Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Παιδια μια εικονα 1000λέξεις.
Που βλέπετε υποπιέσεις κλπ στην δευτερη φωτό???????
Ενα (σασμαν) μηχανικό χειροκίνητο είναι.
Τι δουλεια εχουν οι πεταλουδες των τροχων με την επιλογη του λεβιε προς το tranfer ή βοηθητικο ή πολλαπλούν(πειτε το όπως θελετε)
Οι πεταλουδες,πλήμνες(hubs) τα έχουμε ξαναπει είναι αλλο κεφάλαιο της μετάδοσης.
👍
 
Δεν ξερω τι γίνεται αλλα γενικά τα πουλάνε ακριβα.Ενας αλλος μου ειπε Jimny του 2003 με 235.000 χλμ 9500 ευρω..


για 2 λόγους 1 Δεν υπήρχαν επιλογές και βαράνε και δεύτερον δεν έχει λεφτά ο κόσμος για καινούργιο .

Τώρα έχει και καινούργια βιταρα και τα ντατσια και η τογιοτα έβγαλε το γιαρις τετρακίνητο το φιατ πάντα βγήκε τετρακίνητο

Σταδιακά θα πάνε όλα εκεί που πρέπει αλλά για αρκετά χρόνια τα τζιμη τεριος κτλ θα κρατάνε τιμές
 
Ψάχνω grand Cherokee από 2001 μέχρι 2004 και από 3/4000 που τα έδιναν κάποτε όλα έχουν από 6000 και πάνω ένα τρομερό αμάξι με τρομερά έξοδα όμως ,να .ου πεις είναι για 4000 όχι αλλά ούτε για 9/10000 που τα βλέπω τη σημερινή εποχή τα αξιόλογα.Ενα αμάξι με 1200 τέλη και 15/17 λιτ ανά 100 βενζίνη και το ξέρω γιατί το είχα από το 2006 μέχρι το 2010
 
Πάντως για καινούργια τετρακίνητα με κάποια αξιόλογη εκτός δρόμου συμπεριφορά, δεν βρίσκεις κάτω από 30.000. Και σε αυτήν την κατηγορία οι επιλογές είναι περιορισμένες , το ιστορικό βιταρα πχ...βγαίνει με 17 εκ αποσταση απο το εδαφος...ποιος θα το πάρει?
 
Η μοναδική λύση που περπατάει οικονομικά είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο για εθνική οδό και στο τέλος της διαδρομής ένα άλλο ειδικά για αντίξοες κυνηγετικές συνθήκες. Το πάντρεμα και των δύο σε ένα κοστίζει σήμερα από €50.000 και πάνω, διαφορετικά το ένα από τα δύο θα μπάζει νερά και όσο φτιάχνει το ένα θα χαλάει το άλλο. Δεν υπάρχει μαγική λύση δυστυχώς...
 
Πάντως για καινούργια τετρακίνητα με κάποια αξιόλογη εκτός δρόμου συμπεριφορά, δεν βρίσκεις κάτω από 30.000. Και σε αυτήν την κατηγορία οι επιλογές είναι περιορισμένες , το ιστορικό βιταρα πχ...βγαίνει με 17 εκ αποσταση απο το εδαφος...ποιος θα το πάρει?
Duster
 
Πάντως για καινούργια τετρακίνητα με κάποια αξιόλογη εκτός δρόμου συμπεριφορά, δεν βρίσκεις κάτω από 30.000. Και σε αυτήν την κατηγορία οι επιλογές είναι περιορισμένες , το ιστορικό βιταρα πχ...βγαίνει με 17 εκ αποσταση απο το εδαφος...ποιος θα το πάρει?
Θέλουν λιγο ψηλωμα και ένα λάστιχο 50-50 για να πηγαίνεις σχεδόν παντού τώρα δεν μιλάμε για σκληρό Οφροουντ με μπλοκε κτλ δεν γίνετε με αυτά τα αυτοκίνητα
 
Καλό κ φθηνό που καλυπτει πολλά πράγματα για εμάς είναι το RAV XA30 .
To έχω του 2006 με υγραέριο,αυτόματο 4άρι σασμαν από τις 80.000χλμ κ τώρα εχει 320.000.
Μαυρο σκυλί.
10Ε/100χλμ,δεν καιει σταγόνα λάδι,καλή πορεία κ στο χωμα καλό.
service τακτικό στην toyota.
Πολύ ξεκουραστο κ ευκολο αυτοκινητο.
- 690ε σήμα.
 
Last edited:
Θέλουν λιγο ψηλωμα και ένα λάστιχο 50-50 για να πηγαίνεις σχεδόν παντού τώρα δεν μιλάμε για σκληρό Οφροουντ με μπλοκε κτλ δεν γίνετε με αυτά τα αυτοκίνητα
Ναι σιγουρα δεν μιλαμε για ένα αυτοκίνητο που θα σκαρφαλώνει βράχια...απλά να μπορείς να κινηθείς στις λασπουρες και στις λίγο απότομες κλίσεις...ρώτησα στην αντιπροσωπεία εάν υπάρχει κάποιο εργοστασιακό κιτ ψηλωματος και η απάντηση ήταν όχι απλά αρνητική... Μου είπαν ακόμα και διάσταση να αλλάξεις στα ελαστικα....χάνεις εγγύηση
 
Θέλουν λιγο ψηλωμα και ένα λάστιχο 50-50 για να πηγαίνεις σχεδόν παντού τώρα δεν μιλάμε για σκληρό Οφροουντ με μπλοκε κτλ δεν γίνετε με αυτά τα αυτοκίνητα
Το Nissan Micra έχει καλύτερες γωνίες προσεγγίσεις από το νέο βιταρα. Μια χαρά είναι για εντός δρόμου κίνηση, εκτός και αν θέλεις να αφήσεις το μούτρο και τό ψυγείο στα πρώτα 300μ στο χωματόδρομο...
 
Back
Top