Beretta Team-Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Συμβαινει αυτο.
Μπορει να εχει "πεσει" το επανατατικο.
Μπορει να υπαρχει διαφορα στον αυλο.
Με αποτελεσμα,αυξημενες πιεσεις και μεγαλυτερη αδρανεια.
Μπορει να εχει δουλευτει περισσοτερο ενα απο τα δυο οπλα και να εχει αποκτησει γυαλισμα εκει που χρειαζεται.
Ειναι beretta bellmonte due και οι δυο ,αγορασμενες πέρυσι και οι δύο.Για τον αυλό θα το κοιτάξω μιάς και αναγράφεται πάνω στην κάννη.
 
Βρε παιδιά αφού γράφει το manual πάνω από 32 δε μπορούμε να χουμε απαίτηση να ρίξει 28 άρια. Δεν έχει πρόβλημα το όπλο. Δεν είναι όπλο για το σκοπευτήριο είναι για βαριά φυσίγγια. Τώρα αν ρίξει και κάποια 28 άρια ευχής έργον είναι αλλά δεν είναι γι αυτή τη δουλειά!
 
Όχι φίλε. Λάθη κάνουν όλοι, αλλά στην προκειμένη περίπτωση θεωρώ πως είναι άλλο το θέμα. Άποψη μου πάντα...
Κουβέντα να γίνεται αλλά εγώ σημεριζομαι απόλυτα την εκδοχή του Γιάννη για τον κύκλο λειτουργίας....ακριβώς το ίδιο συμπέρασμα έβγαλα και εγώ αν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από μια φωτογραφία....πάντως άλλη beretta αγαπήσαμε και αυτό δεν αλλάζει!
 
Μάλιστα!!!δηλαδή εσύ το δέχεσαι.....οκ!
Ρε Ηλία άμα σου λέει η εταιρεία ότι είναι αυτό και κάνει αυτό δεν είναι θέμα αν το δέχεσαι ή όχι.εβγαλε την a400 plus η οποία είναι με κώνο τούνελ.θα τη πάρεις να πας στο βουνό για πέρδικες ή θα τη πάρεις για μπεκάτσα και ορτύκια?αφού τη προορίζει για υδροβια
 
Ρε Ηλία άμα σου λέει η εταιρεία ότι είναι αυτό και κάνει αυτό δεν είναι θέμα αν το δέχεσαι ή όχι.εβγαλε την a400 plus η οποία είναι με κώνο τούνελ.θα τη πάρεις να πας στο βουνό για πέρδικες ή θα τη πάρεις για μπεκάτσα και ορτύκια?αφού τη προορίζει για υδροβια
Γιούρι μου,δεν αντιλέγω σε τίποτα....το πιο πιθανό είναι να έχω άδικο!
 
Γιούρι μου,δεν αντιλέγω σε τίποτα....το πιο πιθανό είναι να έχω άδικο!
Δεν είναι θέμα ποιος έχει δίκιο ή άδικο.λεει το εγχειρίδιο απ' ότι ειπώθηκε παραπάνω ότι ρίχνει από 32 και πάνω.αν θες να ρίχνεις 28 όπως είπαν παραπάνω τα παιδιά αλλάζεις ελατήριο ή κόβεις ελατηριο
 
Εδώ κάποιες παλιές auto5 ελατηριου και franchi al48 ρίχνουν 28αρια και να μην ρίχνει η α350. Δεν πιστεύω να είναι το ελατήριο της a350 πιο σκληρό απο αυτές των ελατηριου. Πάντως ο Γιάννης παραπάνω πιστεύω διέγνωσε σωστά ότι οφείλεται σε πολλή σκληρό ελατήριο επαναφοράς που δεν αφήνει το κλειστρο να τερματίσει για να πετάξει το ριγμένο φυσηγγι .
 
Για να λεμε του "στραβου το δικιο",αν το γραφει το manual,δε μπορουμε να προσαψουμε κατι στην εταιρία!
Το να ριχνει λιγοτερα φορτια,αν το κανει,ειναι εκτος προδιαγραφων!
Αλλο αν εμείς χαιρομαστε που η ντουφεκαρα μας,τα παιζει ολα!:)
 
Μάλιστα!!!δηλαδή εσύ το δέχεσαι.....οκ!
αφου σου δινει προδιαγραφες, δεν μπορεις να πας με ferrari χωματοδρομο .sarcastic.

Αν εχει 3,5 θαλαμη τωτε δυσκολα θα τα ριξει οταν ειχα την α400 τα εριχνε ολλα μεχρι και 24 του φιλου μου που ηταν 3,5 δεν εριχνε κατο απο 30 μς τιποτα
εμενα που ειναι 3,5 ριχνει και 24 βεβαια μερικα εχω δοκιμασει απο 28 απροβληματιστα ολα
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top