Την έχεις δοκιμάσει σε σκάγια, Λευτέρη;Έτσι είναι. Η ταχύτητα καύσης της είναι αντίστοιχη με της SP2, η οποία είναι ελαφρώς πιο αργή της Blue Dot, τουλάχιστον με τα lot της SP2 που έχω δοκιμάσει.
Την έχεις δοκιμάσει σε σκάγια, Λευτέρη;Έτσι είναι. Η ταχύτητα καύσης της είναι αντίστοιχη με της SP2, η οποία είναι ελαφρώς πιο αργή της Blue Dot, τουλάχιστον με τα lot της SP2 που έχω δοκιμάσει.
Νομίζω με ειδικό Courier για επικίνδυνα φορτία. Όπως έρχονται και τα αμερικάνικα φυσίγγια εδώ, όπως και οι Ιταλικές . Αεροπορικώς όλα αυτά, ΟΚ άστο θα το ψάξω και θα ενημερώσω την σελίδα. ΕυχαριστώΠως θα την αγορασει
Πως θα την στειλη
Δεν είναι τόσο απλο
Σ'ευχαριστω Λευτέρη!Από τα 36 - 64γραμ. δεν θα βρεις καλύτερη εδώ.
Ή μάλλον, δεν θα βρεις άλλη εδώ.
Εκτός της ταχύτητας καύσης της, το γεγονός ότι είναι σφαιρική της δίνει το πλεονέκτημα του μικρού όγκου, κάτι απαραίτητο στα πολλά γραμμάρια.
θα μας πεις πως καις την sp2 στα 36 γρ σε απλο στησημο γιατι εγω δεν μπορω να καψω ουτε την sp8 στα 38 ???Από τα 36 - 64γραμ. δεν θα βρεις καλύτερη εδώ.
Ή μάλλον, δεν θα βρεις άλλη εδώ.
Εκτός της ταχύτητας καύσης της, το γεγονός ότι είναι σφαιρική της δίνει το πλεονέκτημα του μικρού όγκου, κάτι απαραίτητο στα πολλά γραμμάρια.
απλο χωρις στρωμα !!Τι εννοείς "απλό στήσιμο";
Έτσι ακριβώς. Στα λίγα γραμμάρια αυτό.Να προσθέσω επίσης,ισχυρό καψυλι και βαθύτερο ρελι.Στα πολλά καίγεται κανονικά.Εκει το πρόβλημα ,είναι να βρεις βύσμα με το ανάλογο αμορτισέρ και χωρητικότητα...Χρησιμοποιείς "συμβατικούς" συγκεντρωτήρες αφού πρώτα έχεις αφαιρέσει το αμορτισέρ και αναπληρώνοντας το κενό με μη συμπιέσιμα υλικά ή ακόμη καλύτερα, συγκεντρωτήρες για ατσάλινα σκάγια όπως π.χ. τους Steel της BP.
Η καμπύλη καύσης, πως διαγράφεται χωρίς αμορτισέρ;Έχεις διαθέσιμο κάποιο διάγραμμα;Ναι.
Προφανώς,λόγω προοδευτικότητας και χρονου καύσης της συγκεκριμένης,έχει κανονική καμπύλη.Ετσι το αντιλαμβάνομαι..Η καμπύλη καύσης, πως διαγράφεται χωρίς αμορτισέρ;Έχεις διαθέσιμο κάποιο διάγραμμα;
Καλημερα, ρώτησα κάποτε έναν ειδημονα πόση ποσότητα πυρίτιδας είχε καεί όταν εμφανίστηκε η Pmax, και σε ποιο σημείο της κάνης είχε καεί όλη η πυρίτιδα. Η γόμωση ήταν 1,50x32 sipe, αστεροειδες κλεισιμο και η κάνη με θαλάμη στενή 70 χιλιοστών, κώνο κοντό και αυλό 18,25 χιλιοστά. Μου είπε πως όταν εμφανίστηκε η Pmax είχε καεί το 30% περίπου, και η καύση ολοκληρώθηκε στα 52 εκατοστά. Να έχουμε υπόψιν ότι τα πλαστικά βύσματα έχουν διάμετρο γύρω στα 18,5 χιλιοστά τα περισσότερα, και μία εύκολη δοκιμή στο σπίτι ( πάρτε δύο, τρία βύσματα και δοκιμάστε να τα σπρώξετε από την θαλαμη μέχρι το στόμιο), θα μας δώσει μία ιδέα για το πόσο μεγάλη ή καθόλου αντίσταση προβάλλει ένας στενός ή αντίστοιχα διευρυμένος αυλός. το τονίζω αυτό για να αντιληφθούμε πόσο πολύ μπορεί να επηρεαστεί η απόδοση ενός φυσιγγίου, κατά τα άλλα σωστά στημενου, από τον αυλό και μόνο. Την ίδια και μεγαλύτερη επίδραση έχουν και οι διαστάσεις θαλαμης και κώνου.
Ναι αυτο δεν "φτανει" για να καει σωστα και να βγαλει σωστες τσχυτητες η sp 8 που ειχα ακομα και με κεντρικη συντιξη !! Αν δεν επιανες τα 40 γρ δεν!!! με τιποτα !!! Μου εβγαζε κατι 330-340 μ/δΧρησιμοποιείς "συμβατικούς" συγκεντρωτήρες αφού πρώτα έχεις αφαιρέσει το αμορτισέρ και αναπληρώνοντας το κενό με μη συμπιέσιμα υλικά ή ακόμη καλύτερα, συγκεντρωτήρες για ατσάλινα σκάγια όπως π.χ. τους Steel της BP.