Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Ford ranger 2,5litr turbo diesel το εχουμε στη δουλεια καμια δεκαρια χρονια, ειναι στην ουσια mazda, η πεμπτη ταχυτητα προβληματικη απο καινουργιο, ο σαζμανας ηθελε περσι, 1350 ευρω + τα εξοδα βγαλε βαλε και πηγαινε ελα, και ο σαζμανας λεει θα ξαναχαλασει γιατι ειναι λαθος η σχεδιαση του. Στην κονσολα τα χειριστηρια ειναι απο πλαστικο χειροτερο απο κινεζικα παιχνιδια και τα εχω επισκευασει κανοντας πατεντα.Απο δυναμη παντως ειναι αρμα, ειτε αδειο ειτε με 1 τονο βαρος το ιδιο παει.
Εγώ Γιώργο από όσα έχουμε εδώ το έχω ξεχωρίσει και δεν έχει βγάλει κάτι σε σχέση με άλλα που έδειξαν κατευθείαν τις προθέσεις τους.
 
Ford ranger 2,5litr turbo diesel το εχουμε στη δουλεια καμια δεκαρια χρονια, ειναι στην ουσια mazda, η πεμπτη ταχυτητα προβληματικη απο καινουργιο, ο σαζμανας ηθελε περσι, 1350 ευρω + τα εξοδα βγαλε βαλε και πηγαινε ελα, και ο σαζμανας λεει θα ξαναχαλασει γιατι ειναι λαθος η σχεδιαση του. Στην κονσολα τα χειριστηρια ειναι απο πλαστικο χειροτερο απο κινεζικα παιχνιδια και τα εχω επισκευασει κανοντας πατεντα.Απο δυναμη παντως ειναι αρμα, ειτε αδειο ειτε με 1 τονο βαρος το ιδιο παει.
Δεν το ανέφερα καν γιατί δεν έχω ακούσει καλά λόγια και επίσης δε μου γεμίζει το μάτι..θα ήταν η τελευταία μου επιλογή..
 
Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση, Ναβάρα 165ιππους ,ισουζου D max 1.9 165ιππους , Hilux και αμαροκ από 2017 και μετά πως πανε στην άσφαλτο ,τι κατανάλωση έχουν σε ταξίδια 120-140 κλμ/ ώρα και τι θέματα- ζημιές έχουν βγάλει;
Εγώ έχω το hillux του 2023 με τον 2.4 150ιπποι μου δείχνει 9.9 σταθερα έχω όμως βαρύ πόδι συν ότι το χω σηκώσει +5εκ με αναρτηση και άλλαξα τα λάστιχα με maxxis a/t ίδια διάσταση όμως,ο μπατζανακης μου έχει ακριβώς το ίδιο μαμισιο παίζει στα 8.6 ,στο δρόμο ειναι πολύ καλό βέβαια δεν έχουμε δρόμους να αναπτύξουμε.μεγαλες ταχύτητες 120 130+
 
Εγώ έχω το hillux του 2023 με τον 2.4 150ιπποι μου δείχνει 9.9 σταθερα έχω όμως βαρύ πόδι συν ότι το χω σηκώσει +5εκ με αναρτηση και άλλαξα τα λάστιχα με maxxis a/t ίδια διάσταση όμως,ο μπατζανακης μου έχει ακριβώς το ίδιο μαμισιο παίζει στα 8.6 ,στο δρόμο ειναι πολύ καλό βέβαια δεν έχουμε δρόμους να αναπτύξουμε.μεγαλες ταχύτητες 120 130+
8.6 είναι πολύ καλά.. γύρω στα 9 έχω ακούσει και για το ισουζου..
 
Μια ερωτηση.Βρηκα ένα Jimny ,του 2004 με 200.000 χλμ.Δεν το δίνει κατω από 8000 ευρω.Πως σας φαίνεται η τιμη?
Πολύ ακριβό για τα χιλιόμετρα που έχει. Στην περίπτωση που είναι άριστο για την ηλικία του και μετά από τη σύμφωνη γνώμη μηχανικού, 6.000 ευρώ θα ήταν μια καλή τιμή για διαπραγμάτευση.
 
Μια ερωτηση.Βρηκα ένα Jimny ,του 2004 με 200.000 χλμ.Δεν το δίνει κατω από 8000 ευρω.Πως σας φαίνεται η τιμη?
Υπάρχει η λογική ότι επειδή έχει βγει σκυλί εκτός δρόμου και είναι λίγα κυβικά (τεκμήρια, τέλη) χαμηλά ότι τα πουλάνε πανάκριβα όπως και με τα τέριος,αν δεν υπήρχε το θέμα των τελών με την υγραεριοκίνηση πλέον ,αυτά τα αυτοκίνητα θα τα έβλεπες αραιά και που διότι το μόνο θετικό τους είναι το μικρό μοτέρ.
 
Έχω το l200 του 2018 με τα 178 αυτόματο

Το πήρα το 20 από σαρακακη με 76χιλ χιλιόμετρα χιλιόμετρα

Τώρα έχει 130

Το δουλεύω για καθημερινό αυτοκίνητο + κυνήγι

Δεν έχει βγάλει κάτι

Βάζω λάδια castrol h liqui molly στις προδιαγραφές του κατασκευαστή

Δεν το έχω φορτώσει πάρα μόνο 1-2 φορές το χρόνο ελιές κτλ.

Η 4κινηση είναι πολύ καλή καθώς έχει 3 επιλογές από την αυτόματη μέχρι αργά

Είναι πολύ ευέλικτο για την κατηγορία του και φρενάρει καλά

Γενικά από την αλλαγή μοντέλου ποτε ήταν το 2006 και μετά όσα μιτσουμπισι ξέρω δεν έχουν βγάλει θέματα με σωστή συντήρηση

Μακριά από τα προηγούμενα που ήθελες 2 καπάκια την χρονιά.

Κατανάλωση πάνω κάτω στο 10 ούτε τρέχω ούτε λυπάμαι να κάνω προσπέραση

Πετρέλαιο βάζω σχεδόν πάντα το καλό της εκο από βενζινάδικο που εμπιστεύομαι

Και μερικές φορές shell

Μέχρι 120 το αμάξι πατάει πολύ καλά και νιώθεις ασφάλεια με τα 50-50 λάστιχα.

Φίλος έχει ναβαρα του 21 δεν έχει βγάλει κάτι σε παρόμοια χρήση
 
Παιδιά ο αδερφός μου έχει το jimni του '99( με τον λεβιέ στην τετρακίνηση, όχι κουμπιά) αυτά ψάχνουν οι γνώστες.....
Δεν το πουλάει, αλλά τον έχουν πρήξει κάποιοι γνωστοί,να τους το δώσει.
Η τιμή που το αγοράζουν είναι 6Κ και την πρότειναν μόνοι τους.
Το αυτοκίνητο έχει 160000 klm
 
Μία έτσι κ μία γιουβέτσι τα λέμε.
Το παλιό κ καλό δεν πρέπει να πληρωθεί ρε παιδιά?
Αν δεν κάνει σε κάποιον η τιμή, πάει στο επόμενο..με τα κουμπάκια.
Τώρα 500€ πάνω κάτω δεν είναι τπτ αν είναι πέννα το jimnaki.
Πάντως κ τα πρώτα ( με λεβιέ)στη πολύ πίεση είχαν θέμα μ το βοηθητικό(transfer) και βάζανε από 413(samourai)
 
Έχω το l200 του 2018 με τα 178 αυτόματο

Το πήρα το 20 από σαρακακη με 76χιλ χιλιόμετρα χιλιόμετρα

Τώρα έχει 130

Το δουλεύω για καθημερινό αυτοκίνητο + κυνήγι

Δεν έχει βγάλει κάτι

Βάζω λάδια castrol h liqui molly στις προδιαγραφές του κατασκευαστή

Δεν το έχω φορτώσει πάρα μόνο 1-2 φορές το χρόνο ελιές κτλ.

Η 4κινηση είναι πολύ καλή καθώς έχει 3 επιλογές από την αυτόματη μέχρι αργά

Είναι πολύ ευέλικτο για την κατηγορία του και φρενάρει καλά

Γενικά από την αλλαγή μοντέλου ποτε ήταν το 2006 και μετά όσα μιτσουμπισι ξέρω δεν έχουν βγάλει θέματα με σωστή συντήρηση

Μακριά από τα προηγούμενα που ήθελες 2 καπάκια την χρονιά.

Κατανάλωση πάνω κάτω στο 10 ούτε τρέχω ούτε λυπάμαι να κάνω προσπέραση

Πετρέλαιο βάζω σχεδόν πάντα το καλό της εκο από βενζινάδικο που εμπιστεύομαι

Και μερικές φορές shell

Μέχρι 120 το αμάξι πατάει πολύ καλά και νιώθεις ασφάλεια με τα 50-50 λάστιχα.

Φίλος έχει ναβαρα του 21 δεν έχει βγάλει κάτι σε παρόμοια χρήση
Οπότε με άσφαλτινα λάστιχα πιάνουμε και τα 140 πιστεύεις με άνεση; Διπλοκαμπινο έχεις;
Δε σε ρωτάω για θόρυβο σε αυτές τις ταχύτητες στην Εθνική γιατί εσύ έχεις 50-50 και αυτά βουιζουν λίγο παραπάνω.
 
Οπότε με άσφαλτινα λάστιχα πιάνουμε και τα 140 πιστεύεις με άνεση; Διπλοκαμπινο έχεις;
Δε σε ρωτάω για θόρυβο σε αυτές τις ταχύτητες στην Εθνική γιατί εσύ έχεις 50-50 και αυτά βουιζουν λίγο παραπάνω.

Ναι σε καλούς δρόμους δεν έχεις θέμα και από θόρυβο τίποτα το ιδιαίτερο.

Ναι διπλοκαμπινο αλλά πάντα με προσοχή κανένα αγροτικό δεν θα έχει ποτέ το κράτημα ενός καλού σεντάν
 
Ναι σε καλούς δρόμους δεν έχεις θέμα και από θόρυβο τίποτα το ιδιαίτερο.

Ναι διπλοκαμπινο αλλά πάντα με προσοχή κανένα αγροτικό δεν θα έχει ποτέ το κράτημα ενός καλού σεντάν
Αν επιτρέπεται τι τιμή είχε νέο τότε το μοντέλο του 18 και τι τιμή το πήρες με 76 χιλιάδες Χλμ; Δηλαδή ουσιαστικά τι γλύτωσες σε χρήματα σε ρωτάω..
 
Κοιτάξτε ο τίτλος του θέματος που γράφουμε ,θα μπορούσε να απαντηθεί με ένα καλό βαν τετρακίνητο εξοπλισμένο με όλα τα κομφορ και για διαμονή.Ποσοι μπορούν να το έχουν όμως ,απαντώ ελάχιστοι.
Έτσι το κατάλληλο αυτοκίνητο για την πλειοψηφία για κυνήγι έχει τεράστιες διαφορές για τον κάθε ένα .Άλλο ο κάτοικος της πόλης άλλο της επαρχίας άλλο ο έχον οικονομική άνεση άλλο αυτός που προσπαθεί να τα συνδυάσει όλα σε ένα που εκεί νομίζω ανήκει η πλειοψηφία των κυνηγών.Συζητώντας τώρα για μικρομεσαίας κατηγορίας προσωπικά ασχέτως τι προσφέρουν πρέπει να είσαι διατεθειμένος τι θα θυσιάσεις και για ποιο λόγο .
Σαν ψηλός που είναι δεν χωράω σε ένα Τζίμι όπως και στη πλειοψηφία των τζιποειδων δεν κάθομαι άνετα στο κάθισμα για να κάνω χιλιόμετρα και μετά να βγαίνω και να κυνηγάω και όχι να κάνω διατάσεις κάνα τέταρτο για να ισιώσω .Πάσχει δυστυχώς η κατηγορία τζιποειδών από αυτοκίνητο τζιπ άνετο με χώρους , αξιοπρεπή τετρακίνηση ,δεν θα θέσω όρο τις κοντές σχέσεις γιατί στην πλειοψηφία των κυνηγών είναι άχρηστες αλλιώς δε θα βλέπαμε τόσα SUV,θα βλέπαμε ποιο καθαρόαιμα τζιπ ,τα οποία να έχουν έναν κινητήρα της τάξεως 1600/1800 με ισχύ και να μην είναι και πανάκριβα.
 
Back
Top