SUV

4x4 βγαίνει και στα 1400. με το πολύ καλο 9αρι αυτόματο. 30,000 ευρώ.
Το εχω κοιτάξει και εγώ, αυτό που με απασχολεί είναι αν θα συνεχίσει να δουλεύει μετά απο 100.000 χλμ.
 
4x4 βγαίνει και στα 1400. με το πολύ καλο 9αρι αυτόματο. 30,000 ευρώ.
Το εχω κοιτάξει και εγώ, αυτό που με απασχολεί είναι αν θα συνεχίσει να δουλεύει μετά απο 100.000 χλμ.

Σε βενζίνη νομίζω Tommy όμως. Το ερώτημά σου έχει να κάνει με προσωπική εμπειρία στη συγκεκριμένη εταιρεία;
 
Mε την Jeep οχι, μονο φήμες. Με τη Fiat όμως ναι. Οδηγώντας Ιάπωνες πολλά χρόνια είχα μια αρνητική εμπειρία απο τον Ιταλό. Η περιoδική συντήρηση ενός punto 1.2 ήταν πιο ακριβή απο ενα Rav4. Επίσης, μας άφησε χρόνους στα 120 χιλ. και έχουμε (στην οικογένεια) συνηθίσει να κάνουμε 200 χιλ. τουλάχιστο.
Πέρα απο τη φινέτσα για εμένα παίζει μεγάλο ρόλο η αξιοπιστία και το κόστος χρήσης ακριβώς διότι κάνω πολλά χλμ.

Το εννιάρι κιβώτιο αν θυμάμαι καλά είναι της ZF που προμηθεύει και την BMW. Απλά κορυφαίο.
 
Μπράβο ρε μάγκες , λέμε για πολύ χρήμα , τα ποσά που λέτε είναι απίστευτα για σήμερα. Όμως λεφτά υπάρχουν , μπράβο μπράβο. :)
 
Κοίτα, αν θες 4χ4 και το θες για κύριο αυτοκίνητο να ταξιδεύεις κιόλας δεν υπάρχει λύση φθηνή πλέον.
Κάποτε επαιρνες 2.000 4χ4 με 30.000
Τώρα θες τα ίδια για 1.600 4χ4

Γιαυτό ψάχνομαι για κάτι που σε 10 χρόνια θα κρατάει ακόμα σε αξιοπιστία αλλά και εμφάνιση διοτι οι καιροί δεν είναι για πειραματισμούς
 
Last edited:
Καλά το λές, αλλά ένα μτχ 8-10 ετων θα με βγάλει για 10-12 χρόνια;
Αντι για μεταχειρισμένο προτιμώ να κρατήσω αυτό που έχω, κανοντας συμβιβασμούς (2θέσιο), που ξέρω οτι είναι καλό και ας είναι 13 ετών πλέον.
 
Επίσης να θέσω λίγο και το θέμα της τετρακίνησης στα suv.
Εχει ο πατέρας ένα rav 2ης γενιάς 15 ετων πλέον. Μπλοκέ πίσω και τρίτο διαφορικό στο κέντρο. Μου κόλλησε μια φορά σε απάτητο χιόνι γιατι είχε μαζέψει το χιόνι στον προφυλακτήρα. Γκρεηντερ το έκανα και χωρίς χιονολάστιχα ή αλυσίδες. Τέτοιου είδους τετρακίνηση δεν βρίσκουμε εύκολα πλέον, έπεσε στο βωμό της χαμηλής κατανάλωσης και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν υποκαθιστούν τα γρανάζια. Είναι πιο light μορφές. Το renegade είναι υποσχόμενο σε αυτό το κομμάτι.
 
Καλά το λές, αλλά ένα μτχ 8-10 ετων θα με βγάλει για 10-12 χρόνια;
Αντι για μεταχειρισμένο προτιμώ να κρατήσω αυτό που έχω, κανοντας συμβιβασμούς (2θέσιο), που ξέρω οτι είναι καλό και ας είναι 13 ετών πλέον.
Τι να πω , δεν υπάρχει σωστό ή λάθος , όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων στη ζωή μας. Εγώ στα 43 μου χρόνια έχω αγοράσει 2 αυτοκίνητα μεταχειρισμένα και 2 καινούργια αποφασίζοντας κάθε φορά κατά περίπτωση. Ευτυχώς και τα μεταχειρισμένα δεν μου έβγαλαν προβλήματα και έτσι είμαι χαρούμενος που απέκτησα 2 αυτοκίνητα σχεδόν μισοτιμής έναντι των αντίστοιχων καινούργιων. Η παρέμβαση μου βασίζεται στο σήμερα που τα πράγματα είναι δύσκολα για όλους μας νομίζω , εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να διαθέσω ξανά μεγάλα ποσά για αμάξι και σίγουρα δεν θα ξαναβάλω γραμμάτια , ότι μπορώ σε μετρητά και μόνο. Τώρα βέβαια αν είχα 80.000€ στην άκρη θα μου άρεσε να αναβαθμιστώ χαλαλίζοντας ένα 30άρι.
 
Δύο λεξεις και ένας αριθμός.
TOYOTA RAV4.
Από την πρώτη πρώτη του έκδοση είκοσι κάτι χρόνια πίσω ένα από τα καλύτερα 4χ4 σε όλους τους τομείς.
Επίσης μακάρι να εισαγοταν και Ευρώπη με κάποιον μικρότερο κινητήρα και το Fj Cruiser που μου αρέσει πολύ.
 
Πραγματικά κορυφαίο το rav4. Έχοντας ομως η ΤΟΥΟΤΑ μείνει πίσω σε μοτέρ αλλα και εμφάνιση, η καλύτερη λύση, value for money, αυτο τον καιρο έρχεται απο Nissan. Αν το έβγαζε στα 1.6 και με αυτόματο...
 
Πραγματικά κορυφαίο το rav4. Έχοντας ομως η ΤΟΥΟΤΑ μείνει πίσω σε μοτέρ αλλα και εμφάνιση, η καλύτερη λύση, value for money, αυτο τον καιρο έρχεται απο Nissan. Αν το έβγαζε στα 1.6 και με αυτόματο...
Μαγκες τα τεκμήρια τελειώνουν σύντομα.
Η φορολόγηση βάση κυβικών τελειώνει και αυτή .
Περιμένετε λίγο ....τα τέλη δεν θα υπολογίζονται όπως ξέραμε μέχρι τώρα .Ο φόρος πολυτελείας σύντομα θα είναι παρελθόν.
Ακόμα και ο πιο άσχετος αν ήθελε έστω και την παραμικρή ανάπτυξη , το πρώτο που θα έκανε θα ήταν να τα άλλαζε αυτά αμέσως.
Τα τελευταία χρόνια ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα αποσύρθηκαν απο την κυκλοφορία με τραγικές συνέπειες σε όλους τους κλάδους και ο λόγος ήταν η παράλογη φορολόγηση.
Περιμένετε λοιπόν ............
 
4x4 βγαίνει και στα 1400. με το πολύ καλο 9αρι αυτόματο. 30,000 ευρώ.
Το εχω κοιτάξει και εγώ, αυτό που με απασχολεί είναι αν θα συνεχίσει να δουλεύει μετά απο 100.000 χλμ.
Εμενα άλλο με απασχολει Τommy .xm.
Που θα βρω τα 28.000 ευρω για να συμπληρωσω το ποσο για να το αγορασω .sarcastic.
Οποτε θα αρκεστω στην ρωσικη αρκουδα μου και οσο παει .goodboy.
Παντως μαγκες για να διαθεσεις 30.000 ευρω για αμαξι θα πρεπει να εχει στην καβατζα πανω από 100.000 ευρω οποτε οσοι τα διαθετουν βουρ :)
 
Μαγκες τα τεκμήρια τελειώνουν σύντομα.
Η φορολόγηση βάση κυβικών τελειώνει και αυτή .
Περιμένετε λίγο ....τα τέλη δεν θα υπολογίζονται όπως ξέραμε μέχρι τώρα .Ο φόρος πολυτελείας σύντομα θα είναι παρελθόν.
Ακόμα και ο πιο άσχετος αν ήθελε έστω και την παραμικρή ανάπτυξη , το πρώτο που θα έκανε θα ήταν να τα άλλαζε αυτά αμέσως.
Τα τελευταία χρόνια ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα αποσύρθηκαν απο την κυκλοφορία με τραγικές συνέπειες σε όλους τους κλάδους και ο λόγος ήταν η παράλογη φορολόγηση.
Περιμένετε λοιπόν ............
Μου θύμισες εναν κυνηγό που με είδε με το αμάξι σε εναν κυνηγότοπο και μου λέει: κυνηγός εισαι; Καλαααα μ´αυτο το αμάξι πας για κυνήγι.
Ε αυτο εχω μ´αυτο παω, του λεω, τι να κανω.

Αμα ειναι περιμενω. Παω Φλεβάρη και παραγγέλνω το Range Rover. Με δόσεις γιατι δε θα εχει προλάβει ακομα η ανάπτυξη να μπει στην τσέπη μου. Ετσι για να πηγαίνουμε και με στυλ.
 
Εμενα άλλο με απασχολει Τommy .xm.
Που θα βρω τα 28.000 ευρω για να συμπληρωσω το ποσο για να το αγορασω .sarcastic.
Οποτε θα αρκεστω στην ρωσικη αρκουδα μου και οσο παει .goodboy.
Παντως μαγκες για να διαθεσεις 30.000 ευρω για αμαξι θα πρεπει να εχει στην καβατζα πανω από 100.000 ευρω οποτε οσοι τα διαθετουν βουρ :)
Χαχα ε γιαυτο και εγω δεν κανω τιποτα ακομα. Καλα ειναι και τα όνειρα.
Παντως ο ρώσος σταθερή αξία. Αυτος με έμαθε να οδηγώ.
 
Μαγκες τα τεκμήρια τελειώνουν σύντομα.
Η φορολόγηση βάση κυβικών τελειώνει και αυτή .
Περιμένετε λίγο ....τα τέλη δεν θα υπολογίζονται όπως ξέραμε μέχρι τώρα .Ο φόρος πολυτελείας σύντομα θα είναι παρελθόν.
Ακόμα και ο πιο άσχετος αν ήθελε έστω και την παραμικρή ανάπτυξη , το πρώτο που θα έκανε θα ήταν να τα άλλαζε αυτά αμέσως.
Τα τελευταία χρόνια ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα αποσύρθηκαν απο την κυκλοφορία με τραγικές συνέπειες σε όλους τους κλάδους και ο λόγος ήταν η παράλογη φορολόγηση.
Περιμένετε λοιπόν ............
Αυτό ελεγε και ο Σαμαρας Διονυση πριν 2 χρονια αλλα μετα το αλλαξε :rolleyes:
Ειδωμεν :)
Καημο εχω να κυκλοφορησω ένα LAND CRUISER πολύ το γουστάρω αυτό το τζιπ ;)
 
Αν ομως σου πουν αυριο οτι καταργείται ο φόρος πολυτελείας και τα τελη ενος διλιτρου θα ειναι αναλογα της εργοστασιακής του αξίας τοτε ανατρέπονται ολα.
 
Εάν.
Και εάν ο οικολόγος μου φορολογήσει το τζάκι παλι έρχομαι μια η αλλη.
Οποτε όσο φτάνει η τσέπη μου την εκάστοτε στιγμή.
 
Back
Top