Της briley im έσω εξω +2cm κόκκινο χρωμα εχειεχει δοκιμασει κανενας τσοκ aftermarket για δράμια πάνω σε berreta ; ενδιεαφερεται για την αγορα ενας φιλος που κυνηγαει γουρουνια και έχει την Α350 WILD BORE
Της briley im έσω εξω +2cm κόκκινο χρωμα εχειεχει δοκιμασει κανενας τσοκ aftermarket για δράμια πάνω σε berreta ; ενδιεαφερεται για την αγορα ενας φιλος που κυνηγαει γουρουνια και έχει την Α350 WILD BORE
βγαζει καλυτερο τουχαφεκια απο το κανονικο με δραμια αυτο φιλε ΚΩΣΤΑ ?Της briley im έσω εξω +2cm κόκκινο χρωμα εχει
Ναι φιλε από της μάνας του τα τσοκακια εχει καλύτερη κατανομή.από σερρες εισαι;;βγαζει καλυτερο τουχαφεκια απο το κανονικο με δραμια αυτο φιλε ΚΩΣΤΑ ?
kicks κ carlson βγαζει καποια καλα για δραμια προσοπηκα δεν εχω δοκημαση ακομηεχει δοκιμασει κανενας τσοκ aftermarket για δράμια πάνω σε berreta ; ενδιεαφερεται για την αγορα ενας φιλος που κυνηγαει γουρουνια και έχει την Α350 WILD BORE
Ηλία η φιλοσοφία τους είναι να σταματούν το κυαθιο για κάποιο διάστημα ώστε να προπωρευθουν τα σκάγια και να ταξιδέψουν μονα τούς, σύμφωνα με τις γνώμες αρκετών έτσι αποφεύγετε ο εμβολισμος τούς από την τάπα και η παρεκτροπη τους λόγω της αντίστασης του αέρα αν ταξιδευαν μαζί,όπως και η μείωση τής ατρακτου. Υπάρχουν πολλές πατέντες από διάφορες εταιρείες, όπως οι διαγωνιες οπες παράδειγμα τα Kick's, τα εσωτερικά εξογκωματα της patternmaster , σπειροειδης τομή anaconda γενικά σαν τουφεκιες δίνουν σφιχτα κέντρα με μικρότερη ατρακτο. Τσοκ φρενου είναι και το briley diffusion με διαφορετική όμως φιλοσοφία από τα άλλα, με ελικοειδης ραβδωσεις και εξογκωματα που σκοπό έχουν να περιστρεψουν την τάπα και να βγάλουν σκάγια από το κέντρο προς την περιφέρεια χωρίς όμως να αφήνουν κενά.Παιδιά off topic σίγουρα αλλά θέλω να μάθω τι προσφέρει το τσοκ φρένου και πως λειτουργεί
Κωνσταντίνε ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση,εχεις δοκιμάσει τέτοια τσοκ;θεωρείς πως προσφέρουν καλύτερες κατανομές σε μακρινές αποστάσεις από ότι τα συμβατικά;Ηλία η φιλοσοφία τους είναι να σταματούν το κυαθιο για κάποιο διάστημα ώστε να προπωρευθουν τα σκάγια και να ταξιδέψουν μονα τούς, σύμφωνα με τις γνώμες αρκετών έτσι αποφεύγετε ο εμβολισμος τούς από την τάπα και η παρεκτροπη τους λόγω της αντίστασης του αέρα αν ταξιδευαν μαζί,όπως και η μείωση τής ατρακτου. Υπάρχουν πολλές πατέντες από διάφορες εταιρείες, όπως οι διαγωνιες οπες παράδειγμα τα Kick's, τα εσωτερικά εξογκωματα της patternmaster , σπειροειδης τομή anaconda γενικά σαν τουφεκιες δίνουν σφιχτα κέντρα με μικρότερη ατρακτο. Τσοκ φρενου είναι και το briley diffusion με διαφορετική όμως φιλοσοφία από τα άλλα, με ελικοειδης ραβδωσεις και εξογκωματα που σκοπό έχουν να περιστρεψουν την τάπα και να βγάλουν σκάγια από το κέντρο προς την περιφέρεια χωρίς όμως να αφήνουν κενά.
Να συμπληρωσω ότι υπάρχουν και φυσιγγια που κάνουν την ίδια δουλειά με τα τσόκ φρένου με ειδικούς συγκεντρωτηρες όπως είναι ο flight control, και αυτός που χρησιμοποιεί η winchester στα blind side με εγκοπες που με την έξοδο τούς από την καννη πιάνουν τον αέρα και αποχωριζονται από τα σκάγια πιο ομαλά, καλό όμως είναι να μην χρησιμοποιουνται με τσοκ φρενου για πιθανή περιπτωση έμφραξης στο στομιο τής κάννης.
φιλαρακι θες να γινεις κεντροτουφεκαω και παιζω τον ντουμπλε αναποδα???Παιδιά off topic σίγουρα αλλά θέλω να μάθω τι προσφέρει το τσοκ φρένου και πως λειτουργεί
Ε νομίζω πως πλέον η σκοπευτική μου δεινότητα το επιβάλλει....σκέφτομαι να ρίχνω κομπακ με u4-u4απλα το είχα απορία αυτό το τσοκ φρένου και ήθελα να μάθω την φιλοσοφία τοθφιλαρακι θες να γινεις κεντροτουφεκαω και παιζω τον ντουμπλε αναποδα???
ha haaa
Και μια δικη μου απορια
Σταματοντας ουσιαστηκα τον συγκεντρωτηρα και βγαζοντας τα σκαγια νωριτερα απο αυτον λογικα δεν θα επρεπε τα σκαγια μας να δινουν πιο ανοικτες και ισως και ασθμμετρες κατανομες ανλογως παντα καιρικων συνθηκων υψομετρου και πυκνοτητας αερα;
Επισης αν ριξουμε μαλλινοταπα πως επηρεαζει την ντουφεκια δεδομενου οτι αυτα διαβαζουν καλυτερα το τσοκ και τα σκαγια ειναι εξ αρχης ελευθερα μετα την εξοδο απο την καννη;
Μηπως η δουλεια του τσοκ φρενου να κανει το ιδιο πραμα με μια μαλινοταππα;
κι ομως αν μπορεις να ριχνεις με σφιχτα τσοκ θα δεις τεραστια διαφορα. τωρα τελευταια εχω βθδωμενα απανω επιτηδες το 2 αστρα και το full και δεν μ ενδιαφερει που θα βγουν τα πιατακιαΕ νομίζω πως πλέον η σκοπευτική μου δεινότητα το επιβάλλει....σκέφτομαι να ρίχνω κομπακ με u4-u4απλα το είχα απορία αυτό το τσοκ φρένου και ήθελα να μάθω την φιλοσοφία τοθ
Ε νομίζω πως πλέον η σκοπευτική μου δεινότητα το επιβάλλει....σκέφτομαι να ρίχνω κομπακ με u4-u4απλα το είχα απορία αυτό το τσοκ φρένου και ήθελα να μάθω την φιλοσοφία τοθ
νομίζω ότι μόνο το kicks πρέπει να είναι φρένου κ δεν κάνει να βάζεις συγκεκριμένα φυσίγγια με ιδιαίτερο συγκεντρωτιρα όπως τα federal κ κάποια winchester,Έχω την εντύπωση πως αυτά τα τσοκ ειναι τσοκ φρένου δουλεύουν οταν το φυσίγγιο εχει συγκεντρωτηρα. Τα περισσότερα δράμια που κυκλοφορούν είναι χωρίς συγκεντρωτηρα,άρα δεν νομίζω πως θα κάνουν δουλειά. Αν κανω λάθος ας με διορθώσει κάποιος
Ηλία έχω δοκιμάσει τα Kick's high flyer και στις τρεις συσφιξεις με beretta a400 σε κυνήγι καναδεζικης χηνας και σε παπιά στη θάλασσα , στο δεύτερο κυνήγι επειδή τα πουλιά πετουσαν κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας μπορούσες να δεις τα σκάγια που έπεφταν στο νερό και πώς είναι η δέσμη τούς και από τι φαινόταν πράγματι δίνουν στενό κύκλο και πιο μαζεμενη ουρά.Κωνσταντίνε ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση,εχεις δοκιμάσει τέτοια τσοκ;θεωρείς πως προσφέρουν καλύτερες κατανομές σε μακρινές αποστάσεις από ότι τα συμβατικά;
Δυστυχώς Κώστα όχι ακόμα στο εικοσαρι μόνο briley αλλά υπάρχουν για μελλοντικες δοκιμέςστο cal 20 εχεις χρησιμοποιησει τσοκ φρενου? το σκέφτομαι για την beretta. Αν και το 3 που εχει κανει σφιχτές συγκεντρωσεις το οποιο μου δεινη σιγουρες καταβολες αρκει να εχω συμαδεψει καλα