Κυνηγετικές Πυρίτιδες Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Αααα και κατη αλο βασηκο.ο μηλερητης ειναι του μπουσουλα??η βελγιου?? Ο κοκος ειναι ψιλος αανθρακι χρωμα σε φηλιδια η μπαλ παουερ νικελ χρωμα κοκους???εχει διαφορα στης δοσης
Ψιλό ανθρακί τον βλέπω! Κλείνω μόνο ρελι!
 

Attachments

  • 16668062534776881085158903735681.jpg
    16668062534776881085158903735681.jpg
    211,7 KB · Προβολές: 34
  • 16668063085867963804438916850713.jpg
    16668063085867963804438916850713.jpg
    289,6 KB · Προβολές: 34
Ψιλό ανθρακί τον βλέπω! Κλείνω μόνο ρελι!
Ωρεα φτιαξε σε 69 καληκα με 615 η 686 2χ36 με μαλινο.κενος χορος 6 χηλ και ρελιασε στα 63.1,95χ35 ολα ταλα ειδια.αν κλησης με κιαθιο προτημησε μαλακο.ο μηλερητης δεν θελη στρημογμα ειναι εκρηκτικος σαν την σιπε εξαλου δυβασικος ειναι και αυτος
 
Ρε Γιάννη με πόσες πυριτιδες έχεις ασχοληθεί ; Κάτι γατάκια που αυτοπροβαλονται στο διαδίκτυο σαν μπαρουτογνωστες, δεν σε φτάνουν ούτε στα......... Για παράδειγμα σε ένα ιταλικό σαιτ χτες ρώτησε ένας βάζοντας φωτογραφίες ποια είναι η πυρίτιδα στα Remington express power piston magnum 1 5/8, στο σαιτ αυτό, ίσως το μεγαλύτερο της Ιταλίας, συμμετέχουν πολλοί και από άλλες χώρες, και δεν βρέθηκε κανείς να απαντήσει ( υποθέτω πως πρόκειται για την blue dot της Alliant). Εδώ θα είχε απαντηθεί από 5,6 άτομα σε μία ώρα.
 
Ρε Γιάννη με πόσες πυριτιδες έχεις ασχοληθεί ; Κάτι γατάκια που αυτοπροβαλονται στο διαδίκτυο σαν μπαρουτογνωστες, δεν σε φτάνουν ούτε στα......... Για παράδειγμα σε ένα ιταλικό σαιτ χτες ρώτησε ένας βάζοντας φωτογραφίες ποια είναι η πυρίτιδα στα Remington express power piston magnum 1 5/8, στο σαιτ αυτό, ίσως το μεγαλύτερο της Ιταλίας, συμμετέχουν πολλοί και από άλλες χώρες, και δεν βρέθηκε κανείς να απαντήσει ( υποθέτω πως πρόκειται για την blue dot της Alliant). Εδώ θα είχε απαντηθεί από 5,6 άτομα σε μία ώρα.
Ρε αυτος εχει ρίξει περισσότερα και από ότι έχω μαζέψει στην συλλογή μου... τι να ξέρουν οι Ιταλοί μόνο τις δικές τους ρίχνουν.
 
Ρε Γιάννη με πόσες πυριτιδες έχεις ασχοληθεί ; Κάτι γατάκια που αυτοπροβαλονται στο διαδίκτυο σαν μπαρουτογνωστες, δεν σε φτάνουν ούτε στα......... Για παράδειγμα σε ένα ιταλικό σαιτ χτες ρώτησε ένας βάζοντας φωτογραφίες ποια είναι η πυρίτιδα στα Remington express power piston magnum 1 5/8, στο σαιτ αυτό, ίσως το μεγαλύτερο της Ιταλίας, συμμετέχουν πολλοί και από άλλες χώρες, και δεν βρέθηκε κανείς να απαντήσει ( υποθέτω πως πρόκειται για την blue dot της Alliant). Εδώ θα είχε απαντηθεί από 5,6 άτομα σε μία ώρα.
Blue dot της Alliant εχουν.και τα expres h-skor 800.το μιαλο του ελληνα δεν πιανετε,αλα δεν μας αφηνουν να κανουμε τηποτα.οσο για πιες εχω δουλεψη??σχεδον ολες .big smile. εχω μανια με της μπαρουτες σκαλιζω και βρησκο οτη κηκλοφορη και μη.sarcastic.τη διαολο μπαμ κανουν οι αμερικανες προπαντος που ξεχωρηζη η μια με την αλη.εδω μου εδωσαν ενα κιλο που εχει μεσα 5,6 λογιον μεσα και την βρηκα και γαζωνη.και στα 34 γρ μαλιστα.big smile.ο αλος σαλταρε και με ροτουσε πια ειναι??χαρμανιτης ο ταχικαυτος του λεο.sarcastic.
 
Αααα και κατη αλο βασηκο.ο μηλερητης ειναι του μπουσουλα??η βελγιου?? Ο κοκος ειναι ψιλος αανθρακι χρωμα σε φηλιδια η μπαλ παουερ νικελ χρωμα κοκους???εχει διαφορα στης δοσης
Εσύ θα με τρελάνεις τελείως ...
 
Γιατί ξέρεις όλες τις πυρίτιδες απ' έξω και τις πλήρεις συνταγές χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξεις σημειώσεις !!!! 😍
Καλημέρα ...
Τη σημιοσης.λογηστης δεν ειμαι.κουζουλος ναι .sarcastic. οτη δουλευο το θημαμε απεξο και ανεκατοτα,μπενη μεσα στο πετσημου.τα γραματα δεν τα πηρα ποτε, αυτα τα πιανο στον αερα.sarcastic..sarcastic.
 
...κάνε όμως ένα πείραμα φίλε μου... :)

Φτιάξε ένα σετάπ με ταχύτητα 410-430 μ/δλ και κάνε μια δοκιμή διάτρησης σε σχολικό βιβλίο στα 35 μέτρα...
Κόψε πυρίτιδα στο ίδιο σετάπ να φθάσει 370-380 μ/δλ και βάλε ένα νούμερο πιο χονδρό σκάγι....
Ξανάκανε την δοκιμή σου και ίσως εκπλαγείς...;)
Μμμμμ.think.
Μήπως την διαφορά στη περίπτωση που λες την κάνει το πιο χονδρό σκάγι και όχι οι αρχική ταχύτητα; Σε ίδιο νούμερο σκαγίου και πυκνότητας αυτού και εφόσον δεν παραμορφωθεί η σφαιρικότητα του ποιο θα έχει πιο μεγάλη μένουσα ταχύτητα; Αυτό που έχει μεγάλες αρχικές ή αυτό που έχει χαμηλές-μεσαίες αρχικές; Εγώ πιστευω αυτό που θα έχει μεγαλύτερες αρχικές.
Και ο λόγος ειναι ότι και αυτό με τις μεγαλύτερες αρχικές κάποια στιγμή μετά απο κάποια μέτρα θα φτάσει την ταχύτητα αυτού με τις μικρότερες αρχικές. Οπότε απο το σημείο αυτό και μετά θα έχουμε την ίδια επιβράδυνση στις ταχύτητες. Απαραίτητη προυπόθεση βέβαια να έχουν διατηρήσει την σφαιρικότητα τους και την αρχική τους μάζα τα σκάγια που για αυτό θα πρέπει να φροντίσουμε εμείς με άλλον τρόπο. Πχ χαμηλές πιέσεις , πιο σκληρά σκάγια , καλύτερο αμορτισερ κλπ κλπ.
Όλα έχουν να κάνουν με την αρχική ενέργεια (κινητική στην περίπτωση μας) την αρχή διατήρησης της ενέργειας και των απωλειών που θα έχουμε λόγο ανιστάσεων που θα μετατρέπουν την κινητική σε θερμική ενέργεια.
Με άλλα λόγια εγώ θα προτειμούσα αντι να ρίξω τις ταχύτητες και να μειώσω το νούμερο, να βάλω πιο σκληρά σκάγια όπως επιχαλκωμένα ή επινικελωμένα και να γενικότερα να προστατέψω καλύτερα τα σκάγια αν θέλω μεγαλύτερες μένουσες και κατα συνέπεια διάτρηση.
Παρόλα αυτά δεν ειμαι τις υπερβολής. Τα φυσίγγια μου κοιτάζω να ειναι απο 370-430 m/s V1.5 ανάλογα τον προορισμό τους πάντα και το θήραμα ώστε να είμαι στα όρια του κατασκευαστή της πυρίτιδας με το ανάλογο βάρος γόμωσης ώστε να μπορώ να ελέγξω τις πιέσεις και να μην κάνω υπερβολές.
 
Last edited:
Μμμμμ.think.
Μήπως την διαφορά στη περίπτωση που λες την κάνει το πιο χονδρό σκάγι και όχι οι αρχική ταχύτητα; Σε ίδιο νούμερο σκαγίου και πυκνότητας αυτού και εφόσον δεν παραμορφωθεί η σφαιρικότητα του ποιο θα έχει πιο μεγάλη μένουσα ταχύτητα; Αυτό που έχει μεγάλες αρχικές ή αυτό που έχει χαμηλές-μεσαίες αρχικές; Εγώ πιστευω αυτό που θα έχει μεγαλύτερες αρχικές.
Και ο λόγος ειναι ότι και αυτό με τις μεγαλύτερες αρχικές κάποια στιγμή μετά απο κάποια μέτρα θα φτάσει την ταχύτητα αυτού με τις μικρότερες αρχικές. Οπότε απο το σημείο αυτό και μετά θα έχουμε την ίδια επιβράδυνση στις ταχύτητες. Απαραίτητη προυπόθεση βέβαια να έχουν διατηρήσει την σφαιρικότητα τους και την αρχική τους μάζα τα σκάγια που για αυτό θα πρέπει να φροντίσουμε εμείς με άλλον τρόπο. Πχ χαμηλές πιέσεις , πιο σκληρά σκάγια , καλύτερο αμορτισερ κλπ κλπ.
Όλα έχουν να κάνουν με την αρχική ενέργεια (κινητική στην περίπτωση μας) την αρχή διατήρησης της ενέργειας και των απωλειών που θα έχουμε λόγο ανιστάσεων που θα μετατρέπουν την κινητική σε θερμική ενέργεια.
Με άλλα λόγια εγώ θα προτειμούσα αντι να ρίξω τις ταχύτητες και να μειώσω το νούμερο, να βάλω πιο σκληρά σκάγια όπως επιχαλκωμένα ή επινικελωμένα και να γενικότερα να προστατέψω καλύτερα τα σκάγια αν θέλω μεγαλύτερες μένουσες και κατα συνέπεια διάτρηση.
Παρόλα αυτά δεν ειμαι τις υπερβολής. Τα φυσίγγια μου κοιτάζω να ειναι απο 370-430 m/s V1.5 ανάλογα τον προορισμό τους πάντα και το θήραμα ώστε να είμαι στα όρια του κατασκευαστή της πυρίτιδας με το ανάλογο βάρος γόμωσης ώστε να μπορώ να ελέγξω τις πιέσεις και να μην κάνω υπερβολές.
Καλημέρα Μανόλη! :)

Πάμε για παρέλαση τώρα...:)

Θα επανέλθω και για ίδιο νούμερο σκαγιών , για την ώρα χωρίς να παρεξηγείς ελπίζω το κάπως δασκαλίστικο ύφος ( δεν είναι !) θα σου έλεγα να διαβάσεις ολόκληρο το άρθο "Ο Μύθος της γλήγορης τουφεκιάς" που έχω ανεβάσει πολλάκις , αναφέρει και τα περί διάτρησης...

(απόσπασμα)

[...]

Η αντίσταση του αέρα

....η αντίσταση του αέρα στην κίνηση των σκαγιών, δεν είναι ανάλογη της ταχύτητάς τους. Η αντίσταση του αέρα είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας, που σημαίνει ότι όταν η ταχύτητα των σκαγιών διπλασιάζεται, η αντίσταση του αέρα τετραπλασιάζεται. Έτσι τα σκάγια που ξεκινούν με μεγάλη ταχύτητα από το στόμα του όπλου, επιβραδύνονται πολύ περισσότερο από αυτά με τη μικρότερη αρχική ταχύτητα, με αποτέλεσμα οι τελικές τους ταχύτητες να μη διαφέρουν πολύ...

[...]

...τούτο ειναι Νόμος της Φυσικής , δεν το λέω εγώ...;)
 
Ο Μάριος νομίζω έχει γράψει ότι πιο πολύ και από την v1θα έπρεπε να δίνουμε προσοχή στην v10 δηλαδή τις μένουσες. Πολύ σωστά και η εξήγηση είναι απλή, αν για λόγους που έχουν γραφτεί επανειλημμένα ( μικρότερες παραμορφωσεις, αυξημένο τσοκαρισμα, κυαθιο που απελευθερωνει τα σκάγια αργότερα, κλπ) με κάποια συνταγή έχουμε μεγαλύτερες μένουσες, θα έχουμε και μεγαλύτερη διάτρηση σε κάθε απόσταση Πχ μια γόμωση με ν1 390 και ν10 325 και άλλη γόμωση με ίδιο βάρος και μέγεθος σκαγιων αλλά με ν1405 και ν10 325, αυτό σημαίνει πως η πρώτη γόμωση ενώ ξεκίνησε πιο αργή κρατάει καλύτερα την ταχύτητα της όσο αυξάνει η απόσταση και αφού ήδη στα 10 μέτρα έφτασε την δεύτερη, από εκεί και πέρα θα είναι όλο και περισσότερο ταχύτερη από την άλλη όσο μεγαλώνει η απόσταση.
 
Καλλό απόγευμα σ΄ όλους τους φίλους... :)

Κατ’ αρχήν νομίζω ότι πρέπει να θέσουμε και κάποιες «σταθερές»…

Μια πολύ σημαντική θεωρώ προσωπικά την θεωρία των «τετραγώνων» γομώσεων. Αυτές είναι για το 12αρι τα 28 γρ. , το 16αρι τα 26,5 γρ. και το 20αρι τα 24 γρ… Τι κοινό έχουν;

Λόγο της κοντής/τετράγωνης στήλης των σκαγιών( ύψος = πλάτος , περίπου ) έχουν την ιδιότητα να προσφέρουν λιγότερες παραμορφώσεις και καλύτερες κατανομές, με αυξημένη την διατήρηση της σφαιρικότητας των σκαγιών…

Όσο απομακρυνόμαστε από την τετράγωνη γόμωση προς τα πάνω τόσο οι πιέσεις αυξάνουν για να προωθήσουν το μεγαλύτερο φορτίο σκαγιών και κατ’ επακόλουθο και οι παραμορφώσεις των σκαγιών…

Στην πράξη μέχρι και τα 30-32 γρ. στο 12αρι έχουμε την δυνατότητα να πάρουμε σχετικά υψηλές ταχύτητες με μικρές παραμορφώσεις…

Αν μια αύξηση της ταχύτητας σε μια γόμωση 32 γρ κατά 5 μ/δλ προϋποθέτει αύξηση των πιέσεων κατά 20 bar, για μια γόμωση 35-36 και παραπάνω θα φθάνει στα 40-50 bar και ίσως και παραπάνω, όσο αυξάνει το φορτίο των σκαγιών…

Χωρίς να μπούμε στο τρυπάκι της αναφοράς σε «ειδικού τύπου» σκαγιών, του bufer, των κυαθίων, τυχόν κόντρα δόσεων και άλλων ιδιογομωτικών «τρικ», οι αυξημένες / περιττές ταχύτητες θεωρώ ότι δεν είναι άμοιρες μειονεκτημάτων , το αντίθετο μάλιστα…

Για να δώσω ένα αριθμητικό παράδειγμα έστω ότι έχουμε μια γόμωση 34 γρ. με τα ίδια σκάγια Νο 6 έστω 4%-5% αντιμονίου, τα ίδια υλικά , προορισμένη για μεσαία θηράματα, το ένα με αρχική 405 μ/δ (1330 fps) και μια άλλη με 370 μ/δλ(1220 μ/δλ)…

Ο πινάκας μας δίνει τις διαφορές …

shot size velocity & energy table.jpg

Στα 36,5 μετρά η διάφορα στην αρχική ταχύτητα από 35 μ/δλ , εξανεμίστηκε στα 13 μ/δλ και στα 55 μετρά στα 11 μ/δλ!!!…

Η κινητική ενεργεία έφτασε να διαφέρει στα 55 μετρά 0,16 ποδο-λίβρες μόνον!!!…

Άραγε τι διαφορές θα είχαν σε διάτρηση , κατανομή, ισοκατανομή και συγκέντρωση στα 35 μέτρα;

Ποια θα ήταν η διαφορά τους σε φονικότατα στο θήραμα;
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top