Beretta Team-Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Αυτό ακριβώς! Το ερώτημα είναι αν αξίζει να έχεις την πιο βαριά κάννη λόγο του ότι έχει διευρυμένο αυλό.
Μην σε ανησυχεί Κώστα είσαι στο μέσο όρο του cal12 καλύτερα δεν γίνεται, απόλαυσε το κυνήγι σου, ρύθμισε το κοντάκι πάνω σου και περιέγραψε μας τις εξόδους σου στο βουνό.
 
Μην το ψαχνουμε στο αυτογεμες,οπως κανουμε με το δικανο η μονοκανο.
Σε οτι αφορα το ζυγισμα!
Ουτε μετρωντας με τον χαρακα...
Ειναι θεμα ευχαριστης αισθησης αφ'ενος και κατ'επεκταση ευκολιας στην επωμιση και γρηγορης-αβιαστης αποκτησης εικονας!
Το αυτογεμες πως θα το "ζυγισουμε"?
Γεματο?
Αδειο?
Με ενα φυσιγγι?
Με την πρωτη βολη που θα κανουμε,αυτοματως εχει ελαφρυνει κατα 50 γραμμαρια περιπου!
Το βαρος ,οσο εχει απομείνει απο τα φυσιγγια,μετακομιζει προς τα πισω...;)
Αρα,ΤΙ εχουμε "ζυγισει"???
Λεπτομερεια...
Οταν δοκιμαζουμε,επωμιζουμε το ορθον,ενα αυτογεμες σε καταστημα,ας ζητησουμε να βαλουμε 2 φυσιγγια τουλαχιστον,στην αποθηκη.
Οταν τα αφαιρεσουμε και ξαναδοκιμασουμε....θα δουμε αλλο εργο!:)
Οταν παμε κυνηγι η σκοπευτηριο,θα ριχνουμε με γεματο το οπλο,εεε??:confused:
 
Θα συμφωνήσω με τον Γιάννης, μετά 4-5 ώρες περπάτημα τα παραπάνω γραμμάρια φένονται στα χέρια. Όταν τα χέρια κουραστούν μειώνεται ο χρόνος επωμισης σε μπηχτές γρήγορες τουφεκιές.
Γιαννη,μετα απο 4ωρο περπατημα,οι τουφεκιες θα πανε καμια 50αρια ποντους χαμηλοτερα κι αν ειναι τραβερσα,αλλους τοσους πισω!
Και μετα θα ξυνουμε το κεφαλι μας και...θ'αλλαζουμε τσοκακι και φυσιγγια!!
 
Σήμερα βρεθήκαμε στο σκοπευτήριο με φίλο οποίος έχει αποκτήσει εδώ και λίγες ημέρες την A350 xtrema καινούρια. Τον είδα πολύ προβληματισμένο και στην κουβέντα μου είπε ότι στην πρώτη του επίσκεψη στο σκοπευτήριο του παρουσίασε εμπλοκές και ήρθε σήμερα για μια δεύτερη δοκιμή με διαφορετικά φυσίγγια. Πάλι όμως του παρουσιάστηκαν εμπλοκές. Τα φυσίγγια και τις δυο φορές ήταν 28gr και όπως συζητούσαμε μου είπε ότι διάβασε στο manual πως το όπλο ρίχνει από 32gr και πάνω και ίσως έτσι να εξηγούνται οι εμπλοκές. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;

Οι εμπλοκές φαίνονται στην παρακάτω φωτό:

 
Σήμερα βρεθήκαμε στο σκοπευτήριο με φίλο οποίος έχει αποκτήσει εδώ και λίγες ημέρες την A350 xtrema καινούρια. Τον είδα πολύ προβληματισμένο και στην κουβέντα μου είπε ότι στην πρώτη του επίσκεψη στο σκοπευτήριο του παρουσίασε εμπλοκές και ήρθε σήμερα για μια δεύτερη δοκιμή με διαφορετικά φυσίγγια. Πάλι όμως του παρουσιάστηκαν εμπλοκές. Τα φυσίγγια και τις δυο φορές ήταν 28gr και όπως συζητούσαμε μου είπε ότι διάβασε στο manual πως το όπλο ρίχνει από 32gr και πάνω και ίσως έτσι να εξηγούνται οι εμπλοκές. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;

Οι εμπλοκές φαίνονται στην παρακάτω φωτό:

Την α350 δεν την ξέρω και δεν την έχω δουλέψει.εχει ρίξει φυσίγγια 30 και 32 γραμ.να δει αν κάνει εμπλοκές?για να το γράφει το manual μήπως δεν πρέπει να ρίχνει 28αρια?γιατί αν το γράφει καλό θα είναι να τ αποφυγει
 
Ο πιο κατάλληλος ν απαντήσει νομίζω ότι είναι ο kostasbak που την δουλεύανε γαζι πέρυσι στις φασσες και δε νομίζω ότι αντιμετώπισε προβλήματα εμπλοκών ποτέ.ισα ίσα που ήτανε πολύ ευχαριστημένος απ' το οπλο
 
Αυτό που φαίνεται στην φώτο οφείλεται σε πολύ δυνατό ελατήριο. Το όπλο θεωρητικά προορίζεται για κυνήγι χοίρου. Εγώ το βλέπω στα θετικά πάντως. Γιατί ένα όπλο που προορίζεται για τέτοιο κυνήγι να έχει ελατήριο για 28αρια. Το θέμα θα λυθεί αν αλλάξει ελατήριο ή κόψει καμιά βόλτα από το υπάρχον.
 
Στο πρωτο φυσιγγι του το εκανε? Μπορει αυτο που εβαζε στην αποθικη να μην το εσπροχνε καλα να καβαλήσει το λαμακι. Ας το κοιταξει και αυτο αν και πιθανων ειναι αυτο που λενε τα παιδια αλλα και ο κατασκευαστης κατι θα ξερει. Ας δοκιμασει και με αλλα φυσιγγια με μεγαλύτερες πιεσεις. Να καθαρισει το οπλο και απο τα εργοστασιακα λαδια και να ριξει και κανα φυσιγγι με μεγαλες πιεσεις να στρωσει λιγακι ;)
 
οντως λεει απο 32 gr τα φυσιγγια ο φιλος για τι θυραματα το αγορασε?
Το παιδι την αγορασε αρχικα για την αξιοπιστια της εταιρειας και επειδη βρισκοταν και σε αρκετα δελεαστικη τιμη,τα θηραματα που προοριζεται απο οσα μας εχει μεταβιβασει ειναι υδροβια,τρυγονια,ορτυκια κυριως
Συμφωνουμε με το manual οπως του εχουμε πει και με τον Χρηστο αλλα οταν περνεις το βαπτισμα του πυρος με εμπλοκες λογικο να εμφανισεις μια απογοητευση και φοβο .evil.
 
Αυτο που φαινεται στην φωτο ειναι πως το οπλο ΔΕΝ κανει ΣΩΣΤΟ κυκλο λειτουργιας!
Δεν τερματιζει το κλειστρο πισω για να κανει ο εξωστηρας την δουλεια του.
Την στιγμη που πρεπει να την κανει!
Δυνατο ελλατηριο...
Προφανως,απευθυνεται σε πιο δυνατα φυσιγγια γι'αυτο κι εχει δυνατο ελλατηριο επαναταξης.
Το ελλατηριο,εκτος απο αυτη την αποστολή,παιζει και τον ρολο αμορτισερ για να μην καταπονειται εντονα,το πισω μέρος της βασης.
Εκει που τερματιζει το κλειστρο.
Γενικοτερα,θεμα χρονισμου στον οποιο το συγκεκριμενο φορτιο δεν επαρκει στο κομμάτι που του αναλογει.
 
Σήμερα βρεθήκαμε στο σκοπευτήριο με φίλο οποίος έχει αποκτήσει εδώ και λίγες ημέρες την A350 xtrema καινούρια. Τον είδα πολύ προβληματισμένο και στην κουβέντα μου είπε ότι στην πρώτη του επίσκεψη στο σκοπευτήριο του παρουσίασε εμπλοκές και ήρθε σήμερα για μια δεύτερη δοκιμή με διαφορετικά φυσίγγια. Πάλι όμως του παρουσιάστηκαν εμπλοκές. Τα φυσίγγια και τις δυο φορές ήταν 28gr και όπως συζητούσαμε μου είπε ότι διάβασε στο manual πως το όπλο ρίχνει από 32gr και πάνω και ίσως έτσι να εξηγούνται οι εμπλοκές. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;

Οι εμπλοκές φαίνονται στην παρακάτω φωτό:


Η δικια μου χρηστο, αν και το μανουαλ λεει 32γρ< μ τα ριχνει τα 28γρ. Τα 24γρ οχι όμως. Ενος άλλου γνωστου τα ριχνει και τα 24γρ. Τι ψαχνεις να βρεις.

Με τον καιρο ισως στρωσει και του ριχνει και τα 28γρ.
 
Η δικια μου χρηστο, αν και το μανουαλ λεει 32γρ< μ τα ριχνει τα 28γρ. Τα 24γρ οχι όμως. Ενος άλλου γνωστου τα ριχνει και τα 24γρ. Τι ψαχνεις να βρεις.

Με τον καιρο ισως στρωσει και του ριχνει και τα 28γρ.
Συμβαινει αυτο.
Μπορει να εχει "πεσει" το επανατατικο.
Μπορει να υπαρχει διαφορα στον αυλο.
Με αποτελεσμα,αυξημενες πιεσεις και μεγαλυτερη αδρανεια.
Μπορει να εχει δουλευτει περισσοτερο ενα απο τα δυο οπλα και να εχει αποκτησει γυαλισμα εκει που χρειαζεται.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top