SUV

Αν έχετε jimny και ακουγεται να τριζει κατι στο ταμπλο, πολυ πιαθανο να λυνεται ευκολα. Πανω στο ταμπλο προς το μπαρμπριζ στις δυο ακρες και στο κεντρο, υπαρχουν τρια ορθογωνια καπακακια. Τα βγαζουμε με λεπτο ισιο κατσαβιδακι (εναι κουμπωτα) και σφυγγουμε με σταυροκατσαβιδο τις βιδες που βρισκονται κατω απο αυτα τα καπακια.
 
Λοιπόν μάγκες εγώ έκλεισα στο Nissan Qashqai 1.6 diesel 4X4. Και πλέον θα διαπραγματευτώ με όλους τους dealers την καλύτερη προσφορά. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και παρεμβάσεις σας και ανυπομονώ να σας φιλοξενήσω στην ερχόμενη κυνηγετική περίοδο στο καινούριο μου αμάξι, με το καλό όταν το πάρω!
 
Ισοδύναμα βρε. Τι δεν καταλαβες;

Ξεφύγαμε λιγάκι, ας μεταφερθεί.
Δεν ¨ξεφύγαμε , μεσα στο θεμα είμαστε .
Προσεχε τι εννοώ.
Μιλάτε για αγορά αυτοκινήτου και βγάζετε εξω κάποια αξιόλογα αυτοκίνητα σαν το rav4 , ισως σαν το Subaru forester diesel κλπ διότι ειναι διλιτρα , δηλαδή εχουν φόρο πολυτελείας και υψηλά τέλη κυκλοφοριας .
Με λίγα λόγια εγώ σας λέω ότι αν αύριο κυβερνήσει τον τόπο ακόμα και ο Γκλέτσος με υπουργό οικονομικών την Στανίση θα αλλαξουν κάποια πράγματα .
Ενα από αυτά είναι η παράλογη φορολόγηση του αυτοκινήτου που εχει οδηγήσει άνευ λόγου σε τεράστιες απώλειες την οικονομία της χώρας.
Αυριο λοιπόν ειναι πολύ πιθανόν ενα 1400αρι να εχει μεγαλύτερο κόστος χρήσης (τέλη κυκλοφορίας κλπ) απο ενα διλιτρο αφού πολλά απο αυτά είναι πιο ακριβά απο πολλά δίλιτρα.
Ασε που είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα καταργηθεί η ¨ασυλία¨ των αυτοκινήτων που έχουν μηδενικά τέλη.
Ειπα λοιπόν να περιμένετε μέχρι να κάτσει η μπίλια διότι αν κανετε αγορά μόνο με γνώμονα τα κυβικά και τους σημερινούς φορολογικούς νόμους πιθανόν να την πατήσετε.
Εσυ μου λες για ισοδύναμα με την φορολόγηση των τζακιών.
Φταιω εγω που μερικές φορές θέλω να πηδηχτώ απο το παράθυρο;;;;;;.ha ha ha..big smile.
 
Συμφωνώ με τον Διονύση , αυτή η κατάσταση δεν είναι λογικό να συνεχιστή και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα στραφούν προς τον μεγάλο όγκο οχημάτων που για τον ένα ή τον άλλο λόγο διαφεύγουν. Ας δούμε τη γίνετε στην Γαλλία με τα diesel.
 
Εγώ παιδιά με την εμπιστοσύνη που έχω στους πολιτικούς μας θεωρώ πως είναι πολύ εύκολο να καταργηθεί και στη συνέχεια να επανέλθει ο φόρος πολυτελείας στα αυτοκίνητα. Θα μου πεις χωρίς ελπίδα δεν πας πουθενά...
 
Ναι αλλα διονυση αν εχει 50.000 ευρω αξια παλι 600 ευρω τελη θα εχει.
Βεβαίως και να έχει 600 ευρώ.
Δυστυχώς όμως αυτή την στιγμή υπάρχουν πολλά 1800άρια με εργοαστασιακή αξία 50.000 ευρώ και άνω, που πληρώνουν πολύ λιγότερα απο άλλα αυτοκίνητα που έχουν την μισή και ακόμα πιο κάτω εργοστασιακή αξία.
 
Μάγκες αν η φορολόγηση βασιστεί στην τιμή απόκτησης ή ακόμα και σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη θα κλάψουν μανούλες. Το θέμα του κυβισμού πάντως φαίνετε να φτάνει στο τέλος του αν λάβουμε υπόψη μας ότι έχουν απομείνει μόνο λίγες δεκάδες χιλιάδες αυτοκινήτων στην χώρα από 2000 κυβικά και πάνω.
 
Να σημειώσω επίσης οτι στην επιλογή αγοράς αυτοκινήτου το πρώτο κριτήριο θα πρέπει να είναι η δυνατότητα σας.
Θα φέρω σα παράδειγμα το Ηνωμένο Βασίλειο που η τιμή του diesel είναι μεγαλύτερη απο την τιμή της βενζίνης. Ισχύει καθαρά ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης και της φορολόγησης του μεγαλύτερου πληθυσμού. Οτι κερδίσετε θα είναι βραχυπρόθεσμο μέχρι τα πετρελαιοκίνητα να γίνουν πολλά.
Στο κόστος service μη πιστεύετε αυτά περι χαμηλότερου στο πετρέλαιο. Απο τότε που οι τουρμπίνες γίναν αναγκαίες οι βλάβες είναι πάρα μα πάρα πολλές. Γνωστός εξατμισάς μου έλεγε για βουνό τουρμπίνες απο audi που αλλάζουν, του αδερφού μου στο Merc χάλασε με κόστος 2.800 χώρια τα μπεκ τους προθερμαντήρες και τα διάφορα που έχει αλλάξει.
Στο συνεργείο μου (επισημο αντιπροσωπείας) που ρώτησα βολιδοσκοπώντας μου είπε κοφτά, όχι ακόμα πετρέλαιο. Το πιο αξιόπιστο παραμένει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας, όμως με το downsizing (downsizing= προσθηκη τουρμπο) που επικρατεί τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.
Οσο για φορολογίες και τεκμήρια, πάρτε αυτό που σας αρέσει και αντέχει η τσέπη σας μη περιμένοντας απο κανέναν να σας σώσει.
 
Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τις συχνές βλάβες των diesel .Δεν είναι δυνατόν να λέμε εμείς οι Ελληνες ¨καλύτερα βενζινοκινητήρες ¨' όταν στην Ευρώπη η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι ντιζελοκίνητα.

Στην Ολλανδία τα πετρελαιοκίνητα είναι το 79% στην Γαλλία το 67% στην Γερμανία το ίδιο και στην υπόλοιπη Ευρώπη τα ποσοστά κυμαίνονται σε αυτά τα επίπεδα.
Δεν είναι δυνατόν να ακούμε τους Έλληνες τεχνικούς που αδυνατούν να κατασκευάσουν έστω και ένα δυναμό και να αγνoούμε τους ίδιους τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οι οποίοι σαφώς και προτείνουν στους καταναλωτές τα diesel.

Οσον αφορά την φορολογία που είπαμε πιο πάνω...
Υπάρχουν χιλιάδες ΑΡΙΣΤΑ αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες παρκαρισμένα σε κάποια πυλωτή με πολύ λίγα χιλιόμετρα.
Τα αυτοκίνητα αυτά σήμερα έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ αξία.
Αν αλλάξουν τα πράγματα ....ξαναλέω αν αλλάξουν τα πράγματα όπως μας λένε εδω http://www.zougla.gr/automoto/artic...ekmiria-diodia-stin-forologia-ton-aftokiniton τότε αυτά τα χιλιάδες αυτοκίνητα θα ξαναβγούν στην κυκλοφορία φυσικά πάλι με χαμηλές τιμές αφού στις εμπορικές αξίες των αυτοκινήτων ότι εύκολα κατεβαίνει άλλο τόσο δύσκολα ανεβαίνει .

Φανταστείτε λοιπόν να μπορείτε αύριο να αγοράστε ένα jeep compass με 7.000 ευρώ , ενα mitsoubishi outlander με τα ίδια λεφτά , ένα Ford Maverick με κανα τάληρο και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή.Φυσικά του βάζεις και ένα γκάζι και έχεις ένα καταπληκτικό τετρακίνητο με 5-8 χιλιάρικα.

Η άποψη μου είναι ( γιαυτό άλλωστε είμαστε εδώ , να ανταλλάσσουμε απόψεις και να κάνουμε το καλύτερο) να μην κάνετε ακόμα αυτό που σας αρέσει διότι υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ περίπτωση αν περιμένετε λίγο να κάνετε κάτι που θα σας συμφέρει τόσο όσο δεν φαντάζεστε.:)
 
Εμένα θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τις συχνές βλάβες των diesel .Δεν είναι δυνατόν να λέμε εμείς οι Ελληνες ¨καλύτερα βενζινοκινητήρες ¨' όταν στην Ευρώπη η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι ντιζελοκίνητα.

Στην Ολλανδία τα πετρελαιοκίνητα είναι το 79% στην Γαλλία το 67% στην Γερμανία το ίδιο και στην υπόλοιπη Ευρώπη τα ποσοστά κυμαίνονται σε αυτά τα επίπεδα.
Δεν είναι δυνατόν να ακούμε τους Έλληνες τεχνικούς που αδυνατούν να κατασκευάσουν έστω και ένα δυναμό και να αγνoούμε τους ίδιους τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οι οποίοι σαφώς και προτείνουν στους καταναλωτές τα diesel.

Οσον αφορά την φορολογία που είπαμε πιο πάνω...
Υπάρχουν χιλιάδες ΑΡΙΣΤΑ αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες παρκαρισμένα σε κάποια πυλωτή με πολύ λίγα χιλιόμετρα.
Τα αυτοκίνητα αυτά σήμερα έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ αξία.
Αν αλλάξουν τα πράγματα ....ξαναλέω αν αλλάξουν τα πράγματα όπως μας λένε εδω http://www.zougla.gr/automoto/artic...ekmiria-diodia-stin-forologia-ton-aftokiniton τότε αυτά τα χιλιάδες αυτοκίνητα θα ξαναβγούν στην κυκλοφορία φυσικά πάλι με χαμηλές τιμές αφού στις εμπορικές αξίες των αυτοκινήτων ότι εύκολα κατεβαίνει άλλο τόσο δύσκολα ανεβαίνει .

Φανταστείτε λοιπόν να μπορείτε αύριο να αγοράστε ένα jeep compass με 7.000 ευρώ , ενα mitsoubishi outlander με τα ίδια λεφτά , ένα Ford Maverick με κανα τάληρο και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή.Φυσικά του βάζεις και ένα γκάζι και έχεις ένα καταπληκτικό τετρακίνητο με 5-8 χιλιάρικα.

Η άποψη μου είναι ( γιαυτό άλλωστε είμαστε εδώ , να ανταλλάσσουμε απόψεις και να κάνουμε το καλύτερο) να μην κάνετε ακόμα αυτό που σας αρέσει διότι υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ περίπτωση αν περιμένετε λίγο να κάνετε κάτι που θα σας συμφέρει τόσο όσο δεν φαντάζεστε.:)

Διονύση και εγώ συμφωνώ με την στάση αναμονής που προτείνεις , διαφωνώ όμως με την αναφορά για τα άλλα κράτη διότι το πρόβλημα εδώ είναι η ποιότητα του καυσίμου. Αυτό προκαλεί όλα τα προβλήματα σύμφωνα με τα συνεργεία.
 
Ειναι πολυ νωρις για diesel στην Ελλαδα... Προβληματα δεν βγαζουν συχνα συμφωνω αλλα δεν εχουμε και μετρο συγκρισης στην Ελλαδα καθως το diesel τωρα αναπτυσσεται εδω... Δεν ειναι το ιδιο με τα αγροτικα τα συμβατικα...
Επισης δεν ειναι η ιδια η ποιοτητα πετρελαιου εδω με την Ευρωπη... Δεν υπαρχει και δεν εχει εξελιχθει ουτε ο τομεας των συνεργειων ιδιωτων εξω οσο στην βενζινα... Ανταλλακτικα δεν ειναι τοσο προσβασιμα και φθηνα στην αγορα οπως στην βενζινη...
Υπαρχουν μονο τα συνεργεια που δουλευουν ταξι οι οποιοι εχουν εμπειρια αλλα πολλες φορες και αυτοι καταφευγουν σε λυσεις στις εταιριες...
Απο λαθος πετρελαιο εχεις κινδυνο με το καλημερα να παρεις αντλια και 3 μπεκ στο χερι σε ενα c3.. 1900 ευρω η αντλια 3*450=1350 τα μπεκ... (το παραδειγμα δεν ειναι τυχαιο)...
Στην βενζινα δεν υπαρχουν αυτα...
Παρολα αυτα ομως δεν μενω στο παραδειγμα που εφερα και θελω να πω οτι (μιας και τους δουλευω 10 χρονια) ναι ο πετρελαιοκινητηρας ειναι αξιοπιστος... Δεν βγαζει ευκολα ζημια... Αν βγαλει ομως....sex hard..kkk..buy buy.
Λεω με πιο απλα λογια οτι ειναι νωρις για Ελλαδα το πετρελαιο... Ας μην ενθουσιαζομαστε και τρεχουμε ολοι να αγορασουμε diesel...
Υπομονη...
Υπαρχουν και πολλα αλλα μειονεκτηματα και πλεονεκτηματα των diesel, (πχ καρτα καυσαεριων) αλλα πιστευω να εγινα κατανοητος...
Ολα αυτα αποτελουν καθαρα προσωπικες αποψεις...
 
Back
Top