Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τις συχνές βλάβες των diesel .Δεν είναι δυνατόν να λέμε εμείς οι Ελληνες ¨καλύτερα βενζινοκινητήρες ¨' όταν στην Ευρώπη η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι ντιζελοκίνητα.
Στην Ολλανδία τα πετρελαιοκίνητα είναι το 79% στην Γαλλία το 67% στην Γερμανία το ίδιο και στην υπόλοιπη Ευρώπη τα ποσοστά κυμαίνονται σε αυτά τα επίπεδα.
Δεν είναι δυνατόν να ακούμε τους Έλληνες τεχνικούς που αδυνατούν να κατασκευάσουν έστω και ένα δυναμό και να αγνoούμε τους ίδιους τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οι οποίοι σαφώς και προτείνουν στους καταναλωτές τα diesel.
Οσον αφορά την φορολογία που είπαμε πιο πάνω...
Υπάρχουν χιλιάδες ΑΡΙΣΤΑ αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες παρκαρισμένα σε κάποια πυλωτή με πολύ λίγα χιλιόμετρα.
Τα αυτοκίνητα αυτά σήμερα έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ αξία.
Αν αλλάξουν τα πράγματα ....ξαναλέω αν αλλάξουν τα πράγματα όπως μας λένε εδω
http://www.zougla.gr/automoto/artic...ekmiria-diodia-stin-forologia-ton-aftokiniton τότε αυτά τα χιλιάδες αυτοκίνητα θα ξαναβγούν στην κυκλοφορία φυσικά πάλι με χαμηλές τιμές αφού στις εμπορικές αξίες των αυτοκινήτων ότι εύκολα κατεβαίνει άλλο τόσο δύσκολα ανεβαίνει .
Φανταστείτε λοιπόν να μπορείτε αύριο να αγοράστε ένα jeep compass με 7.000 ευρώ , ενα mitsoubishi outlander με τα ίδια λεφτά , ένα Ford Maverick με κανα τάληρο και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή.Φυσικά του βάζεις και ένα γκάζι και έχεις ένα καταπληκτικό τετρακίνητο με 5-8 χιλιάρικα.
Η άποψη μου είναι ( γιαυτό άλλωστε είμαστε εδώ , να ανταλλάσσουμε απόψεις και να κάνουμε το καλύτερο) να μην κάνετε ακόμα αυτό που σας αρέσει διότι υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ περίπτωση αν περιμένετε λίγο να κάνετε κάτι που θα σας συμφέρει τόσο όσο δεν φαντάζεστε.