Ψιλό ανθρακί τον βλέπω! Κλείνω μόνο ρελι!Αααα και κατη αλο βασηκο.ο μηλερητης ειναι του μπουσουλα??η βελγιου?? Ο κοκος ειναι ψιλος αανθρακι χρωμα σε φηλιδια η μπαλ παουερ νικελ χρωμα κοκους???εχει διαφορα στης δοσης
Έχω και του Μπουσουλα,αλλά λίγο σε κουτί "σβαν"! Αυτό πρέπει να είναι σε ψηφίδα.Του κένταυρου είναι ψιλη ball powder!Ψιλό ανθρακί τον βλέπω! Κλείνω μόνο ρελι!
Ωρεα φτιαξε σε 69 καληκα με 615 η 686 2χ36 με μαλινο.κενος χορος 6 χηλ και ρελιασε στα 63.1,95χ35 ολα ταλα ειδια.αν κλησης με κιαθιο προτημησε μαλακο.ο μηλερητης δεν θελη στρημογμα ειναι εκρηκτικος σαν την σιπε εξαλου δυβασικος ειναι και αυτοςΨιλό ανθρακί τον βλέπω! Κλείνω μόνο ρελι!
Σε αυτην μεχρει 34 γρ με δοσης.1,85χ33 1,90χ34Έχω και του Μπουσουλα,αλλά λίγο σε κουτί "σβαν"! Αυτό πρέπει να είναι σε ψηφίδα.Του κένταυρου είναι ψιλη ball powder!
Εχω τέτοια κουτιά αλλά άδεια έχω τα τετράγωνα γεμάτα και είναι σαν σιπε αλλά ποιο ανοιχτό χρώμα.Ψιλό ανθρακί τον βλέπω! Κλείνω μόνο ρελι!
Υπόχρεος!!! Ενημερώνω στη δοκιμή!!!Σε αυτην μεχρει 34 γρ με δοσης.1,85χ33 1,90χ34
Καθολου υποχρεοση.εδω ειμαστε παντα.δεν ειχα δει το μηνιμαΥπόχρεος!!! Ενημερώνω στη δοκιμή!!!
Ρε αυτος εχει ρίξει περισσότερα και από ότι έχω μαζέψει στην συλλογή μου... τι να ξέρουν οι Ιταλοί μόνο τις δικές τους ρίχνουν.Ρε Γιάννη με πόσες πυριτιδες έχεις ασχοληθεί ; Κάτι γατάκια που αυτοπροβαλονται στο διαδίκτυο σαν μπαρουτογνωστες, δεν σε φτάνουν ούτε στα......... Για παράδειγμα σε ένα ιταλικό σαιτ χτες ρώτησε ένας βάζοντας φωτογραφίες ποια είναι η πυρίτιδα στα Remington express power piston magnum 1 5/8, στο σαιτ αυτό, ίσως το μεγαλύτερο της Ιταλίας, συμμετέχουν πολλοί και από άλλες χώρες, και δεν βρέθηκε κανείς να απαντήσει ( υποθέτω πως πρόκειται για την blue dot της Alliant). Εδώ θα είχε απαντηθεί από 5,6 άτομα σε μία ώρα.
Blue dot της Alliant εχουν.και τα expres h-skor 800.το μιαλο του ελληνα δεν πιανετε,αλα δεν μας αφηνουν να κανουμε τηποτα.οσο για πιες εχω δουλεψη??σχεδον ολεςΡε Γιάννη με πόσες πυριτιδες έχεις ασχοληθεί ; Κάτι γατάκια που αυτοπροβαλονται στο διαδίκτυο σαν μπαρουτογνωστες, δεν σε φτάνουν ούτε στα......... Για παράδειγμα σε ένα ιταλικό σαιτ χτες ρώτησε ένας βάζοντας φωτογραφίες ποια είναι η πυρίτιδα στα Remington express power piston magnum 1 5/8, στο σαιτ αυτό, ίσως το μεγαλύτερο της Ιταλίας, συμμετέχουν πολλοί και από άλλες χώρες, και δεν βρέθηκε κανείς να απαντήσει ( υποθέτω πως πρόκειται για την blue dot της Alliant). Εδώ θα είχε απαντηθεί από 5,6 άτομα σε μία ώρα.
Εσύ θα με τρελάνεις τελείως ...Αααα και κατη αλο βασηκο.ο μηλερητης ειναι του μπουσουλα??η βελγιου?? Ο κοκος ειναι ψιλος αανθρακι χρωμα σε φηλιδια η μπαλ παουερ νικελ χρωμα κοκους???εχει διαφορα στης δοσης
Γιατη???ετσει ειναιΕσύ θα με τρελάνεις τελείως ...
Γιατί ξέρεις όλες τις πυρίτιδες απ' έξω και τις πλήρεις συνταγές χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξεις σημειώσεις !!!!Γιατη???ετσει ειναι![]()
Τη σημιοσης.λογηστης δεν ειμαι.κουζουλος ναιΓιατί ξέρεις όλες τις πυρίτιδες απ' έξω και τις πλήρεις συνταγές χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξεις σημειώσεις !!!!
Καλημέρα ...
Μμμμμ...κάνε όμως ένα πείραμα φίλε μου...
Φτιάξε ένα σετάπ με ταχύτητα 410-430 μ/δλ και κάνε μια δοκιμή διάτρησης σε σχολικό βιβλίο στα 35 μέτρα...
Κόψε πυρίτιδα στο ίδιο σετάπ να φθάσει 370-380 μ/δλ και βάλε ένα νούμερο πιο χονδρό σκάγι....
Ξανάκανε την δοκιμή σου και ίσως εκπλαγείς...![]()
Καλημέρα Μανόλη!Μμμμμ
Μήπως την διαφορά στη περίπτωση που λες την κάνει το πιο χονδρό σκάγι και όχι οι αρχική ταχύτητα; Σε ίδιο νούμερο σκαγίου και πυκνότητας αυτού και εφόσον δεν παραμορφωθεί η σφαιρικότητα του ποιο θα έχει πιο μεγάλη μένουσα ταχύτητα; Αυτό που έχει μεγάλες αρχικές ή αυτό που έχει χαμηλές-μεσαίες αρχικές; Εγώ πιστευω αυτό που θα έχει μεγαλύτερες αρχικές.
Και ο λόγος ειναι ότι και αυτό με τις μεγαλύτερες αρχικές κάποια στιγμή μετά απο κάποια μέτρα θα φτάσει την ταχύτητα αυτού με τις μικρότερες αρχικές. Οπότε απο το σημείο αυτό και μετά θα έχουμε την ίδια επιβράδυνση στις ταχύτητες. Απαραίτητη προυπόθεση βέβαια να έχουν διατηρήσει την σφαιρικότητα τους και την αρχική τους μάζα τα σκάγια που για αυτό θα πρέπει να φροντίσουμε εμείς με άλλον τρόπο. Πχ χαμηλές πιέσεις , πιο σκληρά σκάγια , καλύτερο αμορτισερ κλπ κλπ.
Όλα έχουν να κάνουν με την αρχική ενέργεια (κινητική στην περίπτωση μας) την αρχή διατήρησης της ενέργειας και των απωλειών που θα έχουμε λόγο ανιστάσεων που θα μετατρέπουν την κινητική σε θερμική ενέργεια.
Με άλλα λόγια εγώ θα προτειμούσα αντι να ρίξω τις ταχύτητες και να μειώσω το νούμερο, να βάλω πιο σκληρά σκάγια όπως επιχαλκωμένα ή επινικελωμένα και να γενικότερα να προστατέψω καλύτερα τα σκάγια αν θέλω μεγαλύτερες μένουσες και κατα συνέπεια διάτρηση.
Παρόλα αυτά δεν ειμαι τις υπερβολής. Τα φυσίγγια μου κοιτάζω να ειναι απο 370-430 m/s V1.5 ανάλογα τον προορισμό τους πάντα και το θήραμα ώστε να είμαι στα όρια του κατασκευαστή της πυρίτιδας με το ανάλογο βάρος γόμωσης ώστε να μπορώ να ελέγξω τις πιέσεις και να μην κάνω υπερβολές.