D
dionisis
Βάζω μπρος χθες το αυτοκίνητο και μετά από λίγο ανάβει στο ταμπλό η ένδειξη "check" ....αυτή η πορτοκαλί ή κίτρινη σε άλλα αυτοκίνητα ένδειξη, που σημαίνει ότι ο εγκέφαλος ανίχνευσε βλάβη.
Φεύγω σφαιράτος για την αντιπροσωπία και το βάζουν στο διαγνωστικό μηχάνημα.
Το μηχάνημα έβγαλε δύο κωδικούς σφάλματος .Ο ένας ήταν η βαλβίδα που ελέγχει την ποιότητα του καυσίμου και ο άλλος ήταν αισθητήρας λ.
Τι σημαίνει αυτό ρε μάγκες, ρωτάω με τρόμο!!!!!
Φίλε μπορούν να συμβαίνουν δύο πράγματα ......το ένα είναι πολύ καλό και το άλλο πολύ κακό.
Ξεκινήστε τους λέω με το κακό και μετά μου λέτε το καλό.
Το κακό είναι να έχει χαλάσει η βαλβίδα ελέγχου καυσίμου που σημαίνει ότι μόνο η αγορά της κοστίζει πάνω απο 300 ευρώ ή να έχει χαλάσει ο αισθητήρας λ που και εκεί θα βάλεις το χέρι στην τσέπη αρκετά βαθιά.
Το καλό είναι να έχεις βάλει μάπα βενζίνα, η βαλβίδα να ανίχνευσε κακή ποιότητα καυσίμου και να σου έβγαλε βλάβη.Σε αυτή την περίπτωση βγάζουμε την βαλβίδα την καθαρίζουμε με ηλεκτρισμό την ξαναβάζουμε στην θέση της , κάνουμε reset στην βλάβη που έχει κρατήσει ο εγκέφαλος και δοκιμάζουμε τον κινητήρα αν θα μας δώσει ξανά βλάβη.Αν δεν δώσει τότε ήταν κακό καύσιμο , αν δώσει πάλι βλάβη τότε πάμε για όλα τα υπόλοιπα που είπαμε .
Σήμερα πήγα και το πήρα και ευτυχώς ήταν από κακής ποιότητας καύσιμο , κόστος 82 ευρώ.
Μέχρι να μου ετοιμάσουν τα χαρτιά κλπ έπιασα κουβέντα με τον αρχιμηχανικό.
Δεν μου λες ρε μάστορα , υπάρχουν ακόμα μούφα καύσιμα;;;;;;;;
Μου απαντάει .......Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε;;;;;;Η κατάσταση είναι χειρότερη από ποτέ.Εχουμε πάθει πλάκα με τις ζημιές που βλέπουμε στους κινητήρες από νοθευμένα καύσιμα.Στα δε πετρελαιοκίνητα η κατάσταση είναι απίστευτη.Σε λίγο καιρό σχεδόν όλα τα πετρελαιοκίνητα θα παρουσιάσουν βλάβη στην αντλία , μιλάμε για μια ζημιά που ξεπερνάει τις δύο χιλιάδες ευρώ.
Αυτά μάγκες μου ..............προσέξτε που βάζετε καύσιμο . τα λαμόγια έχουν βρει ευκαιρία που έχουμε διαλυμένο κράτος και κάνουν ότι γουστάρουν.
Φεύγω σφαιράτος για την αντιπροσωπία και το βάζουν στο διαγνωστικό μηχάνημα.
Το μηχάνημα έβγαλε δύο κωδικούς σφάλματος .Ο ένας ήταν η βαλβίδα που ελέγχει την ποιότητα του καυσίμου και ο άλλος ήταν αισθητήρας λ.
Τι σημαίνει αυτό ρε μάγκες, ρωτάω με τρόμο!!!!!
Φίλε μπορούν να συμβαίνουν δύο πράγματα ......το ένα είναι πολύ καλό και το άλλο πολύ κακό.
Ξεκινήστε τους λέω με το κακό και μετά μου λέτε το καλό.
Το κακό είναι να έχει χαλάσει η βαλβίδα ελέγχου καυσίμου που σημαίνει ότι μόνο η αγορά της κοστίζει πάνω απο 300 ευρώ ή να έχει χαλάσει ο αισθητήρας λ που και εκεί θα βάλεις το χέρι στην τσέπη αρκετά βαθιά.
Το καλό είναι να έχεις βάλει μάπα βενζίνα, η βαλβίδα να ανίχνευσε κακή ποιότητα καυσίμου και να σου έβγαλε βλάβη.Σε αυτή την περίπτωση βγάζουμε την βαλβίδα την καθαρίζουμε με ηλεκτρισμό την ξαναβάζουμε στην θέση της , κάνουμε reset στην βλάβη που έχει κρατήσει ο εγκέφαλος και δοκιμάζουμε τον κινητήρα αν θα μας δώσει ξανά βλάβη.Αν δεν δώσει τότε ήταν κακό καύσιμο , αν δώσει πάλι βλάβη τότε πάμε για όλα τα υπόλοιπα που είπαμε .
Σήμερα πήγα και το πήρα και ευτυχώς ήταν από κακής ποιότητας καύσιμο , κόστος 82 ευρώ.
Μέχρι να μου ετοιμάσουν τα χαρτιά κλπ έπιασα κουβέντα με τον αρχιμηχανικό.
Δεν μου λες ρε μάστορα , υπάρχουν ακόμα μούφα καύσιμα;;;;;;;;
Μου απαντάει .......Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε;;;;;;Η κατάσταση είναι χειρότερη από ποτέ.Εχουμε πάθει πλάκα με τις ζημιές που βλέπουμε στους κινητήρες από νοθευμένα καύσιμα.Στα δε πετρελαιοκίνητα η κατάσταση είναι απίστευτη.Σε λίγο καιρό σχεδόν όλα τα πετρελαιοκίνητα θα παρουσιάσουν βλάβη στην αντλία , μιλάμε για μια ζημιά που ξεπερνάει τις δύο χιλιάδες ευρώ.
Αυτά μάγκες μου ..............προσέξτε που βάζετε καύσιμο . τα λαμόγια έχουν βρει ευκαιρία που έχουμε διαλυμένο κράτος και κάνουν ότι γουστάρουν.