Τα είπε πολύ σωστά ο Βασίλης Σε αυτό που έγραψε ο Παναγιώτης, νομίζω είναι περίπου έτσι. Αποδεδειγμένα σε όλες τις γραφικές παραστάσεις από δοκιμές σε κανονάκι ( στα παλαιότερα που είχαν όλα φουλ τσοκ γιατί τώρα είναι κύλινδρος), βλέπουμε μία απότομη εκτίναξη των πιέσεων που προφανώς οφείλεται στην σύσφιξη που για κάποιο δεκακις χιλιοστά του δευτερολεπτου καθυστερεί το βύσμα με την τριβή που του προκαλεί. Οι πιέσεις από τα συνήθη 30 με 60 bar πριν το τσοκ ανεβαίνουν στα 150 με 200. Αφού δεν γίνεται να διασταλεί η κάνη επιμηκυνεται η στήλη, γίνεται έτσι πιο αεροδυναμική και με τον κλωτσο που στιγμιαία δέχεται ( όλη η στήλη, ξεκινώντας πρώτα από την κορυφή της), αποκτά και μία μικρή αύξηση της αρχικής ταχύτητας.