Remington Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Πάρτε τηλ στην αντιπροσωπεία να σας λύσει τις απορίες..very funny.
Εμένα η ΚΑΛΚΟ μου έστειλε (μέσω καταστήματος) 2 φορές λάθος ανταλλακτικό. Ήταν ο σωλήνας επανατατικού ελατηρίου για SX4. Τελικά
τη λύση την έδωσα ο ίδιος παραγγέλνοντας ανταλλακτικό από Browning A5 που είναι ίδιο, αφού τα σύγκρινα από τους κατάλογους ανταλλακτικών. Και για να σας προλάβω είχα στείλει και φωτό από το παλιό ανταλλακτικό που είχα βγάλει από το όπλο.
Ασχετοσύνη και των γονέων.
 
Όσο για την αντιπροσωπεία ρεμιγκτον Αμερικής, έχω να πω τα καλύτερα. Όταν χρειάστηκα κάτι για την 1100 συνομιλούσα μέσω mail με τον οπλουργό τους συνέχεια για 2-3 μέρες (με τον ίδιο) και μου έδινε οδηγίες. Μου έλεγε, το έκανα, δοκίμαζα και ξανά μανά. Αυτό πρίν καμιά 10αριά χρόνια.
 
Αυτο θα εγραφα.αλλα υπαρχουν οπλουργοι που ξερουν και που πονανε και να φτιαξουν ανταλλακτικα πχ ελατηριο πιστονιου,επιδιορθωση πυρου που σπαει στο κλειστρο κλπ
Τα ελατηρια της χ3 που εσπαγαν εφταιγε το υλικο και η κατεργασια Τα ελατηρια που εφτιαξα σε σοβαρη εταιρια δεν σπανε με τιποτα του λαχιστον αυτα 180 πιστονια που επισκευασα
 
Τα ελατηρια της χ3 που εσπαγαν εφταιγε το υλικο και η κατεργασια Τα ελατηρια που εφτιαξα σε σοβαρη εταιρια δεν σπανε με τιποτα του λαχιστον αυτα 180 πιστονια που επισκευασα
Δεν ξερω καποιον που να το εσπασαν στα νεα μοντελα αλλα αυτο θεωρω ειναι λυμενη παρεμβαση απο λιακο και τον κυριο χρηστακο.δεν εγινε κατι

Δεν ειναι ντε και καλα οτι σπανε
 
Καλημέρα παίδες ...
Ο εξωλκέας της 1196 που έχω είναι της 1100 ή της 1187 .. τι διαφορές μπορεί να έχει η 1100 με την 1187 και την 1196 ..?
Θέλω να παραγγείλω έναν και δεν ξέρω σε ποιο πρότυπο να καταλήξω... της 1100 ή της 1187 ..?
νομιζω το παχος του εξωλ της 1187 ειναι 3,80 και της 1100 ειναι περιπου 7δεκατα ποιο λεπτος
 
Τα ελατηρια της χ3 που εσπαγαν εφταιγε το υλικο και η κατεργασια Τα ελατηρια που εφτιαξα σε σοβαρη εταιρια δεν σπανε με τιποτα του λαχιστον αυτα 180 πιστονια που επισκευασα
Δεν ξερω καποιον που να το εσπασαν στα νεα μοντελα αλλα αυτο θεωρω ειναι λυμενη παρεμβαση απο λιακο και τον κυριο χρηστακο.δεν εγινε κατι

Δεν ειναι ντε και καλα οτι σπανε
Μιλαμε παντα sx3 sx2 και καποιες browning Ta sx4 δεν σπανε
 
Καλησπέρα σας. Εγω θα ήθελα να ρωτήσω ποια απο της δύο για G3 είναι η μαμά εργοστασιακή γιατί μπερδευόμαστε.
View attachment 83007
Η αριστερη πρεπει να ειναι η γνησια και φαινεται χρησιμοποιημενη.
Πιο γρηγορα μαλλον απο Σπυρου Πατση, αρκει να ειναι σωστης σκληροτητας και να μην ειναι χαλβας.
 
Last edited:
Εγώ δεν μίλησα για καμία χρησιμοποίηση
Ετσι μου φαινεται απ΄οτι βλεπω στη φωτο, δεν την εχω στα χερια μου για να καταλαβω σιγουρα. Αυτο που εχει σημασια απο'που και να την παρεις, να ειναι σαν ελατηριο οταν την πιεσης με το μητοτσιμπιδο.
 
Last edited:
Και ποιος είπε ότι θα κεφαλώσει κάτι το οποίο είναι λάθος εκεί που πρέπει;
Το δυστυχές είναι πως δεν είναι η αριστερή αλλά η δεξιά. Μέχρι και του εμπορίου βαφτήσαν εργοστασιακές ορισμένοι για να λένε οτι έχουν τα πάντα.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top