SUV

Έκαστος στο είδος του Γιώργο, αν ήταν πιο πολιτισμένο δεν θα σου έκανε όλα τα χατήρια στο βουνό. Αν και οφείλω να ομολογήσω πως μια βελτίωση χωρίς να αλλάξει η απόδοση του εκτός δρόμου είναι εύκολη...
Το Νίβα η θα το λατρέψεις ή από τον πρώτο μήνα θα του βάλεις μπουρλότο να το κάψεις .sarcastic..sarcastic.τριτη εναλλακτική δεν παίζει .sarcastic.
Εγω το λάτρεψα γι'αυτό και το κράτησα 13 χρόνια αλλά κάποια στιγμή με κούρασε και το αποχωρίστηκα :(
 
Το νιβα είναι ένα εργαλειο αυτοκινητο για συγκεκριμενα πραγματα! Κατασκευαστηκε με γνωμονα την off road οδηγηση γι αυτο και το στοιχειο του ειναι τα δυσκολα. Οταν παταει ασφαλτο ειναι εξω απ τα νερα του. Για εναν ανθρωπο που μενει στην επαρχια και ασχολειται με δραστηριοτητες πχ κυνηγι κλπ ειναι ιδανικο. Τεραστιες ικανοτητες αναρριχησης καταβασης λασπες χιονια κλπ.Για τα αστικα κεντρα δεν κανει το αυτοκινητο, ουτε και για να διανυεις μεγαλες αποστασεις στην εθνικη. Ο θορυβος στην καμπινα οι υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται στην καμπινα απο τα γραναζωματα των διαφορικων ,η υψηλη καταναλωση η παρωχημενη εργονομια καθως και η μετριοτατη παθητικη κι ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου το καθιστουν πολυ ξεπερασμενο για τα σημερινα υψηλα στανταρ. Σκεφτειτε οτι πρωτοπαρουσιαστηκε το 1977 και ριζικα το αυτοκινητο δεν εχει αλλαξει.
 
Διαρροή: Αυτό είναι το νέο Suzuki Jimny
23/08/2017
" style="box-sizing: border-box; background-color: white; color: rgb(210, 43, 43); text-decoration-line: none; outline: none; position: absolute; top: 0px; left: 0px; width: 847.5px; height: 562px; border: 0px; padding-right: 0px; padding-left: 0px; margin-right: 0px; margin-left: 0px; z-index: 6; display: block; opacity: 0;">" style="box-sizing: border-box; background-color: white; color: rgb(210, 43, 43); text-decoration-line: none; outline: none; position: absolute; top: 0px; left: 0px; width: 847.5px; height: 562px; border: 0px; padding-right: 0px; padding-left: 0px; margin-right: 0px; margin-left: 0px; z-index: 6; display: block; opacity: 0;">
b88a198a0bdbc583f93390887ff90b69_XL.jpg

b88a198a0bdbc583f93390887ff90b69_2_XL.jpg

Η δοκιμή του νέου Suzuki Swift 1.2 λτ. SHVS 90 PS

Σχεδιαστικά το νέο Suzuki Jimny φαίνεται να σέβεται το παρελθόν του, καθώς βλέπουμε την ίδια.. αρχιτεκτονική σε μια πιο σύγχρονη εκδοχή, με το αυτοκίνητο πάντως να διατηρεί σε κάθε περίπτωση τον χαρακτήρα του αναλλοίωτο, παράλληλα με το μικρό μέγεθός και το τρίθυρο αμάξωμά του. Εξάλλου στην Suzuki ξέρουν πολύ καλά πως δεν χρειάζονται πειραματισμοί με μοντέλα επιτυχημένα όπως το Jimny.

Μάλιστα όπως φαίνεται και από τις εικόνες θα υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης του αμαξώματος και εξατομίκευσης του αυτοκινήτου προκειμένου να έρχεται πιο κοντά στο γούστο του κάθε ιδιοκτήτη.

Όσον αφορά στο εσωτερικό του, αυτό βλέπουμε πως μοιάζει αρκετά με αυτό του νέου Ignis, το τιμόνι είναι σαν του νέου Suzuki Swift, στην πλευρά του συνοδηγού υπάρχει χειρολαβή στο ταμπλό, ενώ στην εικόνα όπως βλέπουμε θα υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όσον αφορά στην μετάδοση, αυτή θα επιλέγεται από διακόπτες από ότι φαίνεται, οι οποίοι βρίσκονται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα.

Και μιας και αναφερόμαστε στην μετάδοση, το νέο Suzuki Jimny θα χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης Allgrip Pro 4x4 με «αργό» και δυανότητα κλειδώματος. Το νέο Jimny θα βασίζεται σε νέο πάτωμα και κάτω από το καπό του αναμένεται να βρουν θέση ο 1.0 λτ. BoosterJet και ο ατμοσφαιρικός 1.2 λτ.

Όσον αφορά στην επίσημη παρουσίασή του, μετά και την διαρροή του μάλλον θα πρέπει να το περιμένουμε τον Οκτώβριο στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινά στις αρχές του 2018, ολοκληρώνοντας έτσι κύκλο ζωής 20 ετών του τωρινού μοντέλου.



Πηγή:Motor1
 
Διαρροή: Αυτό είναι το νέο Suzuki Jimny
23/08/2017
" style="box-sizing: border-box; background-color: white; color: rgb(210, 43, 43); text-decoration-line: none; outline: none; position: absolute; top: 0px; left: 0px; width: 847.5px; height: 562px; border: 0px; padding-right: 0px; padding-left: 0px; margin-right: 0px; margin-left: 0px; z-index: 6; display: block; opacity: 0;">" style="box-sizing: border-box; background-color: white; color: rgb(210, 43, 43); text-decoration-line: none; outline: none; position: absolute; top: 0px; left: 0px; width: 847.5px; height: 562px; border: 0px; padding-right: 0px; padding-left: 0px; margin-right: 0px; margin-left: 0px; z-index: 6; display: block; opacity: 0;">
b88a198a0bdbc583f93390887ff90b69_XL.jpg

b88a198a0bdbc583f93390887ff90b69_2_XL.jpg

Η δοκιμή του νέου Suzuki Swift 1.2 λτ. SHVS 90 PS

Σχεδιαστικά το νέο Suzuki Jimny φαίνεται να σέβεται το παρελθόν του, καθώς βλέπουμε την ίδια.. αρχιτεκτονική σε μια πιο σύγχρονη εκδοχή, με το αυτοκίνητο πάντως να διατηρεί σε κάθε περίπτωση τον χαρακτήρα του αναλλοίωτο, παράλληλα με το μικρό μέγεθός και το τρίθυρο αμάξωμά του. Εξάλλου στην Suzuki ξέρουν πολύ καλά πως δεν χρειάζονται πειραματισμοί με μοντέλα επιτυχημένα όπως το Jimny.

Μάλιστα όπως φαίνεται και από τις εικόνες θα υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης του αμαξώματος και εξατομίκευσης του αυτοκινήτου προκειμένου να έρχεται πιο κοντά στο γούστο του κάθε ιδιοκτήτη.

Όσον αφορά στο εσωτερικό του, αυτό βλέπουμε πως μοιάζει αρκετά με αυτό του νέου Ignis, το τιμόνι είναι σαν του νέου Suzuki Swift, στην πλευρά του συνοδηγού υπάρχει χειρολαβή στο ταμπλό, ενώ στην εικόνα όπως βλέπουμε θα υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Όσον αφορά στην μετάδοση, αυτή θα επιλέγεται από διακόπτες από ότι φαίνεται, οι οποίοι βρίσκονται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα.

Και μιας και αναφερόμαστε στην μετάδοση, το νέο Suzuki Jimny θα χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης Allgrip Pro 4x4 με «αργό» και δυανότητα κλειδώματος. Το νέο Jimny θα βασίζεται σε νέο πάτωμα και κάτω από το καπό του αναμένεται να βρουν θέση ο 1.0 λτ. BoosterJet και ο ατμοσφαιρικός 1.2 λτ.

Όσον αφορά στην επίσημη παρουσίασή του, μετά και την διαρροή του μάλλον θα πρέπει να το περιμένουμε τον Οκτώβριο στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινά στις αρχές του 2018, ολοκληρώνοντας έτσι κύκλο ζωής 20 ετών του τωρινού μοντέλου.



Πηγή:Motor1
SamuRenegade .sarcastic.
 
σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία που τα έχουν 3 φίλοι και τα ξεσκίζουν(δικά τους δεν είναι) λένε τα καλύτερα λόγια
Μάκη σου έχουν πει για κόστος συντήρησης (service - ανταλλακτικά); Ρωτάω γιατί έχω ακούσει διάφορα που δεν ξέρω αν ισχύουν...
 
Περνεις mercedes nissan dacia και πας για σερβις στην renault......xm.
Ενα ρδελο τα χουν κανει χαρη στο κερδος.......
Η Τουοτα στα 1600αρια πετρελαιου φοραει κινητηρα bmw....terror.
 
Back
Top