Benelli Team

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αιτιες κλικ: 1) το συστημα του οπλου 2) καθαριοτητα στις υποδοχες της καννης και το οπλο γενικοτερα 2) φθαρμενος οδηγος κεφαλης 3) στρεβλωση πυρου εξωλκεα 4) ελατηριο επαναταξης πεσμενο 5) φυσιγγι κακης ποιοτητας 6) χειρισμος οπλου 7) Φθορα στο κωνικο τμημα της καννης 8) κλειστρο υπερβολικα ακαθαρτο!!!!!!!!!!! σε καμια περιπτωση δεν βαζουμε στα σωθικα του κλειστρου μια χουφτα γρασο 9) φθορα κεφαλης κλειστου 10) Λασκαρισμενη ουρα καννης 11) Αναδρομος Ερμης
Το 11 φταίει για όλα 🤣
 
H πατέντα της Benelli από άλλη γωνία

View attachment 67311

Η πατέντα της Retay

View attachment 67312
Ναι αυτή είναι αλλά νομίζω ότι και να πάρεις τι καινούριο κλείστρο δεν μπαίνει σε παλιά όπλα έχει διαφορετικό κόψιμο πίσω
 
Ναι αυτή είναι αλλά νομίζω ότι και να πάρεις τι καινούριο κλείστρο δεν μπαίνει σε παλιά όπλα έχει διαφορετικό κόψιμο πίσω
Σιγά μην δώσουμε 500€ ακόμη και να ταίριαζαν.
Αν το ξέρεις δεν την πατάς ποτέ.
 
Βασιλη...αν καθαρισω το Be σε λιγες μερες θα βγαλω κανα δυο φωτο το κλειστρο...εχει καποιες διαφορες με το κλειστρο της μ2 (με τη δικια μου που την ειχα παρει το 2010)...αν θυμαμαι καλα στο κατω μερος εχει κατι σκατουλακια...δεν θυμαμαι ακριβως πως ειναι αυτα, που δεν τα ειχε η δικη μου μ2...
 
Από το να καθαρίζω μπουριά, προτιμώ το κλικ. 😂
:cool:
Εγώ θα το έλεγα αλλιώς. Η συχνότητα που κάνει η Benelli κλικ είναι πάρα πολύ μικρότερη από την συγχνόντητα που κάνουν τα αερίων εμπλοκη . Οπότε και πάλι κερδισμένος βγαίνεις. Αν δεν θέλεις να έχεις τέτοιες σκοτούρες όμως η λύση ειναι δίκαννο και μάλιστα δισκάνδαλο.
 
Το κλείστρο δεν ανοίγει από τράνταγμα της κεφαλής ... μόνο όταν το σώμα του κλείστρου τραβηχτεί πίσω και ο πίρος ξεκλειδώσει την κεφαλή.
Αυτό εννοώ, ότι το σώμα του κλείστρου χοροπηδάει ελαφρά όταν τερματίσει η κεφαλή στον κάλυκα. Βλέποντας τις δύο πατέντες διαπίστωσα πως μάλλον είναι σωστή η υποψία μου γιατί αυτό που επιδιώκουν και οι δύο είναι να αποφύγουν ή να μειώσουν το < χοροπηδημα > ή αναπήδηση του σώματος του κλείστρου, και το μειώνουν με πρόσθετη τριβή όταν αρχίζει να υφίσταται. Για να πεισθεις δοκίμασε να απολιπανεις εντελώς το κλείστρο και θα δεις πολύ πιο απροβληματιστη λειτουργία. Ίσως φανεί κάπως σε πολλους αυτό που λέω, αλλά νομίζω πως με πιο ακριβές headspace το πρόβλημα θα εκλείψει, αν κάποιος έχει τον δίαυλο επικοινωνίας ας το πει στην benelli.
 
Back
Top