BRAIN Chokes

Status
Not open for further replies.
Συμφωνώ απόλυτα.Ο μόνος τρόπος για να σιγουρευτούμε ότι ένα τσοκ αποδίδει καλά στο όπλο μας είναι να το δανειστούμε απο κάποιο γνωστό και να κάνουμε δοκιμές πριν προβούμε στην αγορά του.
Έτσι ακριβώς! Αυτό είναι το καλύτερο ! Το θέμα είναι όμως θα βρούμε να δανειστουμε από γνωστό;; προσωπικά 2 aftermarket τσοκ που πήρα τελευταία τα βρήκα μεταχειρισμένα 40% και 50% κάτω από την αρχική τιμή σε καινούργια κατάσταση!! αν τα έβρισκα από φίλο για δοκιμή θα ήταν καλύτερο.ειναι πολλά τα χρήματα(για την Ελλάδα) 90-100-150 ευρώ για ένα τσοκ.μιλαμε για ένα χρεοκοπημένο κράτος και όλο και πιο πολύ η οικονομική μας κατάσταση θα χειροτερεύει μέχρι να πάνε οι μισθοί και οι συντάξεις 400 ευρώ και παρακάτω,αυτή είναι η γνώμη μου.
βεβαια καταλαβαινω τον κατασκευαστή ειδικα τον κύριο Σωτηρόπουλο που τιμολογεί 90€ γιατί έχω επιχείρηση και ξέρω ότι από τα 60€ κέρδος τα 40€ να μην πω παραπάνω πάνε σε φόρους!! 30-33% ο φόρος 25-30% ασφαλιστικές εισφορές 100% προκαταβολή φόρου τέλη επιτηδεύματος και δεν συμμαζεύεται..δηλαδή το κράτος τιμωρεί τον άνθρωπο που παράγει και εξάγει και δεν μπορεί και να φοροδιαφύγει. Μιλάμε για τρέλα! Δεν υπάρχει καμία ελπίδα ανάπτυξης! Καμία ελπίδα οικονομικής σωτηρίας δηλαδή!
 
πολύ σημαντικό αυτό Τόλη πάνω που θα έγραφα....άντε άλλαξε κάποιο άλλο τσοκ με την δικαιολογία "να ξέρεις το ήθελα λίγο πιο σφιχτό ή λίγο πιο ανοιχτό" ή "τελικά μου αρέσει περισσότερο το μάυρο ματ αντί του χακί γιατι πάει το μάτι πάνω" ή στην περίπτωση του Ευριπίδη που άλλαξε όπλο ο Σωτηρόπουλος του άλλαξε τσοκ με το καινούργιο σπείρωμα

και μη ξεχνάτε κανένα τσοκ δεν αποδίδει το ίδιο πάνω σε διαφορετικές ή ίδιας εταιρείας κάννες ,,,,,αν αυριο μεθαυριο βγάλω με τα MR TM τουφεκιά αλατιέρα και κάποιος άλλος βγάλει με ίδιο τσοκ σε άλλη κάννη τουφεκιά που δεν βλέπετε τί θα είναι τελικά το τσοκ καλό ή άχρηστο ;

για αυτό τον λόγο και επειδή εχω μιλήσει με αρκετούς που με ρωτάνε αν είναι καλό το patternmaster ή brain ή kicks πάντα ξεκινάω την κουβέντα ότι στα δικά μου όπλα ναι είναι,,,,ναι δεν υπάρχει η οικονιμική άνεση για δοκιμές αλλά δεν υπάρχει και ειλικρινή απάντηση στην ερώτηση " ειναι καλό το τσοκ ; "
ΠΡΟΣ Altair Lusso, PAIN και johnnyp,:

Κατ αρχήν, για να εξηγήσω μερικά πράγματα γύρω από το BRAIN BELL αλλά και για να καταλαβαίνουμε όλοι για τι μιλάμε όταν συζητάμε σχετικά με τα ανοιχτά τσοκ, παραθέτω (σε υπερβολικές διαστάσεις για να διευκολυνθεί η κατανόηση) τα σχήματα των εσωτερικών προφίλ όλων των ανοικτών τσοκ.
INNER-PROFILE.jpg

Το μείζον πρόβλημα στην κατανόηση μιάς τουφεκιάς στον πίνακα (2 διαστάσεις) είναι πως στην πραγματικότητα δείχνει ελάχιστα πράγματα, πρακτικά δείχνει το που τουφεκάει το όπλο / τσοκ / γόμωση και δίνει μία πολύ αχνή εικόνα της πραγματικής αποτελεσματικότητας της τουφεκιάς, ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Πολλοί βλέπουν την κάθε τουφεκιά σαν μία περιφέρεια την οποία οριοθετούν έτσι που να περικλείει όλα τα σκάγια. Ενστικτωδώς αυτό κάνουν οι περισσότεροι και εδώ που τα λέμε, η πρώτη λογική εγκεφαλική επεξεργασία, αυτό διατάζει. Ας πάρουμε για παράδειγμα οι τουφεκιές του φίλου Alltair Lusso πιό πάνω.
Όμως πάντα, τα προβλήματα είναι δύο:
1) πρέπει να δούμε τι διάμετρο (=κύκλο) σχηματίζει η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ επιφάνεια τη τουφεκιάς (αυτή που δεν έχει κενά, συσωματώσεις, με ικανή πυκνότητα κλπ)
2) πρέπει να μετρήσουμε πόση κινητική ενέργεια κουβαλάνε τα σκάγια και ειδικά τα περιφερειακά. Πιό πάνω αναφέρθηκε πως σε μικρές αποστάσεις και τα περιφερειακά έχουν αρκετή δύναμη, όμως δεν είναι έτσι. Κάντε το τεστ με τον βρεμένο τηλεφωνικό κατάλογο, έναν κέντρο και το άλλον δίπλα στα 50 εκ και μετά πείτε μου αριθμό σελίδων που τρυπήθηκαν στον καθένα.
Στις τουφεκιές του φίλου Alltair Lusso, οι αποδόσεις με προσεκτική παρατήρηση αποδεικνύονται σχεδόν σχεδόν ταυτόσημες, κάτι που δεν εκπλήσσει καθώς κύλινδρος και Spreader πραγματικά αποδίδουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια αποτελέσματα. Βέβαια εδώ πρέπει να επισημάνω και 2 άλλα σημεία, το ότι με το κάθε τσοκ ρίχτηκε από μία μόνο τουφεκιά (για την ελάχιστη αξιοπιστία θέλει minimum 5 - 7, αλλά ο μη επαγγελματίας δεν θέκει και να φάει την ζωή του στον πίνακα!) και ότι το φυσλιγγι της δοκιμής ήταν διασποράς όπου η βλητική συμπεριφορά αυτών των φυσιγγιών ελάχιστα έχει να κάνει με το τσοκ που βάλλονται καθώς η αντίδρασή τους στον χώρο ξεκινάει ΑΦΟΥ φύγουν από το στόμιο της κάννης.

Οι φίλοι που έχουν αντίθετη άποψη με τα ευρήματα του Pain απλά έχουν μορφώσει την άποψή τους μετά από ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ χρήση στην πράξη με το BRAIN BELL. Εκεί έχει φανεί η μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και πιό κοντά από σε σχέση με 5* αλλά και πιό μακρυά σε σχέση με το το4*. Όταν ΟΛΟΙ ανφέρουν αυτά τα ευρήματα, θηράματα κοντά που δεν τα διέλυσαν, θηράματα σε όλες τις αποστάσεις που κατάλαβαν ότι θα το έχαναν και όμως το πήραν, σκοπευτές που με το BELL έχουν ανέβει κατηγορίες σε πολλές χώρες, ε, αυτοί απλά αποδεικ΄νυει το ότι το BELL κάνει αυτά για τα οποία και σχεδιάστηκε, περισσότερες επιτυχίες από όλα τα άλλα και με όχι πάντα απόλυτα σωστή σκόπευση!

Και συμφωνώ με το σχόλιο του Altair Lusso για την καλή ψυχολογία, αυτή όμως θα μας βοηθήση να πάρουμε τα περισσότερα που μπορούμε από τον δεδομένο εξοπλισμό που έχουμε, αν όμως αυτός είναι ανεπαρκής...

Για τον φίλο johnnyp, μόλις στην σελίδα 28 ο evripidis302 μιλάει για ένα Carlson's που του άνοιξε στα δύο (μιάς και μίλησες να βάλω το ατσάλι του συγκεκριμένου κατασκευαστή). Όμως το κύριο πρόβλημα δεν θα είναι η αντοχή αλλά η απόδοση σε θερμοκρασίες έστω και λίγο πέρα από τις ιδανικές. Λίγο κάτω από το 0 ή μετά από κάποια σχετικά έντονη χρήση που θα ζεστάνει την κάννη, ε, εκεί τα απλά ατσάλια απλά δεν "πάνε"... Και εντάξει, να έχω την πατέντα BRAIN στα τσοκ αυτά, θα ήταν σαν να έχεις ένα super car με λάστιχα της πλάκας !

Φιλικά
Χρ'ηστος Σωτηρόπουλος
εγω κυριε σωτηροπουλ
 
πάντως όχι σε καυγά ,,,,αλλά γιατί τόσο επιθετική στάση ; απλή ερώτηση έκανα αν τα έχεις χρησιμοποιήσει
Σορρυ αν το εξελαβες ετσι...καμια πρόθεση απολύτως...κ όχι κανένα απολύτως ακόμη κι αν είχα την δυνατότητα δεν....όπως είπα κ στο Χρήστο απόψεις κ προτάσεις...καθολου επιθεση
 
Έχω πει σε προηγούμενες αναρτήσεις μου για εξελίξεις. Αναμένονται πολύ ωραίες εκπλήξεις, απίστευτα πρωτότυπες, πιστέψτε με. Απλά θέλω να τις εμφανίσω όταν θα είναι έτοιμες και για παράδοση. Πάντως, σήμερα θα ήθελα να γνωρίσω στους φίλους του HL πως από τώρα, τα BRAIN Chokes είναι διαθέσιμα και στο εξωτερικό φινίρισμα Natural, το φυσικό του ανοξείδωτου χάλυβα.

natural_choke_2.png
 
καλα θα ειναι να βγει και ενας τυπος τσοκ με porting ..τα αποτελεσματα θα ειναι σιγουρα καλυτερα απο τα τσοκ χωρις οπες:)
Όχι φίλε ARKAN79,. Το porting είναι μία πολύ παρεξηγημένη υπόθεση, βασικά marketing των κατασκευαστών τσοκ στις δεκαετίες 80 -90, μετά οι άλλοι τα φτιάχνανε από μιμητισμό. Σάμπως νομίζεις ότι από τους 80-100 κατασκευαστές after market τσοκ σε όλο τον κόσμο έχουν έστω τις βασικές, στοιχειώδεις γνώσεις φυσικής (που για βλητική, άσε καλύτερα) περισσότεροι από 4 - 5; Τι έχω ακούσει και διαβάσει στις διαφημίσεις του δεν λέγεται.
Το porting πρωτοεμφανίστηκε στις ΗΠΑ τέλη δεκαετίας '70 και μάλιστα στα πιστόλια (από την εταιρεία Magna), για να κόβει αναπήδηση στομίου. Μετά το πήρανε οι λειοκαννάδες και το εφήρμοσαν και εκείνοι. όμως το porting έχει κάποιοα πολύ μικρή επίδραση και αυτή μόνο κατά της αναπήδησης στομίου όταν και μόνο 1) όταν βρίσκεται αρκετά πριν την περιοχή του τσοκ, 2) αποτελείται από ποlλές μικρού μεγέθους τρύπες (και όχι λίγες μεγάλες) ώστε να διαφύγουν πολλά αέρια με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πίεση 3) κατευθύνει τα αέρια προς μία και μόνο κατεύθυνση όσο πιό κάθετα προς τα πάνω για να πετύχει το εντονώτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Είμαι ο πρώτος που το εφάρμοσα με δική μου σχεδίαση το 1993 στην Kalliston.
Τώρα, το porting στα τσοκ είναι πραγματικά σκέτο marketing για να μην πω κοροϊδία. Και εξηγούμαι: όταν οι τρύπες βρίσκονται στο τσοκ, τα αέρια βγαίνουν από αυτές ενώ η γόμωση έχει πλέον εγκαταλείψει το όπλο! Την ίδια επίδραση στην τουφεκιά θα έχει και το να ....κλωτσήσεις τον σκύλο σου μετά το "μπαμ". Όσο για κόψιμο της αναπήδησης στομίου, έ, τι να πω, δεν το καταλαβαίνει όποιος το λέει αλλά και όποιος το ακούει ότι την στιγμή που η εκτόνωση γίνεται προς τα παντού με τις περιμετρικές τρύπες, η κάθε μία εξουδετερώνει την (ανύπαρκτη) επίδραση της απέναντι; Η δε ελάττωση κλωτσίματος, άλλο παραμύθι, το κλώτσημα είναι αντίδραση στην δράση της διαφυγής πολλών γραμμαρίων γόμωσης επί εκατοντάδες μέτρα το δευτερόλεπτο, τα ελάχιστα σε σχέση με το σύνολο αέρια που εκτονώνονται μέσω του porting στομίου είναι κάποια πολύ λίγα χιλιοστά του γραμμαρίου, ούτε που το παίρνει καν χαμπάρι το όπλο.
Δεν θα κόστιζε και τίποτα να κάνει κάποιος το στόμιο των τσοκ του σουρωτήρι, πάνω στο CNC το έχει, το κάνει κέντημα αν θέλει. όμως, κανένας σοβαρός κατασκευαστής δεν το κάνει, όσοι το κάνουν ή το κάνουν γαι ποικιλία σε κόντρα με τον ανταγωνισμό για λόγους marketing ή ....απλά δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Παράκληση, μην με ρωτήσει κανείς για porting με κλίση...εκεί και εάν είναι δούλεμα χοντρό (έχει να κάνει με το λόγο ύψους οπής με επιφάνεια στήλης της). Όλα τα παραπάνω αποδεικνύονται στην πράξη. Απλά πολλοί έχουν πιστέψει τα παραμύθια και αισθάνονται ότι βλέπουν διαφορές, φαινόμενο γνωστό και ως placebo.

Πάντα φιλικά

Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Όχι φίλε ARKAN79,. Το porting είναι μία πολύ παρεξηγημένη υπόθεση, βασικά marketing των κατασκευαστών τσοκ στις δεκαετίες 80 -90, μετά οι άλλοι τα φτιάχνανε από μιμητισμό. Σάμπως νομίζεις ότι από τους 80-100 κατασκευαστές after market τσοκ σε όλο τον κόσμο έχουν έστω τις βασικές, στοιχειώδεις γνώσεις φυσικής (που για βλητική, άσε καλύτερα) περισσότεροι από 4 - 5; Τι έχω ακούσει και διαβάσει στις διαφημίσεις του δεν λέγεται.
Το porting πρωτοεμφανίστηκε στις ΗΠΑ τέλη δεκαετίας '70 και μάλιστα στα πιστόλια (από την εταιρεία Magna), για να κόβει αναπήδηση στομίου. Μετά το πήρανε οι λειοκαννάδες και το εφήρμοσαν και εκείνοι. όμως το porting έχει κάποιοα πολύ μικρή επίδραση και αυτή μόνο κατά της αναπήδησης στομίου όταν και μόνο 1) όταν βρίσκεται αρκετά πριν την περιοχή του τσοκ, 2) αποτελείται από ποlλές μικρού μεγέθους τρύπες (και όχι λίγες μεγάλες) ώστε να διαφύγουν πολλά αέρια με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πίεση 3) κατευθύνει τα αέρια προς μία και μόνο κατεύθυνση όσο πιό κάθετα προς τα πάνω για να πετύχει το εντονώτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Είμαι ο πρώτος που το εφάρμοσα με δική μου σχεδίαση το 1993 στην Kalliston.
Τώρα, το porting στα τσοκ είναι πραγματικά σκέτο marketing για να μην πω κοροϊδία. Και εξηγούμαι: όταν οι τρύπες βρίσκονται στο τσοκ, τα αέρια βγαίνουν από αυτές ενώ η γόμωση έχει πλέον εγκαταλείψει το όπλο! Την ίδια επίδραση στην τουφεκιά θα έχει και το να ....κλωτσήσεις τον σκύλο σου μετά το "μπαμ". Όσο για κόψιμο της αναπήδησης στομίου, έ, τι να πω, δεν το καταλαβαίνει όποιος το λέει αλλά και όποιος το ακούει ότι την στιγμή που η εκτόνωση γίνεται προς τα παντού με τις περιμετρικές τρύπες, η κάθε μία εξουδετερώνει την (ανύπαρκτη) επίδραση της απέναντι; Η δε ελάττωση κλωτσίματος, άλλο παραμύθι, το κλώτσημα είναι αντίδραση στην δράση της διαφυγής πολλών γραμμαρίων γόμωσης επί εκατοντάδες μέτρα το δευτερόλεπτο, τα ελάχιστα σε σχέση με το σύνολο αέρια που εκτονώνονται μέσω του porting στομίου είναι κάποια πολύ λίγα χιλιοστά του γραμμαρίου, ούτε που το παίρνει καν χαμπάρι το όπλο.
Δεν θα κόστιζε και τίποτα να κάνει κάποιος το στόμιο των τσοκ του σουρωτήρι, πάνω στο CNC το έχει, το κάνει κέντημα αν θέλει. όμως, κανένας σοβαρός κατασκευαστής δεν το κάνει, όσοι το κάνουν ή το κάνουν γαι ποικιλία σε κόντρα με τον ανταγωνισμό για λόγους marketing ή ....απλά δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Παράκληση, μην με ρωτήσει κανείς για porting με κλίση...εκεί και εάν είναι δούλεμα χοντρό (έχει να κάνει με το λόγο ύψους οπής με επιφάνεια στήλης της). Όλα τα παραπάνω αποδεικνύονται στην πράξη. Απλά πολλοί έχουν πιστέψει τα παραμύθια και αισθάνονται ότι βλέπουν διαφορές, φαινόμενο γνωστό και ως placebo.

Πάντα φιλικά

Χρήστος Σωτηρόπουλος
θα μου επιτρεψεται να διαφωνησω μαζι σας απο πρωσοπικη εμπειρια τα τσοκ με porting ειναι πολυ καλυτερα σε κατανομες απο τα απλα τσοκ λογω του μη εμβολισμου της γομωσης απο τα αερια της πυριιδας ειδικα σε φυσιγγια που δεν εχουν κυαθιο..επισης υπαρχει πολυ μεγαλη διαφορα και στην αναπηδηση του στομιου τουλαχιστον μειωση 30 τοις εκατο αυτο ειμαι σιγουρος οτι θα το εχουν διαπιστωσει και αλλα παιδια απο το φορουμ που εχουν στην κατοχης τους τσοκ με οπες εκτονωσης αεριων....
 
και εγω ειχα διαβασει ενα αλλο φορουμ στο αμερικα που γνωστες της βλητικης ελεγαν οτι το φαινομενο venturi .xm.mornin cof;)δεν μπορει να υφισταται με ταχυτητες 400μετρα το δευτερολεπτο μεσα σε ενα σωληνακι 9 εκατοστων γιατι σωνει και καλα να πιστεψουμε οτι εσεις εχεται δικιο και οχι αυτοι??
 
Κύριε Σωτηρόπουλε το porting στα τσοκ ή/και στην κάννη του όπλου, θεωρείτε πως "φρενάρει" τον συγκεντρωτήρα και αν ναι, αυτό το φαινόμενο έχει θετική επίδραση στην κατανομή των σκαγίων;
Φίλε DrV,

Εξαρτάται από το πόσο σφιχτή είναι η δίοδος στο σημείο του porting. Σίγουρα την φθείρει εξωτερικά. Σαν απόδειξη να αναφέρω η UIT, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Σκοποβολής, επί σειρά ετών απαγόρευε το porting στα όπλα Trap επειδή έφευγαν μέσα από αυτό κομματάκια κατάλοιπων και μερικές φορές ενοχλούσαν τον διπλανό σκοπευτή, κάποιοα από αυτά ήσαν από την τάπα. Τώρα, άν είναι σε πολύ σφιχτό σημείο την φρενάρει ελάχιστα όμως., προφανώς λοιπόν εάν είναι στην κάννη καθόλου. Το φρενάρισμα της τάπας είναι πολύ παληά υπόθεση, αρχές 1900. Οι άγγλοι οπλουργοί "αγρίευαν" με λίμες το εσωτερικό του άκρου των καννών για να σκαλώνει εκεί η μαλλινόταπα και να μην εμβολίζει τα σκάγια μετά την έξοδο και τα σκορπίσει (πιό ελαφρυά από αυτά, με όλα τα αέρια από πίσω της, με τα σκάγια να της ανοίγουν δρόμο μέσα στην ατμόσφαιρα (το slipstreaming στην F1)..

Τώρα, πραγματικό φρενάρισμα κάνουν μόνον τα patternmaster με τις "προεξοχές", χρειάζονται όμως αργά φυσίγγια και ειδικές τάπες για να αποδώσουν. Όμως, σε τι είναι ανώτερο το φρενάρισμα από την κανονική σύσφιγξη; Ίσα-ίσα που πολλές φορές η τάπα φρενάρεται μονόπαντα και η γόμωση πάει αλλού κι' αλλού, κάτι τέτοια όμως δεν τα βλέπουν και πολλοί, όλοι λένε "μου έφυγε η σκόπευσή"...

Πέρα από αυτό, η μείωση της ταχύτητας της γόμωσης, γιατί επηρεάζεται και αυτή καθώς χάνει το τελικό "κλώτσημα" κατά την έξοδο, είναι κάτι που το θέλουμε; Έχει μετρήσει κανείς την μένουσα ταχύτητα γόμωσης από τσοκ φρένου στα 40 μέτρα να δει πόσο μικρότερη είναι από τα απλά σύσφιγξης; Και μετά κάποιοι μιλάνε για φονικότητα σε extreme αποστάσεις.

Ελπίζω να σε κάλυψα, εάν δεν απάντησα σεκάποιο σημείο, ευχαρίστως να το διευκρινίσω.

Φιλικά

Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Φίλε DrV,

Εξαρτάται από το πόσο σφιχτή είναι η δίοδος στο σημείο του porting. Σίγουρα την φθείρει εξωτερικά. Σαν απόδειξη να αναφέρω η UIT, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Σκοποβολής, επί σειρά ετών απαγόρευε το porting στα όπλα Trap επειδή έφευγαν μέσα από αυτό κομματάκια κατάλοιπων και μερικές φορές ενοχλούσαν τον διπλανό σκοπευτή, κάποιοα από αυτά ήσαν από την τάπα. Τώρα, άν είναι σε πολύ σφιχτό σημείο την φρενάρει ελάχιστα όμως., προφανώς λοιπόν εάν είναι στην κάννη καθόλου. Το φρενάρισμα της τάπας είναι πολύ παληά υπόθεση, αρχές 1900. Οι άγγλοι οπλουργοί "αγρίευαν" με λίμες το εσωτερικό του άκρου των καννών για να σκαλώνει εκεί η μαλλινόταπα και να μην εμβολίζει τα σκάγια μετά την έξοδο και τα σκορπίσει (πιό ελαφρυά από αυτά, με όλα τα αέρια από πίσω της, με τα σκάγια να της ανοίγουν δρόμο μέσα στην ατμόσφαιρα (το slipstreaming στην F1)..

Τώρα, πραγματικό φρενάρισμα κάνουν μόνον τα patternmaster με τις "προεξοχές", χρειάζονται όμως αργά φυσίγγια και ειδικές τάπες για να αποδώσουν. Όμως, σε τι είναι ανώτερο το φρενάρισμα από την κανονική σύσφιγξη; Ίσα-ίσα που πολλές φορές η τάπα φρενάρεται μονόπαντα και η γόμωση πάει αλλού κι' αλλού, κάτι τέτοια όμως δεν τα βλέπουν και πολλοί, όλοι λένε "μου έφυγε η σκόπευσή"...

Πέρα από αυτό, η μείωση της ταχύτητας της γόμωσης, γιατί επηρεάζεται και αυτή καθώς χάνει το τελικό "κλώτσημα" κατά την έξοδο, είναι κάτι που το θέλουμε; Έχει μετρήσει κανείς την μένουσα ταχύτητα γόμωσης από τσοκ φρένου στα 40 μέτρα να δει πόσο μικρότερη είναι από τα απλά σύσφιγξης; Και μετά κάποιοι μιλάνε για φονικότητα σε extreme αποστάσεις.

Ελπίζω να σε κάλυψα, εάν δεν απάντησα σεκάποιο σημείο, ευχαρίστως να το διευκρινίσω.

Φιλικά

Χρήστος Σωτηρόπουλος
Είσαστε κατανοητός και ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Μια τελευταία διευκρίνιση, πολλά μέλη έχουν βάλει τουφεκιές σε χαρτί από γνωστά τσοκ "φρένου" με porting, οι οποίες αντικειμενικά είναι οπτικά πολύ καλές και σφιχτές. Αυτές εν τέλει οφείλονται δλδ στην σύσφιξη του τσοκ και όχι στο Porting/φρενάρισμα;
 
και εγω ειχα διαβασει ενα αλλο φορουμ στο αμερικα που γνωστες της βλητικης ελεγαν οτι το φαινομενο venturi .xm.mornin cof;)δεν μπορει να υφισταται με ταχυτητες 400μετρα το δευτερολεπτο μεσα σε ενα σωληνακι 9 εκατοστων γιατι σωνει και καλα να πιστεψουμε οτι εσεις εχεται δικιο και οχι αυτοι??
Οι πολύ καλύτερες κατανομές είναι προσωπική άποψη του καθενός και εξαρτάται από το τι κριτήρια και γνώσεις βλητικής έχει. Πάντως ΚΑΝΕΙΣ από τους σοβαρώτερους κατασκευαστές τσοκ ΔΕΝ κάνει porting ακριβώς γιατί είναι αστείο τέχνασμα εντυπωσιασμού. Και πίστεψέ με, κανένας ερασιτέχνης δεν έχει κάνει σε όλη του την ζωή ούτε το ένα εκατοστό των δοκιμών που έχει κάνει ο σοβαρός επαγγελματίας. Όσο για το κόστος του είναι 2 σεντς η τρύπα, με 2 υρώ έχεις 10 τρύπες, θα τα είχα κάνει τα BRAIN ...έμενταλ!

Τώρα
Ι) Τα αέρια δεν εμβολίζουν ΠΟΤΕ την γόμωση, ωθούν την τάπα είτε έχει κυάθιο είτε όχι! Δεν μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί της, είναι μηχανικά αδύνατο. Μόνο η τάπα μπορεί να εμβολίσει την γόμωση και αυτό μόνο σε περίπτωση ταυτόχρονης ύπαρξης κυλίνδρου και μαλινόταπας. (φαινόμενο felt wad hole). Αλλά και εκεί, με porting, το ποσοστό των αερίων που περνάει από αυτό είναι άνευ πρακτικής αξίας, είναι στο 3 - 5%, τα υπόλοιπα βγαίνουν από το στόμιο και δεν αλλάζει τίποτα!

2) Η αναπήδηση στομίου δεν μειώνεται στο παραμικρό, δηλαδή πιστεύεις ότι μπορεί τα αέρια να φεύγουν προς τα παντού αλλά μετράνε μόνο αυτά που πάνε προς τα πάνω; Και μάλιστα έχεις υπολογίσει και ποσοστό 30 %; Θα σου έλεγα να το ξανασκεφτείς μήπως κάπου κάνεις λάθος.

3) Με κάποιους τέτοιους αστοιχείωτους "γνώστες βλητικούς" αρπάχτηκα προ μηνών σε ένα forum "στο αμέρικα" που μου λέγανε ακριβώς αυτές τις επιστημονικοφανείς μπούρδες περί venturi (μάλλον αυτούς εννοείς, όπου ο ένας μάλιστα ανέφερε περί συμπεριφοράς ρευστού στα...σκάγια και όχι στα αέρια και τον έκραξαν όλοι, δηλώνει και Doctor τρομάρα του), όμως όταν τους ρώτησα και πως γίνεται η γόμωση όταν περνάει από πιό σφιχτό τσοκ να έχει και ανάλογα πιό μεγάλη ταχύτητα εάν δεν υπακούει στο φαινόμενο venturi.....δεν απάντησαν ποτέ! Τo φαινόμενο venturi ΔΕΝ έχει να κάνει με το πόση είναι η ταχύτητα διέλευσης, την αυξάνει όσο στενεύει η δίοδος, οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν με το πως θα ήθελε ο κάθε ...ντόκτορ της αλλοδαπής. Στη ανάγκη, ρώτα τον καθηγητή Φυσικής του Λυκείου της περιοχής σου. Σε αυτό βασίζεται και η λειτουργία των κινητήρων Jet των αεροπλάνων, ξέρεις τι ταχύτητες επικρατούν εκεί;

Και κλείνοντας να πω πως, ποτέ δεν ζήτησα να με πιστέψει κανείς "σώνει και καλά", αφ'ενός μεν ΟΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΓΩ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ , αφέτέρου δε πιστεύω πως απευθύνομαι σε ανθρώπους με δική τους κρίση που και εάν δεν γνωρίζουν κάτι το ψάχνουν και μετά αποφασίζουν τι και ποιόν να πιστέψουν. Οι υπόλοιποι είναι απέλπιδες περιπτώσεις, δεν μπορεί να γίνει τίποτα για αυτούς.

Να πω εδώ πως μου είχες ζητήσει προ ημερών
"μπορουμε να δουμε και εμεις αυτες της δοκιμες στις οποιες τα δικα σας τσοκ κριθηκαν οτι ειναι τα καλυτερα στον κοσμο κυριε σωτηροπουλε??"
Αφού λοιπόν διαβάζεις forums "από το αμέρικα", πως και δεν τα είδες, πχ, εκείνα τα 2 που συγκρίθηκαν τα BRAIN με τα αντίστοιχα Muller και Briley και βγήκαν πρώτα σε ΟΛΕΣ τισ μετρήσεις;

Ειλικρινά, θέλω ο διάλογός μου με τους φίλους του HL να είναι πάντα σε καλό κλίμα, όμως παρακαλώ να αντιμετωπίζομαι και εγώ με την ίδια καλή πίστη και όχι με ύφος "και γιατί να πιστέψουμε εσένα και όχι αυτούς". Η προσπάθειά μου είναι κάθε φοράι να συνεισφέρω στο forum με τις γνώσεις που κατέχω, γράφω μόνο σε απάντηση και μόνο αφού ερωτηθώ, δεν με ενδιαφέρει να εντυπωσιάσω κανέναν με τις γνώσεις μου, ούτε προσπαθώ να προσβάλλω κανέναν.

Πάντα φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Είσαστε κατανοητός και ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Μια τελευταία διευκρίνιση, πολλά μέλη έχουν βάλει τουφεκιές σε χαρτί από γνωστά τσοκ "φρένου" με porting, οι οποίες αντικειμενικά είναι οπτικά πολύ καλές και σφιχτές. Αυτές εν τέλει οφείλονται δλδ στην σύσφιξη του τσοκ και όχι στο Porting/φρενάρισμα;
Ακριβώς. για αυτόν τον λόγο και η patternmaster ξεκίνησε εδώ και χρόνια να παράγει και τσοκ σύσφιγξης.
 
Κυριε Σωτηροπουλε
Μπορείτε να μας γνωρίσετε το link με τις δοκιμές στις ΗΠΑ για να ενημερωθούμε απο πρώτο χέρι;
Είχα διαβάσει προ 3μηνου την συζήτηση και θελω να δω και τα τελευταία.
Ευχαριστώ.
Ασφαλώς. φίλε POSEIDON. Το ωραίο όπως θα δεις είναι πως αφού σε όλα τα γραφήματα τα BRAIN βγαίνουν πρώτα και καλύτερα, ο σχολιασμός μετά είναι πως, έλα μωρέ, δεν είναι και τόοοσο καλύτερα, υπερβολές (βέβαια στα open chokes στο συμπέρασμα λέει πως το BRAIN είναι ο clear winner σε σχέση με του Muller, ο οποίος με αναφέρει σαν εξαπατητή και πως θα έπρεπε να είναι παράνομη η πώληση του BRAIN C1 / BELL!!.. μόλις χάσανε την πρωτοκαθεδρία...ξεφύγανε).
Τα τεστ αυτά έχουν γίνει από τον Neil Winston με τον οποίο έχω κοντράρει πολύ "άγρια" πριν από τα τεστ, μέχρι και που του διέγραψα παραγγελία τρίτου άλλου τσοκ, φίλο του δήθεν "Δόκτωρα" A. Jones ( ο οποίος "Δόκτωρ" παραποίησε αποτελέσματα σύγκρισης μεταξύ BRAIN και συμβατικού τσοκ όπου το BRAIN ήταν πολύ καλύτερο, τον ανακάλυψαν μέλη του forum και έκανε το παπί), δεν αναφέρουν μέθοδο υπολογισμού ωφέλιμης επιφάνειας, δεν παραθέτει το πρωτογενές υλικό και άλλα πολλά, παρόλα αυτά, οι γραφικές παραστάσεις δείχνουν την ανωτερότητα των BRAIN άσχετα εάν ακολουθούν ειρωνικά (στην καλύτερη) σχόλια "υπηκόων" του Jones και του Wakeman (επί πληρωμή προώθηση τσοκ Trulock και Remington, τον έχουν πάρει χαμπάρι σε όλα τα forums και τον έχουν προσβάλλει πάρα πολλές φορές). Φαίνεται, κάποιοι είχαν βολευτεί στον θρόνο τους και τους ξεβόλεψαν άσχημα τα BRAIN.

http://www.trapshooters.com/threads...-and-other-open-chokes-tested-winston.480601/

http://www.trapshooters.com/threads...ht-chokes-tested-winston.486281/#post-4797345

Φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top