Benelli Team

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παραμυθα στο performance shop benelli?
Ρώτησα τον Roberts τι συγκεντρώσεις να περιμένω με συγκεκριμένο αμερικάνικο φυσίγγι το οποίο είχα ήδη δοκιμάσει.
Όσο τον άκουσες εσύ, τον άκουσα και εγώ.

Δεν εγγυάται αύξηση συγκέντρωσης αν δεν αγοράσεις δικά του τσοκ επίσης ... κάπου το γράφει και αυτό.
 
Ρώτησα τον Roberts τι συγκεντρώσεις να περιμένω με συγκεκριμένο αμερικάνικο φυσίγγι το οποίο είχα ήδη δοκιμάσει.
Όσο τον άκουσες εσύ, τον άκουσα και εγώ.

Δεν εγγυάται αύξηση συγκέντρωσης αν δεν αγοράσεις δικά του τσοκ επίσης ... κάπου το γράφει και αυτό.
Εεε σου λεει αμα εχει κανενα μαμα στραβοκομενο τσοκ θα γινουμε ρεζιλι......
 
Βασίλη ο κάθε ένας φίλε πορεύεται με ότι κάνει καλύτερα τη δουλειά του και τον εξυπηρετεί ένας μπορεί και με ένα μονοκανο της πλάκας να ικανοποιείται,αυτό σημαίνει πως γιαυτον είναι το καλύτερο όπλο και καλά λέει εγώ δεν ικανοποιούμε όλο ψάχνω τρέλα είναι αυτή όπως ο Νίκος ψάχνει συνεχεία φυσίγγια ,απλά ψάχνω και ακούω απόψεις ανθρώπων που πραγματικά είναι κάτι καλύτερο από εμένα και καταλαβαίνουν περισσότερα για το αυτοκίνητο θα ακούσω τους οδηγούς αγώνων για τη μέση μου ένα ορθοπεδικό πολύ καλό για το ντουφέκι δύο τρεις φίλους σκοπευτές και όποιον αποδεδειγμένα έχω κυνηγήσει μαζί του και έχω δει τι κάνει και πόσο ειλικρινής είναι .Έτσι λειτουργώ και μέσα στο πέρασμα των χρόνων προσθέτω και τις δικές εμπειρίες μέσα στο καζάνι.

Ναι βρε Γιαννη μου , εγω τα ψαχνω τα φυσιγγια και τις πυριτιδες....και εχω δει με τα ματια μου οτι οταν
φερω το οποιο φυσιγγιο με την οποια πυριτιδα....εκει που θελω εγω.... σε οποιο οπλο και να το βαλω...ειτε
στην μπερετα Α-390 - ειτε στο ΒΟΙΤΟ - ειτε στην μπενελι -φρανκι - ρεμι - το φυσιγγιο θα δουλεψει το ιδιο
καλα σε ολα..
Τωρα εαν υπαρξουν αποκλισεις θα ειναι αμελητεες....
Για ποιον λογο λοιπον να πιστεψω σε κωνους αυλους κτλ κτλ.
Και λεω παντα μεχρι τα 50 μετρα που σηκωνουμε το οπλο...
Τωρα απο εκει και περα στα 50+ μετρα.....πας σε αλλα φυσιγγια...και μετραει η σκοπευτικη ικανοτητα και
το φυσιγγιο παρα το οπλο....
Και λεω για οπλα που εχουν μεχρι 2000 ευρω...
Σιγουρα δεν εχω τις γνωσεις που εχεις εσυ στα οπλα....και καλα κανεις και το ψαχνεις...πολλες φορες
που σε διαβαζω....εχει κρεμασει το σαγονι μου απο τις γνωσεις σου και απο αυτα που γραφεις...ασχετα εαν δεν
μπορω να κρινω ποια ειναι σωστα και ποια οχι...
Αυτο που ξερω ομως ειναι....φερε μου το χειροτερο οπλο....να του βγαλω τουφεκια να κενταει..!!!
Εγω πιστευω μονο στο φυσιγγιο Γιαννη μου και οχι στα οπλα...
Το φυσιγγιο κανει την διαφορα...και οχι τα οπλα...
Εσυ σε ολο αυτο ψαξιμο που εχεις κανει.....ποιο θεωρεις καλυτερο οπλο ???
 
Last edited:
Τα ιδια και εδω απο 80 εως 120 οσο κανει και ενα καλο τσοκακι... ο κωνος ομως ειναι παραμυθι και marketing για να σου φανε τα λεφτα ενω τα τσοκακια οχι...λεω εγω τωρα...
Ο κώνος είναι παρέμβαση στο όπλο στο σημείο που αναπτύσσονται οι μέγιστες δυνατές πιέσεις.
Μιλάμε για ζήτημα ασφάλειας ειδικά αν ρίχνεις δυναμιτάκια.

Το τσοκάκι αν δεν σου αρέσει το πουλάς και παίρνεις άλλο.

Η αέναη αναζήτηση της πιο σφιχτής τουφεκιάς με την μεγαλύτερη διάτρηση είναι μάταιη πειράζοντας τα σίδερα.
Παίρνεις ένα σοβαρό φυσίγγι και έχεις και τα δύο σε ένα.
Είναι κουτό να πιστεύει κάποιος ότι η κάνη μεταμορφώνει ένα μάπα φυσίγγι σε χάροντα.

Σε κανένα κυνήγι δεν χρειάζονται εξωφρενικά σφιχτές τουφεκιές εκτός από παπί και σε αυτό όχι πάντα.
Άντε και στην φάσσα όταν δίπλα σου έχεις καψοφυσέκηδες.
 
Επίσης ... πολύ μελάνι έχει πέσει για το πάχος της κάνης που όσο μεγαλύτερο είναι το όπλο σκοτώνει καλύτερα με σκάγια και ειδικά στα κρύα.
Είναι μούφα.
Το πάχος της κάνης έχει να κάνει με τις αντοχές του μετάλλου που χρησιμοποιείται για την κατασκευή της.
Σε ένα πιο ανθεκτικό μέταλλο μπορούμε να μειώσουμε το πάχος της κάνης για να κερδίσουμε βάρος και σε κάποιο άλλο όχι.
Είναι τόσο απλό.
Απορώ ποιός τύπος με διδακτορικό στην μεταλλουργία κάθεται και βγάζει τέτοιες θεωρίες.
 

Attachments

Επίσης ... πολύ μελάνι έχει πέσει για το πάχος της κάνης που όσο μεγαλύτερο είναι το όπλο σκοτώνει καλύτερα με σκάγια και ειδικά στα κρύα.
Είναι μούφα.
Το πάχος της κάνης έχει να κάνει με τις αντοχές του μετάλλου που χρησιμοποιείται για την κατασκευή της.
Σε ένα πιο ανθεκτικό μέταλλο μπορούμε να μειώσουμε το πάχος της κάνης για να κερδίσουμε βάρος και σε κάποιο άλλο όχι.
Είναι τόσο απλό.
Απορώ ποιός τύπος με διδακτορικό στην μεταλλουργία κάθεται και βγάζει τέτοιες θεωρίες.
με εχεις αναψη τωρα!!!.love.hippo
 
Ρίχνουν φυσιολογικά και είναι αξιόπιστα.
Δεν σου φτάνει ?
Εδώ δε ξέρω καλά καλά να κρατάω όπλο, με κόβεις να κόπτομαι για κώνους και συγκεντρώσεις 90(+)%? Αλλά που θα πάει θα μάθω και τότε φιλαράκι θα σου πω εγώ που μας κάνεις τον έξυπνο.
 
Στα χωράφια πας αν υπερεκτημήσεις τις ικανότητες σου και οποιουδήποτε αυτοκινήτου ,τα δελτία ειδήσεων είναι γεμάτα από τέτοιες ιστορίες.Οσο για 4χ4 Toyota Mitsubishi Nissan Suzuki Kia και άλλες πιστεύεις ότι υστερούν σε σχέση με τα Αμερικάνικα έχοντας και αξιοπιστία;
4χ4 Toyota σε όλους τους πολέμους!. Μας λέει κάτι?
 
Ναι βρε Γιαννη μου , εγω τα ψαχνω τα φυσιγγια και τις πυριτιδες....και εχω δει με τα ματια μου οτι οταν
φερω το οποιο φυσιγγιο με την οποια πυριτιδα....εκει που θελω εγω.... σε οποιο οπλο και να το βαλω...ειτε
στην μπερετα Α-390 - ειτε στο ΒΟΙΤΟ - ειτε στην μπενελι -φρανκι - ρεμι - το φυσιγγιο θα δουλεψει το ιδιο
καλα σε ολα..
Επέτρεψε μου να αμφιβάλω .
 
Στα χωράφια πας αν υπερεκτημήσεις τις ικανότητες σου και οποιουδήποτε αυτοκινήτου ,τα δελτία ειδήσεων είναι γεμάτα από τέτοιες ιστορίες.Οσο για 4χ4 Toyota Mitsubishi Nissan Suzuki Kia και άλλες πιστεύεις ότι υστερούν σε σχέση με τα Αμερικάνικα έχοντας και αξιοπιστία;
Μακράν πίσω από ένα mercedes g και ένα grand Cherokee.εχω κάνει πολλά πειράματα όπως και μια κόντρα σε ένα βουνό με land cruiser και το grand του πατέρα μου ,για να μη πω τα σκάφη που είχα βγάλει με το grand Cherokee όταν κολούσαν τα ιαπωνικά φορτηγάκια στη χαλικιά και είναι range rover μαζί και γελούσα μαζί τους.Αλλο να ακούτε και άλλο να τα έχετε βιώσει οι δοκιμές δεν είναι σαν αυτές του κώλου που δείχνουν ή τρέχοντας με 50χιλιομετρα για να προλάβω να περάσω ,είναι να σταματήσω στο πιο δύσκολο σημείο και με κρεμασμενο τροχό όπου συμβαίνει και να δούμε ποιος θα φύγει,έχω γελάσει με πολλούς που νομίζουν ότι έχουν καλό τετρακίνητο ,ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει εγώ πιστεύω ότι έχω ζήσει στα συγκεκριμένα.
 
Μακράν πίσω από ένα mercedes g και ένα grand Cherokee.εχω κάνει πολλά πειράματα όπως και μια κόντρα σε ένα βουνό με land cruiser και το grand του πατέρα μου ,για να μη πω τα σκάφη που είχα βγάλει με το grand Cherokee όταν κολούσαν τα ιαπωνικά φορτηγάκια στη χαλικιά και είναι range rover μαζί και γελούσα μαζί τους.Αλλο να ακούτε και άλλο να τα έχετε βιώσει οι δοκιμές δεν είναι σαν αυτές του κώλου που δείχνουν ή τρέχοντας με 50χιλιομετρα για να προλάβω να περάσω ,είναι να σταματήσω στο πιο δύσκολο σημείο και με κρεμασμενο τροχό όπου συμβαίνει και να δούμε ποιος θα φύγει,έχω γελάσει με πολλούς που νομίζουν ότι έχουν καλό τετρακίνητο ,ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει εγώ πιστεύω ότι έχω ζήσει στα συγκεκριμένα.
Έχεις δει πολλα Τσερόκι να τα οδηγούν οι λευκές κελεμπιες στην έρημο ; Άλλο από land cruiser και nissan patrol δεν .Να μην πούμε στους πάγους .Τώρα αν δεν ξέρεις να χειριστείς ένα 4χ4 κολλας και στο γρασίδι.
 
Ας είχε την αφθονία των θηραμάτων που υπήρχαν πριν 30 χρόνια και θα βλέπατε αν θα ασχολούμασταν με αυλούς και κώνους.
Και τότε δοκίμαζαν όπλα και φυσίγγια.
Κάθε χρόνο άλλαζε το καλύτερο όπλο ανάλογα αν το κέντρο της τουφεκιάς έβρισκε το κέντρο του τενεκέ και ανάλογα το φυσίγγι που γέμιζε ο καθένας.

Απόσταση δοκιμών 45 βήματα = 45*0,8m = 36m
 
Back
Top