Απαγορεύεται να αφήνουμε καύσιμο ηλικίας πάνω του ενός μήνα σε ρεζερβουάρ βενζίνης....τα χημικά που περιέχει το καύσιμο, μαζί με το καύσιμο το ίδιο, σταδιακά μετατρέπονται σε "λάσπη". Αν λοιπόν διατηρούμε συχνά, λίγη ποσότητα στο ρεζερβουάρ, αυτό αλλοιώνεται και τη μούργα τη φέρνει στην αντλία και τα μπεκ. Βάζετε έστω και 5-10 ευρώ να εμπλουτίσετε το παλαιό καύσιμο.
Απαγορεύεται να αφήνουμε πετρέλαιο αρκετό καιρό στο ρεζερβουάρ. Λόγω υποχρεωτικής μίξης με VioDiesel, σε απροσδιόριστη φυςικά Ελληνική αναλογία μίξης, δημιουργεί ίζημα που ιδιαίτερα τα Euro 5 & 6, τα πεθαίνει...η τρόμπα και το dpf παραδίδουν πνεύμα σύντομα.....εδώ οι ζημιές ξεκινούν από 1000+ . Να βάζετε καύσιμο να αναδεύει τη μούργα και να ανανεώνει το υπόλοιπο καύσιμο.
Απαγορεύεται να αφήνουμε ελάχιστη βενζίνη σε ρεζερβουάρ αυτοκινήτου που καίει Υγραέριο Κίνησης. Σε κάποιες περιπτώσεις που η αντλία είναι τοποθετημένη εντός ρεζερβουάρ, η συνεχής χαμηλή στάθμη τη στεγνώνει και εν τέλει τη καίει. Επίσης, η πολυκαιρισμένη βενζίνη δεν λιπαίνει σωστά τα εμπλεκόμενα με το αέριο καύσιμο εξαρτήματα και ανεβάζει θερμοκρασίες, ξεραίνει τα επιμέρους τμήματα και ενδεχομένως να κάψει κινητήρα !
Σας έκανα τη καρδιά περιβόλι εεεε ?
Απαγορεύεται να αφήνουμε πετρέλαιο αρκετό καιρό στο ρεζερβουάρ. Λόγω υποχρεωτικής μίξης με VioDiesel, σε απροσδιόριστη φυςικά Ελληνική αναλογία μίξης, δημιουργεί ίζημα που ιδιαίτερα τα Euro 5 & 6, τα πεθαίνει...η τρόμπα και το dpf παραδίδουν πνεύμα σύντομα.....εδώ οι ζημιές ξεκινούν από 1000+ . Να βάζετε καύσιμο να αναδεύει τη μούργα και να ανανεώνει το υπόλοιπο καύσιμο.
Απαγορεύεται να αφήνουμε ελάχιστη βενζίνη σε ρεζερβουάρ αυτοκινήτου που καίει Υγραέριο Κίνησης. Σε κάποιες περιπτώσεις που η αντλία είναι τοποθετημένη εντός ρεζερβουάρ, η συνεχής χαμηλή στάθμη τη στεγνώνει και εν τέλει τη καίει. Επίσης, η πολυκαιρισμένη βενζίνη δεν λιπαίνει σωστά τα εμπλεκόμενα με το αέριο καύσιμο εξαρτήματα και ανεβάζει θερμοκρασίες, ξεραίνει τα επιμέρους τμήματα και ενδεχομένως να κάψει κινητήρα !
Σας έκανα τη καρδιά περιβόλι εεεε ?