν σε όλο το όπλο για την αξιοπιστία αλλά στα κομμάτια που έχουν ελαφρύνει όπως το κλειστρο και το εσωτερικό ελατήριο τα οποία λογικά θα δέχονται μεγαλύτερη καταπόνηση λόγο μειωμένου βάρους ενώ η δυναμη από το φυσίγγι παραμένει η ίδια και άρα θα έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής. Χωρίς να τα έχω αυτά τα όπλα για να μπορώ να τα συγκρίνω. Υπόθεση κάνω. Αλλά φαίνεται απολύτως λογικό. Τούρκικα ειναι αυτά αλλιως δεν θα είχαν το 1/4 της τιμής των Benelli
 
Συνήθως όταν αφήνεις μαλακά το κλείστρο.
Αυτό είναι λάθος του χρήστη ... τα κλαδιά και τα έντονα τραντάγματα λάθος του σχεδιασμού.
Το διόρθωσαν με κάτι δεκαετίες καθυστέρηση.
Εγω το αφήνω με το κουμπί απελευθερωσης.
Γίνεται και αλλιώς για αθόρυβο γέμισμα.
 
Το huglou renova μου φενετε πιο ανθεκτικό δεν εχει τη ραγα στη βαση που ευθιγραμιζει το κλειστρο και που κπια στηγμη θα πεσει στην ιμπαλα
Είναι αστείο να συγκρίνουμε τις δύο εταιρίες σε ποιότητα κατασκευής!!!
Η Μπενελα είναι κορυφαία σ'αυτο το κομμάτι!
Η διαφορά είναι πως το ένα όπλο το αγοραζεις στο 1/3 της τιμης από το άλλο.
Τώρα,το τι πληρώνεις κι αν θα δικαιωθείς από την αγορά σου,θα το δεις σε ΒΑΘΟΣ χρόνου και με αντίστοιχες χρήσεις των όπλων.
Ακόμη....
Ο Τούρκος ΣΙΓΟΥΡΑ αντέγραψε!
Πώς κατάφερε με ελαφρύτερο κλείστρο,πιο φαρδύ αυλό (που σημαίνει μικρότερες πιέσεις σε όμοιο φυσιγγι),να φτιάξει κάτι λειτουργικό?
Γιατί ο Ιταλός δεν το κάνει?
Υπάρχει περίπτωση να μην θέλει να το κάνει,για....άλλους λόγους??
 
Πώς κατάφερε με ελαφρύτερο κλείστρο,πιο φαρδύ αυλό (που σημαίνει μικρότερες πιέσεις σε όμοιο φυσιγγι),να φτιάξει κάτι λειτουργικό?
Γιατί ο Ιταλός δεν το κάνει?
Δεν παίζουν ρόλο οι πιέσεις Γιάννη.
Μάζα γόμωσης και ταχύτητα στομίου.

Τσου!
Έριχνε την πρώτη κι έκανε κλικ στην δεύτερη η στην τρίτη.
Ξεκλείδωνε το κλείστρο κατά την επαναφορά δηλαδή ... άλλο πρόβλημα αυτό με το ίδιο σύμπτωμα.

Το βοηθάς στρεφοντας την κεφαλή από τον εξωλκεα να κλειδώσει.
Ακριβώς

 
Back
Top