SUV

Βάζω μπρος χθες το αυτοκίνητο και μετά από λίγο ανάβει στο ταμπλό η ένδειξη "check" ....αυτή η πορτοκαλί ή κίτρινη σε άλλα αυτοκίνητα ένδειξη, που σημαίνει ότι ο εγκέφαλος ανίχνευσε βλάβη.
Φεύγω σφαιράτος για την αντιπροσωπία και το βάζουν στο διαγνωστικό μηχάνημα.
Το μηχάνημα έβγαλε δύο κωδικούς σφάλματος .Ο ένας ήταν η βαλβίδα που ελέγχει την ποιότητα του καυσίμου και ο άλλος ήταν αισθητήρας λ.
Τι σημαίνει αυτό ρε μάγκες, ρωτάω με τρόμο!!!!!
Φίλε μπορούν να συμβαίνουν δύο πράγματα ......το ένα είναι πολύ καλό και το άλλο πολύ κακό.
Ξεκινήστε τους λέω με το κακό και μετά μου λέτε το καλό.
Το κακό είναι να έχει χαλάσει η βαλβίδα ελέγχου καυσίμου που σημαίνει ότι μόνο η αγορά της κοστίζει πάνω απο 300 ευρώ ή να έχει χαλάσει ο αισθητήρας λ που και εκεί θα βάλεις το χέρι στην τσέπη αρκετά βαθιά.
Το καλό είναι να έχεις βάλει μάπα βενζίνα, η βαλβίδα να ανίχνευσε κακή ποιότητα καυσίμου και να σου έβγαλε βλάβη.Σε αυτή την περίπτωση βγάζουμε την βαλβίδα την καθαρίζουμε με ηλεκτρισμό την ξαναβάζουμε στην θέση της , κάνουμε reset στην βλάβη που έχει κρατήσει ο εγκέφαλος και δοκιμάζουμε τον κινητήρα αν θα μας δώσει ξανά βλάβη.Αν δεν δώσει τότε ήταν κακό καύσιμο , αν δώσει πάλι βλάβη τότε πάμε για όλα τα υπόλοιπα που είπαμε .
Σήμερα πήγα και το πήρα και ευτυχώς ήταν από κακής ποιότητας καύσιμο , κόστος 82 ευρώ.
Μέχρι να μου ετοιμάσουν τα χαρτιά κλπ έπιασα κουβέντα με τον αρχιμηχανικό.
Δεν μου λες ρε μάστορα , υπάρχουν ακόμα μούφα καύσιμα;;;;;;;;
Μου απαντάει .......Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε;;;;;;.fff..fff..fff..fff.Η κατάσταση είναι χειρότερη από ποτέ.Εχουμε πάθει πλάκα με τις ζημιές που βλέπουμε στους κινητήρες από νοθευμένα καύσιμα.Στα δε πετρελαιοκίνητα η κατάσταση είναι απίστευτη.Σε λίγο καιρό σχεδόν όλα τα πετρελαιοκίνητα θα παρουσιάσουν βλάβη στην αντλία , μιλάμε για μια ζημιά που ξεπερνάει τις δύο χιλιάδες ευρώ.

Αυτά μάγκες μου ..............προσέξτε που βάζετε καύσιμο . τα λαμόγια έχουν βρει ευκαιρία που έχουμε διαλυμένο κράτος και κάνουν ότι γουστάρουν.
 
Οι εταιρείες χρονομίσθωσης, μέσα στο πακέτο(σερβις, λαστιχα κλπ) περιλαμβάνουν και μια αντλία πετρελαίου για τη διάρκεια της μίσθωσης. Σα να σου λέει οτι είναι σίγουροι οτι θα χαλάσει.
Με τα euro6 γίνεται ψιλοχαμός. Ποιότητα καυσίμου, ενδεχόμενη για να μην πώ πιθανότατη αυξηση τιμής και τελών και πιθανές βλάβες σε dpf, αντλίες και λοιπά.....
Εγώ πάντως πάω σε βενζίνη.
Διονύση εαν βάζεις απο εταιρικά πρατήρια έχεις λιγότερες πιθανότητες νοθείας.
 
Οι εταιρείες χρονομίσθωσης, μέσα στο πακέτο(σερβις, λαστιχα κλπ) περιλαμβάνουν και μια αντλία πετρελαίου για τη διάρκεια της μίσθωσης. Σα να σου λέει οτι είναι σίγουροι οτι θα χαλάσει.
Με τα euro6 γίνεται ψιλοχαμός. Ποιότητα καυσίμου, ενδεχόμενη για να μην πώ πιθανότατη αυξηση τιμής και τελών και πιθανές βλάβες σε dpf, αντλίες και λοιπά.....
Εγώ πάντως πάω σε βενζίνη.
Διονύση εαν βάζεις απο εταιρικά πρατήρια έχεις λιγότερες πιθανότητες νοθείας.
Η αλήθεια είναι ότι με τα εταιρικά κι εγώ την ίδια άποψη είχα όσο έβαζα μόνο βενζίνη. Τα shellως επι το πλείστον είναι εταιρικά.Τώρα με το αέριο και πάλι οταν θέλω να βάλω βενζίνη πάλλι σε εταιρικό βάζω.
 
Παιδια ολοι κλεβουν δεν υπαρχει κρατος...να δειτε την λιστσ που δημοσιευτηκε ποσα εταιρικα πρατηρια ειναι μεσα
 
... το "καλό" και πιό ακριβό..
Αυτό που είναι πιο πιθανό να το νοθεύσουν με το απλό.xm.
οπως και με τη σουπερ αμόλυβδη. Εκεί παίζει η νοθεία. Και στο πετρέλαιο με θέρμανσης ή κάτι άλλο.
Την απλή αμόλυβδη δεν την πειράζει κανείς. ή σχεδόν.
 
Δεν ξέρω αλλά εμένα όλο αυτό μου μοιάζει λίγο με την προπαγάνδα που υπήρχε όταν πρωτο ξεκίνησε η υγραεριοκίνηση στην Ελλάδα. Άκουγες από παντού ότι αν βάλεις γκάζι στην καλύτερη θα σου καεί ο κινητήρας σε 10.000χλμ και στην χειρότερη θα τιναχτείς στον αέρα. Τους τελευταίους 9 μήνες δούλευα σε μια εταιρία που είχε καμιά 20αριά αυτοκίνητα πετρέλαιο, άλλα καινούρια και άλλα μεταχειρισμένα, κάποια από αυτά με 150 και 200 χιλιάδες χλμ. Ποτέ δεν άκουσα πρόβλημα σε αντλία. Από την άλλη σκέφτομαι κάτι τύπους με αγροτικά στην επαρχία, όπως και ταξιτζήδες με εκατομμύρια χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα.
 
Το παιδι που δουλευει μαζι μου εχει ενα kia sorento πετρελαιο με 95.000 χλμ.
Τον προηγουμενο μηνα εκανε επισκευη στην αντλία.Το αυτοκινητο εμπαινε σε κατι σαν safe mode και μετα απο λιγο σταμάταγε.
Τα παντα μεσα στην αντλια ειχαν καταστραφει απο κακο πετρελαιο , ουτε τα μπεκ δεν γλυτωσαν.
Κόστος 1600 ευρω και αυτο επειδη ο επισκευαστης , ενας απο τους καλύτερους στην Ελλαδα , ειναι φιλος και πελάτης μου.
 
Από την άλλη σκέφτομαι κάτι τύπους με αγροτικά στην επαρχία, όπως και ταξιτζήδες με εκατομμύρια χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα.
...που όταν πατανε γκάζι βγαίνει ντουμάνι απο πίσω.
Στα καινούργια με τις καινούργιες προδιαγραφές ρύπων αυτό δεν επιτρέπεται. Με το παραμικρό πρόβλημα σε αισθητήρα, αντλία, φίλτρο, καταλύτη κλπ το αυτοκίνητο μπαίνει σε safe mode, δεν πάει μία κοινώς, και πρέπει να επισκεφτείς την αντιπροσωπία για το κουστούμι.

Επειδή είμαστε και στο θέμα suv να πώ οτι παρήγειλα και εγώ ένα, θα το έχω Δεκέμβρη. Πήρα βενζίνη, πετρέλαιο ήταν 4500 πιο ακριβό. Υπολόγισα απόσβεση για 20000 χλμ το χρόνο ηθελα τέσσερα χρόνια. Αν δεν ανέβει η τιμή καυσίμου, και χωρις βλάβες φυσικά. Σε 4 χρόνια τρέχα γύρευε.
 
Δ
Βάζω μπρος χθες το αυτοκίνητο και μετά από λίγο ανάβει στο ταμπλό η ένδειξη "check" ....αυτή η πορτοκαλί ή κίτρινη σε άλλα αυτοκίνητα ένδειξη, που σημαίνει ότι ο εγκέφαλος ανίχνευσε βλάβη.
Φεύγω σφαιράτος για την αντιπροσωπία και το βάζουν στο διαγνωστικό μηχάνημα.
Το μηχάνημα έβγαλε δύο κωδικούς σφάλματος .Ο ένας ήταν η βαλβίδα που ελέγχει την ποιότητα του καυσίμου και ο άλλος ήταν αισθητήρας λ.
Τι σημαίνει αυτό ρε μάγκες, ρωτάω με τρόμο!!!!!
Φίλε μπορούν να συμβαίνουν δύο πράγματα ......το ένα είναι πολύ καλό και το άλλο πολύ κακό.
Ξεκινήστε τους λέω με το κακό και μετά μου λέτε το καλό.
Το κακό είναι να έχει χαλάσει η βαλβίδα ελέγχου καυσίμου που σημαίνει ότι μόνο η αγορά της κοστίζει πάνω απο 300 ευρώ ή να έχει χαλάσει ο αισθητήρας λ που και εκεί θα βάλεις το χέρι στην τσέπη αρκετά βαθιά.
Το καλό είναι να έχεις βάλει μάπα βενζίνα, η βαλβίδα να ανίχνευσε κακή ποιότητα καυσίμου και να σου έβγαλε βλάβη.Σε αυτή την περίπτωση βγάζουμε την βαλβίδα την καθαρίζουμε με ηλεκτρισμό την ξαναβάζουμε στην θέση της , κάνουμε reset στην βλάβη που έχει κρατήσει ο εγκέφαλος και δοκιμάζουμε τον κινητήρα αν θα μας δώσει ξανά βλάβη.Αν δεν δώσει τότε ήταν κακό καύσιμο , αν δώσει πάλι βλάβη τότε πάμε για όλα τα υπόλοιπα που είπαμε .
Σήμερα πήγα και το πήρα και ευτυχώς ήταν από κακής ποιότητας καύσιμο , κόστος 82 ευρώ.
Μέχρι να μου ετοιμάσουν τα χαρτιά κλπ έπιασα κουβέντα με τον αρχιμηχανικό.
Δεν μου λες ρε μάστορα , υπάρχουν ακόμα μούφα καύσιμα;;;;;;;;
Μου απαντάει .......Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε;;;;;;.fff..fff..fff..fff.Η κατάσταση είναι χειρότερη από ποτέ.Εχουμε πάθει πλάκα με τις ζημιές που βλέπουμε στους κινητήρες από νοθευμένα καύσιμα.Στα δε πετρελαιοκίνητα η κατάσταση είναι απίστευτη.Σε λίγο καιρό σχεδόν όλα τα πετρελαιοκίνητα θα παρουσιάσουν βλάβη στην αντλία , μιλάμε για μια ζημιά που ξεπερνάει τις δύο χιλιάδες ευρώ.

Αυτά μάγκες μου ..............προσέξτε που βάζετε καύσιμο . τα λαμόγια έχουν βρει ευκαιρία που έχουμε διαλυμένο κράτος και κάνουν ότι γουστάρουν.
Διονυση μια ερωτηση γιατι κατι δεν μου παει καλα στα λεγομενα του μαστορα σου :)
Ποσα λιτρα ειχες μεσα βενζινη οταν το αυτοκινητο σου εβγαλε την βλαβη ? .xm.
 
Καλο
...που όταν πατανε γκάζι βγαίνει ντουμάνι απο πίσω.
Στα καινούργια με τις καινούργιες προδιαγραφές ρύπων αυτό δεν επιτρέπεται. Με το παραμικρό πρόβλημα σε αισθητήρα, αντλία, φίλτρο, καταλύτη κλπ το αυτοκίνητο μπαίνει σε safe mode, δεν πάει μία κοινώς, και πρέπει να επισκεφτείς την αντιπροσωπία για το κουστούμι.

Επειδή είμαστε και στο θέμα suv να πώ οτι παρήγειλα και εγώ ένα, θα το έχω Δεκέμβρη. Πήρα βενζίνη, πετρέλαιο ήταν 4500 πιο ακριβό. Υπολόγισα απόσβεση για 20000 χλμ το χρόνο ηθελα τέσσερα χρόνια. Αν δεν ανέβει η τιμή καυσίμου, και χωρις βλάβες φυσικά. Σε 4 χρόνια τρέχα γύρευε.
Καλοριζικο Χρυσοστομε απροβληματιστα χιλιομετρα .well done.
 
Περίπου μισό ντεπόζιτο ............δηλαδή 20-30 λίτρα
Δηλαδη για να καταλαβω
ο τυπος εβγαλε την βαλβιδα την καθαρισε και την ξανα εβαλε στο ιδιο νοθευμενο καυσιμο συμφωνα με αυτον και στο παρεδωσε ζητωντας σου και 82 ευρω ?
Ειναι δυνατον να εχουν τοσο θρασσος ?
 
Δηλαδη για να καταλαβω
ο τυπος εβγαλε την βαλβιδα την καθαρισε και την ξανα εβαλε στο ιδιο νοθευμενο καυσιμο συμφωνα με αυτον και στο παρεδωσε ζητωντας σου και 82 ευρω ?
Ειναι δυνατον να εχουν τοσο θρασσος ?
Του το είπα και εγω Κώστα.
Μάλιστα του πρότεινα να πετάξουμε την βενζίνα που έχει το ρεζερβουάρ.
Μου είπε να παω να γεμίσω με νέα βενζίνα να μπερδευτεί με την παλιά και θα είμαι οκ.
Τι να πω ρε φίλε !!!!! Μην νομίζεις ...δεν τους έχω και εγώ καμία εμπιστοσύνη.
 
Back
Top