Φυσίγγια για την Φάσσα

Kυκλοφορει σε 33, 35 και 36 γραμμαρια στην Ιταλια. Δεν πρεπει να εισαγεται κανενα Ελλαδα
Το 33αρι, το είχα βρει πριν 7-8 χρόνια σε Νο 7 και θυμάμαι κατι ωραίες ντουφεκιές στα τρυγόνια, ένα πρωινό του Σεπτέμβρη...
Αλλα δεν το ξαναβρηκα...
 
Εχει δοκιμασει κανεις το Α36 του Lambro στη φασσα η γενικοτερα σε καποιο αλλο θηραμα?και αν ναι θα ηθελα να μου πει τις εντυπωσεις του....
http://www.lambro.gr/el/product/36-50/A36
Έχω διαβάσει θετικά σχόλια γι'αυτά αλλά και για τα Α1 στα 34gr αλλά δεν έχω δοκιμάσει κανένα.
 
Εχει δοκιμασει κανεις το Α36 του Lambro στη φασσα η γενικοτερα σε καποιο αλλο θηραμα?και αν ναι θα ηθελα να μου πει τις εντυπωσεις του....
http://www.lambro.gr/el/product/36-50/A36
Για τα περάσματα του οκτωβριου είχα πολύ καλά αποτελέσματα με 2* ,τον ιανουαριο με θερμοκρασίες 0 έως -5 πολύ πούπουλα και τραυματίες.....lambro demi no6 για δύσκολους καιρους
 
Το A1 για πάπια το σούρουπο σε νούμερο 7 είναι πάρα πολύ καλό αλλά όχι για καιρούς με χαμηλές θερμοκρασίες ....
και όμως φιλε , η Α1 εχει τρομερη συμπεριφορά στο κρυο , ελάχιστες πυριτιδες εχουν αναλογη συμπεριφορά , το θεμα στο κρυο είναι το στησιμο του φυσιγγιου και όχι τοσο η πυριτιδα
 
για πειτε ρε παιδες το f2 34 σε τι καιρο δουλευει γιατι θα ηθελα να το δοκιμασω καποια στιγμη
Δεν ξέρω για το 34άρι, πάντως φίλοι το 36άρι , χωρίς να θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν , ήταν το χειρότερο φυσίγγι υγρασίας!
Όλα αυτά όπως ξέρετε βέβαια είναι πολύ σχετικά και είναι κι αυτός κι ένας λόγος για να ανταλλάσσουμε απόψεις.
Και για το 35άρι στο πράσινο κουτί την ίδια αρνητική άποψη έχω σε μπεκάτσα με υγρασία.Μπορει να είχα πέσει σε ελαττωματικές παρτίδες.Τι να σας πω;Δε ξέρω...
 
Για Οκτωμβρη με καθαρο καιρο ηλιο ελαχιστο βοριαδακη κοβει;
Ενω για τον χειμωνα ειναι απο τα αγαπημενα μου φυσιγγια,τον οκτωβρη στα περασματα δεν με αφησε ικανοποιημενο!και αιμα αλλα και καναν καμια 50αρια μετρα φτερο πριν πεσουν,αλλα οταν μου τα εφερνε ο σκυλος ηταν νεκρα!
 
Κάποιος φίλος που τα είχε ρίξει παλαιότερα στα τρυγόνια
μου είπε ευτυχώς που είχα αλλα φυσίγγια μαζί μου εκείνη την μέρα.
Λογικό μου ακούγετε..Γιατί υποτίθεται ότι όταν ενα φυσιγγι έχει φτιαχτεί για κρύο υγρασία και γενικά άστατο καιρό,Δεν μπορεί να περιμένουμε την ίδια απόδοση σε ζεστό καιρό κλπ..Και το αντίθετο βέβαια..
 
Κάποιος φίλος που τα είχε ρίξει παλαιότερα στα τρυγόνια
μου είπε ευτυχώς που είχα αλλα φυσίγγια μαζί μου εκείνη την μέρα.
Λογικό μου ακούγετε..Γιατί υποτίθεται ότι όταν ενα φυσιγγι έχει φτιαχτεί για κρύο υγρασία και γενικά άστατο καιρό,Δεν μπορεί να περιμένουμε την ίδια απόδοση σε ζεστό καιρό κλπ..Και το αντίθετο βέβαια..
δηλαδή φιλε πριν αγοράσουμε φυσίγγια πρεπει να βλεπουμε το δελτιο της ΕΜΥ ??
 
ολες οι συγχρονες πυριτιδες αποδιδουν σχεδόν το ιδιο σε ολες τις καιρικες συνθήκες , αυτό πού αλλαζει τις επιδοσεις του κάθε φυσιγγιου είναι οι περιβαλοντικες συνθήκες οσο αφορα την πτηση του φορτιου των σκαγιων στον στοχο , ο κυνηγος πρεπει να αλλαζει τις προσκοεπυσεις του αμεσως και καλο θα είναι και ενα νουμερο στα σκαγια χοντρυτερο σε συνθηκες κρυου και υγρασίας εντονης , και ένα νουμερο κατω κλείσιμο στα τσοκ σε πολύ κρυο για να δεσει ακομα καλυτερα η κομποστα
 
δηλαδή φιλε πριν αγοράσουμε φυσίγγια πρεπει να βλεπουμε το δελτιο της ΕΜΥ ??
Ακου ενα δεις φιλε μου,Σαν έμπειρος που είσαι γνωρίζεις πολύ καλά πως έχουν τα πραγματα,Όλα τα φυσίγγια δεν τραβάνε το ίδιο σε όλους τους καιρούς.
Με ενα βαρύ φυσιγγι δεν πάμε στην ζέστη ούτε και με ενα ελαφρύ σε ακραίες συνθήκες.Έτσι άπλα..
Ξαναλέω ότι δεν μιλάω για ιδιογωμοση.
 
Οπως σωστα,και κατα τη δικη μου γνωμη,λεει ο Δημητρης,ολες οι συγχρονες πυριτιδες μπορουν να ανταποκριθουν.
Υπαρχουν καποια ιδιαιτερα χαρακτηριστικα που τις διακρινουν.
Αυτα επιδρουν,καταλυτικα,σε ακραιες καιρικες συνθηκες.Π.χ.,προσωπικα δεν θα εβαζα μια αντιπροσωπευτικη,σκληρη διβασικη στους +35'C.Ουτε στους-10.
Σε μεσαιες καιρικες συνθηκες,ΟΛΕΣ θα κανουν τη δουλεια τους!
Στον κοσμο της ιδιογομωσης μπορουν να ανατραπουν πολλες "σταθερες"!
Εχει πολλες παραμετρους αυτο το παιχνιδι και πολλες παρεμβασεις απο τον ιδιογομωτη.
Το εργοστασιακο δεν ειναι τοσο "επαναστατικο".;)
 
Back
Top