Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Αν επιτρέπεται τι τιμή είχε νέο τότε το μοντέλο του 18 και τι τιμή το πήρες με 76 χιλιάδες Χλμ; Δηλαδή ουσιαστικά τι γλύτωσες σε χρήματα σε ρωτάω..
Φιλε ευτυχώς μου ηρθε η ιδέα και το πήρα τότε μέσα στον κορονοιο 25χιλ με δώρο καινούργια λάστιχα μπαταρία που σήμερα το πουλάω πάλι 25 άμα θέλω

Καινούργιο τότε στα 40 έβγαινε
 
Φιλε ευτυχώς μου ηρθε η ιδέα και το πήρα τότε μέσα στον κορονοιο 25χιλ με δώρο καινούργια λάστιχα μπαταρία που σήμερα το πουλάω πάλι 25 άμα θέλω

Καινούργιο τότε στα 40 έβγαινε
Το πήρες πολύ καλά, είναι πολύ λίγα τα Χλμ για μοτέρ πετρελαίου.. ουσιαστικά ήταν αδουλευτο το αμάξι..
 
Το πήρες πολύ καλά, είναι πολύ λίγα τα Χλμ για μοτέρ πετρελαίου.. ουσιαστικά ήταν αδουλευτο το αμάξι..
Μόνο εθνική είχε κάνει φαινόταν το ένιωθες σφιχτό .

Από κάτω αγρατσουνιστο και χωρίς ίχνος σκουριάς

2 χρόνια έψαχνα αλλά έτυχε καλό λαχείο
 
Πολύ ακριβό για τα χιλιόμετρα που έχει. Στην περίπτωση που είναι άριστο για την ηλικία του και μετά από τη σύμφωνη γνώμη μηχανικού, 6.000 ευρώ θα ήταν μια καλή τιμή για διαπραγμάτευση.
πρεπει ο τυπος να είναι συνεσθηματικά δεμένος με το αμαξι γι΄αυτο και η τημη
 
Παιδιά ο αδερφός μου έχει το jimni του '99( με τον λεβιέ στην τετρακίνηση, όχι κουμπιά) αυτά ψάχνουν οι γνώστες.....
Δεν το πουλάει, αλλά τον έχουν πρήξει κάποιοι γνωστοί,να τους το δώσει.
Η τιμή που το αγοράζουν είναι 6Κ και την πρότειναν μόνοι τους.
Το αυτοκίνητο έχει 160000 klm
ητε λεβιές ητε κουμπή είναι ακριβος το ιδιο ...
το 4χ4 μπένει ηλεκτρονικά..
τα μονα 4χ4 που εμπεναν μηχανικά ηταν αυτα που έπρεπε να βγείς απο το αμαξι και να γυρίσεις τις πεταλούδες απο τους τροχους
 
ητε λεβιές ητε κουμπή είναι ακριβος το ιδιο ...
το 4χ4 μπένει ηλεκτρονικά..
τα μονα 4χ4 που εμπεναν μηχανικά ηταν αυτα που έπρεπε να βγείς απο το αμαξι και να γυρίσεις τις πεταλούδες απο τους τροχους
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
 
Βλέποντας τα παραπάνω θα καθαρίσετε πολλούς μύθους στο μυαλό σας και θα καταλάβετε ότι η προσπέραση εμποδίων αυτή ως αυτή έχει πολλές παραμέτρους και όχι μόνο που και πως μοιράζεται η κίνηση ασχέτως αν αυτό είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο
 
ητε λεβιές ητε κουμπή είναι ακριβος το ιδιο ...
το 4χ4 μπένει ηλεκτρονικά..
τα μονα 4χ4 που εμπεναν μηχανικά ηταν αυτα που έπρεπε να βγείς απο το αμαξι και να γυρίσεις τις πεταλούδες απο τους τροχους


Εδώ το τρανσφερ με το Actuator , το ηλεκτρικο.



Εδω το μηχανικό



Και εδώ το σετ για την ενισχυση του μηχανικου.

https://www.hm4x4.com/en/suzuki-jimny-installation-kit-t-case
 
ητε λεβιές ητε κουμπή είναι ακριβος το ιδιο ...
το 4χ4 μπένει ηλεκτρονικά..
τα μονα 4χ4 που εμπεναν μηχανικά ηταν αυτα που έπρεπε να βγείς απο το αμαξι και να γυρίσεις τις πεταλούδες απο τους τροχους
Από όσα ξέρω, στο jimny είτε με λεβιέ είτε με κουμπί, το 4χ4 κομπλάρει με αέρα μέσω του exhauster (vaccum) και ηλεκτροβαλβίδες. Αν για κάποιο λόγο κοπεί κάποιο σωληνάκι πολύ απλά δεν έχεις 4χ4. Σε αυτά με το κουμπί έχεις απλώς και την φίσα - καλώδιο που μπορεί να κοπεί αν σκαλώσει κάπου. Αν κάνω κάπου λάθος διορθώστε με.
 
Τα περισσοτερα 4χ4 δουλευουν με υποπιεση ειτε εχουν λεβιε ειτε οχι , ακομα και με λεβιε μπορει να στην πεταει την τετρακινηση . Για αυτο οι περισσοτεροι που κανουν οφφ ροαντ σε δυσκολα σημεια βαζουν μηχανικες πλημνες ( πεταλουδες) και δεν ξεκομπλαρει ποτε.


Στα με κουμπια την εντολη την δινει η βαλβιδα τετρακινησης που εχει ενα μοτερακι μεσα και ρουφαει ή δινει αερα ...αν χαλασει αυτη δεν προκειται να κομπλαρει ποτε ή να μεινει και κομπλαρισμενο υπαρχει πιθανοτητα..

Μηχανικος δεν ειμαι απο αυτα που εχω ζησει τελευταια με φιλους που εχουν τζιμνη με και χωρις κουμπι , φεροζα και τεριος
 
Παιδια μια εικονα 1000λέξεις.
Που βλέπετε υποπιέσεις κλπ στην δευτερη φωτό???????
Ενα (σασμαν) μηχανικό χειροκίνητο είναι.
Τι δουλεια εχουν οι πεταλουδες των τροχων με την επιλογη του λεβιε προς το tranfer ή βοηθητικο ή πολλαπλούν(πειτε το όπως θελετε)
Οι πεταλουδες,πλήμνες(hubs) τα έχουμε ξαναπει είναι αλλο κεφάλαιο της μετάδοσης.
 
%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B1.gif
 
Back
Top