SUV

Απαγορεύεται να αφήνουμε καύσιμο ηλικίας πάνω του ενός μήνα σε ρεζερβουάρ βενζίνης....τα χημικά που περιέχει το καύσιμο, μαζί με το καύσιμο το ίδιο, σταδιακά μετατρέπονται σε "λάσπη". Αν λοιπόν διατηρούμε συχνά, λίγη ποσότητα στο ρεζερβουάρ, αυτό αλλοιώνεται και τη μούργα τη φέρνει στην αντλία και τα μπεκ. Βάζετε έστω και 5-10 ευρώ να εμπλουτίσετε το παλαιό καύσιμο.
Απαγορεύεται να αφήνουμε πετρέλαιο αρκετό καιρό στο ρεζερβουάρ. Λόγω υποχρεωτικής μίξης με VioDiesel, σε απροσδιόριστη φυςικά Ελληνική αναλογία μίξης, δημιουργεί ίζημα που ιδιαίτερα τα Euro 5 & 6, τα πεθαίνει...η τρόμπα και το dpf παραδίδουν πνεύμα σύντομα.....εδώ οι ζημιές ξεκινούν από 1000+ . Να βάζετε καύσιμο να αναδεύει τη μούργα και να ανανεώνει το υπόλοιπο καύσιμο.
Απαγορεύεται να αφήνουμε ελάχιστη βενζίνη σε ρεζερβουάρ αυτοκινήτου που καίει Υγραέριο Κίνησης. Σε κάποιες περιπτώσεις που η αντλία είναι τοποθετημένη εντός ρεζερβουάρ, η συνεχής χαμηλή στάθμη τη στεγνώνει και εν τέλει τη καίει. Επίσης, η πολυκαιρισμένη βενζίνη δεν λιπαίνει σωστά τα εμπλεκόμενα με το αέριο καύσιμο εξαρτήματα και ανεβάζει θερμοκρασίες, ξεραίνει τα επιμέρους τμήματα και ενδεχομένως να κάψει κινητήρα !
Σας έκανα τη καρδιά περιβόλι εεεε ?.my man.
 
Του το είπα και εγω Κώστα.
Μάλιστα του πρότεινα να πετάξουμε την βενζίνα που έχει το ρεζερβουάρ.
Μου είπε να παω να γεμίσω με νέα βενζίνα να μπερδευτεί με την παλιά και θα είμαι οκ.
Τι να πω ρε φίλε !!!!! Μην νομίζεις ...δεν τους έχω και εγώ καμία εμπιστοσύνη.
Διονυση στα λεω φιλικα αδερφε για να μην πιστευεις καθε παπ@ρα και ειδικα αυτους στις αντιπροσωπιες
Αν το αυτοκινητο σου ειχε νοθευμενη βενζινη εκτος απο το check που σου αναψε θα σου εκανε μπερδεματα το στροφομετρο και στην καλυτερη των περιπτωσεων θα σε αφηνε με διακοπες στα επομενα 200 μετρα
Απλα συμφωνα με αυτα που περιγραφεις ποιο πανω
στο ντεποζιτο ειχες καποιο σκουπιδακι απο βενζινα το οποιο περασε στην αντλια και γιαυτο σου αναψε το check
Συμβαινει πολλες φορες αυτο
Απλα πας κατευθειαν βαζεις 100αρα και απο εκει και περα τελειωνει το θεμα και αν συνεχισει να αναβει σε ενα ηλεκτρολογιο να σου σβυσει την βλαβη και τελος
Κατι τετοιες μαλ@κιες μου εκαναν και εμενα γιαυτο δεν ξανα πατησα
Βρες εναν ανθρωπο να πηγαινεις το αμαξι σου για σερβις και γραφτους
 
στο ντεποζιτο ειχες καποιο σκουπιδακι απο βενζινα το οποιο περασε στην αντλια και γιαυτο σου αναψε το check
Συμβαινει πολλες φορες αυτο
Απλα πας κατευθειαν βαζεις 100αρα και απο εκει και περα τελειωνει το θεμα και αν συνεχισει να αναβει σε ενα ηλεκτρολογιο να σου σβυσει την βλαβη και τελος
Νομίζω ότι έχεις δίκιο
 
Δυστυχως η νοθευμενη παιζει παντου.
κ συμφωνώ μς τον Κωστα θα σ κανς κ διακοπες .
αυτο με την παλια βενζινη ειναι αληθεια

Μην την αφηνετε να παλιωνει.
στις δεντροκοπτικες εαν εχεις βενζίνη περαν του ενος μηνος θα σου λαδιασει σπαρκ και θα σε σπασει στις διακοπες.
Φίλε τομυ καλοριζικο και καλοταξιδο το εργαλειο.
 
στα πετρελαιοκινητα καθε ποτε ριχνεται αντιμυκητιακο?? χρειαζεται και κανενα αλλ οπροσθετικο?

το jimny σε βενζινη ποσο καιει?? αξιζει η μετατροπη σε υγραεριο η θα τον πιουμε σε ζημιες η μη καλη λειτουργια??
 
Θα ρωτήσεις 1+1 εγκαταστάτη υγραερίου κίνησης.
Ψάξε στο Ελληνικό νετ και θα βρεις πολλες πληροφορίες....
Υπάρχει νομίζω Jimny Club και ως φόρουμ....εκεί θα σου δώσουν περισσότερες πληροφορίες
 
Αρχικα να πω και εγω οτι συμφωνω με το Βασιλη σε οτι αφορα τις συμπεριφορες καυσιμων...
Ακη απο καταναλωση δεν ξερω τι κανει το jimny αλλα να αναλογιστεις οτι τα μισα λεφτα θα χρειαζεσαι για τα ιδια χιλιομετρα που εκανες με βενζινη...
Βλαβες με τα αερια ερχονται, απλα πιο γρηγορα απο οτι στη βενζινα. Οχι απαραιτητα απο το αεριο...
Ολα ειναι στον εγκαταστατη,στη ρυθμιση,στοσυστημα αεριου... Αντιμυκητιακα και αλλα προσθετα καθε 30000 με 50000 χιλιομετρα μονο επωνυμων εταιριων...
 
Άκη στο jimny μου (μοντ 2003) έχω από Σεπτ 2012 το σύστημα της brc με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης. Έχω κάνει 43000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα. Μεγάλη υπόθεση όπως προείπαν τα παιδιά είναι αυτός που κάνει την εγκατάσταση. Ο δικός μου έχε μεγάλη εμπειρία στο υγραέριο, με σπουδές και τον θεωρούνε από τους καλύτερους στην Θράκη για να μην υπερβάλω και πω στην β. Ελλάδα.
Από κατανάλωση όπως τα υπολόγισα με τη δική μου χρήση του αυτοκινήτου (κυνήγια - μετακινήσεις στην πόλη - η γυναίκα στη δουλειά) με την βενζίνη είχε περίπου 9 λίτρα στα 100 χλμ.
Με το υγραέριο έχω περίπου 10,5 λίτρα στα 100 χλμ συν 3-4 περίπου λίτρα βενζίνης ανάλογα με τον καιρό (τον χειμώνα καταναλώνει περισσότερη βενζίνη μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή).
Βέβαια με συντηρητική οδήγηση. Σπάνια οι στροφές ξεπερνούν τις 3200
 
Last edited:
Αρχικα να πω και εγω οτι συμφωνω με το Βασιλη σε οτι αφορα τις συμπεριφορες καυσιμων...
Ακη απο καταναλωση δεν ξερω τι κανει το jimny αλλα να αναλογιστεις οτι τα μισα λεφτα θα χρειαζεσαι για τα ιδια χιλιομετρα που εκανες με βενζινη...
Βλαβες με τα αερια ερχονται, απλα πιο γρηγορα απο οτι στη βενζινα. Οχι απαραιτητα απο το αεριο...
Ολα ειναι στον εγκαταστατη,στη ρυθμιση,στοσυστημα αεριου... Αντιμυκητιακα και αλλα προσθετα καθε 30000 με 50000 χιλιομετρα μονο επωνυμων εταιριων...
ευχα;ριστω αγορι..για ανελυσε λιγο τα αλλα προσθετικα πετρελαιου κ ποιες θεωρεις επωνυμες???
να δω τι θα βαζω στο καινουργιο...

Άκη στο jimny μου (μοντ 2003) έχω από Σεπτ 2012 το σύστημα της brc με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης. Έχω κάνει 43000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα. Μεγάλη υπόθεση όπως προείπαν τα παιδιά είναι αυτός που κάνει την εγκατάσταση. Ο δικός μου έχε μεγάλη εμπειρία στο υγραέριο, με σπουδές και τον θεωρούνε από τους καλύτερους στην Θράκη για να μην υπερβάλω και πω στην β. Ελλάδα.
Από κατανάλωση όπως τα υπολόγισα με τη δική μου χρήση του αυτοκινήτου (κυνήγια - μετακινήσεις στην πόλη - η γυναίκα στη δουλειά) με την βενζίνη είχε περίπου 9 λίτρα στα 100 χλμ.
Με το υγραέριο έχω περίπου 10,5 λίτρα στα 100 χλμ συν 3-4 περίπου λίτρα βενζίνης ανάλογα με τον καιρό (τον χειμώνα καταναλώνει περισσότερη βενζίνη μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή).
Βέβαια με συντηρητική οδήγηση. Σπάνια οι στροφές ξεπερνούν τις 3200
ευχαριστω χρηστο..

γιατι ειμαι σο διλημμα η αγροτης η jimny στο μελλον...δε ξερω κατα ποσο θα βολεψει ο αγροτης ομως στο ιεμα κυνηγι γιατι θα ειναι ξεφορτωτο κ δε ξερω αν θα βολευει καλα η τετρακινηση του..
 
Το Jimny έχει κοντό μεταξόνιο και σασί τύπου σκάλας...
Μπορεί να σε πάει σε μέρη που άλλα μεγαλύτερα, βαρύτερα 4χ4 ΔΕΝ θα σε πάνε !!
Συμβιβάζεσαι όμως στο θέμα χαμηλής υποδύναμης, διαθέσιμων χώρων, μικρής τελικής και γενικά μικρής Μ.Ο. ταχύτητας σε ταξίδι....
 
Την περασμένη Δευτέρα παρέλαβα. Απο ένα αμάξι διθέσιο χωρίς καθόλου ηλεκτρονικά καλούδια και ανέσεις πήγα στο άλλο άκρο. Αρκετά ευχαριστημένος. Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά είναι ο θόρυβος καμπίνας που απο τα 90 db στα 100 χλμ έχει πέσει στα 71 db, η άνεση της ανάρτησης σε σχέση με τη ρυθμιζόμενη coilover του άλλου, και το αυτόματο κιβώτιο που με 1500 στροφές έχει 90 χιλιόμετρα και με 2500 στροφές φτάνει τα 150!
Και φυσικά οτι χωράει πλέον το ντουφέκι στο πορτ μπαγκαζ.
Πλέον μπορώ να εφαρμόζω και την προτροπή του Διονύση και να παίρνω πολλά φυσίγγια μαζί μου.

Για όσους το σκέφτονται για αγορά, αυτά τα αυτόματα με τις πολλές σχέσεις είναι όλα τα λεφτά. Αξίζουν τα παραπάνω χρήματα και κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά. Οι βόλτες στον κυνηγότοπο με μικτές συνθήκες οδήγησης είναι στα 6 με 6,5 lit/100km και αυτο, με τετρακίνητο όχημα και βενζίνη.

Επι τω έργω:
 
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα με ένα "σωστό" εκτός δρόμου ελαστικό, μεταμορφώνονται....
Όμως κατά 95% τα κυκλοφορούμε σε άσφαλτο και δυστυχώς το πιό εξειδικευμένο ελαστικό είναι ασύμφορο σε τιμή, σε κόστος χρήσης, σε άνεση, σε επιδόσεις και κατανάλωση.....
Αναπολώ την εποχή που σχεδίαζα να έχω και ένα 2ο αμάξι μόνον για κυνήγι ...
Καλοδούλευτο και καλά χιλιόμετρα μόνον, να έχεις
 
Την περασμένη Δευτέρα παρέλαβα. Απο ένα αμάξι διθέσιο χωρίς καθόλου ηλεκτρονικά καλούδια και ανέσεις πήγα στο άλλο άκρο. Αρκετά ευχαριστημένος. Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά είναι ο θόρυβος καμπίνας που απο τα 90 db στα 100 χλμ έχει πέσει στα 71 db, η άνεση της ανάρτησης σε σχέση με τη ρυθμιζόμενη coilover του άλλου, και το αυτόματο κιβώτιο που με 1500 στροφές έχει 90 χιλιόμετρα και με 2500 στροφές φτάνει τα 150!
Και φυσικά οτι χωράει πλέον το ντουφέκι στο πορτ μπαγκαζ.
Πλέον μπορώ να εφαρμόζω και την προτροπή του Διονύση και να παίρνω πολλά φυσίγγια μαζί μου.

Για όσους το σκέφτονται για αγορά, αυτά τα αυτόματα με τις πολλές σχέσεις είναι όλα τα λεφτά. Αξίζουν τα παραπάνω χρήματα και κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά. Οι βόλτες στον κυνηγότοπο με μικτές συνθήκες οδήγησης είναι στα 6 με 6,5 lit/100km και αυτο, με τετρακίνητο όχημα και βενζίνη.

Επι τω έργω:

Καλοταξιδο με ασφαλεια!
 
Την περασμένη Δευτέρα παρέλαβα. Απο ένα αμάξι διθέσιο χωρίς καθόλου ηλεκτρονικά καλούδια και ανέσεις πήγα στο άλλο άκρο. Αρκετά ευχαριστημένος. Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά είναι ο θόρυβος καμπίνας που απο τα 90 db στα 100 χλμ έχει πέσει στα 71 db, η άνεση της ανάρτησης σε σχέση με τη ρυθμιζόμενη coilover του άλλου, και το αυτόματο κιβώτιο που με 1500 στροφές έχει 90 χιλιόμετρα και με 2500 στροφές φτάνει τα 150!
Και φυσικά οτι χωράει πλέον το ντουφέκι στο πορτ μπαγκαζ.
Πλέον μπορώ να εφαρμόζω και την προτροπή του Διονύση και να παίρνω πολλά φυσίγγια μαζί μου.

Για όσους το σκέφτονται για αγορά, αυτά τα αυτόματα με τις πολλές σχέσεις είναι όλα τα λεφτά. Αξίζουν τα παραπάνω χρήματα και κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά. Οι βόλτες στον κυνηγότοπο με μικτές συνθήκες οδήγησης είναι στα 6 με 6,5 lit/100km και αυτο, με τετρακίνητο όχημα και βενζίνη.

Επι τω έργω:
Καλοταξιδο Χρυσοστομε απροβληματιστα χιλιομετρα
 
Back
Top