εγώ Shell φουλάρω κάθε Τρίτη στην προσφορά της 98αρας....για την B&P οκ...

Το test με τα 0,50€ (cent) το ξέρει κανείς για να τσεκαρει τα καψούλια;;;;
εγώ Shell φουλάρω κάθε Τρίτη στην προσφορά της 98αρας....για την B&P οκ...
Το test με τα 0,50€ (cent) το ξέρει κανείς για να τσεκαρει τα καψούλια;;;;
Η ΜΒ 36 καιγεται ανετα με 616 στα 34 αυτο δεν ειναι προβλημα.....Αυτο που μου προκαλει απορια ειναι οτι βαζει τον 67αρι καλυκα σε 65αρα θαλαμη......Δεν ξερω.... αυτο μπορει να γινει?View attachment 59069και γιατί ρε μάγκες οι ιταλιανοι την γεμίζουν σε ένα από τα καλύτερα για μένα φυσέκια τους στα 34???
67αρης κάλυκας ή και 70αρης ( στην πραγματικότητα 68 μέχρι 69 χιλιοστά), σε 65αρα θαλάμη, δημιουργεί την ίδια περιπου μέγιστη πίεση όπως σε μία 70αρα ή 76αρα ή 89αρα θαλάμη . Αυτό που αλλάζει είναι η πορεία των πιέσεων μετά την pmax όπου η καμπύλη χαμηλώνει πιο ομαλά, και αυτό αποτελεί βλητικο πλεονέκτημα..Αυτο που μου προκαλει απορια ειναι οτι βαζει τον 67αρι καλυκα σε 65αρα θαλαμη......Δεν ξερω.... αυτο μπορει να γινει
...ναι το επιτρέπουν οι τελευταίοι υπάρχοντες κανονισμοί C.I.P...Η ΜΒ 36 καιγεται ανετα με 616 στα 34 αυτο δεν ειναι προβλημα.....Αυτο που μου προκαλει απορια ειναι οτι βαζει τον 67αρι καλυκα σε 65αρα θαλαμη......Δεν ξερω.... αυτο μπορει να γινει?
Συμφονω..Αλλα ποσες κανες με 65mm η 70mm θαλαμες ειναι δοκιμασμενες σε 1370 bar?Aντιθετα αν ο πιτσιρικος παρει την 302 του παππου του η το πλαγιοκανο με τα κοκορια του προπαπου του και βαλει μεσα μασουρια 76αρια η και παραπανω .....τοτε υπαρχει προβλημα.....Αυτο λεω.Γιώργο αν το όπλο είναι δοκιμασμένο σε 1370bar, κανένα πρόβλημα ,ακόμη και με φυσίγγια hp 1050 bar.
Βληματική υπεροχήπρόσφατα έμαθα από έγκυρη πηγή για ΡΗΞΗ κάννης
έβαλε φυσίγγι 89 χιλ σε θαλάμη 76 χιλ
Ναι..Χώρεσε;
Αυτο προσπαθουσα να εξηγησω καποτε σε καποιον και εκεινος χασκογέλαγε...τον εγραψα κανονικα, κ του ειπα κανε οτι νομιζεις.......εν ολιγης, τα μονοβολα δεν εχουν την ταση να ελαστικοποιούντε στην καννη πριν βγουν απο το στομιο, οπως μια γομωση με σκαγια.Μία επισήμανση, τα παραπάνω ισχύουν για φυσίγγια με σκάγια ή και δραμια, όχι για μονοβολα. Τα μονοβολα αναπτύσσουν πιέσεις με διαφορετικό τρόπο. Στα μονοβολα φυσίγγια το μήκος της θαλαμης και η διάμετρος του αυλου της κάνης παίζουν καθοριστικό ρόλο, και όχι το μήκος του κάλυκα. Πχ μονοβολα φυσίγγια 70 χιλιοστών που σε θαλάμη 76αρα αναπτύσσουν 800 bar, σε θαλάμη 89 χιλιοστών (3,5") μπορεί να βγάζουν 500bar. Αντίθετα μονοβολα φυσίγγια 89 χιλιοστών που σε 89αρα θαλάμη αναπτύσσουν 800 bar ,σε 70αρα μπορεί να φτάνουν τα 2000 bar.
Το επιπλέον μήκος του κάλυκα πχ ενός 76 χιλ στην θαλάμη των 70χιλ σημαίνει ότι τα τελευταία 5-6 χλιοστα (που δεν ειναι καθόλου λίγα) στον κάλυκα θα βρίσκονται στον κώνο προσαρμογής. Αυτό σημαίνει ότι ο κάλυκας σε αυτά τα τελευταία 6 χιλιοστά του αστεροειδούς κλεισίματος δεν θα ανοίξει-διασταλεί πλήρως όπως θα συνέβαινε μέσα στην θαλάμη αλλά θα δημιουργήσει μία επιπλέον έμφραξη που έχει αποτέλεσμα την αύξηση των πιέσεων όπως το καταλαβαίνω εγώ. Αυτή η επιπλέον έμφραξη μπορεί να μην είναι αρκετή ώστε να αυξήσει υπερβολικά τις πιέσεις σε επικίνδυνο βαθμό αυτό όμως δεν νομίζω ότι μπορούμε να το ξέρουμε εμείς ακριβώς γιατί εξαρτάται και από άλλους παράγοντες όπως τον κώνο προσαρμογής , τον αυλό της κάννης, τον τύπο του βλήματος πχ. αν ειναι μονόβολο,δράμια, ή ατσάλινα σκαγια ή τον τύπο του συγκεντρωτήρα όπως πχ. φυσίγγια no limits κλπ. Ακόμη και στα απλά μολύβδινα σκάγια θα δημιουργήσει μία επιπλέον σύσφιξη με αποτέλεσμα την παραμόρφωση των σκαγίων με ότι αυτό συνεπάγεται στην κατανομή της τουφεκιάς μας. Με άλλα λόγια είναι ένα ρίσκο για τις πιέσεις γιατί δεν μπορούμε να ξέρουμε πόση αύξηση θα υπάρξει λόγο της επιπλέον έμφραξης οπότε αυξάνουμε τις πιθανότητες ατυχήματος και καταστροφής του όπλου μας με ότι αυτό συνεπάγεται. Τελος δεν έχει να μας προσφέρει τίποτα θετικό και ουσιαστικό στην τουφεκιά μας. Οπότε δεν νομίζω ότι αξίζει να το δοκιμάσει κάποιος και ουτε καν αξίζει να το συζητάμε ή να το προτείνουμε. Κανονικά κατά την γνώμη μου θα έπρεπε για λόγους ασφαλείας να απαγορεύεται να χρησιμοποιείς φυσίγγι με μεγαλύτερο μήκος κάλυκα από ότι το μήκος της θαλάμης.Μία επισήμανση, τα παραπάνω ισχύουν για φυσίγγια με σκάγια ή και δραμια, όχι για μονοβολα. Τα μονοβολα αναπτύσσουν πιέσεις με διαφορετικό τρόπο. Στα μονοβολα φυσίγγια το μήκος της θαλαμης και η διάμετρος του αυλου της κάνης παίζουν καθοριστικό ρόλο, και όχι το μήκος του κάλυκα. Πχ μονοβολα φυσίγγια 70 χιλιοστών που σε θαλάμη 76αρα αναπτύσσουν 800 bar, σε θαλάμη 89 χιλιοστών (3,5") μπορεί να βγάζουν 500bar. Αντίθετα μονοβολα φυσίγγια 89 χιλιοστών που σε 89αρα θαλάμη αναπτύσσουν 800 bar ,σε 70αρα μπορεί να φτάνουν τα 2000 bar.
Τα 5 χιλιοστά πιστεύω είναι πολλά.Τα περισσότερα όπλα έχουν ανοχές από 2,5 έως 3,5 χιλιοστά.Νίκο πάντα προσέχω . Αν προσέξεις και εσύ θα δεις πως γράφω για χρήση φυσιγγίου 70 χιλιοστών (68 με 69 χιλιοστών) σε 65αρα θαλάμη, και χρήση φυσιγγίου υψηλών πιέσεων, αυτά με την ένδειξη 1050bar, μόνο σε όπλα δοκιμασμένο στα 1370 bar. Ένα φυσίγγι <1050 bar > 70 χιλιοστών σε μια κάνη με θαλάμη 76αρα δοκιμασμένη σε λιγότερα από 1370 bar ΔΕΝ ενδείκνυται. Συνοπτικά, δεν χρησιμοποιουμε ΠΟΤΈ φυσίγγια που παράγουν πιέσεις μεγαλύτερες από το 75% των πιέσεων δοκιμής του όπλου, πχ 675 bar για όπλα δοκιμασμένα στα 900bar ,ή 1050bar σε όπλα δοκιμασμένο στα 1370 bar. Και ΜΠΟΡΟΎΜΕ να χρησιμοποιήσουμε φυσίγγια με μήκος κάλυκα έως και 5 χιλιοστά μακρύτερα από το μήκος της θαλαμης ,πχ 70χιλιοστων σε 65αρα θαλάμη ή 3 ιντσών ( στην πραγματικότητα 75 χιλιοστών ) σε 70αρα θαλάμη.
Ναι όλα αυτά όμως ισχύουν όταν δεν υπάρχει έμφραξη και η γόμωση περνάει ελεύθερα από την κάννη . Τώρα όμως η γόμωση όταν φτάνει στα 6 τελευταία χιλιοστά του κάλυκα υπάρχει επιπλέον έμφραξη πέρα από αυτήν του κώνου προσαρμογής που μπορεί να ξαναανεβάσει ξανά τις πιέσεις σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαφυγή ώστε να εκτονωθούν τα αέρια. Μάλιστα σε περίπτωση που η γόμωση είναι πχ μονοβολο και για κάποιο λόγο δεν καταφέρει να περάσει λόγο της έμφραξης αυτής και σφινώσει τότε μπορεί να έχουμε και ρίγμα στην κάννη όπως αντίστοιχα συμβαίνει όταν την φράζουν με 20αρι φυσίγγι σε καταστροφικές δοκιμές. Πως μπορείς να ξέρεις ότι θα καταφέρει η γόμωση να περάσει από αυτή την επιπλέον έμφραξη χωρίς να ανεβάσει ξανά υπερβολικές πιέσεις? Ελπίζω να καταλαβαίνεται τι εννοώ.Mangelasaki και Στέφανε, όπως προείπα προσέχω ακόμη και τον τόνο που βάζω, αλλά οι αμφιβολίες είναι θεμιτες ,οπότε εξηγούμαι. Οι πιέσεις στην κάνη δεν είναι κάτι αφηρημένο και ανεξέλεγκτο . Σύμφωνα με την κυρίαρχη άποψη περί εσωτερικής βλητικής ( εγώ έχω διαφορετική άποψη), και σε αυτό συμφωνούν όλοι οι σύγχρονοι βλητικοι, οι πιέσεις κατά την πυροδοτηση φυσιγγίου με σκάγια ή δραμια, κορυφώνονται στα πρώτα 5 χιλιοστά μετακίνησης της στήλης των σκαγιων. Μετά την κορύφωση οι πιέσεις ακολουθούν μία έντονα πτωτική πορεία , και πριν το βύσμα βγει από τον καλυκα έχουν μειωθεί κατά 50% με 70%. Πρακτικά, ένα φυσίγγι με αστεροειδες κλεισιμο με τελικό ύψος 58 χιλιοστων πχ 800 bar , φτάνει σε αυτό το επίπεδο όταν η στήλη έχει προχωρήσει μέσα στον κάλυκα κατά 5 το πολύ χιλιοστά, που σημαίνει πως έχει ανοίξει το αστεροειδες και η κορυφή της στήλης βρίσκεται στα 63 περιπου χιλιοστά από την αρχή της θαλαμης.