Προ καιρού είχα γράψει το παραπάνω ... Επειδή είχα καιρό να πάω σκοπευτήριο δεν ήξερα τη συνέχεια ... Τελικά το πρόβλημα αυτό λύθηκε, ήταν ελαττωματικό το "κοκοράκι" που σηκώνει τη γλώσσα, το βρήκε ο οπλουργός όπου πήγε το όπλο μέσω αντιπροσωπείας, και το αντικατέστησε.
Όμως χθες παρουσιάστηκε άλλο θέμα !!! Ενώ μέχρι τώρα δούλευε τα φυσίγγια sporting (28 gr) κανονικά, χθες του έβαλε τα 3 αντίβαρα στο κοντάκι για να του φτιάξει το ζύγισμα ... και από εκείνη τη στιγμή το τουφέκι έγινε μονόκαννο !!! Τουφεκιά και εμπλοκή !!! Στην αρχή είπαν ότι μπορεί να φταίνε τα φυσίγγια (Lambro sporting) αλλά το παιδί είχε και RIO 28gr και κάποια άλλα, πάλι το πρόβλημα συνέχιζε. Ένας παλιός σκοπευτής το κοίταξε και το έλυσε, και συμπέρανε ότι μάλλον το θέμα είναι στο κλείστρο και συγκεκριμένα στην περιστρεφόμενη κεφαλή.
Τότε ο υπάλληλος του σκοπευτηρίου έβγαλε το κλείστρο από τη Benelli του και το έδωσε και το βάλανε στην 930i (ολόκληρο το κλείστρο ως έχει) ...
Πήγε το παιδί κι έπαιξε μια πούλα, και ... ω του θαύματος ! καμία εμπλοκή. Μάλιστα του είπαν να δοκιμάσει και 24 γρ. του έδωσα εγώ μερικά Lambro trap, κι ένας άλλος RIO trap και κάποια άλλα, με όλα δούλεψε τέλεια !!!
Τότε ο σκοπευτής, αφού πίστευε ότι το θέμα το είχε η κεφαλή του κλείστρου, έβγαλε την κεφαλή από το κλείστρο της Benelli και την έβαλε στο σώμα του κλείστρου της Breda, ελπίζοντας ότι κι έτσι θα δούλευε κανονικά ... Όμως "ατύχησε" !!! Το όπλο ξανάγινε μονόκαννο, τουφεκιά κι εμπλοκή όπως και στην αρχή !!! Προφανώς το πρόβλημα δεν ήταν στην κεφαλή αλλά κάπου αλλού ... Περίεργα πράματα !!!
Όπως κοιτάζαμε τα δυο κλείστρα, δεν έχουν κάποια σημαντική διαφορά, μόνο ένα μικρό αυλάκι από κάτω που στη Breda είναι σε όλο το μήκος ενώ στη Benelli μέχρι τη μέση και ένα μικρό λοξό κόψιμο σε μια από τις πίσω γωνίες που στο ένα δεν υπάρχει (δε θυμάμαι σε ποιο από τα δυο). Αλλά αφού το όπλο δούλευε κανονικά με το κλείστρο της Benelli, αυτές οι μικροδιαφορές δεν νομίζω ότι έπαιξαν ρόλο ...
Η άλλη, πιο εμφανής, διαφορά είναι στις ουρές των κλείστρων. Απ' ότι είδα, της Benelli είναι μασίφ (μηχανουργικά διαμορφωμένη) ενώ της Breda αποτελείται από 3 κομμάτια, 2 πλαϊνά λαμάκια, κι ένα πίσω, συνδεδεμένα μεταξύ τους με 2 περτσίνια. Και επίσης προσέξαμε ότι έχει κάποιο τζόγο (δεξιά-αριστερά) στη σύνδεση με το σώμα του κλείστρου, λίγο περισσότερο από της Benelli ... Πιο πιθανό φαίνεται να οφείλεται εκεί το πρόβλημα, στην ουρά του κλείστρου ... αλλά "οριστικό πόρισμα" δεν βγήκε !!! Θα μιλήσει πάλι με τον αντιπρόσωπο και τον οπλουργό, ζητώντας αντικατάσταση του κλείστρου .... .xm.
Στέλιο και εγώ την είχα καψουρευτει την 930 και πολυ μαλιστα και είχα στεναχωρηθεί πολύ όταν έβγαιναν ένα ένα τα θεματάκια της