SUV

Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τις συχνές βλάβες των diesel .Δεν είναι δυνατόν να λέμε εμείς οι Ελληνες ¨καλύτερα βενζινοκινητήρες ¨' όταν στην Ευρώπη η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι ντιζελοκίνητα.

Στην Ολλανδία τα πετρελαιοκίνητα είναι το 79% στην Γαλλία το 67% στην Γερμανία το ίδιο και στην υπόλοιπη Ευρώπη τα ποσοστά κυμαίνονται σε αυτά τα επίπεδα.
Δεν είναι δυνατόν να ακούμε τους Έλληνες τεχνικούς που αδυνατούν να κατασκευάσουν έστω και ένα δυναμό και να αγνoούμε τους ίδιους τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οι οποίοι σαφώς και προτείνουν στους καταναλωτές τα diesel.

Οσον αφορά την φορολογία που είπαμε πιο πάνω...
Υπάρχουν χιλιάδες ΑΡΙΣΤΑ αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες παρκαρισμένα σε κάποια πυλωτή με πολύ λίγα χιλιόμετρα.
Τα αυτοκίνητα αυτά σήμερα έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ αξία.
Αν αλλάξουν τα πράγματα ....ξαναλέω αν αλλάξουν τα πράγματα όπως μας λένε εδω http://www.zougla.gr/automoto/artic...ekmiria-diodia-stin-forologia-ton-aftokiniton τότε αυτά τα χιλιάδες αυτοκίνητα θα ξαναβγούν στην κυκλοφορία φυσικά πάλι με χαμηλές τιμές αφού στις εμπορικές αξίες των αυτοκινήτων ότι εύκολα κατεβαίνει άλλο τόσο δύσκολα ανεβαίνει .

Φανταστείτε λοιπόν να μπορείτε αύριο να αγοράστε ένα jeep compass με 7.000 ευρώ , ενα mitsoubishi outlander με τα ίδια λεφτά , ένα Ford Maverick με κανα τάληρο και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή.Φυσικά του βάζεις και ένα γκάζι και έχεις ένα καταπληκτικό τετρακίνητο με 5-8 χιλιάρικα.

Η άποψη μου είναι ( γιαυτό άλλωστε είμαστε εδώ , να ανταλλάσσουμε απόψεις και να κάνουμε το καλύτερο) να μην κάνετε ακόμα αυτό που σας αρέσει διότι υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ περίπτωση αν περιμένετε λίγο να κάνετε κάτι που θα σας συμφέρει τόσο όσο δεν φαντάζεστε.:)




Συμφωνώ για το Diesel κινητήρα... από προσωπική εμπειρία...
Ειχα στην διάθεση μου στην Αγγλία για 3 χρόνια Ford Φιεστα Diesel 1.8 του 1997 αγορασμένο με 150.000 μίλια...
εκανα πολλα μίλια... δεν έβγαλε κίχ....
 
ενημερώνω από τη πλευρά μου ότι έχω διαβάσει πριν 6 μήνες ένα άρθρο όπου ανέφερε πως η Ευρώπη αρχίζει να στρέφεται πάλι σε βενζινοκινητήρες. Η εξέλιξη της τεχνολογίας επιτρέπει ανταγωνιστικές καταναλώσεις με καλύτερες όμως επιδόσεις από αυτές του πετρελαίου, όπως επίσης και αρκετά μειωμένες εκπομπές ρύπων.
τώρα που τα παρατάνε οι Ευρωπαίοι εμείς κατευθυνόμαστε όλοι για εκεί !!!
 
Συμφωνώ για το Diesel κινητήρα... από προσωπική εμπειρία...
Ειχα στην διάθεση μου στην Αγγλία για 3 χρόνια Ford Φιεστα Diesel 1.8 του 1997 αγορασμένο με 150.000 μίλια...
εκανα πολλα μίλια... δεν έβγαλε κίχ....
Στην Αγγλία βρε που έβαζες καύσιμα , τα είπαμε αυτά , η ποιότητα των καυσίμων φέρνει της βλάβες...
 
Eγω ένα εχω να πω.Ολα τα καινουργια οχήματα από θεμα αξιοπηστιας είναι μπουρδελα,πολλοι εγκέφαλοι και αισθητήρες με αποτέλεσμα ολη την ωρα στα συνεργεια για επαναπρογραματισμους και αλαγες αισθητηρων.Αυτά τα λεω λογο ότι ασχολουμε με το εμποριο αυτοκινητων και ολη μερα δεν κανω τιποτα άλλο από το να τρεχω στα συνεργεια.
 
Είμαι στη ευχάριστη θέση να σα ανακοινώσω ότι μόλις πριν 1 ώρα έκανα την παραγγελία του νέου μου αυτοκινήτου. Nissan Qashqai 1.6 Diesel Acenta 4Χ4. Παραλαβή τέλη Μαΐου .buy buy.
Μετα απο 4 μηνες ? .asking.
Δεν πειραζει θα ερθει και αυτο μαζι μετα τρυγονια .hunter..hunter.
Καλοριζικο αρχοντα και καλες εξορμησεις .hunter.1.well done.
 
Εχουν ακουστεί αρκετά προβλήματα για τους dci κινητήρες αλλά όταν αυτός χρησιμοποιείται απο Renault, Nissan, Dacia, Mercedes, Volvo σε εκατομύρια αυτοκίνητα κάπου αυτό είναι λογικό. Πασπαρτού λοιπόν με εύκολη εύρεση ανταλλακτικών και μεταχειρισμένων κινητήρων. Πλεονέκτημα εν τέλει.
 
Back
Top